-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
όταν ψάχνεις συνειδητοποιημένα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία δεν μπορεί να βλέπεις άξαφνα μετά την επόμενη... τότε δεν ήσουν σίγουρος για το τι θέλεις...όταν λοιπόν είσαι στην κατηγορία Polo, αυτά που συζητάμε κοιτάς κι όχι Α3 ή Golf ή ότι άλλο βάλει ο νους σου...
λέμε τώρα... αλλά τι μιλάω πάλι.... για να τα ακούσω
Εγώ συμφωνώ απόλυτα, αλλά πόσοι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου είναι συνειδητοποιημένοι και αγοράζουν σύμφωνα με τις πραγματικές τους ανάγκες; Ή ακόμη και αν έχουν κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες δεν επηρεάζονται απο το marketing των εταιρειών;
-
Δεν ειναι θεμα marketing ολα.
Πολυ μεγαλο ρολο στην αγορα αυτοκινητου παιζει η οικονομικη δυνατοτητα του αγοραστη και πως η αγορα ενος αυτοκινητου θα μπορει να καλυψει οχι μονο τις σημερινες αναγκες αλλα και τις μελλοντικες λαμβανοντας υποψιν οτι δεν μπορει ο καθενας να αγοραζει αυτοκινητο καθε φορα που αλλαζουν οι αναγκες του. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
όταν ψάχνεις συνειδητοποιημένα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία δεν μπορεί να βλέπεις άξαφνα μετά την επόμενη... τότε δεν ήσουν σίγουρος για το τι θέλεις...
όταν λοιπόν είσαι στην κατηγορία Polo, αυτά που συζητάμε κοιτάς κι όχι Α3 ή Golf ή ότι άλλο βάλει ο νους σου...
λέμε τώρα... αλλά τι μιλάω πάλι.... για να τα ακούσω
Εγώ συμφωνώ απόλυτα, αλλά πόσοι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου είναι συνειδητοποιημένοι και αγοράζουν σύμφωνα με τις πραγματικές τους ανάγκες; Ή ακόμη και αν έχουν κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες δεν επηρεάζονται απο το marketing των εταιρειών;
στην Ελλάδα πολύ λίγοι... τα μόνα μας εργαλεία είναι δανεισμένα κι όχι κτήμα μας όπως του μέσου Γάλλου, Γερμανού, Ιταλού που μάλλον ένα στους τέσσερις σε μια οικογένεια εργάζεται στην αυτή βιομηχανία, έχοντας έτσι απόλυτα προσωπικά κριτήρια αλλά και νοοτροπία σε ήθος(πίστη ή όχι στην εταιρία την οποία ασπάζεται) και πιστεύω(επιλογές και επιθυμίες σχετιζόμενες με τις πραγματικές τους ανάγκες)
οπότε όλοι οι υπόλοιποι που παραπονούνται είναι απλά εκτός πραγματικότητας.... πόσους ανθρώπους κι αν έχω γνωρίσει από μικρός που έχουν αγοράσει αυτοκίνητα που δεν καλύπτουν ούτε τις βασικές τους ανάγκες. Δεν ξέρω τι τους συμβαίνει αλλά ενώ γνωρίζουν τις ανάγκες τους καλά, όταν φτάνουν να αγοράσουν, τις ξεχνάνε και βλέπουν άλλες παραμέτρους, κοινωνικές, απωθημένα, προσωπικές[σεξουαλικές(διάφορα ταμπού)] ακόμη και πολιτικές αφού μέσω αυτού επιβάλλονται σε άλλους ή έτσι νομίζουν. Ο μέσος Γερμανός αγοραστής είναι πολύ διαφορετικός στα κριτήριά του και έτσι το marketing χρειάζεται να είναι τόσο ισχυρό μήπως και τον συνεπάρει. Εδώ είμαστε ανοχύρωτοι και έτσι πέφτουμε ευκολότερα... με το τόσο ισχυρό marketing των ξένων...
ο χορτασμένος καταλαβαίνει καλύτερα αν κάτι του αρέσει ή όχι... ο πεινασμένος τρώει και το νομίζει για τέλειο, ότι κι αν του δώσεις...
πάλι μίλησα και θα με φάνε...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Δεν ειναι θεμα marketing ολα.
Πολυ μεγαλο ρολο στην αγορα αυτοκινητου παιζει η οικονομικη δυνατοτητα του αγοραστη και πως η αγορα ενος αυτοκινητου θα μπορει να καλυψει οχι μονο τις σημερινες αναγκες αλλα και τις μελλοντικες λαμβανοντας υποψιν οτι δεν μπορει ο καθενας να αγοραζει αυτοκινητο καθε φορα που αλλαζουν οι αναγκες του.ναι συμφωνώ με αυτά... πράγματι κι εγώ(ή οι γνωστοί μου) όποτε δεν είχα άνεση για πολλαπλές αγορές ή επιλογές έβλεπα και το μέλλον... αλλά κι όταν είχα, λόγο χαρακτήρα, δεν έπαιρνα μόνο αυτό που γούσταρα την στιγμή εκείνη, έβλεπα πάλι μπροστά.
Βέβαια τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει τόσο επειδή έχουμε κι εμείς υπέρογκες ανάγκες... μερικοί από εμάς μεγάλωσαν σε Fiat και VW δεκαετίας, με πολύ μικρότερες διαστάσεις των σημερινών και είμασταν και ευχαριστημένοι...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Βέβαια τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει τόσο επειδή έχουμε κι εμείς υπέρογκες ανάγκες... μερικοί από εμάς μεγάλωσαν σε Fiat και VW δεκαετίας, με πολύ μικρότερες διαστάσεις των σημερινών και είμασταν και ευχαριστημένοι...
Ε ναι θυμαμαι αμυδρα ταξιδια με datsun y120 η opel kadett θειων μου που ειμασταν και 6 ατομα πολλες φορες και μια χαρα πηγαιναμε και τωρα 3μελης οικογενεια δεν εχει που να χωρεσει τα μπαγαζια του μωρου σε ενα μικρομεσαιο!
Προφανως εχει επιδρασει το marketing σε ολους τους τομεις της καθημερινοτητας μας. -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
όταν ψάχνεις συνειδητοποιημένα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία δεν μπορεί να βλέπεις άξαφνα μετά την επόμενη... τότε δεν ήσουν σίγουρος για το τι θέλεις...όταν λοιπόν είσαι στην κατηγορία Polo, αυτά που συζητάμε κοιτάς κι όχι Α3 ή Golf ή ότι άλλο βάλει ο νους σου...
τα είπες όλα. προσυπογράφω 100%
Πρώτα κοιτάμε τι κατηγορίας αμάξι χρειαζόμαστε και μετά ξεκινάμε την αναζήτηση μας σε αυτή τη κατηγορία.vellerefonti με το καλό να το παραλάβεις και πολλά και ασφαλη χλμ να έχετε εσύ και η μαμά σου
audipassion Με το καλό να παραλάβει και ο αδερφός σου
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε γκρι ή καφε μεταλλικο αντιστοιχα με 5ακτινες διαιρουμενες 17αρες (φωτο κοντινη με το μαυρο)
ειναι για εμενα η ιδανικη επιλογη...Συμφωνώ και στα δύο χρώματα.
Πραγματικά θα είχα δίλημμα αν το επέλεγα.
Η ζάντα η διαιρούμενη είναι καταπληκτική όπως και ένα κάθισμα ενιαίο, είναι του Sline αυτό? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Σε γκρι ή καφε μεταλλικο αντιστοιχα με 5ακτινες διαιρουμενες 17αρες (φωτο κοντινη με το μαυρο)
ειναι για εμενα η ιδανικη επιλογη...Συμφωνώ και στα δύο χρώματα.
Πραγματικά θα είχα δίλημμα αν το επέλεγα.
Η ζάντα η διαιρούμενη είναι καταπληκτική όπως και ένα κάθισμα ενιαίο, είναι του Sline αυτό?Νομιζω ναι, μιας και το συγκεκριμενο εχει διακριτικα Sline...
Δεν τολμω να φανταστω βεβαια ποσο θα κοστιζει μια τετοια επιλογη, με τον 122αρη και χειροκινητο κιβωτιο
Προσωπικα παντως το θεωρω ενα καλοφτιαγμενο και αρκετα ποθητο μπιμπελο, και θα το επαιρνα για να κακομαθω τον εαυτο μου, ή αγαπημενο μου προσωπο, εφοσον ειχα ηδη το πρωτο μου αυτοκινητο οπως ακριβως το ηθελα... -
Χωρίς διάθεση κριτικής για τις επιλογές κανενός, προσπαθώ να καταλάβω γιατί κοστίζει 27.500 ένα supermini 122 ίππων... Από κατασκευαστικής απόψεως δηλαδή! Πως διακιολογείται να είναι ακριβότερο από ένα A3 1.8 Tsi?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χωρίς διάθεση κριτικής για τις επιλογές κανενός, προσπαθώ να καταλάβω γιατί κοστίζει 27.500 ένα supermini 122 ίππων... Από κατασκευαστικής απόψεως δηλαδή! Πως διακιολογείται να είναι ακριβότερο από ένα A3 1.8 Tsi?μα δεν κοστίζει τόσο φίλε...
αρχική τιμή του 1,2 είναι τα 17500 και του 1,4 DSG τα 23,500.... οπότε δε βλέπω που η απορία σου? Φίλη μου έχει αγοράσει εταιρικό Α3 1,4 χειροκίνητο με 34χιλιάρικα γιατί έβαλε extra... που η λογική τιμή και σε αυτό τότε?
Μην ξεχνάμε ότι ο κάθε επιπλέον εξοπλισμός παραμορφώνει στην Ελλάδα την τιμή του αυτοκινήτου σε τέτοιο βαθμό που εύλογα μερικοί απορούν...
το Α1 που παρήγγειλα στην χώρα κατασκευής του και με προσαυξημένο τον ΦΠΑ θα είχε 2 με 3 χιλιάρικα λιγότερα...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
το Α1 που παρήγγειλα στην χώρα κατασκευής του και με προσαυξημένο τον ΦΠΑ θα είχε 2 με 3 χιλιάρικα λιγότερα...
μηπως γινεται να περιμενεις λιγες μερες που ανακοινωνουν αλλαγες στο φορο πολυτελειας ή θα σου περασουν την εκπτωση ετσι και αλλιως;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το Α1 που παρήγγειλα στην χώρα κατασκευής του και με προσαυξημένο τον ΦΠΑ θα είχε 2 με 3 χιλιάρικα λιγότερα...
μηπως γινεται να περιμενεις λιγες μερες που ανακοινωνουν αλλαγες στο φορο πολυτελειας ή θα σου περασουν την εκπτωση ετσι και αλλιως;
Εφόσον είναι παραγγελία η τιμή είναι ανοιχτή.
Όταν θα φτάσει Ελλάδα θα τιμολογηθεί με τα δεδομένα που θα ισχύουν τότε.
-
...πιθανοτατα θα περαστει...Τουλαχιστον απο αλλες παραγγελιες του VAG που ξερω, οι οποιες συνεπεσαν
χρονικα λιγο πριν απο καποια εκπτωση της kosmocar σε συγκεκριμενα μοντελα, κατα την παραδοση, περαστηκε
η εν λογω εκπτωση. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
το Α1 που παρήγγειλα στην χώρα κατασκευής του και με προσαυξημένο τον ΦΠΑ θα είχε 2 με 3 χιλιάρικα λιγότερα...
μηπως γινεται να περιμενεις λιγες μερες που ανακοινωνουν αλλαγες στο φορο πολυτελειας ή θα σου περασουν την εκπτωση ετσι και αλλιως;
Εφόσον είναι παραγγελία η τιμή είναι ανοιχτή.
Όταν θα φτάσει Ελλάδα θα τιμολογηθεί με τα δεδομένα που θα ισχύουν τότε.
εκτός αν στο συμφωνητικό παραγγελίας λέει άλλα.
Πάντως κι εγώ όταν παρήγγειλα το Α3, έκλεισα την τιμή το Φεβρουάριο, όταν έδωσα τα λεφτά και υπογράψαμε και όχι όταν ήρθε το αμάξι (κάτι που πχ για μένα ήταν αρνητικό γιατί τυχαία η τιμή του Α3 έπεσε τότε 300€ λόγω έλευσης του facelift).Έχει σημασία τι συμφωνητικό υπογράφεις για την προ-παραγγελία.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
το Α1 που παρήγγειλα στην χώρα κατασκευής του και με προσαυξημένο τον ΦΠΑ θα είχε 2 με 3 χιλιάρικα λιγότερα...
μηπως γινεται να περιμενεις λιγες μερες που ανακοινωνουν αλλαγες στο φορο πολυτελειας ή θα σου περασουν την εκπτωση ετσι και αλλιως;
Εφόσον είναι παραγγελία η τιμή είναι ανοιχτή.
Όταν θα φτάσει Ελλάδα θα τιμολογηθεί με τα δεδομένα που θα ισχύουν τότε.
εκτός αν στο συμφωνητικό παραγγελίας λέει άλλα.
Πάντως κι εγώ όταν παρήγγειλα το Α3, έκλεισα την τιμή το Φεβρουάριο, όταν έδωσα τα λεφτά και υπογράψαμε και όχι όταν ήρθε το αμάξι (κάτι που πχ για μένα ήταν αρνητικό γιατί τυχαία η τιμή του Α3 έπεσε τότε 300€ λόγω έλευσης του facelift).Έχει σημασία τι συμφωνητικό υπογράφεις για την προ-παραγγελία.
Ναι γιατί συμφωνήσατε σε μια συγκεκριμένη αξία αυτοκινήτου χωρίς να μεταβληθεί κάποιος εξωγενής παράγοντας.
Όταν όμως μεταβληθεί κάτι από το κράτος (π.χ.ΦΠΑ, ΕΤΤ) είτε αρνητικά, είτε θετικά για τον πελάτη, αυτό επηρεάζει την τιμολόγηση του αυτοκινήτου ανεξαρτήτως συμφωνητικού (η μόνη εξαίρεση εαν είναι αρνητική μεταβολή και δεχθεί ο dealer ή η εισαγωγική να απορροφήσει την όποια διαφορά).
-
-
Καλε τι έπαθε Απο Πίσω;;
Πάλι Καλα που δεν είναι γρήγορο και δεν θα βλέπουμε τον κωλο του ... -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Το παράγκειλε και ο αδερφός σήμερα 1.4 χειροκίνητο ambition σε κόκκινο misano , βαμένες αψίδες και 17'' ζάντες και μερικά άλλα αξεσουάρ 27500Ε μη βαράτε ήθελε και ηλιοροφή αλλά έχει φόρο πολυτελείας , όταν του είπα να δούμε και τα υπόλοιπα μόντ που υπήρχαν στην έκθεση Α3 , golf , scirroco δεν πολυνιάστηκε από την αρχή στο Α1 έπεσε το μάτι και είχαν και το competition pack για test drive το Α3 είναι παλιό το golf για θείες και ο ρόκκος ένα καγκουρεμένο golf οπότε τα ξεχνάμε μέχρι και ο πωλητής που έκανε την παραγγελία όταν του είπα τόσα λ7 για ένα υπερμίνι με 1000ε παίρνω το golf gti έστω και γυμνό ή το scirocco 160 dsg μου λέει άλλο πράγμα η audi
Πήρε 1.4 και ΔΕΝ το πήρε S-Tronic;
Κρίμα όντως. Καλοτάξιδο. Όσο για τον πωλητή, τι περίμενες να πεί
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συμφωνώ και στα δύο χρώματα.
Πραγματικά θα είχα δίλημμα αν το επέλεγα.
Η ζάντα η διαιρούμενη είναι καταπληκτική όπως και ένα κάθισμα ενιαίο, είναι του Sline αυτό?Νομιζω ναι, μιας και το συγκεκριμενο εχει διακριτικα Sline...
Όχι, το ενιαίο είναι το S Sport... (κάτι σαν τα RS seats)...
Το S-Line είναι αυτό:
σύνολο έχει 4 διαφορετικά καθίσματα, standart, sport, s-line, s-sport...
ΥΓ: Γρηγόρη +1 στο ανθρακί απο μένα.
-
Από πίσω και γωνία γιατί μου θυμίζει λίγο το Fiat 500? Εκεί το πίσω φτερό δηλαδή.
Audi A1