Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 264
    • 437
    • 438
    • 262 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    119
    8747
    39869
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Με 2 πήγαινε έλα στην δουλειά με την 120i, μέση 32χλμ/ώρα και μέση κατανάλωση 11.5 λτ/100. Γενικώς, στην πόλη καίω λίγο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
        Το tc ήταν μηδενισμένο. Το μποτιλιάρισμα ήταν όντως πολύ αλλά είναι δυνατόν τετοια κατανάλωση??? Θα μπουμε φυλακή! Πραγματικά δηλαδή,** ποσα ατμοσφαιρικά κυβικά θα έπρεπε να είχα για να επιτύχω τετοια κατανάλωση μέσα στη πόλη?** Ηδη έχω αρχίσει και σκέφτομαι να το διώξω και να πάρω κανένα μεταχειρισμένο mx5.

        Με Rav4 από ΤΕΙ Πειραιά μέχρι Ιερά οδό(περίπου 2.5 χλμ) έχω πετύχει μέση σε μποτιλιάρισμα 24.5λ/100χλμ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
          Το tc ήταν μηδενισμένο. Το μποτιλιάρισμα ήταν όντως πολύ αλλά είναι δυνατόν τετοια κατανάλωση??? Θα μπουμε φυλακή! Πραγματικά δηλαδή, ποσα ατμοσφαιρικά κυβικά θα έπρεπε να είχα για να επιτύχω τετοια κατανάλωση μέσα στη πόλη? Ηδη έχω αρχίσει και σκέφτομαι να το διώξω και να πάρω κανένα μεταχειρισμένο mx5.

          Αν το μηδενισες πριν μπεις στην κίνηση και πήρες ένδειξη αμέσως μετα είναι λίγο παραπάνω Απο φυσιολογική η κατανάλωση σου...
          Με ατμοσφαιρικό 1400 εννοείται θα είχε λιγότερο ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aggelooos2000 last edited by

            Ενώ με ατμοσφαιρικό 1800αρι να υποθέσω το ίδιο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
              Ενώ με ατμοσφαιρικό 1800αρι να υποθέσω το ίδιο?

              Εξαρτάται το 1800αρη...
              Γενικά μην διαβάζεις τι λένε στα διάφορα φορα...οι ιδιοκτήτες τους βλέπουν φαντάσματα ...
              Πάντως Επειδή εχω εμπειρία Απο το 160αρη tsi και αντίστοιχα συμπιεστα μοτέρ το νούμερο σου είναι φυσιολογικό...
              Μια συμβουλή... Στην κίνηση μην κοιτα την κατανάλωση ... Αλλαξε μοντ να βλέπεις κάτι Άλλο... Αλλιώς δτν θα ευχαριστηθεις Ποτέ το όχημα σου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                Καλαμαριά - Σίνδος και Σίνδος - Καλαμαρια(μέσα απο την πόλη με μποτιλιάρισμα)

                14L/100 παρακαλώ, και μάλιστα όσο προσεκτικά μπορούσα!

                Αυτοκίνητο: Scirocco 1.4 tsi 122!

                Καλύτερα να πάρω κανενα τρίλιτρο ατμοσφαιρικό...οικονομικότερο θα είναι...

                ειναι παραλογη η καταναλωση σου. καπου κανεις λαθος στην οδηγηση σου!

                Παράλογη;;; Σε κίνηση;;; Εγώ με τη Νίτσα στην πόλη καίω για πλάκα 15...

                Να δείτε αυτονομία στο tc 450χλμ με 60 λίτρα βενζίνης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Με μωτ μεταξύ 32-38 παίζω ως πάνω από 13. Όταν σε συνθήκες κίνησης πέφτει η μωτ κάτω από 25 τότε άστα να πάνε... εύκολα πάνω από 15λτ.... Και αυτή η μωτ όχι για 2-5χλμ αλλά για ολόκληρο ρεζερβουάρ. Σε τέτοιες συνθήκες έχει τεράστια σημασία να αναφέρεις την μωτ. Ακόμα και 5χλμ διαφορά μωτ κάνει αρκετή διαφορά σε λτ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Και για σύγκριση, στη σημερινή βόλτα στη Νικήτη (κάπου 190 χλμ πήγαιν' έλα) η Νίτσα έκαψε 7,5λίτρα/100χλμ...

                    Συνθήκες κίνησης:

                    Στην εθνική (τα 3/5 περίπου των χλμ) το cc κατά βάση στα 115 άντε 120 στο τσακίρ κέφι (πιο πάνω η μετωπική επιφάνεια θωρηκτού θα άδειαζε το ρεζερβουάρ σαν να είχε τρύπα... ), ενώ στον επαρχιακό (τα υπόλοιπα 2/5) με 90-95χαω (για τον φόβο των ραντάρ) και στα πιο κλειστά σημεία με στροφές με κανονικότατη ταχύτητα (δηλαδή πολύ πιο πάνω από τον μέσο οδηγό του Σ/Κ).

                    Συμπέρασμα, αν εκμεταλλεύεσαι τη φόρα ένα βαρύ οχημα με μικρό κινητήρα (ο χειρότερος συνδυασμός για την κατανάλωση) μπορεί να κινηθεί πολύ οικονομικά. Αντιθέτως, όπως προανέφερα, στην πόλη η κατανάλωση διπλασιάζεται για πλάκα, μιας και το βάρος στη συνεχές σταμάτα-ξεκίνα δρα αντίστροφα (στον ανοιχτό δρόμο ή στον επαρχιακό χωρίς κίνηση η αδράνεια σε βοηθάει να κινείσαι με τη φόρα, χωρίς να καις βενζίνη, ενώ στην πόλη πρέπει να την υπερνικάς συνέχεια και το σχετικά αδύναμο μοτέρ ζορίζεται πολύ, άρα καίει πολύ...). Επίσης, η αεροδυναμική αντίσταση σημαίνει ότι αν θέλει κανείς να κινηθεί οικονομικά, θα ξεχάσει και τον φόβο των ραντάρ... διπλό μπόνους...

                    Στην πόλη δεν ενοχλεί τόσο το να κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα, αν αυτή είναι σταθερή, αλλά το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα... Πιστεύω πως αν είχα κανένα πιο σοβαρό μοτέρ (πιο ροπάτο), θα έκαιγα λιγότερο στην πόλη και θα μπορούσα να κινηθώ λίγο πιο γρήγορα στην εθνική με την ίδια κατανάλωση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                      Με 2 πήγαινε έλα στην δουλειά με την 120i, μέση 32χλμ/ώρα και μέση κατανάλωση 11.5 λτ/100. Γενικώς, στην πόλη καίω λίγο!

                      32 km/h μέση δεν πετυχαίνει ο φίλος μας με μποτιλιάρισμα στη διαδρομή που ανέφερε. Είναι η μεγαλύτερη διάσχιση όλης της πόλης, με άπειρα φανάρια, από τον έναν από τους 2 δρόμους που μπορεί να το κάνει αυτό η συντηρητική κοινωνία μας.

                      Λογική η κατανάλωσή του για μποτιλιάρισμα. Αν ήταν κάτι μικρότερο σε κυβικά και βάρος, μπορεί να ήταν π.χ. στα 10. 8αρια κλπ. α πο κλει ο νται. Αν πάτησε και λίγο από τα νεύρα του στο ελεύθερο τμήμα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο chuck norris θα γέμιζε ρεζερβουάρ στην ίδια διαδρομή.

                        Ο popol@ρος πάλι θα κήρυττε πτώχευση, ακολουθώντας φυσικά το παράδειγμα του peterpan με τα πιτόγυρα.

                        True stories

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Με κίνηση 60% Α.Ο. 30% μες τη πόλη και 10% σκίσιμο στο βουνό έγραψα 11.5.

                          Το καρτ μετράει?

                          Τη Παρασκευή έκαψε περίπου 10 λίτρα και έκανα περίπου 50 γύρους (1.1κμ ο γύρος), δηλαδή 55κμ, άρα έκαψε 18λτ/100κμ.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Ο chuck norris θα γέμιζε ρεζερβουάρ στην ίδια διαδρομή.

                            Ο popol@ρος πάλι θα κήρυττε πτώχευση, ακολουθώντας φυσικά το παράδειγμα του peterpan με τα πιτόγυρα.

                            True stories

                            ο κων5 θα έπινε καφέ, φτανοντας νωρίτερα με το σκούτερ

                            τι διάολο ντεφορμέ σας βρίσκω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad-max-13 last edited by

                              Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                              460km me 30l
                              6,5 λ/100κμ
                              suzuki jimny

                              **Διαδρομη: **Αθηνα-Λαμια (Δομοκο)-Τρικαλα-λιμνη Πλαστηρα-Μετεωρα-Αθαμανια Ορη-Περτουλι-Ελατη-Τρικαλα-Λαμια (Δομοκο)-Αθηνα

                              Διανυθεντα χιλιομετρα + συνθηκες + καταναλωση Αθηνα-Τρικαλα (συν βολτες) 2 ατομα με αποσκευες 430χμ καταναλωση 7,2λ/100κμ (εντονη βροχη σε ολη την διαδρομη) (ταχυτητες 90-110)
                              Λιμνη Πλαστηρα-Λαμια 4 ατομα χωρις αποσκευες (Λιμνη Πλαστηρα-Τρικαλα) 3 ατομα με αποσκευες Τρικαλα-Λαμια 410χμ καταναλωση 7,6λ/100κμ
                              Λαμια-Αθηνα 3 ατομα με αποσκευες 230χμ 7,4 λ/100κμ (ταχυτητες 100-120 σταθερα με εξαιρεση τις προσπερασεις..140 και 2 φορες που μετρησαμε τελικη 170 στο κοντερ)

                              χεκινησαμε με 1000χμ και επιστρεψαμε με 2070χμ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                583 χμ με το Α5.Τα 350 σε διαδρομες περιξ του Καρπενησιου και επιστροφη Αθηνα(με πολυ υψηλες ταχυτητες στην ΕΟ) τα υπολοιπα 230 μεσα στην Αθηνα.Μεση καταναλωση 9,2 lt/100km.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Citroen C3 1.4 90hp με περίπου 45k στο οδόμετρο
                                  Ένα ταξίδι Θεσσαλονίκη-Καστοριά και πίσω 2 άτομα στο αυτοκίνητο και ένα μικρό τσαντάκι για αποσκευή, μερικές μετακινήσεις περιξ της Καστοριάς και λίγα χιλιόμετρα εντός Θεσσαλονίκης τα περισσότερα δε στην Περιφερειακή.
                                  Ταχύτητες συνήθως μεταξυ 130-140. Μέση κατανάλωση 8,2λ/100 με βάση το trip. Μέχρι τα 115-120 ήταν αρκετά οικονομικό σύμφωνα με την στιγμιαία αλλά μετά τα 120 η κατανάλωση έδειχνε να ανεβαίνει αρκετά. Μπορεί να φταίγανε και τα λάστιχα τα οποία έδειχναν να έχουν μάλλον χαμηλότερες από το κανονικό πιέσεις αλλά δεν ασχολήθηκα μαζί τους παρόλο που είχα να κάνω ταξίδι
                                  Υ.Γ. Για μια ακόμα φορά έχω να πώ τα χειρότερα για τον τρόπο με τον οποίο παραδίδονται τα οχήματα στο Αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pipinos1976 last edited by

                                    Μία σύντομη και τελευταία καταγραφή.

                                    Γέμισα χτες το πρωί, αλλά όχι τέρμα. Υπολογίζω ότι χώραγε ακόμα 1 L αν το πίεζα.

                                    Διαδρομές

                                    Τετάρτη 3/10/2010
                                    Κερατσίνι-Περιφερειακή Αιγάλεω-Ηράκλειο-Ζωγράφου-Κερατσίνι

                                    Πέμπτη 4/10/2010
                                    Κερατσίνι-Ελευσίνα-Αεροδρόμιο-Mall-Αεροδρόμιο-Κερατσίνι

                                    Σε όλες τις διαδρομές χρησιμοποίησα Α.Ο. (ανάθεμα το e-Pass που δε δουλεύει και με ανάγκασε και πήγα και το άλλαξα σήμερα το μεσημέρι).

                                    Γέμισα μέχρι τέρμα σήμερα το μεσημέρι και έβαλα 28€ με 1,578€/L (V-Power), δηλαδή 17,8 L.

                                    Συνολική απόσταση 260+ Km (259 βγάζει το google maps για αυτές τις διαδρομές, χωρίς κάτι κύκλους για παρκάρισμα και 2-3 παρακάμψεις για να αφήσω έναν συνάδελφο στο σπίτι του).

                                    Θεωρώντας ότι έκαψα πραγματικά 17 L (τα 0,8 τα αφαιρώ λόγω του ελλιπούς γεμίσματος χτες) για 260 Km, είχα χοντρικά, μια κατανάλωση 6,5 L / 100 Km.

                                    Αν υπολογίσω ότι:

                                    1. Ζωγράφου βρήκα μποτιλιάρισμα και στην Κατεχάκη και στην Ούλωφ Πάλμε και στην Παπάγου και μόνο εντός ΕΚΠΑ πήγα άνετα
                                    2. Επειδή δεν κυκλοφορούσα πέρασα από Παγκράτι και Φραντζή προς Συγγρού (λιμάνι και μετά Κερατσίνι)
                                    3. Η κίνηση στην Σχιστού σήμερα το πρωί ήταν δύσκολη με 1+ Km μποτιλιάρισμα
                                    4. Βρήκα 2-3 Km μποτιλιάρισμα στην Ε.Ο. που πηγαίναμε 1η-2α-(σπάνια 3η)-σταμάτημα
                                    5. Στην Α.Ο. βρήκα αρκετή κίνηση σήμερα το πρωί (χτες ήταν άνετα)

                                    η κατανάλωση είναι πολύ λογική, έως μικρή. Κρατήθηκα φυσικά και στο γκάζι (έχω 7.500 Km τα λάδια και αύριο πάω για service 15.000 Km (αισίως έφτασα 195.000 Km και 6-7.000 Km από αρχές Αυγούστου), οπότε τα τελευταία 2-3.000 Km δεν το πιέζω το αυτοκίνητο) και δεν πήγα πουθενά πάνω από 130, με συνηθισμένη ταχύτητα στην Α.Ο. και στην Περιφερειακή Υμηττού και Αιγάλεω αυτή που ορίζει το όριο (εξαιρώ τα 80 στην Α.Ο.) και μέχρι και +10-15 αυτού.

                                    Ευχαριστώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jimhs last edited by

                                      Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
                                      Μία σύντομη και τελευταία καταγραφή.

                                      Ευχαριστώ.

                                      μηπως να μας ελεγες και με τι αυτοκινητο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jtblaster last edited by

                                        Opel Astra G 1.4 Elegance Mod. 2000

                                        Να βοηθήσω το φίλο πιπίνο ... να μην γράφει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Ο χρήστης jtblaster έγραψε:

                                          Να βοηθήσω το φίλο πιπίνο ...** να μην γράφει**

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bebes last edited by

                                            Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:

                                            Γέμισα χτες το πρωί, αλλά όχι τέρμα. Υπολογίζω ότι χώραγε ακόμα 1 L αν το πίεζα.

                                            Γέμισα μέχρι τέρμα σήμερα το μεσημέρι και έβαλα 28€ με 1,578€/L (V-Power), δηλαδή 17,8 L.

                                            Θεωρώντας ότι έκαψα πραγματικά 17 L (τα 0,8 τα αφαιρώ λόγω του ελλιπούς γεμίσματος χτες)

                                            εγω θεωρώ (χωρις να θελω να σε αμφισβητήσω ή να σε θίξω) οτι δεν μπορεις να μετρας έτσι.

                                            Πχ, πως ξερεις οτι θα επερνε 1 ή 2 ή μισο λιτρο ακόμα.

                                            κανονικα πρεπει να γεμιζεις παντα μεχρι το τερμα, αλλα και παλι δεν μπορεις να εισαι βεβαιος για το καθε γεμισμα, οποτε παιρνεις μεσο ορο απο τα πολλα γεμισματα.

                                            Οσο πιο πολλα, τόσο πιο καλα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 262 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr