Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 173
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 368
    • 369
    • 175 / 369
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    7362
    196332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Στο οπελάκι βαστάνε ακόμα στα ~50.000 χλμ, αν και το 80% των χλμ είναι εντός πόλης. Σε ίδιες συνθήκες το accent ήθελαν αλλαγή ανά 15-20.000 χλμ. Σίγουρα είναι θέμα ποιότητας των αναλωσίμων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rx8_drifter last edited by

        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
        ε δε το λες και πολύ νωρίς τα 30Κ χλμ.
        τακάκια είναι, όχι τίποτε αθάνατο.

        +το ότι πάει και βουνό με το αμάξι, ή κάνω λάθος

        30κ δεν είναι λίγα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Σχεδόν όλα τα χειμωνιάτικα χιλιόμετρα είναι σε διαδρομές σε χιονοδρομικά με σιβικ αυτόματο τα προηγούμενα τακάκια άντεξαν 88.700 χιλιόμετρα.
          Μάθετε να οδηγάτε, μη πατάτε φρένο στις στροφές - δεν ξοδεύετε φρένα και κάνετε καλύτερους χρόνους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

            ε δε το λες και πολύ νωρίς τα 30Κ χλμ.
            τακάκια είναι, όχι τίποτε αθάνατο.

            +το ότι πάει και βουνό με το αμάξι, ή κάνω λάθος

            30κ δεν είναι λίγα

            Nαι πηγαίνει βουνό το χειμώνα.
            Λεωνίδα προσπαθώ όσο μπορώ να φρενάρω με ταχύτητα και κινούμαι αργά. Γενικά βαριέμαι να τρέχω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              doom1983 last edited by

              Ο χρήστης kon5 έγραψε:

              ε δε το λες και πολύ νωρίς τα 30Κ χλμ.
              τακάκια είναι, όχι τίποτε αθάνατο.

              +το ότι πάει και βουνό με το αμάξι, ή κάνω λάθος

              30κ δεν είναι λίγα

              Nαι πηγαίνει βουνό το χειμώνα.
              Λεωνίδα προσπαθώ όσο μπορώ να φρενάρω με ταχύτητα και κινούμαι αργά. Γενικά βαριέμαι να τρέχω

              τα παλια που αντικετεστησες ειχαν ακομα ζωη?τα κοιταξες καθολου?
              τα δικα μου στο οπελ Corsa C toy 2005 τα αλλαξα στα 101.000 χιλιομ,το 70% κινειται σε εθνικη και επαρχιακο
              οταν τα αλλαξα ειχαν ανετα ακομα 10.000 με τους ρυθμους αυτους που κινουμαι
              μπορει να ειναι το τακακι σκληρο και να μη φθειρεται ευκολα
              στο Corsa D εχω ακουσει οτι αντεχουν το πολυ 30000

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bebes last edited by

                τα Suzuki αλλαζουν τακτικα τακακια.
                Και στο Wagon R και στο Βιταρα μου φαινοταν οτι τρογωταν πολυ γρηγορα σε σχεση με οτι ειχα συνηθισει (περιπου στα 30-40000 χιλ)
                στο Σουμπαρου τωρα, πλησιαζω τα 600000 χιλ και εχω ακομα τα πρωτα. Το Σαξο που ειχα παλιοτερα κρατουσε κι αυτο 70-80000 αν θυμαμαι καλα.
                Για το Βιταρα υπαρχουν δυο παστες, μαλακη και σκληρη.

                Στο συνεργειο οταν αλλαζα τακακια, κρατουσα τα δυο απο τα τεσσερα και στην δευτερη φορα που αλλαζα εβαζα τα παλια για 15-20000 χιλ.
                Αυτο γιατι το ενα τακακι που ειναι απο τη μερια του εμβολου τρωγεται ως το τελος, ενω το απεναντι λιγοτερο απο το μισο.

                περιπου δηλαδη στις 2 αλλαγες εχεις αλλη μια (στα 2/3)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • xenos
                  xenos last edited by

                  Είναι και θέμα υλικών (eco).

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kyr80 last edited by

                    Πριν λίγο τελείωσα με την αλλαγή στα τακάκια μπρος-πίσω. EBC yellow stuff με κόστος 160€ αγορά με τα μεταφορικά....
                    Αντιπροσωπεία ήθελε μαζί με τα περαστικά σχεδόν τα διπλά...
                    Τα πέρασα μόνος γιατί και ο μάστορας που έχει συνεργείο εδώ ήθελε 80€ περαστικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dodger last edited by

                      Με'γειές, καλοφόρετα

                      Μια ερώτηση, τι διαφορές έχουν τα reen, yellow, red?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        saxon_747 last edited by

                        Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                        EBC yellow stuff με κόστος 160€

                        Ειναι τα 'μεσαια' ?
                        Παντως ειχα ακουσει οτι τα EBC δε 'λερωνουν' τοσο πολυ και οντως οι ζαντες μενουν σχετικα καθαρες (Greenstuff)

                        ο μάστορας που έχει συνεργείο εδώ ήθελε 80€ περαστικά...

                        Περαστικα του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          piii last edited by

                          Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                          Με'γειές, καλοφόρετα

                          Μια ερώτηση, τι διαφορές έχουν τα reen, yellow, red?

                          Αν δεν απατώμαι έχουν σχέση με τις θερμοκρασίες λειτουργίας.
                          Κάποια δηλαδή είναι για 'πολιτική χρήση', άλλα για πίστα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Σχεδόν όλα τα χειμωνιάτικα χιλιόμετρα είναι σε διαδρομές σε χιονοδρομικά με σιβικ αυτόματο τα προηγούμενα τακάκια άντεξαν 88.700 χιλιόμετρα.
                            Μάθετε να οδηγάτε, μη πατάτε φρένο στις στροφές - δεν ξοδεύετε φρένα και κάνετε καλύτερους χρόνους.

                            ρε μάστορα, αν πηγαίνεις πολύ γρήγορα ΠΡΕΠΕΙ να φρενάρεις πριν τις στροφές

                            αλλιώς δεν την ιδρώνεις την φανέλα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              Τα κίτρινα είναι τα πιο αγωνιάρικα υποτίθεται. Αλλά οι μαμά δισκόπλακες τα αντέχουν.

                              Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                              ....

                              ο μάστορας που έχει συνεργείο εδώ ήθελε 80€ περαστικά...

                              Περαστικα του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                Σχεδόν όλα τα χειμωνιάτικα χιλιόμετρα είναι σε διαδρομές σε χιονοδρομικά με σιβικ αυτόματο τα προηγούμενα τακάκια άντεξαν 88.700 χιλιόμετρα.
                                Μάθετε να οδηγάτε, μη πατάτε φρένο στις στροφές - δεν ξοδεύετε φρένα και κάνετε καλύτερους χρόνους.

                                ρε μάστορα, αν πηγαίνεις πολύ γρήγορα ΠΡΕΠΕΙ να φρενάρεις πριν τις στροφές

                                αλλιώς δεν την ιδρώνεις την φανέλα

                                Δεν πηγαίνεις πολύ γρήγορα - αν δεν φρενάρεις στις στροφές πηγαίνεις λίγο πιο γρήγορα και τα τακάκια κρατάνε πολλά χρόνια.
                                Στην ευθεία πηγαίνεις σχετικά σιγά, πως αλλιώς θα στρίψεις χωρίς φρένο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannis-m6 last edited by

                                  Σήμερα έκανα το service στο Mazda Demio 170.000 χλμ.

                                  Αλλαγή λαδιών

                                  • φίλτρου λαδιού
                                  • φίλτρο αέρα
                                  • φίλτρο βενζίνης
                                  • τακάκια
                                  • υγρά φρένων
                                  • λαμπτήρα εμπρόσθιου φανού
                                    ρύθμιση βαλβίδων
                                    κάρτα καυσαερίων
                                    λύσιμο και καθαρισμός στα ταμπούρα φρένων
                                    σύσφιξης αμαξώματος
                                    διαγνωστικός έλεγχος

                                  Το service έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mazda και κόστισε 260 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    σερβις 45.000 χλμ σε γκράντε πουντο 1400 8v στη λάμδα στη κηφισια.
                                    λάδια
                                    φιλτρο λαδιού
                                    μπουζι
                                    φιλτρο γύρης
                                    υγρά τζαμιών
                                    σχάρα εμπρός προφυλακτήρα (είχε φύγει, μαζί με την εργασία μας είπαν 50 ευρώ επιβάρυνση)
                                    σύνολο 320 ευρώ!!!!
                                    ε βέβαια, αφού η εργασία έκανε 150 ευρώ!
                                    320 ευρώ τακτική συντήρηση (οκ αφαιρέστε τα 50 για τη σχάρα) για να έχεις ένα κουβαδάκι φιατ, που στα 45000 έχει κλατάρει από αμορτισερ (το αμάξι έχει ΠΑΝΤΑ μόνο την οδηγό μέσα) κ παραλίγο να μην περάσει κτεο
                                    τόσο ζώα εν τω μεταξύ στη λάμδα, που επιστρέψαν το βιβλιαράκι του σέρβις στο ντουλαπάκι χωρίς να το σφραγίσουν καν/
                                    αν το αμάξι ήταν δικό μου περιττο να σας πω τί θα παίρναν αντί για τα 320, ενώ θα έστελνα κ μια φωτοτυπία στο στρατισσίνο του περιοδικού που εχει κάνει κ θετικά σχόλια για την εν λόγω εταιρία

                                    υγ πριν 3 χρόνια η φίλη μου είχε ξαναπάει στη λάμδα για αντικατασταση αξονα τιμονιου (ή κάτι τέτοιο). Είχαν γεμίσει γρατζουνιές τα πλαστικά της κολονας τιμονιου, ενώ στο σφακιανάκη μετά από χρονο της είχαν πει πως ο άξονας ΔΕΝ ειχε αλλάξει, αλλά λαδωθει-σφιχτεί, οπότε αντικατέστησαν αυτοβούλως την κολονα αν κ δεν είχε πρόβλημα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Πολλα τα λεφτα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dd_surfer last edited by

                                        Σε Mitsubisi Charisma 1.3 του 2004 με 36.500 km:

                                        Τακάκια εμπρός (LUCAS)
                                        Μαρκούτσι εμπρός φρένων (CORTECO)
                                        Υγρό φρένων FERODO
                                        Αισθητήρας Λ
                                        Ελεγχος και συμπλήρωση υγρών, έλεγχος καυσαερίων

                                        Μαζί με εργασία €295 σε εξουσιαδοτημένο συνεργείο Mitubishi - Honda

                                        Το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο γιατί άναψε το κίτρινο λαμπάκι κινητήρα. Το διαγνωστικό έδειξε αισθητήρα Λ και με την ευκαιρία ελέγχθηκε γιατί θα περάσει ΚΤΕΟ. Στην ουσία έγινε service, μόνα λάδια δεν αλλάχθηκαν γιατί δεν είχε κάνει ούτε 3500 km από την τελευταία αλλαγή. Ο μηχανικός με ρώτησε αν θα βάλει ανταλλακτικά γνήσια ή του εμπορίου και του είπα να βάλει του εμπορίου. Μόλις το παραλάβαμε, μας είπε ότι όταν θα το πάμε για αλλαγή λαδιών, δεν θα μας χρεώσει εργασία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Citroen zx monte carlo '95..

                                          λαδια 4λιτρα total quartz 7000 (εγω απο rpc 26,5e με μεταφορικα)
                                          φιλτρο λαδιου (εγω 4,72 απο ανταλλακτικα citroen)
                                          παραφλου 5λιτρα total (εγω 19,62 απο ανταλλακτικα citroen) ακριβα!
                                          βαση μηχανης ,η κατω (του συνεργειου)
                                          βαση σασμαν (του συνεργειου)
                                          θερμοστατης (του συνεργειου)

                                          60e στο συνεργειο για τα του συνεργειου + εργασια και 50,84e σε αυτα που εγω αγορασα..τα λαδια και το φιλτρο λαδιου τα αλλαξα εγω.

                                          110,84e συνολο.

                                          Θα μπορουσαν να ειναι και 90e με απλα λαδια και οχι ημισυνθετικα και παραφλου+νερακι απιονισμενο..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lazarefa last edited by

                                            Επειδή γράφτηκαν πιο πάνω αρκετά για διαστήματα αλλαγής σε τακάκια φρένων, να πω ότι στο δικό μου Opel μετά από 80.000χλμ είναι μια χαρά κι ευελπιστώ ότι θα ξεπεράσω τα 100.000χλμ χωρίς ανάγκη αλλαγής (πρώτης τοποθέτησης).
                                            Εν ολίγοις, πιστεύω ότι κατά βάση η φθορά στα τακάκια είναι θέμα στυλ οδήγησης και πολύ λιγότερο θέμα υλικού πάστας. Υπ' όψη ότι σαν οδηγός κινούμαι μάλλον γρήγορα, απλά δεν καταφεύγω στο πεντάλ του φρένου με το παραμικρό, όπως σωστά έγραψε πιο πριν ο Λεωνίδας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 368
                                            • 369
                                            • 175 / 369
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr