-
Στο οπελάκι βαστάνε ακόμα στα ~50.000 χλμ, αν και το 80% των χλμ είναι εντός πόλης. Σε ίδιες συνθήκες το accent ήθελαν αλλαγή ανά 15-20.000 χλμ. Σίγουρα είναι θέμα ποιότητας των αναλωσίμων.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
ε δε το λες και πολύ νωρίς τα 30Κ χλμ.
τακάκια είναι, όχι τίποτε αθάνατο.+το ότι πάει και βουνό με το αμάξι, ή κάνω λάθος
30κ δεν είναι λίγα
-
Σχεδόν όλα τα χειμωνιάτικα χιλιόμετρα είναι σε διαδρομές σε χιονοδρομικά με σιβικ αυτόματο τα προηγούμενα τακάκια άντεξαν 88.700 χιλιόμετρα.
Μάθετε να οδηγάτε, μη πατάτε φρένο στις στροφές - δεν ξοδεύετε φρένα και κάνετε καλύτερους χρόνους. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ε δε το λες και πολύ νωρίς τα 30Κ χλμ.
τακάκια είναι, όχι τίποτε αθάνατο.+το ότι πάει και βουνό με το αμάξι, ή κάνω λάθος
30κ δεν είναι λίγα
Nαι πηγαίνει βουνό το χειμώνα.
Λεωνίδα προσπαθώ όσο μπορώ να φρενάρω με ταχύτητα και κινούμαι αργά. Γενικά βαριέμαι να τρέχω -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
ε δε το λες και πολύ νωρίς τα 30Κ χλμ.
τακάκια είναι, όχι τίποτε αθάνατο.+το ότι πάει και βουνό με το αμάξι, ή κάνω λάθος
30κ δεν είναι λίγα
Nαι πηγαίνει βουνό το χειμώνα.
Λεωνίδα προσπαθώ όσο μπορώ να φρενάρω με ταχύτητα και κινούμαι αργά. Γενικά βαριέμαι να τρέχωτα παλια που αντικετεστησες ειχαν ακομα ζωη?τα κοιταξες καθολου?
τα δικα μου στο οπελ Corsa C toy 2005 τα αλλαξα στα 101.000 χιλιομ,το 70% κινειται σε εθνικη και επαρχιακο
οταν τα αλλαξα ειχαν ανετα ακομα 10.000 με τους ρυθμους αυτους που κινουμαι
μπορει να ειναι το τακακι σκληρο και να μη φθειρεται ευκολα
στο Corsa D εχω ακουσει οτι αντεχουν το πολυ 30000 -
τα Suzuki αλλαζουν τακτικα τακακια.
Και στο Wagon R και στο Βιταρα μου φαινοταν οτι τρογωταν πολυ γρηγορα σε σχεση με οτι ειχα συνηθισει (περιπου στα 30-40000 χιλ)
στο Σουμπαρου τωρα, πλησιαζω τα 600000 χιλ και εχω ακομα τα πρωτα. Το Σαξο που ειχα παλιοτερα κρατουσε κι αυτο 70-80000 αν θυμαμαι καλα.
Για το Βιταρα υπαρχουν δυο παστες, μαλακη και σκληρη.Στο συνεργειο οταν αλλαζα τακακια, κρατουσα τα δυο απο τα τεσσερα και στην δευτερη φορα που αλλαζα εβαζα τα παλια για 15-20000 χιλ.
Αυτο γιατι το ενα τακακι που ειναι απο τη μερια του εμβολου τρωγεται ως το τελος, ενω το απεναντι λιγοτερο απο το μισο.περιπου δηλαδη στις 2 αλλαγες εχεις αλλη μια (στα 2/3)
-
Είναι και θέμα υλικών (eco).
-
Πριν λίγο τελείωσα με την αλλαγή στα τακάκια μπρος-πίσω. EBC yellow stuff με κόστος 160€ αγορά με τα μεταφορικά....
Αντιπροσωπεία ήθελε μαζί με τα περαστικά σχεδόν τα διπλά...
Τα πέρασα μόνος γιατί και ο μάστορας που έχει συνεργείο εδώ ήθελε 80€ περαστικά... -
Με'γειές, καλοφόρετα
Μια ερώτηση, τι διαφορές έχουν τα reen, yellow, red?
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
EBC yellow stuff με κόστος 160€Ειναι τα 'μεσαια' ?
Παντως ειχα ακουσει οτι τα EBC δε 'λερωνουν' τοσο πολυ και οντως οι ζαντες μενουν σχετικα καθαρες (Greenstuff)ο μάστορας που έχει συνεργείο εδώ ήθελε 80€ περαστικά...
Περαστικα του.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Με'γειές, καλοφόρεταΜια ερώτηση, τι διαφορές έχουν τα reen, yellow, red?
Αν δεν απατώμαι έχουν σχέση με τις θερμοκρασίες λειτουργίας.
Κάποια δηλαδή είναι για 'πολιτική χρήση', άλλα για πίστα. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σχεδόν όλα τα χειμωνιάτικα χιλιόμετρα είναι σε διαδρομές σε χιονοδρομικά με σιβικ αυτόματο τα προηγούμενα τακάκια άντεξαν 88.700 χιλιόμετρα.
Μάθετε να οδηγάτε, μη πατάτε φρένο στις στροφές - δεν ξοδεύετε φρένα και κάνετε καλύτερους χρόνους.ρε μάστορα, αν πηγαίνεις πολύ γρήγορα ΠΡΕΠΕΙ να φρενάρεις πριν τις στροφές
αλλιώς δεν την ιδρώνεις την φανέλα
-
Τα κίτρινα είναι τα πιο αγωνιάρικα υποτίθεται. Αλλά οι μαμά δισκόπλακες τα αντέχουν.
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
....ο μάστορας που έχει συνεργείο εδώ ήθελε 80€ περαστικά...
Περαστικα του.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Σχεδόν όλα τα χειμωνιάτικα χιλιόμετρα είναι σε διαδρομές σε χιονοδρομικά με σιβικ αυτόματο τα προηγούμενα τακάκια άντεξαν 88.700 χιλιόμετρα.
Μάθετε να οδηγάτε, μη πατάτε φρένο στις στροφές - δεν ξοδεύετε φρένα και κάνετε καλύτερους χρόνους.ρε μάστορα, αν πηγαίνεις πολύ γρήγορα ΠΡΕΠΕΙ να φρενάρεις πριν τις στροφές
αλλιώς δεν την ιδρώνεις την φανέλα
Δεν πηγαίνεις πολύ γρήγορα - αν δεν φρενάρεις στις στροφές πηγαίνεις λίγο πιο γρήγορα και τα τακάκια κρατάνε πολλά χρόνια.
Στην ευθεία πηγαίνεις σχετικά σιγά, πως αλλιώς θα στρίψεις χωρίς φρένο; -
Σήμερα έκανα το service στο Mazda Demio 170.000 χλμ.
Αλλαγή λαδιών
- φίλτρου λαδιού
- φίλτρο αέρα
- φίλτρο βενζίνης
- τακάκια
- υγρά φρένων
- λαμπτήρα εμπρόσθιου φανού
ρύθμιση βαλβίδων
κάρτα καυσαερίων
λύσιμο και καθαρισμός στα ταμπούρα φρένων
σύσφιξης αμαξώματος
διαγνωστικός έλεγχος
Το service έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mazda και κόστισε 260 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.
-
σερβις 45.000 χλμ σε γκράντε πουντο 1400 8v στη λάμδα στη κηφισια.
λάδια
φιλτρο λαδιού
μπουζι
φιλτρο γύρης
υγρά τζαμιών
σχάρα εμπρός προφυλακτήρα (είχε φύγει, μαζί με την εργασία μας είπαν 50 ευρώ επιβάρυνση)
σύνολο 320 ευρώ!!!!
ε βέβαια, αφού η εργασία έκανε 150 ευρώ!
320 ευρώ τακτική συντήρηση (οκ αφαιρέστε τα 50 για τη σχάρα) για να έχεις ένα κουβαδάκι φιατ, που στα 45000 έχει κλατάρει από αμορτισερ (το αμάξι έχει ΠΑΝΤΑ μόνο την οδηγό μέσα) κ παραλίγο να μην περάσει κτεο
τόσο ζώα εν τω μεταξύ στη λάμδα, που επιστρέψαν το βιβλιαράκι του σέρβις στο ντουλαπάκι χωρίς να το σφραγίσουν καν/
αν το αμάξι ήταν δικό μου περιττο να σας πω τί θα παίρναν αντί για τα 320, ενώ θα έστελνα κ μια φωτοτυπία στο στρατισσίνο του περιοδικού που εχει κάνει κ θετικά σχόλια για την εν λόγω εταιρίαυγ πριν 3 χρόνια η φίλη μου είχε ξαναπάει στη λάμδα για αντικατασταση αξονα τιμονιου (ή κάτι τέτοιο). Είχαν γεμίσει γρατζουνιές τα πλαστικά της κολονας τιμονιου, ενώ στο σφακιανάκη μετά από χρονο της είχαν πει πως ο άξονας ΔΕΝ ειχε αλλάξει, αλλά λαδωθει-σφιχτεί, οπότε αντικατέστησαν αυτοβούλως την κολονα αν κ δεν είχε πρόβλημα
-
Πολλα τα λεφτα!
-
Σε Mitsubisi Charisma 1.3 του 2004 με 36.500 km:
Τακάκια εμπρός (LUCAS)
Μαρκούτσι εμπρός φρένων (CORTECO)
Υγρό φρένων FERODO
Αισθητήρας Λ
Ελεγχος και συμπλήρωση υγρών, έλεγχος καυσαερίωνΜαζί με εργασία €295 σε εξουσιαδοτημένο συνεργείο Mitubishi - Honda
Το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο γιατί άναψε το κίτρινο λαμπάκι κινητήρα. Το διαγνωστικό έδειξε αισθητήρα Λ και με την ευκαιρία ελέγχθηκε γιατί θα περάσει ΚΤΕΟ. Στην ουσία έγινε service, μόνα λάδια δεν αλλάχθηκαν γιατί δεν είχε κάνει ούτε 3500 km από την τελευταία αλλαγή. Ο μηχανικός με ρώτησε αν θα βάλει ανταλλακτικά γνήσια ή του εμπορίου και του είπα να βάλει του εμπορίου. Μόλις το παραλάβαμε, μας είπε ότι όταν θα το πάμε για αλλαγή λαδιών, δεν θα μας χρεώσει εργασία.
-
Citroen zx monte carlo '95..
λαδια 4λιτρα total quartz 7000 (εγω απο rpc 26,5e με μεταφορικα)
φιλτρο λαδιου (εγω 4,72 απο ανταλλακτικα citroen)
παραφλου 5λιτρα total (εγω 19,62 απο ανταλλακτικα citroen) ακριβα!
βαση μηχανης ,η κατω (του συνεργειου)
βαση σασμαν (του συνεργειου)
θερμοστατης (του συνεργειου)60e στο συνεργειο για τα του συνεργειου + εργασια και 50,84e σε αυτα που εγω αγορασα..τα λαδια και το φιλτρο λαδιου τα αλλαξα εγω.
110,84e συνολο.
Θα μπορουσαν να ειναι και 90e με απλα λαδια και οχι ημισυνθετικα και παραφλου+νερακι απιονισμενο..
-
Επειδή γράφτηκαν πιο πάνω αρκετά για διαστήματα αλλαγής σε τακάκια φρένων, να πω ότι στο δικό μου Opel μετά από 80.000χλμ είναι μια χαρά κι ευελπιστώ ότι θα ξεπεράσω τα 100.000χλμ χωρίς ανάγκη αλλαγής (πρώτης τοποθέτησης).
Εν ολίγοις, πιστεύω ότι κατά βάση η φθορά στα τακάκια είναι θέμα στυλ οδήγησης και πολύ λιγότερο θέμα υλικού πάστας. Υπ' όψη ότι σαν οδηγός κινούμαι μάλλον γρήγορα, απλά δεν καταφεύγω στο πεντάλ του φρένου με το παραμικρό, όπως σωστά έγραψε πιο πριν ο Λεωνίδας.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?