-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
...διαβασα αυτο και συφιλιαστηκα
...και επρεπε να συνεχισεις στο ιδιο και χειροτερο μοτιβο προφανως...
(btw ακομα και τωρα η Renault ΔΕΝ ΕΧΕΙ ουτε καν με τα σημερινα δεδομενα-περιορισμους των ηλεκτρικων τιμονιων, τα αντιστοιχα κορυφαια τιμονια σε αισθηση-πληροφορηση που ειχε μεχρι τα τελη του 90', οποτε μην συγχυζεσαι αδικα...) -
τα εφτιαξε τοσο πολυ απο τοτε? γιατι δεν μιλαμε για 'οχι πολυ καλα' , αλλα αισχος και ναι η audi ειχε καλυτερα
(αμα παμε ακομα πιο πισω η ρενω ειχε ακομα χειροτερα και η audi ηταν τρισαλθλια , δεν ξερω αν εσυ εισαι τοπου και χρονου καπου στα τελη '80 αρχες '90.. )αλλα αυτα ειναι ψιλοασχετα..
το θεμα μου εμενα ειναι η καραμελιτσα με τα τιμονια των audi και vag γενικοτεραδεν υποστηριζω σε καμια περιπτωση οτι ειναι ιδανικα, ειναι ομως ανω του μετριου και αρκουντως καλα
το μονο που με χαλαει σε αυτα ειναι οι 3 στροφες, αλλα κακα τιμονια δεν τα λες , εκτος αν απλα αναπαραγεις τις παπαριες του ειδικου ρυπου
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ειδικά στην οδήγηση, τα Audi δεν φημίζονται...
οπως; τα ΤΤ; τα Α3; το S3; τα σημερινα Α4; τα quattro γενικα;
Ακριβώς! Απέναντι σε μια Ζ4, μια Giulietta, ένα Megane RS, μια BMW σειράς 3 τα μοντέλα που παρέθεσες δεν φημίζονται για την αίσθησή τους.
Δία σσσ μας ακούνε
Πάντως από δικές μου εμπειρίες στο δρόμο, έχω κάνει στην άκρη για να περάσει quattro, και όχι μια φορά....
Θέλω να πω, ας μην τα υποτιμάς καλύτερα.
Πχ το Golf R κάνει πλάκα από BMW 335 μέχρι και σε Renault RS.Βρε και σε Ferrari 458 κάνει πλάκα, τι να λέμε τώρα!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πάντως σε πωλήσεις τα έσπασε το Σεπτέμβρη!
Πούλησε 6 ολόκληρα κομμάτια!Για την τιμή του είναι εξαιρετικές ...
Άποψη μου είναι ότι αισθητικά δείχνει πολυ λίγο απέναντι σε ένα μίνι η μια μιτο ...Δειχνει λιγο απεναντι στο εαυτο του...
Δηλαδή ;;
Είναι οπως θα περίμενε κανείς ένα μικρό Audi... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πάντως σε πωλήσεις τα έσπασε το Σεπτέμβρη!
Πούλησε 6 ολόκληρα κομμάτια!Για την τιμή του είναι εξαιρετικές ...
Άποψη μου είναι ότι αισθητικά δείχνει πολυ λίγο απέναντι σε ένα μίνι η μια μιτο ...Δειχνει λιγο απεναντι στο εαυτο του...
Δηλαδή ;;
Είναι οπως θα περίμενε κανείς ένα μικρό Audi...Ε καπως ετσι βασικα + την εξωφρενικη τιμη..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βρε και σε Ferrari 458 κάνει πλάκα, τι να λέμε τώρα!Δία άσε το μπλα μπλα. Η λευκή 458 με τον μαύρο ουρανό έκανε σήμερα παιχνίδι με μια 430 Scuderia....
Να ήξερες τι έχασες... -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
καλα, το golf ειναι golf, δεν ειναι αμαξι του συρμού...μονο η veyron και το R8 με δυσκολια το περνανε, και αυτο μονο αν ο οδηγος ειναι επιπεδου f1 και πανω..τι αλλο θα ειπωθει εδω μεσα...
Μας τα έχετε πρήξει με το Renault
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βρε και σε Ferrari 458 κάνει πλάκα, τι να λέμε τώρα!
Δία άσε το μπλα μπλα. Η λευκή 458 με τον μαύρο ουρανό έκανε σήμερα παιχνίδι με μια 430 Scuderia....
Να ήξερες τι έχασες...Αυτό πρέπει να ήταν απίστευτο θέαμα!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
καλα, το golf ειναι golf, δεν ειναι αμαξι του συρμού...μονο η veyron και το R8 με δυσκολια το περνανε, και αυτο μονο αν ο οδηγος ειναι επιπεδου f1 και πανω..
τι αλλο θα ειπωθει εδω μεσα...
Μας τα έχετε πρήξει με το Renault
αλλοι το αναφερουν οποτε ναναι για οποιο ναναι λογο
@Qsis/Γρηγορη.
υπερβαλλω και γω ωρες ωρες, οπως ολοι .. -
το οτι ειναι τετρακινητο δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερο ενος σκληροπυρηνικου χοτ χατς το αντιθετο μαλιστα.
Σε βρεγμενο οδοστρωμα και κατω απο ειδηκες συνθηκες ναι αλλα αλλιως ...δεν νομιζω.
υ.γ εχω δει σε στεγνο, κορυφαια να μαζευουν μουτρα και να ελεγχονται δυσκολα εκει που αλλα χοτ χατς κανουν παρτυ (χωρις υπερβολη).Αλλα και το αντιθετο στην βρεγμενη κακη ασφαλτο μονο τετρακινητο θα ηθελα...
-
αναλογα τι θελει ο καθενας, εγω συμφωνω οτι η 4κινηση δεν ειναι το καλυτερο , ουτε κανει θαυματα
πιο πολυ ειναι θεμα οδηγου και στυλ
τωρα για το πού ειναι καλυτερο ειναι ενα αλλο ζητημα, εχουμε μαθει να κρινουμε το καλυτερο με βαση τη πιστα που οι περισσοτεροι δεν παμε καν, οπως επισης εχουμε μαθει να χωριζουμε τα αυτοκινητα σε σκληροπυρηνικα ή μη πολλες φορες χωρις λογο ή για να δικαιολογησουμε τα αρνητικα του ενος και του αλλου.. (πχ μη ανεση, ή μαλθακοτητα)
δεν εχει και πολυ νοημα ολη αυτη η κουβεντα τελικα..
εγω μπορει να λεω υπερβολες, αλλα renault εχω φαει με το κουταλι και γενικα γαλλικα εχω κυριως οδηγησει στη ζωη μου, οποτε πιστευω οτι δικαιουμαι να εχω μια αποψη
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βρε και σε Ferrari 458 κάνει πλάκα, τι να λέμε τώρα!
Δία άσε το μπλα μπλα. Η λευκή 458 με τον μαύρο ουρανό έκανε σήμερα παιχνίδι με μια 430 Scuderia....
Να ήξερες τι έχασες......με τις Ρουμανικες πινακιδες?
Το ψηνει φιλος, με GT-R , να μπουνε μαζι Μεγαρα...
Τον χρονομετρησε κανεις? -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το οτι ειναι τετρακινητο δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερο ενος σκληροπυρηνικου χοτ χατς το αντιθετο μαλιστα.
Σε βρεγμενο οδοστρωμα και κατω απο ειδηκες συνθηκες ναι αλλα αλλιως ...δεν νομιζω.
υ.γ εχω δει σε στεγνο, κορυφαια να μαζευουν μουτρα και να ελεγχονται δυσκολα εκει που αλλα χοτ χατς κανουν παρτυ (χωρις υπερβολη).Αλλα και το αντιθετο στην βρεγμενη κακη ασφαλτο μονο τετρακινητο θα ηθελα...
γιατί ήξερες τι έκανε ο οδηγός τους εκείνη την στιγμή? το μόνο σίγουρο είναι ότι για να εκφράσεις άποψη ασφαλώς, πρέπει να ξέρεις τον οδηγό προσωπικά και πως οδηγεί ώστε να τον δεις μετά με διαφορετικά αυτοκίνητα να προηγήται ή να ακολουθεί και τέλος να βγάλεις τα συμπεράσματά σου... να βλέπεις τώρα κάποιον στον δρόμο να κάνει μ@λ@κίες και να συμπαιρένεις για το ποιόν του οχήματος είναι πέρα για πέρα λάθος...
έχω δει ανθρώπους να οδηγούν τετρακίνητα χατσμπακ τόσο άσχετα ώστε να αφαιρούν το πλεονέκτημά της και μετά άλλους με του κλότσου και του μπάτσου οχήματα να κάνουν παναγίες! Δεν μα δεν μπορείς όμως να ξέρεις τι εστί ο καθένας άμα δεν τον γνωρίζεις προσωπικά οδηγικά... μπορεί απλά να μ@λ@κιζόταν από βαρεμάρα... μπορεί πράγματι να ήταν άσχετος... ή μπορεί το όχημα να μην τον βοηθούσε αλλά το ότι ένας Α οδηγός με ένα χατσμπακ της σειράς μπορεί να πατήσει έναν Β οδηγό με υπεραυτοκίνητο δεν μου κάνει καμία εντύπωση και δεν έχει καμία σχέση με την ουσιαστική διαφορά των δύο υλοποιήσεων...
όλα αυτά δεν ήταν προς τα εσένα αλλά γενικότερα... αλλά με αφορμή αυτό που έγραψες εσύ και άλλοι εδώ μέσα πριν...
ένας από τους λόγους που ήθελα να γνωρίσω στον δρόμο μερικους εδώ μέσα ήταν για να βάλω κάποια τάξη στο μυαλό μου και να δύναμαι να ξεδιαλίνω ποιός λέει τι και γιατί...
ειδάλλως θα αντιμιλούσαμε θεωρητικά...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το μονο που με χαλαει σε αυτα ειναι οι 3 στροφες, αλλα κακα τιμονια δεν τα λες , εκτος αν απλα αναπαραγεις τις παπαριες του ειδικου ρυπου
δεν θα επρεπε να σε χαλάει καθόλου... το ότι ένα τιμόνι έχει τρεις δυο ή μισή στροφή δεν λέει και πολλά.... το θέμα είναι τι γρανάζια σχέσης έχει, δηλαδή πόσο γρήγορα τελικά στρίβει... γιατί το δικό μας μπορεί απλά να έχει μεγαλύτερη δυνατότητα στροφής κι όχι λάθος τιμόνι... δηλαδή να είναι όσο κοντό και μιας ιταλίδας που απλά μένεις από τιμόνι στο παρκάρισμα ενώ με το δικό μας δεν...
στα Audi, Mercedes - Benz το τιμόνι είναι κοφτερό αλλά είναι και πολύ στριφτερό... οπότε και το μεγάλο νούμερο από άκρη σε άκρη...
η αίσθηση τώρα είναι ένα άλλο κεφάλαιο που δεν θα αγγίξω καν...
-
σαν μετρο συγκρισης εχω το shitroen μου που εχει 2.6 και τα πραγματα εκει ειναι σαφως πιο καλα παρα τη μικρη φαινομενικα διαφορα
τωρα για τιμονια τυπου 156 , τα χουμε ξαναπει..
ο,τι και να μου λενε οι αλφιστι οι τροχοι πολυ απλα δε στριβουν, το χω δει να συμβαινει πανω απο μια φορες το εργο
της mito ομως ειναι πολυ καλο..
το μονο θετικο που εχουν οι 3 στροφες ειναι σταθεροτητα στις μεγαλες ταχυτητες, με λιγοτερες πρεπει να κανεις συνεχεις διορθωσεις
στο audi πας 200+ με το ενα χερι
οι 3 στροφες δε θα με ενοχλουσαν τοσο, αν δε χρειαζοταν να ερχομαι αντιμετωπος με το flat bottom σε περιπτωσεις οπου θελω γρηγορη επαναφορα
σε επιπεδο τιμονι για μενα θα ηταν ιδανικες οι 2 στροφες, αλλα μετα θα υπηρχαν προβληματα για τον πολυ κοσμο.. οποτε οσο και να κοβει το τιμονι μας (που κοβει δε λεω), εγω συνεχιζω να το βλεπω λιγο αργο για τα δικα μου παντα γουστα
-
δεν συμφωνώ/. εντύπωσή σου είναι... Συγγνώμη φίλε αλλά, επιμένω οι τρεις στροφές δεν έχουν να κάνουν ούτε με την ευθυβολία του αυτοκινήτου στα πολλά ούτε και με την αίσθηση που σου αποπνέει. Το εξήγησα. Δεν επαναλαμβάνομαι.
Η αίσθηση είναι αποτέλεσμα όλων των ηλεκτρομηχανικών μερών του συστήματος διεύθυνσης αλλά και των μαλακών συνδέσμων της ανάρτησης... Το πόσο 'κόβει' δεν το συζητάω καν! Όταν μπορώ να ελέγξω τέρμα γκάζι πέταγμα κώλου οποιανδήποτε στιγμή σε ότι οδόστρωμα κι αν βρεθώ, δηλαδή το ότι το τιμόνι προλαβαίνει το πίσω μέρος άνετα λέει πολλά... και με πολύ παραπάνω δύναμη αλλά και σφιχτότερα αμορτισέρ από το δικό σου που ορίζουν μια αρκετά πιο απότομη συμπεριφορά κοντά ή στο όριο...
για να καταλάβεις πόσο πραγματικά γρήγορο είναι ένα τιμόνι πρέπει να οδηγείς σωστά, και με τα δύο χέρια στο τιμόνι και σε σχετικά κλειστές ή κλειστές στροφές να δεις αν υπάρχει ανάγκη αλλαγής της θέσης των χεριών σου αμα διορθώνεις πορεία... εγώ έχω κάνει πολλές ορεινές διαδρομές χωρίς καν να σταυρώσω χέρια οπότε δεν, μα δεν είναι μακρύ.
μιλάμε...
-
Ρε κιουση τελικά δε θα συμφωνήσουμε Ποτέ...
Το τιμόνι της μιτογκας είναι ΠΟΛΥ αβολο μέσα στην πόλη ...
ΕΚΕΙ που με τα περισσότερα 4τροχα απλά εστριβες , με την Ιταλίδα θες και όπισθεν για να σε πάρει ... -
η αντικειμενικοτητα του κιουση με λεγομενα χωρις αυριο του τυπου 'τι και να μου λενε οι αλφιστι οι τροχοι πολυ απλα δε στριβουν, το χω δει να συμβαινει πανω απο μια φορες το εργο'...εχεις προβλημα μαλλον με τους αλφιστοι (δεν ξερω τολ λογο ουτε με ενδιαφερει) και γραφεις οπως παντα ανακριβειες....
Ποιοι τροχοι δεν στριβουν δηλαδη;;;
Και ποιοι τελικα στριβουν; -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
για να καταλάβεις πόσο πραγματικά γρήγορο είναι ένα τιμόνι πρέπει να οδηγείς σωστά, και με τα δύο χέρια στο τιμόνι και σε σχετικά κλειστές ή κλειστές στροφές να δεις αν υπάρχει ανάγκη αλλαγής της θέσης των χεριών σου αμα διορθώνεις πορεία... εγώ έχω κάνει πολλές ορεινές διαδρομές χωρίς καν να σταυρώσω χέρια οπότε δεν, μα δεν είναι μακρύ.
μιλάμε...
ενταξει κατα κανονα στη γρηγορη οδηγηση σε στροφες δε σταυρωνεις χερια, αλλα σε πιο αργες στροφες εμενα μου φαινεται αργο και γενικα το τιμονι θελει παραπανω στριψιμο απο οτι θα ηθελα..
για τα λοιπα ηλεκτρικα και μαλακα πραγματα, οκ μπορεις να εχεις δικιο, αλλα οι 3 στροφες απαιτουν επιπλεον κινησεις και μενα δε μου αρεσουν οι επιπλεον κινησεις
@αλλους δυο
156 εχετε δει να ξεπαρκαρει? δε λες οτι ξεπαρκαρει με τη μια...
-
...τιμονι 2,2 στροφες γαρ, κατευθυντικοτητα-πληροφορηση ομως απο αλλο πλανητη.
Ο καθενας αναλογως οτι προτιμαει..
Εαν επιθυμεις αυτοκινητο ξεκουραστο μεσα στην πολη για ευκολα παρκαρισματα τοτε η 156 δεν σου κανει, εαν ομως σου αρεσει να οδηγας και οχι να μετακινησε, τοτε τα πραγματα αλλαζουν!
Audi A1