-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
http://img718.imageshack.us/img718/6619/img3804modifier.jpghttp://img186.imageshack.us/img186/7619/img3811modifier.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/6536/img3797modifier.jpgΈχουν πειραχτεί οι αναλογίες της φωτό; Σαν κατσίκι/μπόμπος/suv είναι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
http://img718.imageshack.us/img718/6619/img3804modifier.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/7619/img3811modifier.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/6536/img3797modifier.jpgΈχουν πειραχτεί οι αναλογίες της φωτό; Σαν κατσίκι/μπόμπος/suv είναι
Αυτό ακριβώς αναρωτιόμουν κι εγώ...αλλά λέω μάλλον μου φαίνεται...
-
και? πως ηταν?
-
Προσδιορισε το κατσικι
Εγω παντως δεν βλεπω κατι το παραξενο
-
Πολύ 'ψηλωμένη'
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Προσδιορισε το κατσικιΕγω παντως δεν βλεπω κατι το παραξενο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στο τελευταίο CAR έχει συγκριτικό της Cloverleaf με Golf GTi και Megane RS. H Alfa βγαίνει τελευταία μιας και δεν είναι πουθενά καλύτερη από τα άλλα, αλλά οι διαφορές είναι μικρές μεν και είναι και φθηνότερη (τουλάχιστον στην Αγγλία, δεν έχω δει εδω τιμές).Συνολικά καλύτερο βγάζουν το GTi (μάρκετινγκ) και σαν πιο ειδική επιλογή το Megane..
ΙΚΕ θα μπορούσα να έχω και τη δική σου άποψη? Έστω και πμ αν δε θες να αναφερθείς δημοσίως
-
Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
Youtube Video -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
Youtube Videoαλφάρα...
όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
Youtube Videoαλφάρα...
όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...Οπως είχα πει και την πρώτη φορά που τη δοκίμασα , είναι κάποια κλικ πάνω από το Bravo στους τομείς , τιμόνι-αίσθηση-πληροφόρηση-πίσω ανάρτηση-απόσβεση-στήσιμο.
Μη ρωτήσεις για πλαστικά , ποιότητες κλπ κλπ...και οι πέντε που καθίσαμε στο εσωτερικό της δεν μας απασχολούν αυτά.
Ο ήχος όμως....μμμμ...πορωτικός! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
όπου ο υποψήφιος πελάτης είναι πιο υποψιασμένος.τι ειναι ?
αυτη η κατηγορια τελικα αποφασισα οτι μαζευει τους πιο ηλιθιους , ασχετους και 'δεν ξερω τι θελω' πελατες..
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
όπου ο υποψήφιος πελάτης είναι πιο υποψιασμένος.
τι ειναι ?
αυτη η κατηγορια τελικα αποφασισα οτι μαζευει τους πιο ηλιθιους , ασχετους και 'δεν ξερω τι θελω' πελατες..
απόδειξη αποτελούν οι αγοραστές γκολφ...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
όπου ο υποψήφιος πελάτης είναι πιο υποψιασμένος.
τι ειναι ?
αυτη η κατηγορια τελικα αποφασισα οτι μαζευει τους πιο ηλιθιους , ασχετους και 'δεν ξερω τι θελω' πελατες..
Ε, αφού το 'αποφάσισες' έτσι θα είναι...
-
to be continued ....
οχι για να μην λέμε οτι κοιτάμε το δάχτυλο και χάνουμε το δάσος
κανε κλικι και θα καταλάβεις -
Ο χρήστης teo75 έγραψε:
to be continued ....
οχι για να μην λέμε οτι κοιτάμε το δάχτυλο και χάνουμε το δάσος
κανε κλικι και θα καταλάβειςΑρκεί το δάχτυλο να μην πιέζει τα .. πλαστικά!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
Youtube Videoαλφάρα...
όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...+1
Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
Youtube Videoαλφάρα...
όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...+1
Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του...Συμφωνω απολυτα μαζι σου!Και εγω εκει κατεληξα!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
Youtube Videoαλφάρα...
όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...+1
Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του...Συμφωνω απολυτα μαζι σου!Και εγω εκει κατεληξα!
Με πόσες μερίδες κοντοσούβλι αλλάζεις γνώμη?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
Youtube Videoαλφάρα...
όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...+1
Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του...Συμφωνω απολυτα μαζι σου!Και εγω εκει κατεληξα!
Με πόσες μερίδες κοντοσούβλι αλλάζεις γνώμη?
Με καμια ,η αληθεια να λεγεται!
Alfa Romeo Giulietta