Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 341
    • 342
    • 343
    • 344
    • 345
    • 490
    • 491
    • 343 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    107140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
      http://img718.imageshack.us/img718/6619/img3804modifier.jpg

      http://img186.imageshack.us/img186/7619/img3811modifier.jpg
      http://img186.imageshack.us/img186/6536/img3797modifier.jpg

      Έχουν πειραχτεί οι αναλογίες της φωτό; Σαν κατσίκι/μπόμπος/suv είναι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:

        http://img718.imageshack.us/img718/6619/img3804modifier.jpg

        http://img186.imageshack.us/img186/7619/img3811modifier.jpg
        http://img186.imageshack.us/img186/6536/img3797modifier.jpg

        Έχουν πειραχτεί οι αναλογίες της φωτό; Σαν κατσίκι/μπόμπος/suv είναι

        Αυτό ακριβώς αναρωτιόμουν κι εγώ...αλλά λέω μάλλον μου φαίνεται...

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          και? πως ηταν?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zeppelin last edited by

            Προσδιορισε το κατσικι

            Εγω παντως δεν βλεπω κατι το παραξενο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Πολύ 'ψηλωμένη'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                Προσδιορισε το κατσικι

                Εγω παντως δεν βλεπω κατι το παραξενο

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  Στο τελευταίο CAR έχει συγκριτικό της Cloverleaf με Golf GTi και Megane RS. H Alfa βγαίνει τελευταία μιας και δεν είναι πουθενά καλύτερη από τα άλλα, αλλά οι διαφορές είναι μικρές μεν και είναι και φθηνότερη (τουλάχιστον στην Αγγλία, δεν έχω δει εδω τιμές).

                  Συνολικά καλύτερο βγάζουν το GTi (μάρκετινγκ) και σαν πιο ειδική επιλογή το Megane..

                  ΙΚΕ θα μπορούσα να έχω και τη δική σου άποψη? Έστω και πμ αν δε θες να αναφερθείς δημοσίως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    konstantinos last edited by

                    Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                      Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
                      Youtube Video

                      αλφάρα...
                      όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
                        Youtube Video

                        αλφάρα...
                        όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...

                        Οπως είχα πει και την πρώτη φορά που τη δοκίμασα , είναι κάποια κλικ πάνω από το Bravo στους τομείς , τιμόνι-αίσθηση-πληροφόρηση-πίσω ανάρτηση-απόσβεση-στήσιμο.
                        Μη ρωτήσεις για πλαστικά , ποιότητες κλπ κλπ...και οι πέντε που καθίσαμε στο εσωτερικό της δεν μας απασχολούν αυτά.
                        Ο ήχος όμως....μμμμ...πορωτικός!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                          όπου ο υποψήφιος πελάτης είναι πιο υποψιασμένος.

                          τι ειναι ?

                          αυτη η κατηγορια τελικα αποφασισα οτι μαζευει τους πιο ηλιθιους , ασχετους και 'δεν ξερω τι θελω' πελατες..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            velissarios last edited by

                            to be continued ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              όπου ο υποψήφιος πελάτης είναι πιο υποψιασμένος.

                              τι ειναι ?

                              αυτη η κατηγορια τελικα αποφασισα οτι μαζευει τους πιο ηλιθιους , ασχετους και 'δεν ξερω τι θελω' πελατες..

                              απόδειξη αποτελούν οι αγοραστές γκολφ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                όπου ο υποψήφιος πελάτης είναι πιο υποψιασμένος.

                                τι ειναι ?

                                αυτη η κατηγορια τελικα αποφασισα οτι μαζευει τους πιο ηλιθιους , ασχετους και 'δεν ξερω τι θελω' πελατες..

                                Ε, αφού το 'αποφάσισες' έτσι θα είναι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  teo75 last edited by

                                  Ο χρήστης velissarios έγραψε:

                                  to be continued ....

                                  οχι για να μην λέμε οτι κοιτάμε το δάχτυλο και χάνουμε το δάσος
                                  κανε κλικι και θα καταλάβεις

                                  http://img411.imageshack.us/img411/3122/66373791.jpg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    konstantinos last edited by

                                    Ο χρήστης teo75 έγραψε:

                                    to be continued ....

                                    οχι για να μην λέμε οτι κοιτάμε το δάχτυλο και χάνουμε το δάσος
                                    κανε κλικι και θα καταλάβεις

                                    http://img411.imageshack.us/img411/3122/66373791.jpg

                                    Αρκεί το δάχτυλο να μην πιέζει τα .. πλαστικά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                      Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
                                      Youtube Video

                                      αλφάρα...
                                      όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...

                                      +1

                                      Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
                                      Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dickdick last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                        Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
                                        Youtube Video

                                        αλφάρα...
                                        όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...

                                        +1

                                        Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
                                        Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του...

                                        Συμφωνω απολυτα μαζι σου!Και εγω εκει κατεληξα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          konstantinos last edited by

                                          Ο χρήστης dickdick έγραψε:

                                          Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
                                          Youtube Video

                                          αλφάρα...
                                          όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...

                                          +1

                                          Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
                                          Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του...

                                          Συμφωνω απολυτα μαζι σου!Και εγω εκει κατεληξα!

                                          Με πόσες μερίδες κοντοσούβλι αλλάζεις γνώμη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dickdick last edited by

                                            Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                                            Βάρος επιβαινόντων, μετά από 2 λουκούλεια γεύματα-δείπνα ...περίπου 420kg (5 άτομα) .
                                            Youtube Video

                                            αλφάρα...
                                            όλα δεν σου κάνει αίσθηση σε σχέση με το μπράβο και όλο test drive την έχεις...

                                            +1

                                            Δεν εχω οδηγησει το Bravo 150, αλλα οι περισσοτεροι δοκιμαστες δεν βρισκουν κοινα στο θεμα της οδηγικης αισθησης.
                                            Αν λαβουμε υποψιν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, σε επιμερους σημεια, οπως το τιμονι (dual pinion), την πισω αναρτηση (πολλ/λων συνδεσμων), τα εξελιγμενα ηλεκτρονικα (D.N.A και eq2), αλλα και το κορυφαιο σε αισθηση-αποδοση C635 κιβωτιο, νομιζω οτι και μονο αυτα απο μονα τους, βαζουν σε υποψιες, για τις αυξημενες δυνατοτητες της Giulietta -σε οδηγικο επιπεδο τουλαχιστον- σε σχεση με το ξαδελφακι του...

                                            Συμφωνω απολυτα μαζι σου!Και εγω εκει κατεληξα!

                                            Με πόσες μερίδες κοντοσούβλι αλλάζεις γνώμη?

                                            Με καμια ,η αληθεια να λεγεται!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 343 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr