-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Το θεωρώ απίθανο να έχει τον V10 από το LF-A για πολλούς και διάφορους λόγους. Το πιθανότερο είναι να έχει τον V8 από Lexus (LS/IS) αν ο κινητήρας είναι κατά μήκος ή κάποια βελτιωμένη έκδοση του V6 της Evora.
Για τον V10 το θεωρείς απίθανό για λόγους χώρων/τοποθέτησης? Κόστος? Prestige LFA?
Για βελτιωμένο V6 απο Evora με την επιθυμητή ιπποδύναμη το βρίσκω λίγο δύσκολο σενάριο.
Ο απλός είναι ο 2GR-FE, που πήρε πρόσφατα και compressor για 350 άλογα και 400 nm.
Ακόμα και με τον πιο εξελιγμένο 2GR-FSE (ατμοσφαιρικά κινείται κοντά στα 320hp) , λίγο
δύσκολο να τον εξελίξεις για ιπποδυνάμεις 450hp και πάνω.Νομίζω οτι αν δεν επιλεγεί ο V10 , ο κινητήρας του IS-F θα κληθεί επι τω έργω. Παραμένει
βέβαια το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί μια normal έκδοση και μια υψηλής απόδοσης, οπότε
εκεί να δούμε πως θα το διαχειριστεί η Proton εεε χμ , συγνώμη, η Lotus engineering.εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν κολλήσει στα μοτέρ της Toyota; Μόνο αυτή καταδέχεται να τους πουλήσει;
χάθηκε να βάλει κάποιο από Μερκ ή BMW ; H Mερκ θυμάμαι ότι πούλαγε σε Pagani.
-
A. Τα μοτέρ π.χ. της Μερσεντές είναι καλύτερα από αυτά των ιαπώνων ή τα τελευταία έχουν καννένα πρόβλημα?
Β. Την πιθανότητα να βάλει ένα ευρωπαικό μοτέρ από κάποιο εργοστάσιο που έχει στην παραγωγή του αντίστοιχα το δυνατόν γρήγορα μοντέλα, και μετά να αρχίσουν οι συνειρμοί και οι συγκρίσεις ή το overlap μεταξύ μοντέλων την αποκλείεις?
Γ. Το γεγονός ότι παλαιότερα η Λότους έπαιρνε από κινητήρες από Ισούζου , την γνωρίζεις?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
A. Τα μοτέρ π.χ. της Μερσεντές είναι καλύτερα από αυτά των ιαπώνων ή τα τελευταία έχουν καννένα πρόβλημα?Β. Την πιθανότητα να βάλει ένα ευρωπαικό μοτέρ από κάποιο εργοστάσιο που έχει στην παραγωγή του αντίστοιχα το δυνατόν γρήγορα μοντέλα, και μετά να αρχίσουν οι συνειρμοί και οι συγκρίσεις ή το overlap μεταξύ μοντέλων την αποκλείεις?
Γ. Το γεγονός ότι παλαιότερα η Λότους έπαιρνε από κινητήρες από Ισούζου , την γνωρίζεις?
Α. το λέω υπό το πρίσμα ότι ζορίζεται να βρει ένα V10 ας πούμε γιατί θέλει αποκλειστικότητα το LF-A (εσείς τα γράφετε πιο πάνω)
Β. δηλ ολόκληρη Pagani φοβάται τους συνειρμούς με την οριτζινάλε Μερκ ; Λες και αυτό που φόραγε ήταν ίδιο (βελτιωμένο μέχρι τα μπούνια)
Γ. το ξέρω , για την Elan λες. Δεν ήταν κ η καλύτερη κίνησή της εκείνη την εποχή. Δεν είμαι κατά των ιαπωνέζικων μοτέρ. Δεν καταλαβαίνω γιατί περιορίζεται εκεί...μέλι έχουν τα Toyota μοτέρ; (τα φοράει και στην Elise)
-
Μπορεί να έχει μια καλή συνεργασία, αυτό αρκεί τις περισσότερες φορές. Άλλωστε θέλει να τονίσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο, ένας γνωστός κινητήρας από κάποιον καραγκλάμ και πολύφερνο κατασκευαστή της κλέβει φήμη.
Η Παγάνι δεν συγκρίνεται με καμμία Μερκ, ούτε με την SLR Strling Moss των 750.000 ευρώ CIF. Είναι πολύ ειδική κατασκευή σε χώρους που η Μερκ δεν ενδιαφέρεται προφανώς να μπει.ΥΓ. Τώρα που το θυμήθηκα, μέχρι πρόσφατα είχε μοτέρ από την Ρόβερ, το Κ4 των 1.800 κυβικών. Τόχει δηλαδή μέσα της να ψωνίζει από σβέρκο, δεν την αναγκάζει κανένας με το πιστόλι στον κρόταφο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μπορεί να έχει μια καλή συνεργασία, αυτό αρκεί τις περισσότερες φορές. Άλλωστε θέλει να τονίσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο, ένας γνωστός κινητήρας από κάποιον καραγκλάμ και πολύφερνο κατασκευαστή της κλέβει φήμη.
Η Παγάνι δεν συγκρίνεται με καμμία Μερκ, ούτε με την SLR Strling Moss των 750.000 ευρώ CIF. Είναι πολύ ειδική κατασκευή σε χώρους που η Μερκ δεν ενδιαφέρεται προφανώς να μπει.ΥΓ. Τώρα που το θυμήθηκα, μέχρι πρόσφατα είχε μοτέρ από την Ρόβερ, το Κ4 των 1.800 κυβικών. Τόχει δηλαδή μέσα της να ψωνίζει από σβέρκο, δεν την αναγκάζει κανένας με το πιστόλι στον κρόταφο.
OK κατανοητό. Αλλωστε απορία εξέφρασα.
ΥΓ. πολλοί στην Αγγλία και όχι μόνο φόραγαν στα Elise και Ηοnda μοτέρ -νομίζω αυτόν που φορούσε το προηγούμενο Civic TypeR-
-
Σίγουρα είναι το θέμα της συνεργασίας (η τελευταία Elise με 1.8 SC δωρίστηκε στον Akio) και φυσικά δεν πρέπει να παραβλέπουμε το μέλλον.
To HSD η Toyota το διαθέτει και για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες , άρα δίνει σίγουρο πάτημα στη Lotus
για μελλοντικές χρήσεις, όπως και η συνεχής ενασχόληση της και εξέλιξη με νεότερες τεχνολογίες απόδοσης-οικονομίας (η αγορά ποσοστού της Tesla Motors).Και στην τελική, που είναι το κακό να χρησιμοποιήσει η Lotus μοτέρ όπως του IS-F , του LFA
και του...Tundra? -
-
-
-
-
elteo επειδή είσαι άσχετος και χαλάς το τόπικ, δες εδώ να ξεστραβωθείς:
http://sniffpetrol.com/2010/10/28/that- ... e-in-full/
-
-
Καλά και αυτές οι ζάντες.....
Αν και νομίζω οτι το πρώτο είναι το νέο Elise...
-
-
leona chin drift champ -
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... e-fruition
ρε λές.
Αν και τις σπέκουλες του autocar δεν είναι να τις παίρνεις στα σοβαρά.
Lotus Esprit