-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν καίει 11 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα με βενζίνη, με υγραέριο θα καίει +25% δηλαδή 13,75λτρ/100χλμ.Αν αγοράζει την βενζίνη με 1,55 το λίτρο ενώ το υγραέριο με 0,75 και κάνει 15.000 χλμ το χρόνο θα έχει όφελος της τάξης των 1.000 ευρώ.
Επειδή τα πρατήρια με υγραέριο είναι δυσεύρετα ας πούμε ότι μόνο στο 80% των μετακινήσεων θα κινείται με υγραέριο, έτσι το ετήσιο όφελος θα είναι περίπου 800 ευρώ.Με εγκατάσταση συστήματος 5ης γενιάς που στοιχίζει 2.500-3.000 χιλιάρικα, **σε μια πενταετία
θα έχει συνολικό κέρδος από την υγραεριοκίνηση 1.000-1.500 ευρώ **
χωρίς να αφαιρείται το κόστος του χρήματος που προκαταβλήθηκε για την εγκατάσταση, ενώ θα χάσει μέρος του χώρου αποσκευών (ή τη ρεζέρβα) και θα έχει το μπελά του ανεφοδιασμού μόνο στα πρατήρια υγραερίου.Βέβαια αν ακριβύνει το υγραέριο (στην Ελλάδα τίποτε δεν είναι σίγουρο), ούτε τα λεφτά του δεν θα πάρει.
πολύ ωραίο πόστ...
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
- Και κατι τελευταιο: επισκεφτηκα την εκθεση της Αεριοκινησης που εγινε στην Αμερικανικη Γεωργικη Σχολη στην Θεσσαλονικη και διαβασα στο προσπεκτ τους οτι ΚΑΙ η υγραεριοκινηση (LPG) οπως και η κυση φυσικου αεριου ΑΝΗΚΟΥΝ στην λεγομενη ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Και ερωτω: Πως μπορει το κρατος να αδικησει χιλιαδες πολιτες με υγραεριοκινηση σε αυτοκινητα πριν το 2011 (ταξινομηση) που εχουν αποδεδειγμενα (θα φανει και στο ΚΤΕΟ) πολυ χαμηλες τιμες CO2 βαζοντας τους να πληρωσουν τελη κυκλοφοριας με βαση των κυβισμο τους? Αντιθετα σκεφτονται να βαλουν τελη με βαση τους ρυπους μονο στα αυτοκινητα με ημερομηνια πρωτης αδειας κυκλοφοριας μετα το 2011. Μα μας περνανε για μαλ...ες?
Και συνεχισω... Το θεμα τους ειναι ή δεν ειναι τελικα το περιβαλλον? Αν ειναι το περιβαλλον τοτε γιατι δεν εμπιπτουμε και εμεις στην εν λογω κατηγορια τελων (βλεπε και υβριδικα που και αυτα ειναι παλιοτερα του 2011)? Αν δεν ειναι το θεμα τους το περιβαλλον τοτε να αφησουν και την κατηγοριοποιηση με βαση τους ρυπους και ΟΛΟΙ να πληρωσουμε με βαση των κυβισμο... Τι παει να πει πολιτες 2 ταχυτητων. Αυτο ειναι κοροιδια ΜΕΓΙΣΤΗ!
Οι μετατροπές που κάνει ο κάθε αλμπάνης μηχανικός στο συνεργείο του, δεν μπορούν να νοηθούν ως περιβαλλοντικά φιλικές, γιατί από άπειρες αναφορές που έχουν γίνει και εδώ μέσα (και δεν μιλώ για σκασμένα μοτέρια, μιλάω για ρεταρίσματα, check engine, σβησίματα και άλλα), φαίνεται ότι τα παραδίδουν κακορυθμισμένα. Μπορεί στο ρελαντί να είναι μιά χαρά, αλλά στο υπόλοιπο φάσμα δεν μας εξασφαλίζει κανείς την σωστή λειτουργία, ειδικά σε όσα παραμένει ανέπαφος ο χάρτης αβάνς από βενζίνη. Και το Seicento μου λόγω άγραφου εγκεφάλου έχει γίνει Euro5 στο ρελαντί. Να καυχιέμαι και εγώ ότι είμαι πράσινος και να απαιτήσω ευνοικά τέλη? Μάλλον όχι, γιατί πιθανώς είναι Euro0 μετά τις 3000 στροφές...
Το υγραέριο από την άλλη που καίει και 30% παραπάνω από την βενζίνα, από που κι ως που παράγει τόσο λιγότερο CO2, ώστε να θεωρηθεί πράσινο? Το πολύ να πετυχαίνει 10-15% μείωση. Και από πότε τα ΚΤΕΟ μπορούν να μετρήσουν CO2? Και να μπορούσαν να την μετρήσουν απλά σαν περιεκτικότητα ανά όγκο, όπως κάνουν με τα μονοξείδια, δεν αρκεί, γιατί πρέπει να γίνει αναγωγή σε γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, πράγμα αδύνατο για ένα ΚΤΕΟ. Εδώ δεν μπορούν να κατατάξουν υπάρχοντα Euro5 οχήματα στα νέα τέλη, τα οποία έχουν αξιόπιστη μέτρηση CO2 από το εργοστάσιο, θα εντάξουν τις μετατροπές?
Γνώμη μου είναι ότι μόνο εργαστασιακά εγκατεστημένα συστήματα υγραερίου, που δεν μπορεί ο καθένας να τα πειράξει, αξίζουν να θεωρούνται 'μερικώς' πράσινα, αλλά και πάλι μιλάμε για ελαφριά μείωση στα τέλη κυκλοφορίας, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί υβριδικό για να πάει στα 3€...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν καίει 11 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα με βενζίνη, με υγραέριο θα καίει +25% δηλαδή 13,75λτρ/100χλμ.Αν αγοράζει την βενζίνη με 1,55 το λίτρο ενώ το υγραέριο με 0,75 και κάνει 15.000 χλμ το χρόνο θα έχει όφελος της τάξης των 1.000 ευρώ.
Επειδή τα πρατήρια με υγραέριο είναι δυσεύρετα ας πούμε ότι μόνο στο 80% των μετακινήσεων θα κινείται με υγραέριο, έτσι το ετήσιο όφελος θα είναι περίπου 800 ευρώ.Με εγκατάσταση συστήματος 5ης γενιάς που στοιχίζει 2.500-3.000 χιλιάρικα, **σε μια πενταετία
θα έχει συνολικό κέρδος από την υγραεριοκίνηση 1.000-1.500 ευρώ **
χωρίς να αφαιρείται το κόστος του χρήματος που προκαταβλήθηκε για την εγκατάσταση, ενώ θα χάσει μέρος του χώρου αποσκευών (ή τη ρεζέρβα) και θα έχει το μπελά του ανεφοδιασμού μόνο στα πρατήρια υγραερίου.Βέβαια αν ακριβύνει το υγραέριο (στην Ελλάδα τίποτε δεν είναι σίγουρο), ούτε τα λεφτά του δεν θα πάρει.
Βρε συ λεοντα, γράφεις τόσο καιρο στο φόρουμ... δεν ισχύουν αυτα που λές, έτσι όπως τα λές.
Πάμε να στο αναλύσω :
Είμαι το καλύτερός σου παράδειγμα. Κατανάλωση με το 2λιτρο, 11 λίτρα μέσος όρος μέσα στην πόλη. Στα γεμίσματα που κάνω με υγραέριο, ξέρεις τι κατανάλωση έχω ? Σου γράφω τα τελευταία : 11,69 - 12,22 - 12,41 - 13,53 - 12,93 - 11,22 - 12,84 - 13,61 - 12,01
Είναι μια χαρά η κατανάλωσή μου. Δεν χτυπάω ΠΟΤΕ 13άρια ή 14άρια ΜΟΝΙΜΑ. Αρα που καταλήγουμε? Οτι δεν υπάρχει ποσοστό ΣΤΑΘΕΡΟ. Υπάρχουν περίπου στα +2 λίτρα παραπάνω απο αυτα που καίω με βενζίνη. ενα το κρατούμενο....δεύτερον : Τα πρατήρια ΔΕΝ είναι δυσέυρετα, και για να βάλει κάποιος υγραέριο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι θα έχει πρατήριο κοντά του. Δλδ σε απόσταση 8χλμ. Εγω που μένω στην Φλοίσβο έχω στο Ρέντη, και στον Αλιμο. Λόγω δουλειάς έχω και στην Πειραιώς τα γνωστά πρατήρια εκεί. Μόνο τα καλοκαίρια μένω χωρις υγραέριο, γιατι πάω στο χωριό μου στην Αιδηψώ, και 1 ντεπόζιτο πηγαινέλα μαζι με βόλτες, δε μου φτάνει. Αλλα αμα φτιαχτεί στη Χαλκιδα θα το εχω λυσει το πρόβλημα.
Λες οτι τα 5ης γενιάς έχουν 2500-3000... ενταξει, όχι για όλους τους κινητήρες και όχι για όλες τις μάρκες. Για ατμοσφαιρικό μοτέρ 4κύλινδρο της ICOM που εγκαθιστά ο Μπίρμπος, εγώ πλήρωσα 1600 τον Ιανουάριο, και τώρα έχει αν δεν κάνω λάθος 1800. Για TSI είναι παραπάνω 2200 (ρώτησε ενας φίλος τον προηγούμενο μήνα). Για την Vialle που είναι η ακριβότερη, εκεί ναι μπορει να παίζουν αυτα τα ποσά, αλλα δεν εισαι υποχρεωμένος να βάλεις.
Παρακάτω... Εγω έχω υγραέριο απο τέλη Ιανουαρίου. Μέχρι σήμερα έχω κάνει 826,33 ευρώ απόσβεση, διανύοντας 13.514χλμ. Σε μια πενταετία που λές εσυ, οχι μονο θα εχω κάνει απόσβεση το υγραέριο, αλλα και το μισό αυτοκίνητο!!Και τέλος, ΑΝ ακριβύνει το υγραέριο, θα έχει ακριβύνει και η τιμή της βενζίνης.
Ξανακάνε τους λογαριασμούς σου, γιατι 'κ ομως καταβάθος, κάπου υπάρχει λάθος'.
την αγάπη μου.
-
Βρε συ λεοντα, γράφεις τόσο καιρο στο φόρουμ... δεν ισχύουν αυτα που λές, έτσι όπως τα λές.
Πάμε να στο αναλύσω :
Είμαι το καλύτερός σου παράδειγμα. Κατανάλωση με το 2λιτρο, 11 λίτρα μέσος όρος μέσα στην πόλη. Στα γεμίσματα που κάνω με υγραέριο, ξέρεις τι κατανάλωση έχω ? Σου γράφω τα τελευταία : 11,69 - 12,22 - 12,41 - 13,53 - 12,93 - 11,22 - 12,84 - 13,61 - 12,01
Είναι μια χαρά η κατανάλωσή μου. Δεν χτυπάω ΠΟΤΕ 13άρια ή 14άρια ΜΟΝΙΜΑ. Αρα που καταλήγουμε? Οτι δεν υπάρχει ποσοστό ΣΤΑΘΕΡΟ. Υπάρχουν περίπου στα +2 λίτρα παραπάνω απο αυτα που καίω με βενζίνη. ενα το κρατούμενο....δεύτερον : Τα πρατήρια ΔΕΝ είναι δυσέυρετα, και για να βάλει κάποιος υγραέριο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι θα έχει πρατήριο κοντά του. Δλδ σε απόσταση 8χλμ. Εγω που μένω στην Φλοίσβο έχω στο Ρέντη, και στον Αλιμο. Λόγω δουλειάς έχω και στην Πειραιώς τα γνωστά πρατήρια εκεί. Μόνο τα καλοκαίρια μένω χωρις υγραέριο, γιατι πάω στο χωριό μου στην Αιδηψώ, και 1 ντεπόζιτο πηγαινέλα μαζι με βόλτες, δε μου φτάνει. Αλλα αμα φτιαχτεί στη Χαλκιδα θα το εχω λυσει το πρόβλημα.
Λες οτι τα 5ης γενιάς έχουν 2500-3000... ενταξει, όχι για όλους τους κινητήρες και όχι για όλες τις μάρκες. Για ατμοσφαιρικό μοτέρ 4κύλινδρο της ICOM που εγκαθιστά ο Μπίρμπος, εγώ πλήρωσα 1600 τον Ιανουάριο, και τώρα έχει αν δεν κάνω λάθος 1800. Για TSI είναι παραπάνω 2200 (ρώτησε ενας φίλος τον προηγούμενο μήνα). Για την Vialle που είναι η ακριβότερη, εκεί ναι μπορει να παίζουν αυτα τα ποσά, αλλα δεν εισαι υποχρεωμένος να βάλεις.
Παρακάτω... Εγω έχω υγραέριο απο τέλη Ιανουαρίου. Μέχρι σήμερα έχω κάνει 826,33 ευρώ απόσβεση, διανύοντας 13.514χλμ. Σε μια πενταετία που λές εσυ, οχι μονο θα εχω κάνει απόσβεση το υγραέριο, αλλα και το μισό αυτοκίνητο!!Και τέλος, ΑΝ ακριβύνει το υγραέριο, θα έχει ακριβύνει και η τιμή της βενζίνης.
Ξανακάνε τους λογαριασμούς σου, γιατι 'κ ομως καταβάθος, κάπου υπάρχει λάθος'.
την αγάπη μου.
σύμφωνο μαζί σου. η άποψη του λέοντα είναι εντελώς αβάσιμη άλλα σεβαστή
-
Το Fiat Bravo 1.4 στην Ιταλία που βγαίνει με υγραέριο, έχει κατανάλωση από 25 έως 35% παραπάνω, ενώ πέφτει και σε Euro4 προδιαγραφή σε σχέση με το βενζίνα που είναι Euro5. To υγραέριο έχει 134 γραμμάρια CO2, ενώ το βενζίνα 146. Αυτά σε εργοστασιακό επίπεδο. Στις μετατροπές σας μπορεί να δείτε καλύτερες καταναλώσεις, δεν σημαίνει όμως ότι είναι και το βέλτιστο για τον κινητήρα σας. Πιθανόν και η Fiat να μπορούσε να κατεβάσει κι άλλο την κατανάλωση υγραερίου, αλλά έχει και μιά διετή εγγύηση να καλύψει, ενώ ο μαστροΜήτσος όχι...
http://www.fiatbravo.it/it/CMSIT/Publis ... cniche.pdf
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Το υγραέριο από την άλλη που καίει και 30% παραπάνω από την βενζίνα, από που κι ως που παράγει τόσο λιγότερο CO2, ώστε να θεωρηθεί πράσινο? Το πολύ να πετυχαίνει 10-15% μείωση. Και από πότε τα ΚΤΕΟ μπορούν να μετρήσουν CO2? Και να μπορούσαν να την μετρήσουν απλά σαν περιεκτικότητα ανά όγκο, όπως κάνουν με τα μονοξείδια, δεν αρκεί, γιατί πρέπει να γίνει αναγωγή σε γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, πράγμα αδύνατο για ένα ΚΤΕΟ. Εδώ δεν μπορούν να κατατάξουν υπάρχοντα Euro5 οχήματα στα νέα τέλη, τα οποία έχουν αξιόπιστη μέτρηση CO2 από το εργοστάσιο, θα εντάξουν τις μετατροπές?Έχει λιγότερες εκπομπές CO2 όχι γιατί έχει μικρότερη κατανάλωση αλλά γιατί οι υδρογονάνθρακές του έχουν περισσότερο υδρογόνο και λιγότερο άνθρακα σε σχέση με τους υδρογονάνθρακες της βενζίνης ή του πετρελαίου.
Έτσι λένε, δεν έχω δει ποτέ υπολογισμούς ούτε ξέρω αν παίρνουν υπόψη τη μεγαλύτερη κατανάλωση ανά λίτρο λόγω μικρότερης θερμογόνου δύναμης.
@Hierophant
Για το συγκεκριμένο 6κύλινδρο βιτάρα έγραφα και έχει σημαντικά μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης.Η κατανάλωση του υγραερίου που χρησιμοποίησα είναι αρκετά συντηρητική, θα έπρεπε να βάλω +30%
Πάνω από 20% περισσότερα λίτρα από την βενζίνη ανακοινώνουν και οι εταιρείες κατασκευής κιτ υγραερίου.
Βλέπε και τις καταναλώσεις που αναφέρει ο Αστέρης για εργοστασιακά αμάξια.Όσο για τα πρατήρια πρέπει να γεμίζεις κάθε μέρα για να είσαι πάντα φουλαρισμένος και μη μείνεις ποτέ από υγραέριο.
-
Δες το παραπάνω link που έβαλα για το Fiat Bravo. Μόλις 12 γραμμάρια καλύτερο το υγραέριο από το αντίστοιχο βενζίνα. Το Multiair είναι ακόμη καλύτερο, 14 γραμμάρια λιγότερο από το απλό. Άρα να κάνουμε και το Multiair 'πράσινο' και να του δώσουμε και αυτουνού 3€ τέλη, αν είναι να κάνουμε και το υγραέριο.
Καλό είναι το υγραέριο, αλλά σε εργοστασιακή μορφή, που θα είναι σωστά προγραμματισμένο, όσο καθαρό είναι και το βενζίνα και κάτι τις πιό οικονομικό σε γραμμάρια CO2 και τέλη κυκλοφορίας. Και φυσικά πιό οικονομικό σε κόστος καυσίμου. Απέχει πολύ όμως από το να το πούμε υβριδικό, ή πράσινο, ή ότι άλλο πρωτοποριακό, με σκοπό να πάει στα 3€ τέλη...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όσο για τα πρατήρια πρέπει να γεμίζεις κάθε μέρα για να είσαι πάντα φουλαρισμένος και μη μείνεις ποτέ από υγραέριο.
Εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος σε καθημερινή βάση και την αυτονομία που έχει.
Για συνήθη χιλιόμετρα π.χ. 25-30 την ημέρα, δεν είναι τίποτα να περνάς μια φορά την εβδομάδα από το βενζινάδικο.
Αν όμως πρέπει να περνάς μέρα παρά μέρα, τότε ναι μπορεί να είναι πρόβλημα.
Κι όσοι έχουμε υγραέριο τους τελευταίους μήνες έχουμε ταλαιπωρηθεί στα βενζινάδικα πολύ λιγότερο από όλους όσοι συνωστίζονταν για κάποια λίγα λίτρα βενζίνης ή diesel... -
Να γράψω και εγώ την εμπειρία μου από την Υγραεριοκίνηση.
Έκανα την μετετροπή στο getz 1,1 2006 και μετα από 4 μήνες είμαι ευχαριστημένος. Κανονική κατανάλωση και κανονικές επιδόσεις.
Απλά θα ήθελα να υποβάλλω την απορία μου όσον αφορά των λαδιέρα. Η hyundai δεν ακυρώνει την εγγύηση με την μετατροπή και ο είπε ότι δεν απαιτείται. Εγώ όμως συνεχίζω να ανησυχώ. Είναι τελικά απαραίτητη; θα έχει επιπτώσεις στους ρύπους; Γενικά κινούμαι με 100-120 χλμ/ω σε αποστάσεις των 100χλμ την φορά σύνολο την ημέρα 150 χλμ.
Υπάρχουν φίλοι που να έχουν βάλει τέτοιο σύστημα σε MAZDA6; θα ήθελα εντυπώσεις και λεπτομέρειες δηλ. εάν είναι 5ης γενιάς εάν έχει λαδιέρα ή λιπαντήρα κτλ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Καλημερα στα παιδια!
Σημερα, τελειωσα τις μετρησεις μου και ειμαι ετοιμος καποια στιγμη να δω τι γινεται με την καταναλωση μου, το κερδος μου κτλ. Ειχα γεμισει ολο το ρεζερβουαρ, κρατησα τα συνολικα λιτρα, την τρεχουσα τιμη, το συνολικο ποσο που πληρωσα. Μηδενισα τον χιλιομετρητη και σημερα μολις αναψε το λαμπακι σημειωσα την μεση καταναλωση που ειχα για ολη αυτη την διαδρομη (απο το τελευταιο γεμισμα) + τα συνολικα διανυσθεντα χιλιομετρα που εγιναν. Συμπεριλαμβανομενων και των χιλιομετρων που εκαμνα με την γυναικα μου γιατι καθε απογευμα παμε για μαθημα οδηγησης!!! Καταλαβαινετε τι καταναλωση εκαμνε με πρωτη - δευτερα!
Μολις ησυχασω απο τις υποχρεωσεις μου (βλεπε κορη κτλ) θα εχετε και εσεις τα αποτελεσματα.
Σχετικα με τον υπολογισμο να πω οτι το παρακατω λινκ (το μετεφρασα στα αγγλικα) βοηθαει αρκετα στον υπολογισμο του συνολικου κερδους ανα ετος). Επισης καταλαβα οτι τελικα κανω αρκετα παραπανω χιλιομετρα το χρονο και εκει που νομιζα οτι κανω καμια 15000 με 16000 υπολογισα οτι ΣΙΓΟΥΡΑ θα κανω 20000 να μην πω και παραπανω, γιατι μετακινουμαι και δυτικα της πολεως καθε εβδομαδα (βλεπε πατρικο) αλλα και στην Κατερινη σχεδον μια φορα τον μηνα (πεθερικα). Αν βαλω και τα ταξιδακια και τις διακοπες σιγουρα τα ξεπερναω. Επισης καθημερινα κανω χαλαρα 25 χιλιομετρα λογω εργασιας αφου μενω στα περιχωρα (Θερμη). Το καλο ειναι οτι πανω στον δρομο μου ειναι ολα τα βενζιναδικα με υγραεριο τηε Ανατολικης Θεσαλοηνικης οποτε σπαταλη μετακινησης δεν εχω.
http://translate.google.com/translate?l ... er-af.html
Με εναν πολυ προχειρο υπολογισμο που εκανα ΣΙΓΟΥΡΑ θα εξοικονομησω 1150 ευρω τον χρονο και παραπανω.
Σχετικα τωρα με το gas price.gr
Αυτο το πρατήριο που θέλεις να βάλεις, δεν είναι το 2105 στο Gasprice????
Ναι, ειναι αυτο το πρατηριο αλλα ονομασια δεν φαινεται παρα μονο διευθυνση απ οοτι βλεπω. τελος παντων θα το χρησιμοποιησω αυτο αν βαλουν το δικο μου. Απλα σημερα δεν εμπαινε με τον κωδικο που εκανα εχθες και πηγαινοντας να τον δω τον κωδικο στο yahoo γραφει οτι κανανε εργασιες συντηρησεις. Οποτε για να ανανεωσω επιτελους την τιμη θα περιμενω....
Σημερα, πηγα κοντα στην βεροια και γυρνωντας καμια 10 χιλιομετρα πριν την Θεσσαλονικη τελειωσε το υγραεριο. Λεω, δεν παω σε αυτον τον Θεοδωρου να βαλω, εστω 5 ευρω και να δω και που ειναι. Πηγα λοιπον, τιμη 0.749 το λιτρο. Ευγενεστατος λεω στο παλικαρι οτι εγω ειμαι απο το αλλο μαγαζι, δηλ. ανατολικα και επειδη εχει καλυτερες τιμες δεν θα βαλω παραπανω αλλα μονο 5 ευρω. Ετσι για να ξερουν οτι ψαχνουμε τις τιμες και δεν ειμαστε οτι ναναι.
Φυσικα μολις εφτασα ανατολικα γεμισα ολο το υπολοιπο στον Γεωργιαδη (εναντι Μακεδονια) με παλι 0.698 το λιτρο. Και με αποδειξη για να μην ξεχνομαστε. Επισης εβαλε καινουριες αντλιες και μαλιστα τεσσερις απο δυο που ειχε. Ετσι δεν θα περιμενω στην σειρα οταν θα εχει κοσμο.
Οποτε ειμαι παλι φουλαριστος για αλλα 400-450 χιλιομετρα.Τωρα να απαντησω σε καποιες ερωτησεις και εγω σε καποια παιδια:
Τον χαρακτηρισμο 'πρασινη ενεργεια' δεν τον λεω εγω αλλα τα φυλλαδια της εκθεσης που πηγα και μαλιστα η υγραεριοκινηση αναφερετε ως ανανεωσιμη πηγη ενεργειας. Οπως και το φυσικο αεριο, τα υβρισικα, το βιοκαυσιμο κτλ. Αν ειδες εχθες ενα ντοκιμαντερ στο ΣΚΑΙ αναφερε ολες τις ανανεωσιμες πηγες και ειχε και την υγραεριοκινηση. Οποτε δεν ειναι κατι το παραλογο να μιλαμε οτι η υγραεριοκινηση ειναι φιλικη προς το περιβαλλον. Μην ξεχναμε οτι παλια οταν ζεσταινοστουσαν στα σπιτια ειχαν φυαλες με πετρογκαζ και ζεσταινοντουσαν χωρις μπουρια. Σκεψου οτι η καυση ηταν σιγουρα καλυτερη απο οποιαδηποτε βενζινη. Φαντασου να εκαιγες μεσα στο σπιτι καυστηρα με βενζινη ή πετρελαιο χωρις μπουρια. Το καυσαεριο θα σε ειχε σκοτωσει σε 5 λεπτα... Οποτε η καυση του υγραεριου ειναι πλυ πιο πληρης απο οτι της βενζινης. Πιστευω να καταλαβες τι εννοω και χωρις να θελω να σε προσβαλω ΟΚ?
Σχετικα με την λαδιερα και εμενα μου ειπανε οτι δεν χρειαζεται αλλα αν θελω μπορω να την προσθεσω αργοτερα. Συγκεκριμενα εχω ακουσει οτι χρειαζεται σε ιαπωνεζικα κυριως μοντελα (!). Το κοστος της λαδιερας (λιπαντηρα) ειναι 50-60 ευρω απο Ebay και η τοποθετηση μπορει να γινει και απο εσενα τον ιδιο. Δεν ειναι κατι το δυσκολο, τρυπας την εισαγωγη αερα με ενα τρυπανακι (σε συγκεριμενο ομως σημειο) βαζεις ενα σωληνακι και το συνδεεις στην φιαλη με το λαδακι το οποιο το εχεις καπου στερεωσει. Εχει ενα ποτενσιομετρο (βιδακι) που απλα ρυθμισει ποσο λαδι (σταγονες) θα πεφτει ανα λεπτο ή οπως εσυ θελεις. Αλλα δεν ειναι ΠΑΝΑΚΕΙΑ. Ακομα και με λαδιερα εχουν καει κινητηρες απο οτι εχω ακουσει , ακομα και με 5 γενιας κιτ. Οποτε πιστευω ειναι θεμα τοποθετησης και ρυθμισης παρα της λαδιερας... Μακαρι να κανω λαθος... Παντως και εγω το εχω στο νου μου αλλα οχι τοσο αμεσα.
Για τον φιλο που ρωταει για το Ford maverick ειδα να περνανε ενα αλλα λεπτομερειες δεν ξερω. Ειχε παει για τον τελικο ελεγχο (ρυθμιση0 οταν ειχα περασει απο εκει.
Αυτα και καλη συνεχεια!
UPDATE: Ενταξει, μπορεσα και μπηκα στο gasprice.gr και εβαλα την σημερινη τιμη στον Γεωργιαδη Βασ. οπως ειπε ο φιλος tgi. Αν καταλαβα ειναι σε αυτο το λινκ?
http://www.gasprice.gr/main/showgasstat ... ionid=2105
Ποιος το περασε?
-
Aν ηταν μονο υγραεροκινητο το αμαξι θα ελεγα οτι μπορει να χαρακτηριστει οικολογικο,αν ειναι οντως πολυ χαμηλωτεροι οι ρυποι απο της βενζινης.Απο την στιγμη ομως που ειναι και βενζινοκινητο δεν ειναι αδικο για τους αλλους;Αν καποιος βαλει ενα συστημα ,περασει κτεο ,χαρακτηριστει ως αυτοκινητο χαμηλων ρυπων και πληρωνει χαμηλα τελη και μετα κυκλοφορει ολο με βενζινη δεν ειναι κοροιδια για τους υπολοιπους;Τι διαφορα εχει απο αυτους που βγαζουν τον καταλυτη και ρυπαινουν ;
-
Ρε Μπιλλυ (πλακα κανω ετσι) ξερεις κανεναν που να θελει να ξοδευει μετα λεφτα για βενζινη και οχι σε υγραεριο. Ενοειται οτι κανενας νοημων δεν καιει μετα βενζινη εκτος και αν εχει κερδισει το τζοκερ!
Στο ερωτημα σου να απαντσω με μια αλλη υποθεση. Δεν μπορει να υπαρρχει καποιος που μετα το περασμα απο το ΚΤΕΟ (με βενζινοκινητηρας και καυση βενζινης, ακομα και υβριδικο) να βγαλει με το ετσι θελω τον καταλυτη του πχ για παραπανω επιδοσεις?
Φυσικα απαντω εγω δεν υπαρχει νοημων νους που να το κανει. Ετσι και με το υγραεριο. Αν το βαλεις δεν θα θελεις να κινησε με βενζινη. Για τους λογους που προειπα ΟΚ?
Ειναι καθαρα μια δικη μου σκεψη ΟΚ?
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ TGI: Γιατι οταν επιλεγω στο http://www.gasprice.gr τον νομο και την πολη (Θεσσαλονικη) και μετα αφου τελειωσει φυσικα το φορτωμα παω να επιλεξω υγραεριο, αυτο μολις φορτωσει μου δειχνει μονο ενα πρατηριο στην Θεσσαλονικη και οχι ολα τα αλλα. Ακομα και αυτο που ανανεωσα σημερα (0.698 το λιτρο).
Δεν μου αρεσει αυτο που γινεται...
Δες το και συ... Δειχνει μονο αυτο το πρατηριο... 8 ΧΛΜ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ
& ΔΕΡΒΕΝΙhttp://www.gasprice.gr/main/searchforst ... 8&dtimes=6
Αστο το βρηκα... Εχει να επιλεξεις νομο (Θεσσαλονικης), αλλα μετα λεει να επιλεξεις πολη αλλα στην ουσια εχει μεσα εκει τους Δημους. οποτε αν επιλεξεις ολες δεν το καταλαβαινει και σου βγαζει ΠΑΛΙ ολα τα βενζιναδικα της Θεσσαλονικης παρολο που εχει επιλεγμενο μονο το ΥΓΡΑΕΡΙΟ. SHIT!
Δες πως τα δειχνει εδω:
http://www.gasprice.gr/main/searchforst ... 8&dtimes=6
-
Και αν το βγαλει και το πουλησει το συστημα μετα;Ποιος τον ελενχει μεσα στα δυο χρονια μεχρι να ξαναπερασει κτεο;Αν βγαλεις καταλυτη νομιζω οτι σου κατασχουν το αμαξι,αν σε πιασουν φυσικα.
Φυσικα και γραφουμε την αποψη μας και τις σκεψεις μας.
-
Και αν το βγαλει και το πουλησει το συστημα μετα;Ποιος τον ελενχει μεσα στα δυο χρονια μεχρι να ξαναπερασει κτεο;Αν βγαλεις καταλυτη νομιζω οτι σου κατασχουν το αμαξι,αν σε πιασουν φυσικα.
βρε συ τι λες να θελει να το ξηλωσει καποιος οταν θα κερδιζει σε καθε γεμισμα ακομα ενα δωρεαν σε σχεση με την βενζινη?
Βρες μου εναν τετοιον τρελο και θα γινω αστροναυτης!
Κοιτα, υποθετικα ολα μπορουν να γινουν. Απλα...δεν γινονται γιατι υπαρχει λογικη. και η λογικη λεει ΥΓΡΑΕΡΙΟ! Οποτε...
ΑΣΧΕΤO: Εκανα εναν προχειρο υπολογισμο για το ποσο χανουμε οταν επιλεγουμε πιο ακριβο πρατηριο. Λοιπον ακουστε.
Αν η τιμη εχει διαφορα 0.05 του ευρω δηλ. 5 λεπτα του ευρω (οπως συμβαινει τωρα αλλωστε με την τιμη 0.749 και 0.698 αντιστοιχα) θα εχουμε μια οικονομια σε ρεζερβουαρ πχ των 38 λιτρων (δικο μου οταν ειναι καργα γεμισμενο) περι τα 1.9 ευρω. σχεδον 2 ευρω δηλαδη.
Για να δουμε λοιπον ποσα χιλιομετρα βγαζουν αυτα τα ταπεινα 2 ευρω... Κρατηθειτε...
Εγω με τα 5 ευρω κανω περι τα 100 χιλιομετρα αποσταση μετρημενα σε ταξιδι (θεσσαλονικη Γιαννενα (100ΧΛΜ χ 3=300 ΧΛΜ και ειχα δωσει 14.75 ευρω τοτε).
Αρα (απλη μεθοδος των τριων και εχουμε:
Τα 5 ευρω κανουν 100 χιλιομετρακια,
τα 2 ευρω ποσα κανουν, ωεο???Παπ, κανουν 40 χιλιομετρα!!!!!!!! Δηλ. απλα δυο μεταφορες απο το σπιτι μου στην δουλεια και πισω (20 χιλιομετρα πανε ελα)!!!!
Αρα τι καταλαβαινουμε? Οτι μια απλη διαφορα των 5 λεπτων, σε εναν γεμισμα κανει οικονομια σχεδον 2 ευρω και εξοικονομει περιπου 40 χιλιομετρα.
Σκεφτειτε το και θα καταλαβετε οτι κερδιζετε μονο με επιλογες και αποφασεις.
Επιλεξτε λοιπον παντα τον πιο φτηνο!
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Και αν το βγαλει και το πουλησει το συστημα μετα;Ποιος τον ελενχει μεσα στα δυο χρονια μεχρι να ξαναπερασει κτεο;Αν βγαλεις καταλυτη νομιζω οτι σου κατασχουν το αμαξι,αν σε πιασουν φυσικα.
βρε συ τι λες να θελει να το ξηλωσει καποιος οταν θα κερδιζει σε καθε γεμισμα ακομα ενα δωρεαν σε σχεση με την βενζινη?
Βρες μου εναν τετοιον τρελο και θα γινω αστροναυτης!
Κοιτα, υποθετικα ολα μπορουν να γινουν. Απλα...δεν γινονται γιατι υπαρχει λογικη. και η λογικη λεει ΥΓΡΑΕΡΙΟ! Οποτε...
Ποσα θα γλυτωνει στα τελη ειπαμε;Θα μπαινει και στον δακτυλιο;
-
Ποσα θα γλυτωνει στα τελη ειπαμε;Θα μπαινει και στον δακτυλιο;
Δεν ειπαμε... γιατι πολυ απλα δεν ξερουμε ακομα. Ή μαλλον υποθετουμε...
Αν το πανε οπως το σκεφτονται μαλλον θα βαλουν ολα τα αυτοκινητα με αδεια κυκλοφοριας (πρωτη) πριν το 2011 να πληρρωσουν τα τελη με βαση τον κυβισμο τους, και ολα τα νεα μετα το 2011 με βαση τους ρυπους τους. Και αυτο εχω προειπει οτι ειναι αδικια. Αυτα!
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Ποσα θα γλυτωνει στα τελη ειπαμε;Θα μπαινει και στον δακτυλιο;
Δεν ειπαμε... γιατι πολυ απλα δεν ξερουμε ακομα. Ή μαλλον υποθετουμε...
Αν το πανε οπως το σκεφτονται μαλλον θα βαλουν ολα τα αυτοκινητα με αδεια κυκλοφοριας (πρωτη) πριν το 2011 να πληρρωσουν τα τελη με βαση τον κυβισμο τους, και ολα τα νεα μετα το 2011 με βαση τους ρυπους τους. Και αυτο εχω προειπει οτι ειναι αδικια. Αυτα!
Ελληνικο κρατος και αδικια;Αποκλειεται καποιο λαθος κανεις!!!!
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Ποσα θα γλυτωνει στα τελη ειπαμε;Θα μπαινει και στον δακτυλιο;
Δεν ειπαμε... γιατι πολυ απλα δεν ξερουμε ακομα. Ή μαλλον υποθετουμε...
Αν το πανε οπως το σκεφτονται μαλλον θα βαλουν ολα τα αυτοκινητα με αδεια κυκλοφοριας (πρωτη) πριν το 2011 να πληρρωσουν τα τελη με βαση τον κυβισμο τους, και ολα τα νεα μετα το 2011 με βαση τους ρυπους τους. Και αυτο εχω προειπει οτι ειναι αδικια. Αυτα!
ε με ποιον άλλον τρόπο να φορολογήσουν; με τους ίππους;
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Να γράψω και εγώ την εμπειρία μου από την Υγραεριοκίνηση.
Έκανα την μετετροπή στο getz 1,1 2006 και μετα από 4 μήνες είμαι ευχαριστημένος. Κανονική κατανάλωση και κανονικές επιδόσεις.
Απλά θα ήθελα να υποβάλλω την απορία μου όσον αφορά των λαδιέρα. Η hyundai δεν ακυρώνει την εγγύηση με την μετατροπή και ο είπε ότι δεν απαιτείται. Εγώ όμως συνεχίζω να ανησυχώ. Είναι τελικά απαραίτητη; θα έχει επιπτώσεις στους ρύπους; Γενικά κινούμαι με 100-120 χλμ/ω σε αποστάσεις των 100χλμ την φορά σύνολο την ημέρα 150 χλμ.
Υπάρχουν φίλοι που να έχουν βάλει τέτοιο σύστημα σε MAZDA6; θα ήθελα εντυπώσεις και λεπτομέρειες δηλ. εάν είναι 5ης γενιάς εάν έχει λαδιέρα ή λιπαντήρα κτλ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!καλημερα φιλε
.εχω τοποθετηση και σε 6αρι και σε cx7 παντα 4ης γενιας με λαδιερα και χωρις πρόβλημα (5-6000 χιλ)
η εταιρία που δουλεύω εχει λιστα των αυτοκινήτων που χρειαζετε η λαδιερα πχ touareg-ford focus-QASHQAI κλπ.τωρα το μέλλον με υγραεριο,με βενζινη, με λαδιερα η χωρις κανεις δεν το ξέρει.
παντα φιλικα.
-
Που βοηθαει η λαδιερα ρε παιδια? Τα καυσαερια θα συνεχισουν να εχουν αυξημενη θερμοκρασια και θα καταπονουνται οι βαλβιδες εξαγωγης στα ευαισθητα μοτερ. η λαδιερα το μονο που κανει ειναι να λερωνει την εισαγωγη νομιζω...
Υγραεριοκίνηση!