Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 246
    • 247
    • 145 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    10
    4930
    21394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Ο χρήστης travelman έγραψε:

      Μισο λεπτό για να καταλάβουμε. Υπερστροφή ΙΣΧΥΩΣ σε προσθιοκίνητο... δηλαδή πατάμε γκάζι σε μια στροφή και το προσθιοκίντο ΥΠΕΡΣΤΡΕΦΕΙ... ποιό προσθιοκίνητο το κάνει αυτό κύριε Ν.Κ? ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ ΤΩΡΑ

      Μάλλον κάτι τέτοιο εννοεί, γιατί είναι και το όχημα που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές που περιγράφει...
      Youtube Video

      Υπερστροφή αδράνειας λέγεται αυτό υπερστροφή ισχύος σε προσθιοκίνητο απλά δεν υφίσταται .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

        Και συνεχίζοντας την πρωτοπορία στην μηχανολογία, εδώ (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11939) μαθαίνουμε ότι σήμερα πια μικραίνοντας την διαδρομή και αυξάνοντας την διάμετρο των κυλίνδρων, ο κινητήρας ΔΕΝ γίνεται πιο έυστροφος όπως γίνονταν ως τώρα, αλλά πλέον έχει καλύτερη ροπή στις χαμηλομεσαίες!!!

        'Πιο συγκεκριμένα, τόσο ο επίπεδος κινητήρας των 2,0 λίτρων, όσο και εκείνος των 2,5 διαθέτουν πλέον μεγαλύτερη διάμετρο και μικρότερη διαδρομή προκειμένου να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο τα χαρακτηριστικά καύσης αλλά και η ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές λειτουργίας.'

        Αυτό δεν είναι περιοδικό... η Αγία Γραφή που περιγράφει θαύματα είναι!

        Αλέξανδρε δες αυτό
        http://www.autoblog.com/2010/09/23/subaru-debuts-third-generation-boxer-four-cylinder-engine/

        διάβασε και το press release, σύγκρινέ το με αυτό που παράθεσες και θα γίνει άμεσα αντιληπτό το γιατί η κυκλοφορία των 'ειδικών' εντύπων στην Ελλάδα τραβάει την κατηφόρα.

        ωπα, κατσε φιλε, γιατι κι εμεις οι βαγγεληδες εχουμε παραπονο

        http://www.4troxoi.gr/default.php?art_i ... me=Article

        καλα τις 9000 σαλ πες παει στο διαολο, αυτο δε μπορεις να το διαπιστωσεις καπου κοντα στις 8 εχουν αρχισει να σπανε πραγματα απο τον εκκεντροφορο

        τα 56 κιλα ροπης πού τα βρηκαν?
        προφανως το μπερδεψαν με το 7αρι των Α4, Α5 και σια..

        μεχρι 36 κιλα αντεχει το 6αρι

        εχω βαρεθει να το ποσταρω αυτο

        επισης τωρα θυμηθηκα και το haldex που οπως ειναι γνωστο 'πνιγει' την εκκινηση αλλα τεσπα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

          Και συνεχίζοντας την πρωτοπορία στην μηχανολογία, εδώ (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11939) μαθαίνουμε ότι σήμερα πια μικραίνοντας την διαδρομή και αυξάνοντας την διάμετρο των κυλίνδρων, ο κινητήρας ΔΕΝ γίνεται πιο έυστροφος όπως γίνονταν ως τώρα, αλλά πλέον έχει καλύτερη ροπή στις χαμηλομεσαίες!!!

          'Πιο συγκεκριμένα, τόσο ο επίπεδος κινητήρας των 2,0 λίτρων, όσο και εκείνος των 2,5 διαθέτουν πλέον μεγαλύτερη διάμετρο και μικρότερη διαδρομή προκειμένου να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο τα χαρακτηριστικά καύσης αλλά και η ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές λειτουργίας.'

          Αυτό δεν είναι περιοδικό... η Αγία Γραφή που περιγράφει θαύματα είναι!

          Αλέξανδρε δες αυτό
          http://www.autoblog.com/2010/09/23/subaru-debuts-third-generation-boxer-four-cylinder-engine/

          διάβασε και το press release, σύγκρινέ το με αυτό που παράθεσες και θα γίνει άμεσα αντιληπτό το γιατί η κυκλοφορία των 'ειδικών' εντύπων στην Ελλάδα τραβάει την κατηφόρα.

          Μάλιστα... ούτε την μετάφραση δεν μπορεσαν να κάνουν σωστά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papatzas last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

            Και συνεχίζοντας την πρωτοπορία στην μηχανολογία, εδώ (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=11939) μαθαίνουμε ότι σήμερα πια μικραίνοντας την διαδρομή και αυξάνοντας την διάμετρο των κυλίνδρων, ο κινητήρας ΔΕΝ γίνεται πιο έυστροφος όπως γίνονταν ως τώρα, αλλά πλέον έχει καλύτερη ροπή στις χαμηλομεσαίες!!!

            'Πιο συγκεκριμένα, τόσο ο επίπεδος κινητήρας των 2,0 λίτρων, όσο και εκείνος των 2,5 διαθέτουν πλέον μεγαλύτερη διάμετρο και μικρότερη διαδρομή προκειμένου να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο τα χαρακτηριστικά καύσης αλλά και η ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές λειτουργίας.'

            Αυτό δεν είναι περιοδικό... η Αγία Γραφή που περιγράφει θαύματα είναι!

            Αλέξανδρε δες αυτό
            http://www.autoblog.com/2010/09/23/subaru-debuts-third-generation-boxer-four-cylinder-engine/

            διάβασε και το press release, σύγκρινέ το με αυτό που παράθεσες και θα γίνει άμεσα αντιληπτό το γιατί η κυκλοφορία των 'ειδικών' εντύπων στην Ελλάδα τραβάει την κατηφόρα.

            ωπα, κατσε φιλε, γιατι κι εμεις οι βαγγεληδες εχουμε παραπονο

            http://www.4troxoi.gr/default.php?art_i ... me=Article

            καλα τις 9000 σαλ πες παει στο διαολο, αυτο δε μπορεις να το διαπιστωσεις καπου κοντα στις 8 εχουν αρχισει να σπανε πραγματα απο τον εκκεντροφορο

            τα 56 κιλα ροπης πού τα βρηκαν?
            προφανως το μπερδεψαν με το 7αρι των Α4, Α5 και σια..

            μεχρι 36 κιλα αντεχει το 6αρι

            εχω βαρεθει να το ποσταρω αυτο

            επισης τωρα θυμηθηκα και το haldex που οπως ειναι γνωστο 'πνιγει' την εκκινηση αλλα τεσπα..

            εν τω μεταξύ το 7αρι dsg s-tronic η οπως αλλιως των audi μπαινει αποκλειστικα στον διαμηκη αξονα. τωρα πως χωρεσε στο s3 αποτελει θαυμα. επισης το γομαρι 7αρι συνδυαζεται μονο με τετρακινηση και κεντρικο διαφορικο κι οχι την και καλα ντεμεκ, ψευτικη σκαρτη η οπως αλλιως haldex. οτι κανει μια χαρα τη δουλεια της αποτελει λεπτομερεια.

            Σιγουρα αντεχει και το 6αρι παραπανω απο 36 κιλα υπαρχουν καποιες ανοχες προς τα πανω, αλλα με την καμια τα σχεδον 60 του τριλιτου tdi.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης odyssey έγραψε:

              αν και πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σου φαίνεται τόσο περίεργο σε αυτό (και βάσει θεωρητικών dynamics στέκει μια χαρά).

              Αυτό που δεν καταλαβαίνω ειναι το εξής, πώς γίνεται όταν εφαρμόζεται ισχύς στους εμπρός κινητήριους τροχούς, και συνεπώς υπάρχει μεταφορά βάρους πίσω, να χάνεται ταυτόχρονα πρόσφυση πίσω. Αυτό σύμφωνα με τη θεωρία δεν γίνεται εφόσον κιόλας μιλάμε για επιτάχυνση σε καμπύλη τροχιά όπου τα εμπρός ελαστικά σίγουρα έχουν μείωση της πρόσφυσης γεγονός που συνηθέστερα οδηγεί στην υποστροφή.
              Εφόσον λές οτι έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο που το κάνει, δεν επιμένω, αλλα εξακολουθεί να μου φαίνεται εντελώς κουφό

              Προφανώς διότι η πρόσφυση του μπροστινού υπό επιτάχυνση υπερβαίνει αυτή του πίσω άξονα, με παράλληλο κλείσιμο της τροχιάς/απότομη αύξηση yaw. Εδώ, ακόμα και σε στοκ αμάξι χωρίς κάμπερ και χωρίς μπλοκέ, με σταθερό γκάζι-τιμόνι σε συγκεκριμένο skidpad και ο πίσω άξονας γλιστράει κατά ορισμένες μοίρες, αποκλειστικά λόγω γεωμετρίας (με ίσες πιέσεις παντού εξαλείφεται σχεδόν)... Σε ένα 106 με δισκάτο στο 40φεύγα% και με κάμποσες μοίρες καμπερώματος, -και με νορμάλ ράβδους, και γενικώς χωρίς το ανάλογο fine tuning πίσω- δίνεις γκάζι και ταξιδεύεις με την πόρτα, ξαναλέω ά-νε-τα. Εδώ ακόμα και την mito με το ηλεκτρονικό μαραφέτι μπορείς να την στρίψεις έτσι, σε πολύ μικρότερη αναλογία βέβαια (πάντα σε steady-state).

              Το ότι δεν μπορεί αυτό να ονομαστεί 'υπερστροφής ισχύος' νομίζω ότι συμφωνήσαμε όλοι. Αν ντε και καλά πρέπει να του δώσουμε ένα όνομα ίσως σκέτο 'υπερστροφή' να μας καλύπτει και να εξηγήσουμε πώς συμβαίνει και γιατί. Γενικώς είναι ειδικό φαινόμενο που οφείλεται σε μια σειρά παραγόντων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                περί κινητήρα Subaru

                The New-generation Subaru Boxer engine
                ・ The bore and stroke, the basic structure of this engine, have been reviewed to achieve a compact combustion chamber as well as a long stroke, which was difficult previously due to chassis mounting conditions in boxer gasoline engines. This allows high combustion efficiency, and generates a sufficient mid-low speed torque with improved fuel efficiency and practicality.

                Το reviewed δεν είναι κατ' ανάγκη και increased. Το long stroke συνεπάγεται έναν κινητήρα με μεγάλη διαδρομή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                  περί κινητήρα Subaru

                  The New-generation Subaru Boxer engine
                  ・ The bore and stroke, the basic structure of this engine, have been reviewed to achieve a compact combustion chamber as well as a long stroke, which was difficult previously due to chassis mounting conditions in boxer gasoline engines. This allows high combustion efficiency, and generates a sufficient mid-low speed torque with improved fuel efficiency and practicality.

                  Το reviewed δεν είναι κατ' ανάγκη και increased. Το long stroke συνεπάγεται έναν κινητήρα με μεγάλη διαδρομή.

                  Σύμφωνα με το άρθρο όμως η διαδρομή μειώθηκε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    beams last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    περί κινητήρα Subaru

                    The New-generation Subaru Boxer engine
                    ・ The bore and stroke, the basic structure of this engine, have been reviewed to achieve a compact combustion chamber as well as a long stroke, which was difficult previously due to chassis mounting conditions in boxer gasoline engines. This allows high combustion efficiency, and generates a sufficient mid-low speed torque with improved fuel efficiency and practicality.

                    Το reviewed δεν είναι κατ' ανάγκη και increased. Το long stroke συνεπάγεται έναν κινητήρα με μεγάλη διαδρομή.

                    Σύμφωνα με το άρθρο όμως η διαδρομή μειώθηκε...

                    Α γεια σου
                    Και να ήταν μόνο αυτό....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης papatzas έγραψε:

                      εν τω μεταξύ το 7αρι dsg s-tronic η οπως αλλιως των audi μπαινει αποκλειστικα στον διαμηκη αξονα. τωρα πως χωρεσε στο s3 αποτελει θαυμα. επισης το γομαρι 7αρι συνδυαζεται μονο με τετρακινηση και κεντρικο διαφορικο κι οχι την και καλα ντεμεκ, ψευτικη σκαρτη η οπως αλλιως haldex. οτι κανει μια χαρα τη δουλεια της αποτελει λεπτομερεια.

                      Σιγουρα αντεχει και το 6αρι παραπανω απο 36 κιλα υπαρχουν καποιες ανοχες προς τα πανω, αλλα με την καμια τα σχεδον 60 του τριλιτου tdi.

                      ωπα μισο λεπτακι...

                      πρωτα απο ολα δεν μπηκε ποτε το 7αρι στα γκολφοειδη.. για το 6αρι μιλαει το αρθρο , απλα εγινε καποιο μπερδεμα με τη ροπη του μεγαλου 7αριου

                      οσο για το 7αρι, απο οτι θυμαμαι , μια χαρα μπαινει και στα 2κινητα, δεν ειναι μονο για 4κινητα
                      o περιορισμος του στη τοποθετηση του εχει να κανει με την τοποθετηση του μοτερ, οχι με τη μεταδοση
                      στο τελευταιο ΤΤ μαλιστα που υπαρχει το νεο μοτερ απο τα Α4 (το οποιο ομως εχει τοποθετηθει εγκαρσια) χρησιμοποιειται κανονικα το 6αρι

                      το 6αρι εχει μεγιστη ροπη γυρω στα 36 (ειναι το ιδιο με το gti) και οσο και αν ακουγεται οριακο για το s3 (που δεν εχει 35.7 κιλα ροπης στους τροχους αλλα καπου στα 33), ειναι οριακο οι βελτιωτες μεχρι βελτιωση πρωτου σταδιου σου κανουν, αλλιως θα γινουν ολα κιμας

                      βεβαια εχω ακουσει και για επεμβασεις στο εσωτερικο του κιβωτιου (αλλαγη συμπλεκτων) , ωστε να αντεξει παραπανω ροπη, αλλα δεν το χω ψαξει το ζητημα , δεν θα το επιχειρουσα παντως

                      ΥΓ αφου μονος σου το λες οτι η 'ντεμεκ' μια χαρα κανει τη δουλεια της ασε τους υπολοιπους χαρακτηρισμους, γιατι θα αρχισω τα ατελειωτα offtopic

                      κανονικοτατη 4κινηση ειναι και κριμα που τα κεντρικα διαφορικα της κλανουν

                      κριμα επισης που και η καλυτερη 4κινηση του κοσμου (gtr , για να μην πιασω porsche ,lambo, r8 ) ειναι επισης ντεμεκ

                      **edit ** εχεις δικιο, το μεγαλο 7αρι dsg μπαινει μονο σε 4κινητα, τα αλλα εχουν multitronic
                      αυτο ομολογω οτι δεν το χα προσεξει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        The overall structure of this engine has been totally renewed, by reviewing the bore and stroke for the basic structure to allow a longer stroke than current engines

                        Η διαδρομή αυξήθηκε, το λέει σαφώς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                          κανονικοτατη 4κινηση ειναι και κριμα που τα κεντρικα διαφορικα της κλανουν

                          Oπως αυτο της Mitsubishi στο Εvo X ας πουμε?

                          κριμα επισης που και η καλυτερη 4κινηση του κοσμου (gtr , για να μην πιασω porsche ,lambo, r8 ) ειναι επισης ντεμεκ

                          Με μια μικρη διαφορα...Την αναποδη φορά , δηλαδη περισσοτερη κατανομη (by default) στον πισω αξονα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            με παραπανω αλογα ρε γρηγορη ?

                            παρε ενα tts που ειναι ελαφρυ και πες μου μετα για τις φοβερες 4κινησεις

                            οσο για το αν στο gtr ειναι πισω, αυτο το βρισκω παντελως ασχετο.. το βασικο νοημα ειναι το ιδιο
                            αλλωστε δε νομιζω οτι ενα ΤΤ πχ εχει φτιαχτει για να ναι πισωκινητο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                              με παραπανω αλογα ρε γρηγορη ?

                              παρε ενα tts που ειναι ελαφρυ και πες μου μετα για τις φοβερες 4κινησεις

                              οσο για το αν στο gtr ειναι πισω, αυτο το βρισκω παντελως ασχετο.. το βασικο νοημα ειναι το ιδιο
                              αλλωστε δε νομιζω οτι ενα ΤΤ πχ εχει φτιαχτει για να ναι πισωκινητο

                              ΤΟ TTS όσο αποτελεσματικό κι αν είναι παραμένει ένα κατά βάση προσθιοκίνητο. Δεν έχει τη ρυθμισιμότητα ενός Evo.

                              Σχετικό είναι αυτό για το GTR, Lambo κλπ. Είναι κατά βάση πισωκίνητα (δηλαδή σωστά) και η 4κίνηση απλά έχει επικουρική λειτουργία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                ωραια και τα αλλα κατα βαση ειναι μπροστοκουνητα (που δεν ειναι αλλα τεσπα..)
                                δεν βρισκω για πιο λογο ενα μικρομεσαιο hatch που στις απλες του εκδοσεις σχεδιαστηκε να ειναι μπροστοκινητο να δινει τη περισσοτερη ροπη πισω (που τη δινει αν χρειαστει , ασχετα αν δε το καταλαβαινετε)

                                τα περι ρυθμισιμοτητας που λες ειναι σωστα και δεχομαι καποιος να τα προτιμαει, ομως αλλο ειναι το επιχειρημα μου.. το κατα ποσο αυτο μεταφραζεται σε επιδοσεις και απο οτι φαινεται δε μεταφραζεται ιδιαιτερα

                                τελοσπαντων, βαριεμαι αυτη τη κουβεντα ολη την ωρα..
                                αποφασιστε τι παει να πει 'κανονικη' 4κινηση και μετα το συζηταμε..

                                εγω ξερω πώς οταν δινεται ροπη συνεχεια σε ολους τους τροχους χωρις καποια παρεμβαση απο τον οδηγο λεγεται μονιμη 4κινηση , αν εχετε την εντυπωση οτι η 'ντεμεκ' δε δινει συνεχεια και αμεσα οπου χρειαζεται , ξαναοδηγειστε με περισσοτερη προσοχη
                                το πώς, ποτε, γιατι δινει τη ροπη λιγο με ενδιαφερει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  ....σχεδιαστηκε να ειναι μπροστοκινητο να δινει τη περισσοτερη ροπη πισω (που τη δινει αν χρειαστει , ασχετα αν δε το καταλαβαινετε)..

                                  ' τη δίνει' - ναι
                                  'αν χρειαστεί' - όχι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    οκ το δεχομαι εν μερει αυτο που λες , αλλα ετσι ειναι ρυθμισμενο για καποιο λογο

                                    τις διαφωνιες σου με τους κατασκευαστες

                                    τελοσπαντων σταματαω τα ασχετα γιατι θα με πρηξουν παλι..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                      ωραια και τα αλλα κατα βαση ειναι μπροστοκουνητα (που δεν ειναι αλλα τεσπα..)
                                      δεν βρισκω για πιο λογο ενα μικρομεσαιο hatch που στις απλες του εκδοσεις σχεδιαστηκε να ειναι μπροστοκινητο να δινει τη περισσοτερη ροπη πισω (που τη δινει αν χρειαστει , ασχετα αν δε το καταλαβαινετε)

                                      τα περι ρυθμισιμοτητας που λες ειναι σωστα και δεχομαι καποιος να τα προτιμαει, ομως αλλο ειναι το επιχειρημα μου.. το κατα ποσο αυτο μεταφραζεται σε επιδοσεις και απο οτι φαινεται δε μεταφραζεται ιδιαιτερα

                                      τελοσπαντων, βαριεμαι αυτη τη κουβεντα ολη την ωρα..
                                      αποφασιστε τι παει να πει 'κανονικη' 4κινηση και μετα το συζηταμε..

                                      εγω ξερω πώς οταν δινεται ροπη συνεχεια σε ολους τους τροχους χωρις καποια παρεμβαση απο τον οδηγο λεγεται μονιμη 4κινηση , αν εχετε την εντυπωση οτι η 'ντεμεκ' δε δινει συνεχεια και αμεσα οπου χρειαζεται , ξαναοδηγειστε με περισσοτερη προσοχη
                                      το πώς, ποτε, γιατι δινει τη ροπη λιγο με ενδιαφερει

                                      Κοίτα, πρώτα από όλα δε μου αρέσει η 4κίνηση γενικά, αν και παραδέχομαι ότι στην Ελλάδα είναι σχεδόν απαραίτητη για τα πολύ δυνατά τουτούνια, πλην ελαχίστων οδών (ΕΟ, ΑΟ, Εγνατία). Από εκεί και πέρα, το Χάλντεξ μπορεί να είναι αποτελεσματικότατο γιατί δεν τρώει τόσα άλογα όσα τρώνε τα 3 διαφορικά και επειδή πηγαίνοντας με γραμμές δεν θες τόση ρυθμισιμότητα ούτως ή άλλως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        αμα εχεις καλα χερια δε τη πολυ-χρειαζεσαι ενα πισωκινητο το πολυ στα 300 αλογα (γιατι μετα δε μπορω να φανταστω τι θα γινει να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δει ομως και πολλους να το τολμανε να πανε χωρις αυριο με τοσο δυνατα τουτουνια ) μπορει να οδηγηθει πολυ γρηγορα ακομα και στην ελλαδα

                                        οχι παντου, αλλα ενταξει...

                                        αμα ομως εισαι κουλαδι σαν κι εμενα η 4κινηση κανει τα πραγματα πιο ευκολα (και κυριως δεν επηρεαζεσαι ιδιαιτερα απο κακες συνθηκες, πχ δε θα πεις ποτε 'πωπω σημερα βρεχει, ας πηγαινω σαν κοτα', χεστηκες) , δεν τη θεωρω ομως πανακεια και επιβεβλημενη οσο και αν εγω τη θελω, αυτο να το ξεκαθαρισω

                                        σε δημοσιο δρομο εχω δει πισωκινητα (Z4, s2000 , 350Ζ oxι και τοσο , ακομα και slk) να κινουνται σε εξωφρενικα γρηγορους ρυθμους (οχι για τα δικα μου δεδομενα, για τα δεδομενα ολων) , προφανως ομως μιλαμε για εξαιρεσεις και οδηγαρες..
                                        εχω δει ομως πολλους περισσοτερους με golf gti οπου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα
                                        οποτε εκει μπαινει ο παραγοντας 'ευκολια', ασχετως των πραγματικων οριων του καθε αυτοκινητου..

                                        καλα ειμαστε τελειως

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          **αμα εχεις καλα χερια δε τη πολυ-χρειαζεσαι **😉 ενα πισωκινητο το πολυ στα 300 αλογα (γιατι μετα δε μπορω να φανταστω τι θα γινει να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δει ομως και πολλους να το τολμανε να πανε χωρις αυριο με τοσο δυνατα τουτουνια ) μπορει να οδηγηθει πολυ γρηγορα ακομα και στην ελλαδα

                                          οχι παντου, αλλα ενταξει...

                                          ...και εκει την χρειαζεσαι, ειδικα απο την στιγμη που εχεις δωσει ενα σκασμο λεφτα (απο 45κ και πανω κατι αντιστοιχο 4κινητο κοντα ή και πανω απο 300ps), περιμενεις
                                          την μεγιστη ρυθμισιμοτητα στα ορια και πανω απο αυτα, εκει πλεον εισαι σε αλλη κατηγορια, μπορεις να ελεγξεις την πλαγιολισθηση και να την 'κρατησεις' (σε ενα βαθμο) σχεδον οσο θελεις, και σε ΟΠΟΙΑ γωνια θελεις, κατι που με τα αντιστοιχα με Haldex, οτι και να κανεις (πχ λιγοτερη πιεση στα πισω λαστιχα, φθαρμενα τα πισω σε σχεση με τα μπροστα...) ΔΕΝ προκειται -στα πολλα χλμ ειδικα- να μπορεις να κανεις, εχοντας αυτοματως περιορισμους στον τροπο τοποθετησης-ελεγχου κτλ.
                                          Βεβαιως για αυτο τα τρια διαφορικα, συνειδητοποιημενα απο τους κατασκευαστες, κυριως προσφερονται σε 'ρεπλικες' βασιζομενες σε wrc, οπου και η ρυθμισιμοτητα της οδικης συμπεριφορας, σε ενα σημαντικο βαθμο ειναι πολυ κοντινη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 145 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr