-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Παιδια δεν εβρισκα αλλο θεμα γι'αυτο και το γραφω εδω..
Ποσο θα κοστισει ενα φαναρι πισω για Mini cooper του 2003??
Επεσα πανω σε ενα τετοιο χθες και του το εσπασαΤο δηλώνεις στην ασφαλιστική σου και ξεμπερδεύεις! Δεν έχεις καμία επίπτωση. Για αυτό πληρώνεις ασφάλεια!
-
e bay θα βρεις πολλα γιατι μερικοι καγκουρες τα αλλαζουν και βαζουν κατι στυλ lexus
Ψαξε και στο car ....στα μεταχ. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παιδια δεν εβρισκα αλλο θεμα γι'αυτο και το γραφω εδω..
Ποσο θα κοστισει ενα φαναρι πισω για Mini cooper του 2003??
Επεσα πανω σε ενα τετοιο χθες και του το εσπασαΤο δηλώνεις στην ασφαλιστική σου και ξεμπερδεύεις! Δεν έχεις καμία επίπτωση. Για αυτό πληρώνεις ασφάλεια!
Δεν εχει ασφαλεια.
Ηταν με το ποδηλατο
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Παιδια δεν εβρισκα αλλο θεμα γι'αυτο και το γραφω εδω..
Ποσο θα κοστισει ενα φαναρι πισω για Mini cooper του 2003??
Επεσα πανω σε ενα τετοιο χθες και του το εσπασα -
Εμ κερατάς (σπασμένο φανάρι) εμ δαρμένος (αντικατάσταση με ιμιτασιόν) ο παθών;
-
Και πολυ του ειναι!
Αφου προπαντων εχει αγορασει λαθος αμαξι! -
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!!
Δεν χρειαστηκε να γραψω κατι επιπλεον τελικα γιατι με προλαβε ο Bill 33 -
Να κάνω μια ερώτηση που το έχω απορία...
Το cooper s παίρνει κοτσαδόρο;
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Εντάξει δεν είναι και τόσο τραγικό ρε παιδιά...Πήρα 2ο χέρι το R52 του '05 και ναι είχε μεγάλους τριγμούς με τα runflat.
Μετά από αρκετό ψάξιμο/διάβασμα, πέταξα τα runflat και έβαλα συμβατικά tubeless, και σας διαβεβαιώ πως είναι η μέρα με τη νύχτα από πλευράς αίσθησης / τριγμών κλπ!!!
Από service σε εξειδικευμένο (όχι εξουσιοδοτημένο) περίπου από 200-300 ευρώ κάθε 25κ χλμ, χωρίς τακάκια κλπ, ωστόσο υπάρχουν λύσεις ανταλλακτικών από Γερμανία στα μισά λ7 κυριολεκτικά.
Πχ ψυχρά μπουζί υριδίου 45 ευρώ από Γερμανία με μεταφορικά στην τιμή, και 85 εδώ στο Ελλαδιστάν.
Να πω κι'άλλα?
Ελπίζω να πήρες τα σωστά μπουζί...
-
Νά'σαι σίγουρος
-
@Pan0s
Γενικα θα συμφωνησω με τον vellerefonti, στο θεμα της οδικης συμπεριφορας κυριως, αλλα και στην ελαστικοτητα-γραμμικοτητα κινητηρα, δυο σημεια οπου στην πρωτη γενια
υπηρχαν σε υπερθετικο βαθμο. Για το θεμα αξιοπιστιας κινητηρα της πρωτης γενιας, δεν εχω καποια επισημα στοιχεια, σιγουρα ο κομπρεσσορας ως εξαρτημα κινητηρα ειναι πιο αξιοπιστο, συνολικα ομως και ο νεος κινητηρας, συνεργασιας Bmw-psa δεν εχει ακουστει οτι στρερειται αξιοπιστιας.
Ενα σημαντικο θεμα που δεν ειπωθηκε καθολου για την πρωτη γενια παραυτα, ειναι αυτο της ΥΨΗΛΗΣ μεσης καταναλωσης. Τα 15,3λιτρα/100χλμ ειναι πολλα για ενα γρηγορο μικρο, ειδικα με την σημερινη τιμη της αμολυβδης. Αντιθετως το R56 εχει μεση καταναλωση 4λιτρα χαμηλοτερη...
Στις αγγελιες υπαρχουν αρκετα, απο 2007 και μετα (δευτερη γενια δηλαδη), σε τιμες
απο 18-19κ , μεχρι και κοντα στις τιμες ενος καινουργιου με βασικο εξοπλισμο πριν τις αυξησεις του φπα, δηλαδη γυρω στα 25-26κ.
Γενικοτερα με 20κ περιπου βρισκεις καποια ενδιαφεροντα κομματια, με το 'αναγκαιο'
πακετο chilly και ισως καποια περαιτερω εξτρα.
Αν και η πρωτη γενια (ειδικα αυτη με το ελαφρυ fl και τα 170αλογα, R53) , θεωρειται η πιο
ενδιαφερουσα οδηγικα, με 'αντρικα' βαρια χειριστηρια, ESP που δεν μπαινει στα φρενα, και γενικοτερα αμεσοτερη αλλα και νευρικοτερη στο οριο αισθηση, εντουτοις το R56 ειναι τελικα πιο φιλικο, πιο ολοκληρωμενο σε θεματα καθημερινης κινησης (οχι τοσο βαρια χειριστηρια) , και με σαφως μικροτερη μεση καταναλωση.
Οποτε, μαλλον ειναι καλυτερη λυση και αξιζει το εξτρα τιμημα σε σχεση με το R53 πχ, εκτος αν ΠΡΩΤΗ (και μαλλον μοναδικη...)προτεραιοτητα ειναι η ΑΠΟΛΥΤΗ οδηγικη ευχαριστηση, με αρκετους βεβαια συμβιβασμους οπως ανεφερα πριν, συν την λιγο πιο σκληρη αναρτηση που εχει η πρωτη γενια, σε σχεση με την ηδη σκληρη γενικα της δευτερης... -
Διαβάζοντας τα παραπάνω, θα ήθελα να συνεισφέρω κι εγώ στις πληροφορίες με την εμπειρία μου ως κατόχου εδώ και 6 χρόνια ενός MINI Cooper S Works με πολλά καλούδια. Το δικό μου ΜΙΝΙ έχει 61.000 χλμ και δεν έχω αλλάξει τίποτα στην εγγύηση. Έχω αλλάξει μία φορά τη μία βάση μηχανής και δύο φορές τα εμπρός σινεμπλόκ. Σε ένα αμάξι με 210 άλογα στους μπροστινούς τροχούς και με σφιχτή ανάρτηση, αυτό είναι αναμενόμενο στους γεμάτους λακκούβες δρόμους μας. Σχετικά με τους τριγμούς, η αλήθεια είναι πως υπάρχουν, χωρίς όμως να είναι ενοχλητικοί. Είναι υπαρκτοί σε σχέση με ένα 4πορτο μερσεντές, αλλά δεν νομίζω πως είναι περισσότεροι από αμάξια αντίστοιχης φιλοσοφίας και ιπποδύναμης. Στο θέμα της κατανάλωσης, διάβασα για 15,3 lt/100km. Εγώ προσωπικά τέτοια κατανάλωση δεν έχω δει ποτέ! Η συνήθης για την Αθήνα είναι γύρω στα 10 λίτρα/100 χλμ με τα μποτιλιαρίσματα αλλά και τις ανοιχτές λεωφόρους. Αν οδηγείς στα κόκκινα συνέχεια, θα δεις και περισσότερα. Να σας θυμίσω πως σε τεστ των 4τροχών στο VW Golf 1.4 TSI στην πίστα των Μεγάρων, η κατανάλωση ήταν πάνω από τα 20 λίτρα/100 χλμ. Άρα λοιπόν είναι θέμα οδηγού. Στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς, νομίζω πως το λίγο πιο βαρύ τιμόνι που έχει σε σχέση με το R56 (το τουρμπάτο δηλαδή), το κάνει πιο οδηγοκεντρικό. Γνωρίζω ανά πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκομαι στο δρόμο και το κατευθύνω εγώ. Ασάφεια δεν υπάρχει. Ο κομπρέσσορας τραβάει αγγόγγυστα έως τις 7000 rpm και ακούγεται ένα σφύριγμα σα μαχητικό αεροπλάνο. Το τουρμπάτο είναι πιο οικονομικό κατά περίπου 2 λίτρα/100χλμ. Μετά τις 5.300 rpm είναι σα να πατάς φρένο. Επειδή έχω οδηγήσει μερικά από φίλους μου στην ελληνική λέσχη με τα ΜΙΝΙ, είναι πιο φιλικά στον οδηγό, πιο γυναικεία θα τα έλεγα. Το τιμόνι στρίβει άνετα και απαλά, η ανάρτηση είναι πιο μαλακή, αλλά πιάνει το ίδιο στο δρόμο και ο συμπλέκτης είναι σα να πατάς ζελέ. Προσωπικά προτιμώ το R53 που θυμίζει καρτ. Τα τουρμπίσια παραγωγής 2006 και 2007, δυστυχώς έβγαλαν πολλά προβλήματα, τα οποία ακόμα δεν ξέρουν οι μηχανικοί. Ένα σύνηθες είναι η τουρμπίνα, η σκάστρα κλπ. Η τουρμπίνα θερμαίνει τόσο πολύ το καπώ που τηγανίζεις αυγά επάνω. Στις αρχές γινόντουσταν σωρηγόν καταγγελίες στη BMW, η οποία απαντούσε πως είναι... φυσιολογικό. Στα νότερα μοντέλα έκαναν κάτι μονώσεις αλλά δεν εξαλείφθηκε το πρόβλημα. Όσο για τα λάστιχα run-flat που φοράει, επιβάλλεται να τα αντικαταστήσεις με συμβατικά. Η άνεση περνάει σε άλλο επίπεδο. Με τα πρώτα κοπανάει λες και είσαι πάνω σε κούτσουρα. Για αλλαγή λαδιών (εγώ κάθε 8000 χλμ) υπολόγισε γύρω στα 80-85 ευρώ μαζί με το φίλτρο. Φίλτρο καμπίνας 20 ευρώ, δίσκος-πλατώ μαζί με την εργασία γύρω στα 600, σινεμπλόκ γύρω στα 250 μαζί με εργασία. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, γι'αυτό και το κράτησα 6 χρόνια. Βέβαια, μάλλον σε λίγο καιρό θα χρειαστεί να το δώσω λόγω αλλαγής των οικογενειακών αναγκών (40άρης γαρ), αλλά θα έχω μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις.
-
@nik@k
H μεση καταναλωση που ανεφερα των 15,3λιτρων/100χλμ, αποτελει μετρηση των 4τροχων...http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10305
(τελος της σελιδας, δευτερο νουμερο, 15,2λιτρα μεση, συγκριτικης δοκιμης -σε διαδρομες με στροφες και τον ανταγωνισμο- 15λιτρα) -
αυτες οι μετρησεις προφανως ειναι γτπ.. τα ιδια και στο gt τα ιδια και στο golf r, προφανως οι τυποι ειναι εκτος πραγματικοτητας
Ο χρήστης nik@k έγραψε:
Τα τουρμπίσια παραγωγής 2006 και 2007, δυστυχώς έβγαλαν πολλά προβλήματα, τα οποία ακόμα δεν ξέρουν οι μηχανικοί. Ένα σύνηθες είναι η τουρμπίνα, η σκάστρα κλπ. Η τουρμπίνα θερμαίνει τόσο πολύ το καπώ που τηγανίζεις αυγά επάνω. Στις αρχές γινόντουσταν σωρηγόν καταγγελίες στη BMW, η οποία απαντούσε πως είναι... φυσιολογικό.μου αρεσει που καποιοι πιστευαν οτι τα τουρμπομοτερ της bmw θα ειναι γ@ματα , γιατι 'η bmw ξερει να φτιαχνει μοτερ'
-
Χτες ειχα το cooper S με τα 184 αλογα ...... παρα πολυ καλο . Καταναλωση 10,7 με συνεχες σκισιμο . Φοβερη λειτουργια απο τις 2500 εως 5000 , μετα δε με τρελενε ... αλλα σ αυτο το ευρος στροφων ειναι απαιχτο!
Υ.Γ ελα τωρα που δε φτιαγνει η BMW μοτερ ..... Πες στην audi να βαλει καμια καδενα ....
-
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
Χτες ειχα το cooper S με τα 184 αλογα ...... παρα πολυ καλο . Καταναλωση 10,7 με συνεχες σκισιμο . Φοβερη λειτουργια απο τις 2500 εως 5000 , μετα δε με τρελενε ... αλλα σ αυτο το ευρος στροφων ειναι απαιχτο!Υ.Γ ελα τωρα που δε φτιαγνει η BMW μοτερ ..... Πες στην audi να βαλει καμια καδενα ....
Ο 1.8 τφσι της αουντι καδένα φοράει
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Χτες ειχα το cooper S με τα 184 αλογα ...... παρα πολυ καλο . Καταναλωση 10,7 με συνεχες σκισιμο . Φοβερη λειτουργια απο τις 2500 εως 5000 , μετα δε με τρελενε ... αλλα σ αυτο το ευρος στροφων ειναι απαιχτο!
Υ.Γ ελα τωρα που δε φτιαγνει η BMW μοτερ ..... Πες στην audi να βαλει καμια καδενα ....
Ο 1.8 τφσι της αουντι καδένα φοράει
και ο καινούργιος δίλιτρος έχει καδένα
όμως τα GTI 5 και τα S3 είχαν/έχουν ιμάντα
-
Την περασμενη εβδομαδα που ειμουνα Ελλαδα οδηγησα και παλι το Mini Cooper S του γιου μου, που οπως εχω πει ειναι 06 με αμερικανικες προδιαγραφες, αγοραστικε μτχ και εισηχθει Ελλαδα. Του αλλαξε την τροχαλια (μικρωτερης διαμετρου) και καδενα και φυσικα τα ρανφλατ λαστιχα. Δεν εχει παρουσιασει κατι μηχανικο εδω και 1,5 χρονο που το εχει και μαλλον το 'παταγε' ο ηχος του κομπρεσσορα ειναι απιστευτος (ειδικα μετα την αλλαγη) οπως και τα κρατηματα του... Τωρα το οδηγει η κορη μου και πιστευω να το προσεχει οπως και ο γιος μου. Απο τριξιματα που λετε εδω μεσα το μονο που με ενοχλει ειναι το καπακι απο το υποβραχειονιο... αλλα δεν εχω χρονο να δω πως μπορει να διωρθωθει... Θα το ηθελα για καθημερινο.. αν ημουν Ελλαδα γιατι θα 'χωραγε' παντου.... εκτος ολων των αλλων προσοντων.. Εχει βεβαια βαρεια χειριστηρια αλλα μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος!!!
-
Παιδιά θέλω να ρωτήσω άμα βγάζουν πρόβληματα τα Mini Cooper s με τους 163hp μοντέλο του 2005 Kai 2006
-
Αντλια τιμονιου ευκολα μου ερχεται στο μυαλο και διαφορα αλλα.
Mini Cooper S