-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Προς cruiser
Το κράτος έφτιαξε ότι βλέπεις γύρω σου δρόμους ,..........Kαι μαζί με αυτά 'έφτιαξε' και αρκετούς 'εργολάβους' , καναλάρχες , υπουργούς , βουλευτές , συνδικαλιστές , δημοσίους υπαλλήλους , εταιρείες φαντάσματα και άλλους 'αναξιοπαθούντες' .
Βέβαια γιά τα εγγονάκια του Στάλιν κάθε μη κρατικό είναι κακό .Σημερινή ενημέρωση γιά τον Ε-65 .
Εντός χρονοδιαγράμματος είναι τα έργα στον Ε-65 και ικανοποίηση είχαμε από την προχθεσινή επίσκεψη της διοίκησης του ΤΕΕ Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλίας στα έργα κατασκευής της Κεντρικής Οδού.
Στα γραφεία της εταιρείας ΤΕΡΝΑ που συμμετέχει στην Κοινοπραξία κατασκευής ενημερώθηκαν για την μέχρι τώρα πορεία του έργου. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το εργοτάξιο στην Ανάβρα αλλά και άλλα σημεία του έργου.
Το έργο της Κεντρικής Οδού (του Ε 65 δηλαδή), το οποίο θα συνδέσει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία και θα διασχίζει την Κεντρική Ελλάδα, έχει μήκος 174 χιλιόμετρα. Περιλαμβάνει 15 κόμβους, 7 διπλές σήραγγες, 6 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων και 3 κέντρα συντήρησης. Επίσης περίπου ανά 10 χιλιόμετρα θα υπάρχουν χώροι στάθμευσης.
Το έργο χρηματοδοτείται με 500.000.000 ευρώ από το ελληνικό δημόσιο και με 800 εκ. ευρώ από ιδιωτικά (τραπεζικά) κεφάλαια. Η κατασκευή του ξεκίνησε και βρίσκεται σε εξέλιξη. Αντιμετωπίζει πάντως τρία σημαντικά προβλήματα:
1.Τις απαλλοτριώσεις οι οποίες σε ορισμένα σημεία, λόγω και των οικονομικών δυσκολιών του ελληνικού δημόσιου, δεν έχουν προχωρήσει ικανοποιητικά. Αυτό δημιουργεί ασυνέχειες στην εκτέλεση των εργασιών.
2.Τα αρχαιολογικά ευρήματα που ανακαλύφθηκαν σε διάφορα σημεία, τα οποία για να έρθουν στο φως το ταχύτερο δυνατό, απαιτούν επιπλέον πιστώσεις από το υπουργείο πολιτισμού.
3.Τα δίκτυα κοινής ωφέλειας, τα οποία και αυτά σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να μετατοπιστούν.
Το έργο έχει συνολική πρόοδο 15%. Στο τμήμα Καλαμπάκα- Εγνατία τα έργα έχουν σταματήσει μιας και έχει κατατεθεί ένσταση στο ΣτΕ από 2 δήμους των Τρικάλων και οικολογικές οργανώσεις της περιοχής, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μέχρι την έκδοση της απόφασης, να μην μπορούν να εκτελεστούν εργασίες.
Σε ότι αφορά τους σταθμούς των διοδίων, θα δημιουργηθούν τέσσερις μετωπικοί και τρεις πλευρικοί σταθμοί. Οι μετωπικοί θα βρίσκονται στον κόμβο Καρπενησίου, στους Σοφάδες, στα Τρίκαλα και στην Οξύνια.
Ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ κος Διαμάντος δήλωσε: «Μετά την αναλυτική ενημέρωση που είχαμε από τους εκπροσώπους των εταιρειών είμαστε ικανοποιημένοι και ήσυχοι. Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κεντρικής Ελλάδας, ο αυτοκινητόδρομος Ε 65, προχωρά μέσα στο συνολικό χρονοδιάγραμμα της σύμβασης. Υπάρχουν επιμέρους καθυστερήσεις σε τμηματικές προθεσμίες οι οποίες όμως δεν δημιουργούν ανησυχία.
Οφείλω να επισημάνω ότι αναμένουμε τη θετική συμβολή του Σ.τ.Ε, το οποίο προσωρινά διέκοψε της εργασίες στον ορεινό όγκο των Τρικάλων, από Καλαμπάκα μέχρι Εγνατία μετά από προσφυγή. Σημειώνω ότι το εν λόγω κομμάτι είναι μελετημένο και αδειοδοτημένο με περιβαλλοντικούς όρους.
Το έργο που μέχρι σήμερα συντελείται στην κατασκευή της Κεντρικής Οδού δεν φαίνεται καθώς οι εργασίες γίνονται με νέα χάραξη και όχι ανακατασκευή κάποιου ήδη υπάρχοντος δρόμου. Το επόμενο διάστημα και ανάλογα με τις εξελίξεις στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία θα καθοριστεί και το πότε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί αυτός ο σημαντικός οδικός άξονας.
Οι υπογραμμίσεις δικές μου .
Απλά γιά την αποκατάσταση της αλήθειας . -
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=204711
Από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, προκύπτει ότι τρία χρόνια μετά, περίπου το 50% έως και 60% του συμβατικού χρονοδιαγράμματος των έργων, οι κατασκευές έχουν υλοποιηθεί μόλις από 13% έως 24% και μόνο σε δύο περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει το 50%. Οι εργολάβοι οχυρώνονται πίσω από τις καθυστερήσεις του Δημοσίου στην υλοποιήση των υποχρεώσεών του σε τομείς όπως απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας, για να δώσουν συγχωροχάρτι στις δικές τους αποκλίσεις.
Είναι ενδεικτική η περίπτωση του Ε-65, του νέου αυτοκινητόδρομου που ξεκινά από τις Ράχες Φθιώτιδας και καταλήγει στην Εγνατία μέσω της δυτικής Θεσσαλίας. Στα τέλη του 2009 είχε διατεθεί στους κατασκευαστές το 62% των εργοταξιακών χώρων, ενώ τα έργα είχαν προχωρήσει μόνον κατά 4%.
«Τα περισσότερα έργα στους αυτοκινητόδρομους ανατέθηκαν χωρίς πλήρεις μελέτες και απαλλοτριώσεις», επισημαίνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος, γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών για τα έργα που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης. Το αποτέλεσμα; Ολες οι συμβάσεις... μπάζουν, με αποκορύφωμα την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη, το έκτο έργο των παραχωρήσεων, που τελικά ακυρώθηκε.
- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η υποθαλάσσια είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο στις αρχές του 2009, όταν δύο χρόνια μετά την υπογραφή της η Αρχαιολογική Υπηρεσία ζήτησε να μεγαλώσει το βάθος των σηράγγων, γεγονός που θα εκτίναζε στα ύψη τον προϋπολογισμό. Ο ανάδοχος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και κέρδισε αποζημίωση από το Δημόσιο ύψους 67,8 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι αν προχωρούσε η κατασκευή του έργου, η συμβολή του Δημοσίου θα ήταν 90 εκατ. ευρώ! Με άλλα λόγια, οι φορολογούμενοι επωμίζονται σχεδόν ολόκληρα τα βάρη ενός έργου που δεν θα κατασκευαστεί.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το έργο έχει συνολική πρόοδο 15%. Στο τμήμα Καλαμπάκα- Εγνατία τα έργα έχουν σταματήσει μιας και έχει κατατεθεί ένσταση στο ΣτΕ από 2 δήμους των Τρικάλων και οικολογικές οργανώσεις της περιοχής, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μέχρι την έκδοση της απόφασης, να μην μπορούν να εκτελεστούν εργασίες.
Ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ κος Διαμάντος δήλωσε: «Μετά την αναλυτική ενημέρωση που είχαμε από τους εκπροσώπους των εταιρειών είμαστε ικανοποιημένοι και ήσυχοι. Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κεντρικής Ελλάδας, ο αυτοκινητόδρομος Ε 65, προχωρά μέσα στο συνολικό χρονοδιάγραμμα της σύμβασης. Υπάρχουν επιμέρους καθυστερήσεις σε τμηματικές προθεσμίες οι οποίες όμως δεν δημιουργούν ανησυχία.
προδικαζει τις αποφασεις του ΣτΕ ή μου φαινεται?
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
@ΜΟΝΜΑΝ2Αν ειναι το κρατος - Δημοι- κ.λ.π. να κανουν τετοια εργα οπως τα παρακατω 'ποιοτικα εννοω' που τα λαμογια υπευθυνοι 'δεχονται να τα πληρωσουν' ως καλως εχοντα!!! τοτε καλυτερα ο ιδιωτης που θα σκεφθει να μην του καταστραφει το εργο σε ενα χρονο για να πρεπει να το ξαναφτιαξει....
Περιοχη Φιλοθεης Αγ. Φιλοθεης στην εισοδο απο Κηφισιας το εξυσαν και οπως την βλεπετε αυτην την επιφανεια του ξυσμενου ασφαλτοστρωσαν... την αλλη μερα. Οι μηχανικοι εδω μεσα καταλαβαινουν τι θα πει εργο βιτρινας εν οψη εκλογων δημοτικων...
ψηνεσαι να κοτσαρουν και στη φιλοθεη διοδια?
μπορει να φτιαξουν δρομο!http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=204711
Οι οδηγοί κινούνται σε δρόμους-εργοτάξια, με πολλά σημεία-καρμανιόλες, πληρώνουν όμως ως να είναι υπερσύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι!
Από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, προκύπτει ότι τρία χρόνια μετά, περίπου το 50% έως και 60% του συμβατικού χρονοδιαγράμματος των έργων, οι κατασκευές έχουν υλοποιηθεί μόλις από 13% έως 24% και μόνο σε δύο περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει το 50%. Οι εργολάβοι οχυρώνονται πίσω από τις καθυστερήσεις του Δημοσίου στην υλοποιήση των υποχρεώσεών του σε τομείς όπως απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας, για να δώσουν συγχωροχάρτι στις δικές τους αποκλίσεις.
Είναι ενδεικτική η περίπτωση του Ε-65, του νέου αυτοκινητόδρομου που ξεκινά από τις Ράχες Φθιώτιδας και καταλήγει στην Εγνατία μέσω της δυτικής Θεσσαλίας. Στα τέλη του 2009 είχε διατεθεί στους κατασκευαστές το 62% των εργοταξιακών χώρων, ενώ τα έργα είχαν προχωρήσει μόνον κατά 4%.
«Τα περισσότερα έργα στους αυτοκινητόδρομους ανατέθηκαν χωρίς πλήρεις μελέτες και απαλλοτριώσεις», επισημαίνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος, γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών για τα έργα που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης. Το αποτέλεσμα; Ολες οι συμβάσεις... μπάζουν, με αποκορύφωμα την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη, το έκτο έργο των παραχωρήσεων, που τελικά ακυρώθηκε.
- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η υποθαλάσσια είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο στις αρχές του 2009, όταν δύο χρόνια μετά την υπογραφή της η Αρχαιολογική Υπηρεσία ζήτησε να μεγαλώσει το βάθος των σηράγγων, γεγονός που θα εκτίναζε στα ύψη τον προϋπολογισμό. Ο ανάδοχος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και κέρδισε αποζημίωση από το Δημόσιο ύψους 67,8 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι αν προχωρούσε η κατασκευή του έργου, η συμβολή του Δημοσίου θα ήταν 90 εκατ. ευρώ! Με άλλα λόγια, οι φορολογούμενοι επωμίζονται σχεδόν ολόκληρα τα βάρη ενός έργου που δεν θα κατασκευαστεί...
Προβλήματα μικρότερης κλίμακας, που όμως κοστίζουν χρόνο και κυρίως χρήμα, καταγράφονται σε όλα τα έργα στους αυτοκινητόδρομους.
**ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Δύο είναι τα μεγαλύτερα από τα ανοιχτά μέτωπα:
- Στα Βραχνέικα Αχαΐας εκκρεμεί η εκδίκαση προσφυγής τοπικών φορέων που ζητούν τη μετατόπιση του δρόμου προς τα νότια. Αυτό σημαίνει νέα χάραξη, με σήραγγα, σε μήκος περίπου 10 χλμ, που εκτιμάται ότι θα επιβαρύνει το κόστος κατά 100 εκατ. ευρώ.
**Στον Καϊάφα το ΣτΕ έχει απαγορεύσει την κατασκευή δρόμου ταχείας κυκλοφορίας μέσα από τον προστατευόμενο βιότοπο. Η παρέμβαση αυτή επηρεάζει τα έργα σε μήκος 25 χλμ. Τα συναρμόδια υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος έχουν επεξεργαστεί εναλλακτικές λύσεις, που δημιουργούν πρόσθετο κόστος έως και 200 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι, όπως ορίζουν οι συμβάσεις, όλες οι εκ των υστέρων προσθήκες έργων βαρύνουν εξ ολοκλήρου το Δημόσιο, όταν η συμμετοχή του στα αρχικά έργα ήταν 33%. Αλλωστε με υπουργική απόφαση, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ συναίνεσε στην καταβολή 169 εκατ. ευρώ στους κατασκευαστές του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός-Κλειδί, γιατί εκ των υστέρων εντοπίστηκαν αναγκαία έργα στις σήραγγες των Τεμπών.
Υπάρχουν και άλλες εκκρεμότητες, οι σπουδαιότερες από τις οποίες είναι:
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ Στον Ε-65, όπου το ΣτΕ έχει εκδώσει απόφαση για προσωρινή αναστολή εργασιών σε μήκος 25 χλμ., που βρίσκεται στον βιότοπο της αρκούδας. Με την εμπειρία της Εγνατίας, η τελική έκβαση είναι προβλέψιμη και θα σημάνει επιπλέον κόστος για τα έργα.
-
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ Στην περιοχή της Κλόκοβας της Ιόνιας οδού, όπου αναμένονται αλλαγές μετά την εκδίκαση των προσφυγών που έχουν υποβληθεί στο ΣτΕ.
«Επιταχύναμε τις διαδικασίες απαλλοτριώσεων και υπογράψαμε μνημόνιο με το υπουργείο Πολιτισμού, που θα διέπει τις αρχαιολογικές εργασίες», μας ενημερώνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος. Αλλαγές προωθούνται και στο θέμα της μετατόπισης των δικτύων, μετά την απροθυμία των οργανισμών κοινής ωφέλειας να επωμιστούν τις εργασίες και το κόστος, όπως προβλέπουν οι συμβάσεις. Οσο για την επαναδιαπραγμάτευση των διοδίων, το υπουργείο επικαλείται το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον για να μεταθέσει για το απώτερο μέλλον τις μειώσεις που είχε υποσχεθεί στα τέλη του 2009. *
-
@ntinaras
Για την ταμπακιερα τιποτα???δηλαδη δεν νοιωθεις μ..κας οταν καποιος καποιος υπευθυνος της υπηρεσιας, υπαγραφει να πληρωθει ενας αναδοχος που εκανε μισες δουλειες και θα πρεπει το εργο να ξαναφτιαχτει με νεα λεφτα.... αν δεν το εχεις καταλαβει εσυ και εγω θα τα πληρωσουμε τα κερατιατικα... ενω αν εκανε σωστα δουλεια θα κρατουσε το εργο διπλα μεχρι να χρειαστει ξανα επισκευη....
Για τα δημοσιευματα της enet εχω να πω οτι οποιος τα διαβασει καταλαβαινει οτι το ελληνικο δημοσιο εχει καθυστερησει να απαλλωτριωσει... και φυσικα οι εργολαβοι κανουν παρτυ για να διεκδικησουν καθυστερησεις.. εσεις εδω δλδ θα δεχοσαστε να εχεται αναλαβει εργο να εχεται δωσει εγγυητικες να εχεται κοσμο ετοιμο να δουλεψει και να καθονται ολοι αυτοι μεχρι να πληρωσει ο πελατης σας και να σας δωσει το δικαιωμα να μπειτε στο χωρο του εργου??? σε ολα αυτα φταινε οι μηχανισμοι που απαρτιζονται απο υπαλληλους του κρατους... και το κρατος που δεν εχει λεφτα αλλα αναθετει εργα για να ακουστει οτι απλως ανατεθηκαν ενω δεν εχει λεφτα.... να συμμετασχει
Ο Σεργιος Λαμπροπουλος ειναι ο ανθρωπος που καταφερε να τελειωσει την Εγνατια απο το 97 που ειχε αναλαβει... ειναι πολυ ικανος και σωστος αλλα ενας κουκος δεν φαιρνει την ανοιξη συνηθως.
-
γιατί δεν στέλνεις τις φωτό στο ΤΕΕ, να σου απαντήσει
να ρωτήσεις και το δήμο ποιος παλίκαρος έβαλε τζίφρα
και μετά τα δύο χαρτάκια σε ένα φακελάκι, ταχυδρομείο, συστημένο, εισαγγελεία.επίσης αφού θέτε σωνει και καλά διόδια αναμένω μείωση στο εκκαθαριστικό μου φέτος. έτσι?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
γιατί δεν στέλνεις τις φωτό στο ΤΕΕ, να σου απαντήσει
να ρωτήσεις και το δήμο ποιος παλίκαρος έβαλε τζίφρα
και μετά τα δύο χαρτάκια σε ένα φακελάκι, ταχυδρομείο, συστημένο, εισαγγελεία.επίσης αφού θέτε σωνει και καλά διόδια αναμένω μείωση στο εκκαθαριστικό μου φέτος. έτσι?
Περιμενω να αναψει η μαχη για τις εκλογες!! και να τις δημοσιευσω στο σωστο timing.....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
@ntinaras
Για την ταμπακιερα τιποτα???δηλαδη δεν νοιωθεις μ..κας οταν καποιος καποιος υπευθυνος της υπηρεσιας, υπαγραφει να πληρωθει ενας αναδοχος που εκανε μισες δουλειες και θα πρεπει το εργο να ξαναφτιαχτει με νεα λεφτα.... αν δεν το εχεις καταλαβει εσυ και εγω θα τα πληρωσουμε τα κερατιατικα... ενω αν εκανε σωστα δουλεια θα κρατουσε το εργο διπλα μεχρι να χρειαστει ξανα επισκευη....
Για τα δημοσιευματα της enet εχω να πω οτι οποιος τα διαβασει καταλαβαινει οτι το ελληνικο δημοσιο εχει καθυστερησει να απαλλωτριωσει... και φυσικα οι εργολαβοι κανουν παρτυ για να διεκδικησουν καθυστερησεις.. εσεις εδω δλδ θα δεχοσαστε να εχεται αναλαβει εργο να εχεται δωσει εγγυητικες να εχεται κοσμο ετοιμο να δουλεψει και να καθονται ολοι αυτοι μεχρι να πληρωσει ο πελατης σας και να σας δωσει το δικαιωμα να μπειτε στο χωρο του εργου??? σε ολα αυτα φταινε οι μηχανισμοι που απαρτιζονται απο υπαλληλους του κρατους... και το κρατος που δεν εχει λεφτα αλλα αναθετει εργα για να ακουστει οτι απλως ανατεθηκαν ενω δεν εχει λεφτα.... να συμμετασχει
Ο Σεργιος Λαμπροπουλος ειναι ο ανθρωπος που καταφερε να τελειωσει την Εγνατια απο το 97 που ειχε αναλαβει... ειναι πολυ ικανος και σωστος αλλα ενας κουκος δεν φαιρνει την ανοιξη συνηθως.
ποια ταμπακιερα?
αυτη που ελεγε ο λεβεντης?λολ
δυσικα και σιχαινομαι οσους κλεβουν,αλλα αμεσα δε μπορω να κανω κατι.τι να κανω?να τους πατησω με το αμαξι?
τρωνε τα λεφτα του δημοσιου,και μετα βαζουν και διοδια να φανε και τα λεφτα ιδιωτων πολιτων.
το ελαχιστο που μπορω να κανω ειναι να μη τους πληρωνω τα δευτερα -
Εχω αλλη λογικη... προτιμω να μην τον εχω παιχτη (το λαμογιο) στα λεφτα του δημοσιου και να βρω καποιον που να εχει συμφερον να κανει την δουλεια καλλυτερη.. και με δικα του λεφτα οσο γινεται....
-
αν το δημοσιο δεν ειχε δωσει ουτε 1 ευρω τοτε θα ειχε νοημα η συζητηση.αλλα....
-
Η συζήτηση θα είχε νόημα , αν μιλάγαμε γιά την πραγματικότητα . Και η πραγματικότητα λέει ότι είμαστε μιά περιφερειακή χώρα με μεγάλο οριζόντιο και κάθετο διαμελισμό και δύσκολο ανάγλυφο .
Αραιοκατοικημένη με μηδενικές υποδομές , μηδενική παραγωγή και με 2-3000 νεκρούς το χρόνο από τροχαία , από τις χειρότερες στατιστικές στον κόσμο .Αρα η ανάπτυξη των υποδομών είναι αδήριτη ανάγκη και σαν τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται .
Τώρα φαιδρότητες και γραφικότητες περί 'λαικών δρόμων' είναι απόψεις που δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική . Οι υποδομές αυτές έχουν τέτοιο κόστος που δεν μπορούν να γίνουν μόνο με συμμετοχή ιδιωτών γιατί ο κυκλοφοριακός τους φόρτος δεν θα είναι αρκετός γιά την αποπληρωμή .
Ετσι πρέπει να βρεθεί μιά λύση με συμμετοχή και του κράτους και των ιδιωτών .
Αν οι συμβάσεις πάσχουν ας το βρούν οι αρμόδιοι φορείς (ΤΕΕ - δικαστήρια) .
Από την άλλη μεριά είμαστε η μοναδική χώρα που το ιδιωτικό συμφέρον αντιμετωπίζεται από τα δικαστήρια θετικότερα από το δημόσιο .
Στην Ιταλία η διαδικασία των απαλλοτριώσεων και των αποζημιώσεων δεν εμποδίζει την κατασκευή των δρόμων η των άλλων υποδομών , ενώ εδώ στην Ελλάδα μπορεί αυθαίρετες κατοικίες να ματαιώσουν ένα δημόσιο έργο . Αυτό πρέπει να αλλάξει όπως και η δυνατότητα του ΣτΕ να καθυστερεί έργα εθνικής σημασίας όπως είναι οι αυτοκινητόδρομοι η τα τρένα . Επίσης οι αρχαιολόγοι πρέπει να επιταχύνουν τους ρυθμούς τους σε τέτοιες περιπτώσεις και όχι αυτά τα χάλια που διαβάσαμε πιό πάνω . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
...
Αν οι συμβάσεις πάσχουν ας το βρούν οι αρμόδιοι φορείς (ΤΕΕ - δικαστήρια) ...Πέστα χρυσόστομε ,μας έβγαλες τα συκώτια αλλά τελικά το παραδέχτηκες. Αρχίζω να σε πηγαίνω!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
...
Αν οι συμβάσεις πάσχουν ας το βρούν οι αρμόδιοι φορείς (ΤΕΕ - δικαστήρια) ...Πέστα χρυσόστομε ,μας έβγαλες τα συκώτια αλλά τελικά το παραδέχτηκες. Αρχίζω να σε πηγαίνω!
Καθε συμβαση πασχει (Οχι μονο στην Ελλαδα) αμα την ψαξεις σε βαθος αναλογα τι βαζεις για πρωτεραιοτητα ενα παρε δωσε ειναι, και μαλιστα οταν το δημοσιο χρωσταει και ειναι γνωστο οτι αυτο θα φερει καθυστερησεις, τοτε η αλλη πλευρα πιεζει... για σκεψου ας πουμε αυτη τη συγκυρια που εχουμε ενα κρατος που δεν εχει λεφτα να μην ειχε αυτες τις συμβασεις παραχωρησης να τρεχουν σαν κατασκευη... αναλογισου αν ησουν υπευθυνος υπουργος τι θα ηθελες?? να μην γινεται κανενα εργο και να καθονται ολοι οι τεχνικοι της χωρας σε μαγαλο βαθμο αφου και ιδιοτικα πλεον εργα δεν γινονται, η να κατασκευαζονται εστω με καποια συμβαση που εχει τρωτα σημεια.. και ο κοσμος να ελπιζει οτι θα τελειωσουν καποια στιγμη καποιες υποδομες.. Εαν καταγγελονταν οι συμβασεις τοτε θα πηγαινε ολη η διαδικασια αναθεσης σε αλλους 4 χρονια πισω... τουλαχιστον.... και ο κοσμος θα περιμενε τον Κορινθο Πατρα για αλλα 10 χρονια να ολοκληρωθει.... διαλεγεις και παιρνεις....
Οσο για το ΤΕΕ μονο για τους μελετητες ενδιαφερεται και τους ιδιωτες μηχανικους ... Στα δικαστηρια δε δεν θα βγαλεις ακρη για το ποιος δεχθηκε να υπογραψει τα σημεια που μπαζουν κατα την αποψη σου ας πουμε, γιατι θα φερουν αλλα επιχειρηματα που θα αντικρουν αυτα που θα πιστευεις και τα οποια δεν τα γνωριζει ο απλος ανθρωπος και βγαζει συμπερασματα ας πουμε απο δημοσιευματα του Τυπου, στυλ Ελευθεροτυπιας..., που τα παρουσιαζουν οπως θελουν τα πραγματα.....
Μην ξεχνας οτι οι συμβασεις εχουν περασει απο την Βουλη και δεν ακολουθουν την κλασσικη νομοθεσια του 1418 που διεπει τα δημοσια εργα....
-
Οκ, ας πουμε οτι η πληρωμή διοδίων ειναι λογική με την έννοια οτι ο ιδιώτης αναλαμβάνει την συντήρηση και ευρυθμη λειτουργία των ΕΟ και τους οποίους εποπτέυει.
Αναλαμβάνει όμως και τις υπόλοιπες ευθύνες? Μπορεί να στραφεί εναντίον του ο ιδιώτης σε περίπτωση ζημίας , υλικης ηθικής ή άλλης?
Παράδειγμα , εστω ότι σε ΕΟ που πληρώθηκαν διόδια σε κάποιο σημείο εμφανίζεται λακουβα με αποτέλεσμα εγώ να πέσω μέσα και να στραβώσει ζάντα ή μετά από βροχή σε κάποιο σημείο το οδόστρωμα μαζεψε νερά με αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο και τα σβουρίξω. Μπορώ να ζητήσω αποζημείωση για την κακοτεχνία ΄ , ελλειψη ασφάλειας από την μή εγκαιρη σηματοδότηση και την μη αμεση παροχή βοήθειας?
Άλλο παράδειγμα , σταματάω σε κάποιο απο τα παρκιγνκ αλλα η μποχα και η δυσωδία έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη ( έτυχε πρόσφατα σε ταξίδι πρός Πάργα στην νεα ΕΟ πρίν τα Ιωανιννα) μπορώ να απαιτήσω αποζημείωση ή επιστροφή του αντίτιμου επειδή πρέπει να μου παρείχε καθαρ΄περιβάλλον και οχι μολυσματικές εστίες?
Εγώ σκαλώνω σε αυτό γιατί οι υποχρεώσεις του ιδιώτη σταματάνε στην εισπραξη και αντε σε καμμια ασφαλτόστρωση και αρνουνται κάθε ευθύνη. Τουλάχιστον στην ΑΟ , εχει οχήματα που σε βοηθάνε και μάλιστα αφιλοκερδως ( ειναι μεσα στο διοδιο που εχεις πληρώσει). Πχ η γυναίκα μου έπαθε λάστιχο στην Αο και εκανε δεξια στην βοηθηιτκή λουρίδα. Αμεσως έσκασε οχημα της ΑΟ και της άλλαξε το λάστιχο για να μπορέσει να συνεχίσει ενώ παράλληλα με την φωτεινή σηματοδότηση διασφαλιστηκε η ασφαλεια της με το να μην πέσει κανένας γκαβός . Μάλιστα , αν δεν ειχε ρεζέρβα θα την ρυμουλκούσε φορτηγό της ΑΟ στην πιο κοντινή έξοδο ώστε να μπορέσει η Οδική βοήθεια που πληρώνω να έρθει. Με αυτούς τους όρους ναι να πληρώνουμε διόδια.
Όχι σαν την ΕΟ Αθηνων Πατρών όπου πέρα από τους κόνους , δεν υπάρχει φωτισμός, κακό οδόστρωμα και σε αφήνουν στην τύχη σου. Η μόνη υπηρεσία που είδα ήταν όταν την ώρα που πλήρωνα διόδια ( και όχι πρίν με κάποιο φωτεινό σηματοδότη) την κοπέλα που μου είπε στο γκισέ οτι έχει γίνει ατύχημα κάποια χιλιόμετρα πιο πέρα με αποτέλεσμα καθυστερήσεις. Αυτές οι καθυστερήσεις μεταφράστηκαν σε μιαμιση ώρα παραπάνω και 6 χιλιόμετρα σημειωτόν ενώ αν το ήξερα από πρί να θα μπορούσα να πάω παραλιακα.
-
Στα δικαστήρια οι υποθέσεις με αντικείμενο τις κακοτεχνίες και τις ελλείψεις στους δρόμους και την διεκδίκηση αποζημιώσεων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Λίγο δικομανής να είσαι, λίγο χρόνο παραπάνω να διαθέτεις, μεγάλο στομάχι για να καταπίνεις τις αναβολές και τις λοιπές παθογένειες του συστήματος, υπομονή με τα όργανα τάξεως και τα διάφορα σούργελα, πορτοφόλι για τους δικεόρους, και γίνεσαι φίρμα και διεκδικών.
Αν η υπόθεσή σου είναι και λίγο πιασάρικη, θα βγεις και στα κανάλια. -
Πρόσφατο ταξίδι για Θεσσαλονίκη
Η παράκαμψη των διοδίων στο Μακρυχώρι Λάρισας είχε σχετική κίνηση από ό,τι έβλεπα από την ΕΟ αλλά καθώς το αντίτιμο είναι χαμηλό (1 ευρώ), μάλλον προτιμάται από τους οδηγούς η κίνηση στον εθνικό δρόμο.
Τα πράγματα αλλάζουν στην παράκαμψη των διοδίων Πυργετού, όπου η κίνηση ήταν σημαντική καθώς τα διόδια είναι κατά πολύ ακριβότερα (2,8 αν θυμάμαι).
Η παράκαμψη των επίσης ακριβών διοδίων Λεπτοκαρυάς είναι ίσως η πιο κλασική και εύκολη παράκαμψη στο οδικό δίκτυο και ακόμη περισσότεροι οδηγοί την προτιμούν.
Πολύ λιγότεροι ήταν εκείνοι που ακολούθησαν την παράκαμψη των διοδίων Μαλγάρων (μπήκα γιατί έπρεπε να περάσω από Χαλάστρα).Δηλαδή πόση ανάλυση χρειάζεται για να καταλάβει η διαχειρίστρια εταιρεία ότι στα σημεία που το αντίτιμο θεωρείται λογικό ο άλλος δε θα πάρει τα βουνά και τα λαγκάδια για να παρακάμψει τα διόδια; Αν είχε 1 - 1,5 ευρώ ας πούμε και τα διόδια του Πυργετού ή τα αντίστοιχα της Λεπτοκαρυάς, πόσοι οδηγοί θα έμπαιναν στη διαδικασία της παράκαμψης;
-
@ Greek
Θα ειναι ασφαλισμενοι για τετοια περιπτωση.... ετσι γινεται εξω και ετσι δεν κινδυνευουν να πληρωνουν απο την τσεπη τους, φροντιζουν δε να μην εχουν 'λακουβες' που μεταξυ μας επισκευαζονται ευκολα οταν τις δουν σε αρχικο σταδιο... ειμαι σιγουρος οτι τα αυτοκινητακια που εχουν για οδικη και πανε πανω κατω αναφερουν τετοιες περιπτωσεις... ειναι πανευκολο με τα GPS να ξερουν που να πανε να επισκευασουν.... φυσικα οι δρομοι του υπουργειου Εθνικες οδοι, νομαρχιακες κ.λ.π. δεν το εχουν σκεφθει να το κανουν εστω και αν ακομα τους αναφερουν τα περιολικα τροχαιας....
-
γνωστος μου,χτυπησε σκυλο στην Αττικη οδο,ζημια 4.000 ευρω,παραλιγο να σκοτωθει κιολας.
πηρε τεραστια αποζημιωση απο την αττικη οδο 3 ολοκληρα... -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
γνωστος μου,χτυπησε σκυλο στην Αττικη οδο,ζημια 4.000 ευρω,παραλιγο να σκοτωθει κιολας.
πηρε τεραστια αποζημιωση απο την αττικη οδο 3 ολοκληρα...πήγε δικαστικώς ή περίμενε να του χτυπήσουν την πόρτα και να του αφήσουν τσαντάκι με 4Κ μέσα ;
-
δε ξερω.αλλα μα ειναι ετσι,τοτε ας πανε κι αυτοι δικαστικως,μη περιμενουν να τους χτυπησω το τζαμακι για τα 3 ευρω
Αυξηση διοδίων (ξανά!)