-
από MONMAN2 » 19/09/10 21:32
criuser έγραψε:
Mπορείς να μας πείς υπεύθυνε πολίτη , ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ? θΕΣΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ , ΟΧΙ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ.Άν επιτρέπετε να απαντήσω
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και αν δεν άκουσες ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣΈχω ξαναγράψει πολλάκις που πάνε τα λεφτά από τα τέλη κυκλοφορίας, και έχω παραθέσει και το σχετικό ΦΕΚ.
Πάμε ξανά :
Tα χρήματα από τα τέλη πάνε κατά 90% στην τοπική αυτοδιοίκηση, η οποία με το έσοδο αυτό καλύπτει μέρος των εξόδων της. Το υπόλοιπο 10% είναι τα διάφορα έξοδα του μέτρου και η προμήθεια των τραπεζών.
Ανάμεσα στις αρμοδιότητες της Τ.Α. είναι και η συντήρηση των δημοτικών οδών που βρίσκονται στα όρια του κάθε δήμου ή κοινότητας και δεν έχουν διόδια.
Οι εθνικές οδοί είναι δημόσιας χρήσης αλλά δεν είναι δημοτικές. Ανήκουν είτε στο δημόσιο, και με την επέκταση αλλά και συντήρησή τους ασχολείται το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, είτε είναι ιδιωτικές με σύμβαση παραχώρησης όπως η Αττική οδός ή η Κορίνθου Πατρών (Ολυμπία οδός ) κ.α.
Το ΤΕΟ και οι παραχωρησιούχοι συντηρούν τους δρόμους που έχουν στην εποπτεία τους με τα διόδια που εισπράττουν από τους χρήστες. -
812 Ευρώ πλήρωσα πέρσι... για ένα αυτοκίνητο 3000cc. Γι'αυτό τα έχω πάρει , το μερίδιο μου στη συντήρηση των υπαρχόντων και κατασκευή μελλοντικών δρόμων το έχω καταβάλει και με το παραπάνω ,σιγά μη σας πληρώνω και διόδια.
Για το φίλο dstou να αλλάξει το ΦΕΚ , λέγονται τέλη κυκλοφορίας όχι τέλη περιορισμένης κυκλοφορίας (δηλ μόνο για τούς δημοτικούς δρόμους). Ευχαριστώ για τη πληροφορία
-
Δηλαδή προτείνεις να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας για καμία κατηγορία οχημάτων, απλά αυτά τα χρήματα να μην δίνονται σχεδόν εξ' ολοκλήρου στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά σημαντικό ποσοστό τους να παρακρατείται από το κράτος για να φτιάχνονται νέες υποδομές και να συντηρούνται οι υφιστάμενες.
Κατάλαβα καλά;
-
Ναι ,άλλωστε γιατί να τα παίρνει η τοπική αυτοδιοίκηση; (αν δε κάνω λάθος ο πιο διεφθαρμένος φορέας στην Ελλάδα σύμφωνα με επίσημα στοιχεία)
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Προφανώς για κάποια άτομα όλη την νύφη πρέπει να την πληρώσουν όσοι τόλμησαν να αγοράσουν ακριβά αυτοκίνητα.Χρησιμοποιείς τον αυτοκινητόδρομο κάθε μέρα; Προκαλείς φθορές στις υποδομές, μολύνεις το περιβάλλον, προκαλείς κίνηση, ατυχήματα; Μην ανησυχείς, δεν έχει καμία σημασία. Τα δικά σου κερατιάτικα θα τα μεταθέσουμε στους 'κατέχοντες'. Ποιοι είναι αυτοί; Μα είναι απλούστατο! Στην κατηγορία μπαίνουν αυτομάτως όσοι αγόρασαν 'καλό' αυτοκίνητο, ακόμα και αν ήδη πληρώνουν τους φόρους τους, ακόμα και αν κάνουν το 1/10 των χιλιομέτρων που κάνεις εσύ. Δεν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι εσύ που επιβαρύνεις τις υποδομές από την στιγμή που βρήκαμε τα κορόιδα.
κοροιδα αυτοι που εχουν λεφτα?
το ακουσαμε κι αυτο -
Η συζήτηση δείχνει ακριβώς την λογική του ελληναρά . Μακριά από μένα , γιατί εγώ και όχι εσύ , επιχειρήματα 8χρονων και άλλα τέτοια γραφικά . Εχουμε και μερικούς με ιδεοληψίες γιά τους κακούς ιδιώτες και το καλό κράτος .
Οτι βέβαια αυτό το κράτος 40 χρόνια δεν μπόρεσε να τελειώσει ένα δρόμο δεν έχει καμμιά σημασία γιά αυτούς . Το ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι αστεία μπροστά στο κόστος των δρόμων και ότι οι δήμοι πρέπει να φτιάξουν τους δημοτικούς δεν έχει σημασία .
Είπαμε αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις απόψεις μας , τόσο το χειρότερο γιά την πραγματικότητα .
Τελικά ας αποφασίουμε τι θέλουμε με επιχειρήματα και μετά το ξανασυζητάμε . Λαικισμοί , ιδεοληψίες και νοητικές αγκυλώσεις έχουν κουράσει . -
αντε παλι τα ιδια
ειπαμε,το κρατος δινει 60,70,80% επιδοτησεις στους ιδιωτες να φτιαξουν τους δρομους αλλα του λειπει αυτο το υπολοιπο ~20%,και γι αυτο χαριζει τα διοδια στους ιδιωτες ωστε να τα παιρνουν αυτοι για 35 χρονια.
αμα το ξερα πιο πριν,θα δινα κι εγω 100 ευρω για τη κατασκευη ενος δρομου να μου διναν κι εμενα εκμεταλλευση διοδιων -
Προς cruiser
Το κράτος έφτιαξε ότι βλέπεις γύρω σου δρόμους , ηλεκτροδότηση, ύδρευση , αποχέτευση(όπου υπάρχει), αεροδρόμια , λιμάνια, σιδηροδρομικό δίκτυο, νοσοκομεία ,σχολεία. Α ξεχνάω, έφτιαξαν και κάτι λίγα οι ιδιώτες , όπου κατάφεραν ( με μίζες και λαδώματα φυσικά) να εξασφαλίσουν μέσω ληστρικών συμβάσεων σίγουρα και τρελά κέρδη. Ξεκόλλα γιατί αγκυλώσεις έχεις πάρα πολλές φιλαράκι. Αλήθεια που ήταν όλοι αυτοί οι ιδιώτες , η ιδιωτική πρωτοβουλία βρε παιδί μου να επενδύσει τα δύσκολα χρόνια μάλλον είχε πολλά ρίσκα και αβεβαιότητες που να ρίχνουμε τώρα λεφτά. -
@ΜΟΝΜΑΝ2
Αν ειναι το κρατος - Δημοι- κ.λ.π. να κανουν τετοια εργα οπως τα παρακατω 'ποιοτικα εννοω' που τα λαμογια υπευθυνοι 'δεχονται να τα πληρωσουν' ως καλως εχοντα!!! τοτε καλυτερα ο ιδιωτης που θα σκεφθει να μην του καταστραφει το εργο σε ενα χρονο για να πρεπει να το ξαναφτιαξει....
Περιοχη Φιλοθεης Αγ. Φιλοθεης στην εισοδο απο Κηφισιας το εξυσαν και οπως την βλεπετε αυτην την επιφανεια του ξυσμενου ασφαλτοστρωσαν... την αλλη μερα. Οι μηχανικοι εδω μεσα καταλαβαινουν τι θα πει εργο βιτρινας εν οψη εκλογων δημοτικων...
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Προς cruiser
Το κράτος έφτιαξε ότι βλέπεις γύρω σου δρόμους , ηλεκτροδότηση...Και είμαστε πραγματικά υπερήφανοι με τους δρόμους που έχει αποδείξει ότι μπορεί να φτιάχνει το κράτος μας τόσα χρόνια. Υπέροχοι, πιστεύω ότι έχουν ανέβασαν πολύ τον πήχη για τους υπόλοιπους λαούς.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Προς cruiser
Το κράτος έφτιαξε ότι βλέπεις γύρω σου δρόμους ,..........Kαι μαζί με αυτά 'έφτιαξε' και αρκετούς 'εργολάβους' , καναλάρχες , υπουργούς , βουλευτές , συνδικαλιστές , δημοσίους υπαλλήλους , εταιρείες φαντάσματα και άλλους 'αναξιοπαθούντες' .
Βέβαια γιά τα εγγονάκια του Στάλιν κάθε μη κρατικό είναι κακό .Σημερινή ενημέρωση γιά τον Ε-65 .
Εντός χρονοδιαγράμματος είναι τα έργα στον Ε-65 και ικανοποίηση είχαμε από την προχθεσινή επίσκεψη της διοίκησης του ΤΕΕ Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλίας στα έργα κατασκευής της Κεντρικής Οδού.
Στα γραφεία της εταιρείας ΤΕΡΝΑ που συμμετέχει στην Κοινοπραξία κατασκευής ενημερώθηκαν για την μέχρι τώρα πορεία του έργου. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το εργοτάξιο στην Ανάβρα αλλά και άλλα σημεία του έργου.
Το έργο της Κεντρικής Οδού (του Ε 65 δηλαδή), το οποίο θα συνδέσει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία και θα διασχίζει την Κεντρική Ελλάδα, έχει μήκος 174 χιλιόμετρα. Περιλαμβάνει 15 κόμβους, 7 διπλές σήραγγες, 6 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων και 3 κέντρα συντήρησης. Επίσης περίπου ανά 10 χιλιόμετρα θα υπάρχουν χώροι στάθμευσης.
Το έργο χρηματοδοτείται με 500.000.000 ευρώ από το ελληνικό δημόσιο και με 800 εκ. ευρώ από ιδιωτικά (τραπεζικά) κεφάλαια. Η κατασκευή του ξεκίνησε και βρίσκεται σε εξέλιξη. Αντιμετωπίζει πάντως τρία σημαντικά προβλήματα:
1.Τις απαλλοτριώσεις οι οποίες σε ορισμένα σημεία, λόγω και των οικονομικών δυσκολιών του ελληνικού δημόσιου, δεν έχουν προχωρήσει ικανοποιητικά. Αυτό δημιουργεί ασυνέχειες στην εκτέλεση των εργασιών.
2.Τα αρχαιολογικά ευρήματα που ανακαλύφθηκαν σε διάφορα σημεία, τα οποία για να έρθουν στο φως το ταχύτερο δυνατό, απαιτούν επιπλέον πιστώσεις από το υπουργείο πολιτισμού.
3.Τα δίκτυα κοινής ωφέλειας, τα οποία και αυτά σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να μετατοπιστούν.
Το έργο έχει συνολική πρόοδο 15%. Στο τμήμα Καλαμπάκα- Εγνατία τα έργα έχουν σταματήσει μιας και έχει κατατεθεί ένσταση στο ΣτΕ από 2 δήμους των Τρικάλων και οικολογικές οργανώσεις της περιοχής, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μέχρι την έκδοση της απόφασης, να μην μπορούν να εκτελεστούν εργασίες.
Σε ότι αφορά τους σταθμούς των διοδίων, θα δημιουργηθούν τέσσερις μετωπικοί και τρεις πλευρικοί σταθμοί. Οι μετωπικοί θα βρίσκονται στον κόμβο Καρπενησίου, στους Σοφάδες, στα Τρίκαλα και στην Οξύνια.
Ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ κος Διαμάντος δήλωσε: «Μετά την αναλυτική ενημέρωση που είχαμε από τους εκπροσώπους των εταιρειών είμαστε ικανοποιημένοι και ήσυχοι. Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κεντρικής Ελλάδας, ο αυτοκινητόδρομος Ε 65, προχωρά μέσα στο συνολικό χρονοδιάγραμμα της σύμβασης. Υπάρχουν επιμέρους καθυστερήσεις σε τμηματικές προθεσμίες οι οποίες όμως δεν δημιουργούν ανησυχία.
Οφείλω να επισημάνω ότι αναμένουμε τη θετική συμβολή του Σ.τ.Ε, το οποίο προσωρινά διέκοψε της εργασίες στον ορεινό όγκο των Τρικάλων, από Καλαμπάκα μέχρι Εγνατία μετά από προσφυγή. Σημειώνω ότι το εν λόγω κομμάτι είναι μελετημένο και αδειοδοτημένο με περιβαλλοντικούς όρους.
Το έργο που μέχρι σήμερα συντελείται στην κατασκευή της Κεντρικής Οδού δεν φαίνεται καθώς οι εργασίες γίνονται με νέα χάραξη και όχι ανακατασκευή κάποιου ήδη υπάρχοντος δρόμου. Το επόμενο διάστημα και ανάλογα με τις εξελίξεις στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία θα καθοριστεί και το πότε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί αυτός ο σημαντικός οδικός άξονας.
Οι υπογραμμίσεις δικές μου .
Απλά γιά την αποκατάσταση της αλήθειας . -
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=204711
Από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, προκύπτει ότι τρία χρόνια μετά, περίπου το 50% έως και 60% του συμβατικού χρονοδιαγράμματος των έργων, οι κατασκευές έχουν υλοποιηθεί μόλις από 13% έως 24% και μόνο σε δύο περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει το 50%. Οι εργολάβοι οχυρώνονται πίσω από τις καθυστερήσεις του Δημοσίου στην υλοποιήση των υποχρεώσεών του σε τομείς όπως απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας, για να δώσουν συγχωροχάρτι στις δικές τους αποκλίσεις.
Είναι ενδεικτική η περίπτωση του Ε-65, του νέου αυτοκινητόδρομου που ξεκινά από τις Ράχες Φθιώτιδας και καταλήγει στην Εγνατία μέσω της δυτικής Θεσσαλίας. Στα τέλη του 2009 είχε διατεθεί στους κατασκευαστές το 62% των εργοταξιακών χώρων, ενώ τα έργα είχαν προχωρήσει μόνον κατά 4%.
«Τα περισσότερα έργα στους αυτοκινητόδρομους ανατέθηκαν χωρίς πλήρεις μελέτες και απαλλοτριώσεις», επισημαίνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος, γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών για τα έργα που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης. Το αποτέλεσμα; Ολες οι συμβάσεις... μπάζουν, με αποκορύφωμα την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη, το έκτο έργο των παραχωρήσεων, που τελικά ακυρώθηκε.
- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η υποθαλάσσια είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο στις αρχές του 2009, όταν δύο χρόνια μετά την υπογραφή της η Αρχαιολογική Υπηρεσία ζήτησε να μεγαλώσει το βάθος των σηράγγων, γεγονός που θα εκτίναζε στα ύψη τον προϋπολογισμό. Ο ανάδοχος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και κέρδισε αποζημίωση από το Δημόσιο ύψους 67,8 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι αν προχωρούσε η κατασκευή του έργου, η συμβολή του Δημοσίου θα ήταν 90 εκατ. ευρώ! Με άλλα λόγια, οι φορολογούμενοι επωμίζονται σχεδόν ολόκληρα τα βάρη ενός έργου που δεν θα κατασκευαστεί.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το έργο έχει συνολική πρόοδο 15%. Στο τμήμα Καλαμπάκα- Εγνατία τα έργα έχουν σταματήσει μιας και έχει κατατεθεί ένσταση στο ΣτΕ από 2 δήμους των Τρικάλων και οικολογικές οργανώσεις της περιοχής, η οποία έχει ως αποτέλεσμα μέχρι την έκδοση της απόφασης, να μην μπορούν να εκτελεστούν εργασίες.
Ο εκπρόσωπος του ΤΕΕ κος Διαμάντος δήλωσε: «Μετά την αναλυτική ενημέρωση που είχαμε από τους εκπροσώπους των εταιρειών είμαστε ικανοποιημένοι και ήσυχοι. Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κεντρικής Ελλάδας, ο αυτοκινητόδρομος Ε 65, προχωρά μέσα στο συνολικό χρονοδιάγραμμα της σύμβασης. Υπάρχουν επιμέρους καθυστερήσεις σε τμηματικές προθεσμίες οι οποίες όμως δεν δημιουργούν ανησυχία.
προδικαζει τις αποφασεις του ΣτΕ ή μου φαινεται?
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
@ΜΟΝΜΑΝ2Αν ειναι το κρατος - Δημοι- κ.λ.π. να κανουν τετοια εργα οπως τα παρακατω 'ποιοτικα εννοω' που τα λαμογια υπευθυνοι 'δεχονται να τα πληρωσουν' ως καλως εχοντα!!! τοτε καλυτερα ο ιδιωτης που θα σκεφθει να μην του καταστραφει το εργο σε ενα χρονο για να πρεπει να το ξαναφτιαξει....
Περιοχη Φιλοθεης Αγ. Φιλοθεης στην εισοδο απο Κηφισιας το εξυσαν και οπως την βλεπετε αυτην την επιφανεια του ξυσμενου ασφαλτοστρωσαν... την αλλη μερα. Οι μηχανικοι εδω μεσα καταλαβαινουν τι θα πει εργο βιτρινας εν οψη εκλογων δημοτικων...
ψηνεσαι να κοτσαρουν και στη φιλοθεη διοδια?
μπορει να φτιαξουν δρομο!http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=204711
Οι οδηγοί κινούνται σε δρόμους-εργοτάξια, με πολλά σημεία-καρμανιόλες, πληρώνουν όμως ως να είναι υπερσύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι!
Από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, προκύπτει ότι τρία χρόνια μετά, περίπου το 50% έως και 60% του συμβατικού χρονοδιαγράμματος των έργων, οι κατασκευές έχουν υλοποιηθεί μόλις από 13% έως 24% και μόνο σε δύο περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει το 50%. Οι εργολάβοι οχυρώνονται πίσω από τις καθυστερήσεις του Δημοσίου στην υλοποιήση των υποχρεώσεών του σε τομείς όπως απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας, για να δώσουν συγχωροχάρτι στις δικές τους αποκλίσεις.
Είναι ενδεικτική η περίπτωση του Ε-65, του νέου αυτοκινητόδρομου που ξεκινά από τις Ράχες Φθιώτιδας και καταλήγει στην Εγνατία μέσω της δυτικής Θεσσαλίας. Στα τέλη του 2009 είχε διατεθεί στους κατασκευαστές το 62% των εργοταξιακών χώρων, ενώ τα έργα είχαν προχωρήσει μόνον κατά 4%.
«Τα περισσότερα έργα στους αυτοκινητόδρομους ανατέθηκαν χωρίς πλήρεις μελέτες και απαλλοτριώσεις», επισημαίνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος, γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών για τα έργα που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης. Το αποτέλεσμα; Ολες οι συμβάσεις... μπάζουν, με αποκορύφωμα την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη, το έκτο έργο των παραχωρήσεων, που τελικά ακυρώθηκε.
- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η υποθαλάσσια είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο στις αρχές του 2009, όταν δύο χρόνια μετά την υπογραφή της η Αρχαιολογική Υπηρεσία ζήτησε να μεγαλώσει το βάθος των σηράγγων, γεγονός που θα εκτίναζε στα ύψη τον προϋπολογισμό. Ο ανάδοχος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και κέρδισε αποζημίωση από το Δημόσιο ύψους 67,8 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι αν προχωρούσε η κατασκευή του έργου, η συμβολή του Δημοσίου θα ήταν 90 εκατ. ευρώ! Με άλλα λόγια, οι φορολογούμενοι επωμίζονται σχεδόν ολόκληρα τα βάρη ενός έργου που δεν θα κατασκευαστεί...
Προβλήματα μικρότερης κλίμακας, που όμως κοστίζουν χρόνο και κυρίως χρήμα, καταγράφονται σε όλα τα έργα στους αυτοκινητόδρομους.
**ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Δύο είναι τα μεγαλύτερα από τα ανοιχτά μέτωπα:
- Στα Βραχνέικα Αχαΐας εκκρεμεί η εκδίκαση προσφυγής τοπικών φορέων που ζητούν τη μετατόπιση του δρόμου προς τα νότια. Αυτό σημαίνει νέα χάραξη, με σήραγγα, σε μήκος περίπου 10 χλμ, που εκτιμάται ότι θα επιβαρύνει το κόστος κατά 100 εκατ. ευρώ.
**Στον Καϊάφα το ΣτΕ έχει απαγορεύσει την κατασκευή δρόμου ταχείας κυκλοφορίας μέσα από τον προστατευόμενο βιότοπο. Η παρέμβαση αυτή επηρεάζει τα έργα σε μήκος 25 χλμ. Τα συναρμόδια υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος έχουν επεξεργαστεί εναλλακτικές λύσεις, που δημιουργούν πρόσθετο κόστος έως και 200 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι, όπως ορίζουν οι συμβάσεις, όλες οι εκ των υστέρων προσθήκες έργων βαρύνουν εξ ολοκλήρου το Δημόσιο, όταν η συμμετοχή του στα αρχικά έργα ήταν 33%. Αλλωστε με υπουργική απόφαση, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ συναίνεσε στην καταβολή 169 εκατ. ευρώ στους κατασκευαστές του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός-Κλειδί, γιατί εκ των υστέρων εντοπίστηκαν αναγκαία έργα στις σήραγγες των Τεμπών.
Υπάρχουν και άλλες εκκρεμότητες, οι σπουδαιότερες από τις οποίες είναι:
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ Στον Ε-65, όπου το ΣτΕ έχει εκδώσει απόφαση για προσωρινή αναστολή εργασιών σε μήκος 25 χλμ., που βρίσκεται στον βιότοπο της αρκούδας. Με την εμπειρία της Εγνατίας, η τελική έκβαση είναι προβλέψιμη και θα σημάνει επιπλέον κόστος για τα έργα.
-
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ Στην περιοχή της Κλόκοβας της Ιόνιας οδού, όπου αναμένονται αλλαγές μετά την εκδίκαση των προσφυγών που έχουν υποβληθεί στο ΣτΕ.
«Επιταχύναμε τις διαδικασίες απαλλοτριώσεων και υπογράψαμε μνημόνιο με το υπουργείο Πολιτισμού, που θα διέπει τις αρχαιολογικές εργασίες», μας ενημερώνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος. Αλλαγές προωθούνται και στο θέμα της μετατόπισης των δικτύων, μετά την απροθυμία των οργανισμών κοινής ωφέλειας να επωμιστούν τις εργασίες και το κόστος, όπως προβλέπουν οι συμβάσεις. Οσο για την επαναδιαπραγμάτευση των διοδίων, το υπουργείο επικαλείται το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον για να μεταθέσει για το απώτερο μέλλον τις μειώσεις που είχε υποσχεθεί στα τέλη του 2009. *
-
@ntinaras
Για την ταμπακιερα τιποτα???δηλαδη δεν νοιωθεις μ..κας οταν καποιος καποιος υπευθυνος της υπηρεσιας, υπαγραφει να πληρωθει ενας αναδοχος που εκανε μισες δουλειες και θα πρεπει το εργο να ξαναφτιαχτει με νεα λεφτα.... αν δεν το εχεις καταλαβει εσυ και εγω θα τα πληρωσουμε τα κερατιατικα... ενω αν εκανε σωστα δουλεια θα κρατουσε το εργο διπλα μεχρι να χρειαστει ξανα επισκευη....
Για τα δημοσιευματα της enet εχω να πω οτι οποιος τα διαβασει καταλαβαινει οτι το ελληνικο δημοσιο εχει καθυστερησει να απαλλωτριωσει... και φυσικα οι εργολαβοι κανουν παρτυ για να διεκδικησουν καθυστερησεις.. εσεις εδω δλδ θα δεχοσαστε να εχεται αναλαβει εργο να εχεται δωσει εγγυητικες να εχεται κοσμο ετοιμο να δουλεψει και να καθονται ολοι αυτοι μεχρι να πληρωσει ο πελατης σας και να σας δωσει το δικαιωμα να μπειτε στο χωρο του εργου??? σε ολα αυτα φταινε οι μηχανισμοι που απαρτιζονται απο υπαλληλους του κρατους... και το κρατος που δεν εχει λεφτα αλλα αναθετει εργα για να ακουστει οτι απλως ανατεθηκαν ενω δεν εχει λεφτα.... να συμμετασχει
Ο Σεργιος Λαμπροπουλος ειναι ο ανθρωπος που καταφερε να τελειωσει την Εγνατια απο το 97 που ειχε αναλαβει... ειναι πολυ ικανος και σωστος αλλα ενας κουκος δεν φαιρνει την ανοιξη συνηθως.
-
γιατί δεν στέλνεις τις φωτό στο ΤΕΕ, να σου απαντήσει
να ρωτήσεις και το δήμο ποιος παλίκαρος έβαλε τζίφρα
και μετά τα δύο χαρτάκια σε ένα φακελάκι, ταχυδρομείο, συστημένο, εισαγγελεία.επίσης αφού θέτε σωνει και καλά διόδια αναμένω μείωση στο εκκαθαριστικό μου φέτος. έτσι?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
γιατί δεν στέλνεις τις φωτό στο ΤΕΕ, να σου απαντήσει
να ρωτήσεις και το δήμο ποιος παλίκαρος έβαλε τζίφρα
και μετά τα δύο χαρτάκια σε ένα φακελάκι, ταχυδρομείο, συστημένο, εισαγγελεία.επίσης αφού θέτε σωνει και καλά διόδια αναμένω μείωση στο εκκαθαριστικό μου φέτος. έτσι?
Περιμενω να αναψει η μαχη για τις εκλογες!! και να τις δημοσιευσω στο σωστο timing.....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
@ntinaras
Για την ταμπακιερα τιποτα???δηλαδη δεν νοιωθεις μ..κας οταν καποιος καποιος υπευθυνος της υπηρεσιας, υπαγραφει να πληρωθει ενας αναδοχος που εκανε μισες δουλειες και θα πρεπει το εργο να ξαναφτιαχτει με νεα λεφτα.... αν δεν το εχεις καταλαβει εσυ και εγω θα τα πληρωσουμε τα κερατιατικα... ενω αν εκανε σωστα δουλεια θα κρατουσε το εργο διπλα μεχρι να χρειαστει ξανα επισκευη....
Για τα δημοσιευματα της enet εχω να πω οτι οποιος τα διαβασει καταλαβαινει οτι το ελληνικο δημοσιο εχει καθυστερησει να απαλλωτριωσει... και φυσικα οι εργολαβοι κανουν παρτυ για να διεκδικησουν καθυστερησεις.. εσεις εδω δλδ θα δεχοσαστε να εχεται αναλαβει εργο να εχεται δωσει εγγυητικες να εχεται κοσμο ετοιμο να δουλεψει και να καθονται ολοι αυτοι μεχρι να πληρωσει ο πελατης σας και να σας δωσει το δικαιωμα να μπειτε στο χωρο του εργου??? σε ολα αυτα φταινε οι μηχανισμοι που απαρτιζονται απο υπαλληλους του κρατους... και το κρατος που δεν εχει λεφτα αλλα αναθετει εργα για να ακουστει οτι απλως ανατεθηκαν ενω δεν εχει λεφτα.... να συμμετασχει
Ο Σεργιος Λαμπροπουλος ειναι ο ανθρωπος που καταφερε να τελειωσει την Εγνατια απο το 97 που ειχε αναλαβει... ειναι πολυ ικανος και σωστος αλλα ενας κουκος δεν φαιρνει την ανοιξη συνηθως.
ποια ταμπακιερα?
αυτη που ελεγε ο λεβεντης?λολ
δυσικα και σιχαινομαι οσους κλεβουν,αλλα αμεσα δε μπορω να κανω κατι.τι να κανω?να τους πατησω με το αμαξι?
τρωνε τα λεφτα του δημοσιου,και μετα βαζουν και διοδια να φανε και τα λεφτα ιδιωτων πολιτων.
το ελαχιστο που μπορω να κανω ειναι να μη τους πληρωνω τα δευτερα -
Εχω αλλη λογικη... προτιμω να μην τον εχω παιχτη (το λαμογιο) στα λεφτα του δημοσιου και να βρω καποιον που να εχει συμφερον να κανει την δουλεια καλλυτερη.. και με δικα του λεφτα οσο γινεται....
-
αν το δημοσιο δεν ειχε δωσει ουτε 1 ευρω τοτε θα ειχε νοημα η συζητηση.αλλα....
Αυξηση διοδίων (ξανά!)