Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari F458 Italia
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari F458 Italia
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 112
    • 113
    • 61 / 113
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    176
    2247
    1708
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ausfahrt last edited by

      Τι καλά που ήταν τόσο καιρό με τις πυρκαγιές της και δεν ασχολούμασταν με κόντρες του στυλ 458 VS οτιδηποτεεχει4ροδες

      Πάντως προχθές που το είδα εν κινήσει είναι χάρμα ωτών

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kapami last edited by

        Ο χρήστης sv2 έγραψε:

        Ξέρετε κανέναν που αγοράζει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με βάση τους χρόνους που κάνει σε κάποια πίστα ? Εγώ κανέναν.Και γνωρίζω πολλούς από αυτούς.

        Εμείς όμως έτσι κρίνουμε τι πρέπει να αγοράσει αυτός που αγοράζει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας Εκείνοι που δεν παίρνουν αυτό με τον καλύτερο χρόνο είναι άσχετοι ευθειάκηδες λεφτοκάγκουρες χωρίς ιδέα από αμάξια

        Τότε είμαι ένας από αυτούς...

        Ελπίζω να κατάλαβες ότι το είπα ειρωνικά προς τη χρονολαγνία μας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:

          Γρηγόρη φυσικά και έχουμε. Στην πίστα δοκιμών του Quattroruote:
          Ferrari 458: 1.15.144
          Nissan GTR: 1.16.686

          360kg λιγότερα, 80 άλογα περισσότερα, 2 χρόνια νεότερη, πανάκριβα περιφερειακά, τριπλάσια τιμή, ημιαγωνιστική φιλοσοφία για 1,5 sec διαφορά;; Και χάιρεσαι; Άμα ήταν πιο αργή και απο το GT-R εγώ στη θέση της Ferrari δε θα την έβγαζα παραγωγή κάν....

          Για τα επιχειρήματα του sv2 δεν μπορώ να κρίνω. Εκεί ξεφεύγεις από την σκοπιά του μηχανικού και κοιτάς άλλα πράματα πια..

          Μη δεις εσύ συζήτηση στο τοπικό της Ferrari... να τρολάρεις κατευθείαν. 1.5 sec σε πίστα είναι τεράστια διαφορά. Επίσης 0-200: 9.69 η Ferrari, 12,61 το Nissan. ΧΑΟΣ! Έχεις ακουστά το νόμο της φθίνουσας απόδοσης; Όσο πιο ψηλά φτάνεις, τόσο πιο δύσκολο είναι να καλυτερέψεις κάτι.

          Κανονικά έπρεπε να χαρείς που το GTR είναι 0.25s ταχύτερο από την 911 Turbo S αλλά η εμπάθεια σου εναντίον της Ferrari σε παρέσυρε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nozomi last edited by

            delete

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-lappas last edited by

              Επειδή παρασέρνεστε σε συζητήσεις που δεν έχουν νόημα, να εξηγήσω ότι το σχόλιο μου ήταν απλά σφήνα σε μηνύματα που εξήραν την 'κυριαρχία' και την... παντοδυναμία της Ferrari .

              Ναι, και εγώ θα την προτιμούσα σε σχέση με το GTR (who in his right mind wouldn't? ), ναι, ούτε εμένα θα με ένοιαζε αν το Nissan θα ήταν εξίσου, ή ακόμα πιο γρήγορο στον δρόμο*, αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η Ferrari δεν είναι η μόνη που βγάζει καλά αυτοκίνητα, ούτε είναι απαραίτητο να έχεις τεράστια ιστορία πίσω σου για να βγάλεις ένα αμάξι που .... και δέρνει.

              *άλλωστε κόντρα με τόσα άλογα με τα δικά μου χέρια, μόνο στο... χαντάκι μπορεί να καταλήξει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cabala10 last edited by

                και απο ποτε το gtr βγηκε για να χτυπησει φερραρι?..
                η 458 χτυπιεται με την mc12 το gtr δεν εχει καμια σχεση αλλα η δυναμη του gtr φανηκε στο ring

                7:38 458
                7:29.03 gtr
                περα απο αυτο δεν συγκρινονται πουθενα ομως μπορει να ανεβασει 1200 αλογα σαν το παλιο μπορει να μπει σε τροχια αλλα το αλογακι αλογακι και εκει ειναι το θεμα η αιγλη..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Cabala: Υπάρχει ακόμα άνθρωπος που πιστεύει αυτόυς τους γελοίους ισχυρισμούς για το Ring? Σε όλα τα ανεξάρτητα τεστ δεν υπαρχει καμία επαφή ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα!

                  @ κ. Λάππα... είδες φωτιές που άναψες νυχτιάτικα... (και τώρα περιμένω εξυπνάδα για τις φωτιές... ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                    Τα όρια μου (μιλάμε για στροφές ε; ) θεωρώ ότι είναι πολύ χαμηλά ακόμα και για μια Ζ4, οπότε αφήνω αυτό το αριστούργημα της μηχανολογίας στους χεράδες...

                    Τα όρια του καθενός από εμάς σαν οδηγού είναι άλλη εντελώς ιστορία από τα όρια του οποιουδήποτε αυτοκινήτου.

                    Το αναλύω λίγο:

                    Ένας κορυφαίος οδηγός, πχ έστω για χάρη του παραδείγματος ο Sebastian Loeb, θα κάνει στα μέγαρα ένα χρόνο οδηγόντας πχ Fiat Panda 1.1 ο οποίος θα είναι άπιαστος για το 99% των οδηγών. Άρα αν μη τι άλλο το 99% των οδγηγών δεν μπορεί να εξαντηλήσει τα όρια ενός (πχ) Fiat Panda. Αυτό φυσικά δε σημαίνει πως οι οδηγοί αυτοί δεν θα αντιληφθούν ή δεν θα αξιολογήσουν την διαφορά δυναμικού ενός GT-R σε σύγκριση με ένα Panda.

                    Οπότε το τι οδηγός είσαι (ή είμαι) με το τι δυνατότητες έχει το αυτοκίνητο είναι δύο διαφορετικά ζητήματα εκτός αν μιλάμε για τόσο χαμηλό επίπεδο (οδηγού) που δεν θα καταλαβαίναμε διαφορές μεταξύ δύο οχημάτων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cabala10 last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Cabala: Υπάρχει ακόμα άνθρωπος που πιστεύει αυτόυς τους γελοίους ισχυρισμούς για το Ring? Σε όλα τα ανεξάρτητα τεστ δεν υπαρχει καμία σύγκριση ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα!

                      @ κ. Λάππα... είδες φωτιές που άναψες νυχτιάτικα... (και τώρα περιμένω εξυπνάδα για τις φωτιές... ).

                      ετσι ελεγαν και για το r34 μεχρι που η φημη εγινε φαπα μεχρι και στην veyron και πιο βαρυ και με λιγοτερα αλογα σε ευθεια το mines της εριξε 2 δευτερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Eνα αυτοκινητο των 200-300k το παιρνεις γιατι το ερωτευεσε απο την εξωτικη του εμφανιση και οχι απο το τι χρονους κανει στην πιστα η πως ανταποκρινεται στα στροφιλικια.Ενα Evo παει ποιο γρηγορα στη Ριτσωνα πχ απο μια 458,αυτο παει να πει οτι το Ενο αξιζει περισσοτερο σαν αγορα???Σε ενα supercar πρωτα κοιτας εμφανιση,ποιοτητα κατασκευης,ηχο και μετα μαθαινεις την ιπποδυναμη του,εκει ειναι που κερδιζει η Ferrari και ειναι παντα μπροστα απο τον ανταγωνισμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Το σκίσαμε το θέμα... πάρε κι ένα σκαραβαίο και βάλτου κινητήρα από F16...

                          Μιλάμε για εργοστασιακά αυτοκίνητα Γιάννη. Όλα μπορούν να βγάλουν άπειρα άλογα αν αρχίσεις καγκουριές με νίτρα κλπ. Το θέμα είναι ότι είναι μόνο για αγώνες dragster μετα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                            Σε ενα supercar πρωτα κοιτας εμφανιση,ποιοτητα κατασκευης,ηχο και μετα μαθαινεις την ιπποδυναμη του,εκει ειναι που κερδιζει η Ferrari και ειναι παντα μπροστα απο τον ανταγωνισμο.

                            [paradox detected]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Γιατι δεν εχει ποιοτητα???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Τσου

                                • παίρνει και φωτιά
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kapami last edited by

                                  Σε σχέση με άλλες μάρκες που βγάζουν μοντέλα αυτού του κόστους πχ Aston, Lambo, η καμπίνα υπολείπεται σε ποιότητα λένε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Το σκίσαμε το θέμα... πάρε κι ένα σκαραβαίο και βάλτου κινητήρα από F16...

                                    Μιλάμε για εργοστασιακά αυτοκίνητα Γιάννη. Όλα μπορούν ν βγάλουν άπειρα άλογα αν αρχίσεις καγκουριές με νίτρα κλπ. Το θέμα είναι ότι είναι μόνο για dragster μετα.

                                    καλα δεν μιλαμε για απλο αμαξακι στοκ πηγαινε μεχρι τα 750 διαπιστωμενα απο την top secret! για ποσα χρονια εβγαινε αυτο το θεικο μοτερ πρωτο στο tuning? (νομιζω μεχρι οταν σταματησε η παραγωγη του )
                                    δεν υπαρχει μοτερ μεχρι τωρα που να το εχει ξεπερασει (μιλαμε παντα απο τα 280 μεχρι τα 1300-1400 που εβγαζε απο 2.5 )
                                    της Mines Που λες δεν ξερω αμα το εχεις δει ψαξε δες τα βιντεο να δεις ποσο κοντα στα gt της ιαπωνιας ηταν τοτε

                                    οπως και να εχει ειπαμε η αιγλη κανει την διαφορα και το οτι παντα θα υπαρχει αυτο το αισθημα οτι βοηθας μια ομαδα οχι εταιρεια και αυτη ειναι η διαφορα της φερραρι με τις υπολοιπες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                      Οπότε το τι οδηγός είσαι (ή είμαι) με το τι δυνατότητες έχει το αυτοκίνητο είναι δύο διαφορετικά ζητήματα εκτός αν μιλάμε για τόσο χαμηλό επίπεδο (οδηγού) που δεν θα καταλαβαίναμε διαφορές μεταξύ δύο οχημάτων.

                                      διαφωνω, τι να τις κανω τις δυνατοτητες αν δε μπορω να τις εκμεταλλευτω..

                                      για να πω ενα ακραιο παραδειγμα παρε ενα μονοθεσιο F1, εχει τις περισσοτερες δυνατοτητες στον πλανητη, αλλα μαλλον μετα απο μερικες στροφες οι περισσοτεροι θα το εχουμε στειλει ειτε σε καμια αμμοπαγιδα , ειτε καμια μπαριερα

                                      ενα wrc απο την αλλη θα το πηγαιναμε πιο γρηγορα

                                      οχι οσο γρηγορα οσο ο loeb, αλλα πιο γρηγορα απο το δυστροπο τερας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        @ΙΚΕ
                                        αυτό που ήθελα να πω είναι ότι πολλές φορές βλέπουμε την επιλογή αυτοκινήτου να προσδιορίζει τις ικανότητες του κατόχου και όχι το αντίθετο. Από τη στιγμή που έριξαν σύρμα οι ειδήμονες των περιοδικών ότι το Evo είναι για 'πραγματικούς οδηγούς' γεμίσαμε με 20χρονους χεράδες. Άσχετα αν μετά τους μαζεύαν από τα δέντρα...
                                        Με πιο απλά λόγια. Μπορεί και το Evo να έχει φοβερές ικανότητες που να χτυπάει ακόμα και Murcielago σε (κλειστή) πίστα. Σημαίνει αυτό κάτι για την Murcielago;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Καγκουρίζεις επικίνδυνα Γιάννη... Υπάρχουν πολλά μοτέρ με 1000+ άλογα. Μια F50 στην Ιαπωνία πλησιάζει τα 1500 και τα Hennesey Viper βγάζουν 1200. Αλλά και τι με αυτό; Αηδίες για κόντρες στην ευθεία είναι μόνο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kapami last edited by

                                            Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                            Σε σχέση με άλλες μάρκες που βγάζουν μοντέλα αυτού του κόστους πχ Aston, Lambo, η καμπίνα υπολείπεται σε ποιότητα λένε

                                            Δεν θα τόλεγα....η Aston και η Ferrari έχουν καλούτσικη ποιότητα η Lambo και είδικά η Murci είναι χάλια.

                                            Αναφερόμουν σε DB9 και Gallardo κυρίως, αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρεις (προφανώς)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 61 / 113
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr