-
Το πρωτο περιοδικο αυτοκινητου που αγορασα ηταν το CAR & DRIVER που ειχε κουπονια για μια LOTUS ELAN (οποιος το θυμαται ας μου θυμισει χρονολογια ).Μετα επαιρνα 4Τ και οταν βγηκε το AMS το αγοραζα και αυτο.Εκεινη την περιοδο σιχαθηκα τα editorial τα αρθρα και ολα αυτα που γραφονταν τοτε στα δυο περιοδικα.Για οποιον δεν θυμαται υπηρχε πολεμος αναμεσα στα δυο περιοδικα για την ελληνικοτητα του καθενος και το ποιος εκανε καλλυτερα την δουλεια του.Για εμενα αυτα ηταν γελιοτητες και για καποια χρονια δεν αγοραζα καθολου περιοδικα αυτοκινητου.Εχω αρχισει να αγοραζω παλι τα 2 με 3 τελευταια χρονια (4Τ , DRIVE,POWER,EVO) για τις δοκιμες και τα τεχνικα αρθρα που εχουν.Τα αλλα αρθρα δεν τους ριχνω ουτε ματια(μονο τον Θεμο διαβαζω για την τρελα του).Μπορει να ακουγεται κυνικο αλλα οτι με χαλαει απαξιω να του δινω σημασια.
EDIT συγνωμη αλλα κολλησε το Πισι)
Ας τσακωνονται οι εκδοτες ,λιγο με ενδιαφερει.Αλλωστε ολα για τα λεφτα γινονται.Εκεινο που με ενδιαφερει ειναι να μην με θεωρουν αβουλο και αμυαλο.Δεν θα υπερασπιστω κανενα εκδοτη και δεν θα ανεβω στο αρμα κανενος.Εχω γνωμη δικια μου και δεν αφηνω κανενα να την διαμορφωσει
οπως θελει. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το ξέρω Κωστα,το εχω δει!
Αλλά το θέμα είναι πως αντιμετωπίζεται η αγορά εν γένει!Ειναι πολύ σωστή και τίμια η στάση που αναφέρεις.Αλλά πως αντιμετωπίζεις την υποτιθέμενη μεγάλη αγορά αυτών που ενδιαφερονται για βελτιώσεις τύπου 1400 με 280 άλογα ή 'τσιπάρισμα' πάση θυσία και ότι γίνει?
Τους θες (οχι εσυ προσωπικά,γενικά αναφέρομαι) ? Δεν τους θές?
Αν τους κυνηγήσεις μπορείς να τους κερδίσεις?Και αν τους κερδίσεις θα σου αποφέρει κάτι αυτό ή θα χάσεις?Κοίτα, η άποψη που επικρατεί στους 4Τροχούς είναι ότι θέλουμε να ικανοποιήσουμε όλους τους αναγνώστες μας και να κερδίσουμε και άλλους. Ωστόσο, δεν έχουμε κανένα σκοπό στο βωμό ενός οποιουδήποτε τεμαχίου της αγοράς να θυσιάσουμε τα πιστεύω και την ηθική που διέπει το περιοδικό εδώ και 34 χρόνια. Ακόμα και οι πιο συνεπείς διαγωνιζόμενοι στα Dragster θα συμφωνίσουν ότι οι βελτιώσεις είναι καλές και άγιες, αλλά μέχρι ενός ορισμένου σημείου, ειδικά αν μιλάμε για πολιτικά αυτοκίνητα.
Προσοχή, δεν μιλάμε με αφορισμούς. Η βελτίωση είναι κάτι ενδιαφέρον και κυρίως βοηθά αφάνταστα στο να γνωρίσει κανείς περισσότερα για τα μυστικά των αυτοκινήτων, όμως, όταν τα 'ακουμπάς' σε κάποιον ο οποίος σου παραδίδει ένα 'μαύρο κουτί' το οποίο αποδίδει Χ άλογα, κατά τη γνώμη του ή έστω και αντικειμενικά, έχεις χάσει όλη την ομορφιά. (Σκέψου λίγο και από 'Ιθάκη')
Άρα λοιπόν, εμείς μέσα από την δουλειά του Πέτρου ή του οποιουδήποτε στο περιοδικό, προσφέρουμε όχι μόνο το αποτέλεσμα, αλλά και το ταξίδι προς αυτό. -
Θά θέλατε νά ανοίξουμε ένα τόπικ μέ προτάσεις τών φορουμάδων πρός τό περιοδικό;
Νομίζω ότι θά προκύψουν ενδιαφέροντα στοιχεία. -
Ο χρήστης dourou έγραψε:
Ενθυμούμενος το στυλ του παπατριανταφύλλου ενάντια στους 4Τ πρέπει να σας θυμίσω ότι οι 4Τ (όχι ο ίδιος ο Κ.Κ. όμως) έχουν γίνει υπερβολικά 'Politically Correct'. Θεωρώ την έκφραση από τις πιο προσβλητικές για ένα περιοδικό 'Αυτοκίνησης'. Σύμφωνοι ότι το κοινό του (αυτοί οι 40+ που έχουν χάσει το πάθος τους για την ζωή- την κ@υλ@) ενδιαφέρονται πιο πολύ για το ΗΛΙΘΙΟ EBD και το ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟ ESP παρά για την οδηγική απόλαυση.Η βόλτα του Κ.Κ. με το MIG αποδεικνύει ότι δεν έχει γεράσει το πνεύμα του. Οι αναγνώστες του όμως??
Όταν κάθε αναφορά σε υπερβολική ταχύτητα και 'παραστρατήματα' έχουν απολογητικό χαρακτήρα σε αυτό το φόρουμ και αποφεύγονται οι αναφορές σε πραγματικά επικίνδυνες καταστάσεις τις οποίες 'μπορεί' και οι ίδιοι να επιδιώκουμε, κάτι δείχνει για τους αναγνώστες.
Ομολογώ ότι ακόμα δεν έχω γεράσει. Η ζωή μου δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την απόλαυση μιας βραδιάς ή μιας ορεινής διαδρομής. Δεν έχω 'αναμνήσεις' και δεν 'αναπολώ' τον παλιό καιρό. Οι υπερβολές και οι 'ανωριμότητες' έχουν πολύ καιρό μπροστά τους να με καταπιούν.
Αυτοί λοιπόν οι- ακόμα- παθιασμένοι με τα bucket και την ταχύτητα, εμείς που ζούμε και οδηγούμε με την ταυτότητα στο στόμα είμαστε λίγοι και άφραγκοι. Έτσι αντί να μπορούμε να ξεπαραδιαζόμαστε αγοράζοντας περιοδικά (5? είναι πολλά για έναν νέο άνθρωπο) ο καθένας αγοράζουμε 1 και το διαβάζουμε 3-4 ή και περισσότερα άτομα.
Περιοδικά όπως το Drive και το Power είναι οι βίβλοι μας. Η ζωή μας ανήκει και την δράττουμε. Δεν την διεκδικούμε και δεν ρωτάμε κανέναν. Οι 4Τ έχουν κάποια ενδιαφέροντα θέματα για να ανακαλύπτουμε τα μελλοντικά μας αυτοκίνητα (Skoda octavia V6 αντί για ίσου κόστους Audi πάντως).
Είναι απλώς κρίμα ένα περιοδικό που δημιούργησε τους αγώνες στην Ελλάδα να αγνοεί τους φορείς της ταχύτητας: τους 'ΝΕΟΥΣ' ανθρώπους που αγωνίζονται να έχουν ακόμα 5 αλογάκια από τα στυμένα μοτέρ τους και τις θεόσκληρες αναρτήσεις τους.
Η βελτίωση είναι άλλωστε ο καλύτερος τρόπος να αποκτήσεις αυτό το οποίο πλήρωσες: ΟΛΗ την ΔΥΝΑΜΗ που μπορει να αποδώσει και να διαχειριστεί το όχημά σου.Όσο για το ΝΔ ακόμα ασχολείται με την βελτίωση είτε αυτοκινήτων είτε άλλων τεχνολογικών αντικειμένων.
Δεν υπάρχει κακό στην βελτίωση, Αλίμονο σε όποιον νομίζει ότι η καλύτερη λύση είναι η εργοστασιακή. Ακόμα και 10000 μοντέλα αυτοκινήτων δεν μπορούν να ταιριάζουν σε όλους τους αγοραστές. Βέλτίωση είναι η προσωπική νότα στην βιομηχανική ομοιομορφία χωρίς να καταφεύγει κανείς σε custom χειροποίητες λύσεις.
To απόλυτο 'μαμά' αμάξι είναι το Ultima GTR γιατί δεν έχει τίποτα το βελτιώσιμο (ακόμα και ο small block δεν ενδείκνυται να βελτιωθεί γιατι χάνει τον ουδέτερο πιστάδικο χαρακτήρα του).
Φίλε μου κάνεις μεγάλο λάθος όταν λές πως οι αναγνώστες των 4Τ έχουν χάσει το νόημα της ζωής ή και ακόμα της οδηγηκής απόλαυσης! Είναι πολλοί οι νέοι που μαθαίνουν για την ιστορία,τα οράματα και τα έργα των 4Τ και πραγματικά γοηντεύονται! Αρκεί μια μέρα στην πίστα των Μεγάρων στην διωργάνωση ενός event από τους 4Τ για να διαπιστώσεις πως ο μέσος όρος της ηλικίας που βρίσκεται εκεί είναι 25-30 ετών! Και θα ήταν πραγματικά ανόητο από μέρους σου να σκεφτείς πως οι υπόλοιποι είναι αρκετά μεγάλοι και δεν έχουν κουράγιο για να έρθουν στην πίστα!
Κανένας στους 4Τ δεν σνομπάρισε ούτε κατέκρινε την βελτίωση! Ποια όμως βελτίωση? Την βελτίωση της τάξης του 10-15% πάνω από την εργοστασιακή(όταν μιλάμε για μηχανική βελτίωση)που αναδεικνύει την ικανότητα του αυτοκινήτου να δεχθέί και να ανταπεξέλθει σε αυτή την βελτίωση! Ποιό το νόημα να αγοράσω ένα μικρό 1600αρι και να φτάσω την ιπποδύναμη του στην κατηγορία των δίλιτρων υπερτροδοτούμενων αυτοκινήτων? Μου παρέχει ασφάλεια τόσο σε μενα όσο και στους άλλους που χρησιμοποιούν την ίδια διαδρομή με μένα?
Η συζήτηση σε αυτό το chanel δεν επικεντρόνεται στο αν είναι σωστό το να βελτιώσει κάποιος το αμάξι του! Την συζήτηση την άνοιξα εγώ προσωπικά γιατί έχω πραγματικά απορίσει με την προκλητηκή συμπεριφορά του Κυρίου Παπατριανταφύλλου αποκλειστικά προς τους 4Τ λασπολογόντας και δίνοντας ανακριβή και ψευδή πολλές φορές στοιχεία σχετικά με 'το κορυφαίο μεν,πλην γερασμένου Ελληνικού περιοδικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα' κατά την προσωπική του άποψη και μόνο και 'για τον πανάρχαιο και ηλικιομένο πλέον εκδότη του' πάλι κατά την προσωπική άποψη του κυρίου Παπατριανταφύλλου! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το θέμα αφορά περισσότερο το πως αντιμετωπίζει ο κάθε εκδότης το δημιούργημά του και την στάση ζωής που εχει διαλέξει!Αλλωστε τα νέα περιοδικά που απευθύνονται στο συγκεκριμένο κοινό 'απαιτούν' και μια επαναστατική χροιά στα γραφόμενα κόντρα στο κατεστημένο του χώρου (sic!)
Οσο για το αν οι 4Τ εχουν γίνει politically correct,νομίζω οτι ισχύει αυτό που εχουμε συζητήσει κατά καιρούς!
Ο γονιός φοβάται να αφήσει το παιδί του να κάνει ότι κι αυτός,γιατι εχει συνειδητοποιήσει τους κινδύνους που ενέχονται!!!Προσωπικά θεωρώ οτι οι 4Τροχοί ψάχνουν την χρυσή τομή.Αλλά δεν μου αρέσει η αντιγραφή.Προτιμώ τις πρωτοτυπίες και την δημοσίευση ερευνών (όπως λέει κι ο Ευθύμης)!
Προς PoloGti:Μήπως θα έπρεπε να μην είναι τόσο προσωπικός ο τίτλος του θέματος?Αλλωστε η PowerPress με τις Τεχνικές Εκδόσεις 'κοντράρονται'!!
Προς Μάκη:Καλώς γύρισες κι από μένα!
Φίλε μου kouk δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον κύριο Παπαντιανταφύλλου ούτε είμαι δικηγόρος των 4Τ! Ένας απλός αναγνώστης είμαι που μπορώ να ξεχωρήσω την σωστή και εμπεριστατωμένη δημοσιογραφία από την άνευ λόγου και αιτίας κατά μέτωπο επίθεση! Ο τίτλος μου περιέχει αποκλειστικά και μόνο αγανάκτηση γι'αυτή την για πολλούς μήνες άδικη και χωρίς λόγο έπιθεση του κυριού Παπατριανταφύλλου προς τα στελέχη των 4Τ και τις ενέργειες τους!
Προς θεού δεν υπάρχει ίχνος εμμονής από την πλευρά μου με τον κύριο Παπατριανταφύλλου και την εκδοτική του εταιρία! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Θά θέλατε νά ανοίξουμε ένα τόπικ μέ προτάσεις τών φορουμάδων πρός τό περιοδικό;
Νομίζω ότι θά προκύψουν ενδιαφέροντα στοιχεία.Νομίζω ότι θα ήταν ενδιαφέρον ... αν και θα είχε μάλλον περιορισμένη χρησιμότητα για τους ανθρώπους του περιοδικού. Η πολιτική πωλήσεων των περιοδικών καθορίζεται από τις επίσημες έρευνες αγορας ...
Πάντως γενικότερα νομίζω ότι οι 4Τ δεν είναι ούτε σκόπιμο ούτε εφικτό να να προσπαθήσουν να ανταγωνιστούν τα εξειδικευμένα περιοδικά 'βελτιώσεων'. Πολύ προτιμότερο θα ήταν να προσπαθήσουν δώσουν στους αναγνώστες τους τα απαραίτητα θεωρητικά και πρακτικά εφόδια που θα τους επέτρεπαν να αντιμετωπίζουν κριτικά και με μεγαλύτερη επάρκεια το ζήτημα των βελτιώσεων/μετατροπών γενικότερα. Η δημοσίευση mini-ερευνών και άρθρων που θα στόχευαν στην κατάρριψη διαδεδομένων μύθων και θα απαντούσαν σε βασικά ερωτήματα θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσα και παραγωγική πιστεύω. Σε αυτό το πλαίσιο θα μπορούσαν να δημοσιευτούν και δεδομένα μετρήσεων (στο δυναμόμετρο και τον δρόμο) συγκεκριμένων project-cars ή βολτάδικων προετοιμασμένων από έλληνες βελτιωτές καθώς και σχετικές συνεντεύξεις.
Ευτύχης
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Θά θέλατε νά ανοίξουμε ένα τόπικ μέ προτάσεις τών φορουμάδων πρός τό περιοδικό;
Νομίζω ότι θά προκύψουν ενδιαφέροντα στοιχεία.Νομίζω ότι θα ήταν ενδιαφέρον ... αν και θα είχε μάλλον περιορισμένη χρησιμότητα για τους ανθρώπους του περιοδικού. Η πολιτική πωλήσεων των περιοδικών καθορίζεται από τις επίσημες έρευνες αγορας ...
Η ιδέα είναι πολύ καλή και θα μας ενδιέφερε π'αρα πολύ η γνώμη σας. Όσο για το ότι βασιζόμαστε μόνο σε επίσημες έρευνες είναι ανακριβές, αφού όπως και στο παρελθόν έχουμε αποδείξει, η γνώμη σας μετράει.
-
Εάν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενα συνφορουμιστών (πωπω λέξη!) η option press σχετίζεται με κάποιους βελτιωτικούς οίκους στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Εάν ναι, με ποιούς? Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Εάν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενα συνφορουμιστών (πωπω λέξη!) η option press σχετίζεται με κάποιους βελτιωτικούς οίκους στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Εάν ναι, με ποιούς? ΕυχαριστώΜία εταιρεία είναι η powerchips, η οποία αν δεν κάνω λάθος, συστεγάζεται με τα κεντρικά γραφεία του περιοδικού.
-
Διάβασα το κείμενο που παραθέσατε και σχεδόν στο σύνολό του αποτελεί ένα κατηγορώ κατά του Drive κυρίως και ΟΧΙ των 4Τροχών.
Εκτός φυσικά και αν αναφέρεστε, σε άλλο άρθρο. -
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
...
-θα είχε εκπληκτική επιτυχία μια έρευνα-μελέτη (δημοσιευμένη σε συνέxειες) με θέμα “Δυναμομετρήσεις: Μύθοι και Πραγματικότητα” που θα περιελάμβανε πέρα από το θεωρητικό μέρος (αρχές λειτουργίας δυναμομέτρων, υπολογισμός απωλειών, επίδραση συνθηκών κατά την μέτρηση κτλ κτλ) και μια συγκριτική παρουσίαση αποτελεσμάτων δυναμομέτρησης του ίδιου αυτοκινήτου με ίδιες συνθήκες, στα δυναμόμετρα των πχ 10 δημοφιλέστερων ελλήνων δυναμομετρητών.-Το ίδιο θα συνέβαινε με μια σειρά άρθρων του τύπου “Βελτίωση 1ου Σταδίου: Φίλτρο – Πρόγραμμα - Εξάτμιση και καυτές σέλλες” που πέρα από την θεωρία των συστημάτων εισαγωγής, εξαγωγής και διαχείρισης του κινητήρα (backpressures, διατομές σωλήνων, συρμάτινοι καταλύτες, επαναπρογραμματισμός ECU κτλ κτλ) θα δημοσίευαν αποτελέσματα δυναμομετρήσεων ΚΑΙ μετρήσεων με VBOX για κάποια αυτοκίνητα αναφοράς (πχ 106rallye, Leon 1.8 20VT, Civic Type-R) με εναλλαγή 2-3 επώνυμων εξατμίσεων, φίλτρων-φιλτροχοάνων-CAIs, και κάποιων επώνυμων προγραμμάτων (πχ Superchips, Revo, Hondata).
...Όλα αυτά τα έχει κάνει κατά καιρούς το P.T. πολύ καιρό πριν.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εάν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενα συνφορουμιστών (πωπω λέξη!) η option press σχετίζεται με κάποιους βελτιωτικούς οίκους στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Εάν ναι, με ποιούς? Ευχαριστώ
Μία εταιρεία είναι η powerchips, η οποία αν δεν κάνω λάθος, συστεγάζεται με τα κεντρικά γραφεία του περιοδικού.
Οι δύο εταιρείες δεν έχουν κοινή έδρα. Η Option Press στεγάζεται στην Βαρυμπόμπη και η Powerchips στη Ν.Ερυθραία.
-
Ο χρήστης ALEX SSGTi έγραψε:
...
-θα είχε εκπληκτική επιτυχία μια έρευνα-μελέτη (δημοσιευμένη σε συνέxειες) με θέμα “Δυναμομετρήσεις: Μύθοι και Πραγματικότητα” που θα περιελάμβανε πέρα από το θεωρητικό μέρος (αρχές λειτουργίας δυναμομέτρων, υπολογισμός απωλειών, επίδραση συνθηκών κατά την μέτρηση κτλ κτλ) και μια συγκριτική παρουσίαση αποτελεσμάτων δυναμομέτρησης του ίδιου αυτοκινήτου με ίδιες συνθήκες, στα δυναμόμετρα των πχ 10 δημοφιλέστερων ελλήνων δυναμομετρητών.-Το ίδιο θα συνέβαινε με μια σειρά άρθρων του τύπου “Βελτίωση 1ου Σταδίου: Φίλτρο – Πρόγραμμα - Εξάτμιση και καυτές σέλλες” που πέρα από την θεωρία των συστημάτων εισαγωγής, εξαγωγής και διαχείρισης του κινητήρα (backpressures, διατομές σωλήνων, συρμάτινοι καταλύτες, επαναπρογραμματισμός ECU κτλ κτλ) θα δημοσίευαν αποτελέσματα δυναμομετρήσεων ΚΑΙ μετρήσεων με VBOX για κάποια αυτοκίνητα αναφοράς (πχ 106rallye, Leon 1.8 20VT, Civic Type-R) με εναλλαγή 2-3 επώνυμων εξατμίσεων, φίλτρων-φιλτροχοάνων-CAIs, και κάποιων επώνυμων προγραμμάτων (πχ Superchips, Revo, Hondata).
...Όλα αυτά τα έχει κάνει κατά καιρούς το P.T. πολύ καιρό πριν.
Κανένας δεν είπε πως το P.T δεν έχει κάνει άρθρα σχετικά με μελέτες για φιλτροχοάνες,εξατμήσεις(με συγκριτικά test όλων αυτών των προιόντων από τις περισσότερες εταιρίες που τα κατασκευάζουν)ή δεν έχει κάνει αναλύσεις για τα μηχανικά μέρη του αυτκινήτου και πως λειτουργούν!Το θέμα είναι πως το P.T πιστεύει πως έχει το copyright γι'αυτές τις έρευνες και κατακρίνει με προκλητικό τρόπο οποιοδήποτε άλλο περιοδικό ασχοληθεί με κάτι ανάλογο! Αλλά ακόμα και αν τα πάρουμε με χρονολογική σειρά(κάτι που δεν είναι και ότι καλύτερο αφού δεν χωράνε τέτοιες σκέψεις και απόψεις στην έντυπη αυτοκίνηση)πρίν πολλά χρόνια οι 4Τ είχαν ασχοληθεί με την βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων και έχει κάνει πάρα πολλά άρθρα για οτιδήποτε αφορά την αυτοκίνηση!Από έρευνα της ποιότητας των καυσήμων(από την δεκαετία του '90 ακόμα) έως έρευνα βελτίωσης περιορισμένου σταδίου!
-
Ο χρήστης ALEX SSGTi έγραψε:
Εάν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενα συνφορουμιστών (πωπω λέξη!) η option press σχετίζεται με κάποιους βελτιωτικούς οίκους στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Εάν ναι, με ποιούς? Ευχαριστώ
Μία εταιρεία είναι η powerchips, η οποία αν δεν κάνω λάθος, συστεγάζεται με τα κεντρικά γραφεία του περιοδικού.
Οι δύο εταιρείες δεν έχουν κοινή έδρα. Η Option Press στεγάζεται στην Βαρυμπόμπη και η Powerchips στη Ν.Ερυθραία.
Οι δύο εταιρίες μπορεί να έχουν διαφορετική έδρα άλλα έχουν τον ίδιο υπέυθηνο.Ο εκδότης της option press,Κύριος Παπαντριανταφύλλου, είναι και ιδιοκτήτης της powerchips άσχετα αν από τότε που ανέλαβε και τυπικά την διέυθυνση και την έκδοση των περιοδικών της option press(γιατί τα πρώτα χρόνια διευθύντρια-εκδότρια ήταν η κυρία Α'ι'βαλιώτη Ευαγγελία)έβγαλε το ονομά του από τα ονόματα των ιδιοκτητών των καταστημάτων με είδη βελτίωσης, φίλε μου ALEX SSGTI!
-
Για εμένα το καλύτερο αυτοκινητιστικό περιοδικό (από τα Ελληνικά και Αγγλόφωνα) ήταν το Performance Car. Το ΑΓΓΛΙΚΟ Evo είναι καλό αλλά είναι αρκετά 'αγγλοστρεφές'.
ΞΕΡΕΤΕ γιατί το Performance Car ήταν το καλυτερο? ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΓΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ!! Τους πλήρωνε καλά και δεν αρνιόταν αυξήσεις. Όταν το πράγμα στράβωσε, την κάνανε προς το νεοσύστατο Evo (ή κάπως έτσι). Και το κλίμα εσωτερικά για πολλά χρόνια ήταν εξαιρετικό.
ΕΚΕΙ υστερούν τα ελληνικά περιοδικά και κυρίως οι 4Τ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ της προηγούμενης δεκαετίας? Γιατί έφυγαν? Ποιος είναι ο παλαιότερος σήμερα και πόσων ετών είναι?
Για τα 30Ε την ώρα, τόσο ζητάει ένας συντάκτης free lance σήμερα (σχεδόν) με βάση το χρόνο που εργάζεται. Άλλο αν πολλοί ακόμη γράφουν από αγάπη...
Όσον αφορά το PT και τις άλλες αηδίες κακώς ασχολούμαστε... Όχι μόνο είναι παντελώς ιδιοτελείς, γράφουν και άσχημα. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
- Τα έσοδα των περιοδικών δεν έρχονται από τις πωλήσεις αλλά από τις διαφημίσεις.
αρα είναι σαν το διαπλεκόμενο????
το χέρι που σε ταιζει είναι το χέρι που πρεπει να κόψεις?
σε αλλα επαγγέλματα αυτό θα απαγορεύόταν...Κατά τη γνώμη μου έτσι ανέβηκε η Hunday παγκοσμίως...
Στα μεγάλα περιοδικά είναι πιο δύσκολο να είναι μη καλοι κριτές αλλα στα μικρά είναι παρα πολύ κρίσιμο το διαφημιστικό κέρδος.
Θυμαστε μία περίοδο που Η citroen και λοιπές δημοκρατικές δυνάμες δεν βάζανε διαφημίσεις στο ΑΜΣ... μετά από ένα αρθρο (κακό) που τους είχαν κάνει... Ετσι απλά αλλαξε και η στάση του ΑΜΣ απεναντι τους.
Ειναι δύσκολο να ελεχτεί κάποια κατάσταση με τις διαφημίσεις και τα κείμενα στα περιοδικό.... Ολα μετράνε ... αριθμός σελίδων, συμπάθεια σε κάποια μάρκα... πολλά πολλά
Γι αυτό πάντα διαβάζουμε με κριτική σκέψη
-
Κατά τη γνώμη μου έτσι ανέβηκε η Hunday παγκοσμίως...
Αν και δεν είναι το θέμα τέτοιο καλό θα είνα να τσεκάρεις τα τεχνικά θέματα του Forum, και βρές ένα θέμα για προβληματικα Hyundai ή τυχόν μεγάλα πρόβλήματα. Η Hyundai αν και δίνει εκατομύρια στα περιοδικά και στην TV, δέν έχει προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που πουλάει και είναι δέυτερη σε πωλήσεις στην Ελλάδα. Α! να μου απα΄ντήσετε γιατι η Hyundai δεν δίνει αυτοκίνητα για μακροχρόνιο τεσταρισμα στα περιοδικά.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου έτσι ανέβηκε η Hunday παγκοσμίως...
Αν και δεν είναι το θέμα τέτοιο καλό θα είνα να τσεκάρεις τα τεχνικά θέματα του Forum, και βρές ένα θέμα για προβληματικα Hyundai ή τυχόν μεγάλα πρόβλήματα. Η Hyundai αν και δίνει εκατομύρια στα περιοδικά και στην TV, δέν έχει προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που πουλάει και είναι δέυτερη σε πωλήσεις στην Ελλάδα. Α! να μου απα΄ντήσετε γιατι η Hyundai δεν δίνει αυτοκίνητα για μακροχρόνιο τεσταρισμα στα περιοδικά.
γιατι θέωρείς ότι καποιο απο τα αλλα εκ ανατολής χαλάνε γενικά
πάντως από τα ανατολικά το Hynday γενικά χαλάνε περισσότερο]
Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι είναι πολυ δύσκολο γενικά για κάποια από τα μικρά περιοδικά (αλλα και απο τα μεγάλα ίσως) να γράψουν κάτι πολυ κακό για τα αμάξια αυτά... Το γράφουν με έναν τρόπο πολυ προσεκτικό μην τους κόψουν καμία διαφήμιση.... -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου έτσι ανέβηκε η Hunday παγκοσμίως...
Αν και δεν είναι το θέμα τέτοιο καλό θα είνα να τσεκάρεις τα τεχνικά θέματα του Forum, και βρές ένα θέμα για προβληματικα Hyundai ή τυχόν μεγάλα πρόβλήματα. Η Hyundai αν και δίνει εκατομύρια στα περιοδικά και στην TV, δέν έχει προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που πουλάει και είναι δέυτερη σε πωλήσεις στην Ελλάδα. Α! να μου απα΄ντήσετε γιατι η Hyundai δεν δίνει αυτοκίνητα για μακροχρόνιο τεσταρισμα στα περιοδικά.
παλιά ήταν η πρώτη που έδινε νομίζω
-
Αν δεν σου κάνει κόπο δες εδω
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6989
Είναι λίγα απο αυτά που ναφέροντε στο forum.
Οσο για τα μκρας διαρκειας τεστ, δεν τα δίνει η Hyundai γιατι δεν χρειάζετε και άλλη διαφιμιση-διαπιστωση οτι οι Κορεάτες πλέον δεν σπάνε δεν χαλάνε. Αυτα.
Ρε παιδιά γιατι να ασχολειθούμε με τον εν λόγο κύριο, αυτος δεν είναι διαφημίζει τη Βούτα για να τα κονομάει απο την αδελφη εταιρία του? Αν τώρα είπαρχουν ζωντανα που των ακολουθουν καλα να πάθουν.
Έλεος πια με τον κύριο Παπατριανταφύλλου και τα editoral του