Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 330
    • 331
    • 332
    • 333
    • 334
    • 490
    • 491
    • 332 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    107415
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      Οχι δεν την οδηγησα ακομα ,Εγραψα στην αρχη , σε δοκιμες -τις οποιες διαβαζω σε διαφορα εντυπα απο εδω και απο εκει-.
      Οταν την οδηγησω θα πω την γνωμη μου ( που θα ειναι σκληρη μιας και εχω μαθει σε οπως λεγονται πολυ καλα τιμονια-γαλλικα-γερμανικα bmw)
      Θελω πολυ να την οδηγησω να σχηματισω γνωμη συγκρινοντας την και με αυτες αλλων που την οδηγησαν εδω μεσα.

      υ.γ πολλες φορες δεν συμφωνω με αυτα που αναφερουν εδω σε διαφορες δοκιμες μιας και ειχα αλλες εμπειριες και αλλα γουστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zeppelin last edited by

        Η ποιοτητα των πλαστικων ειναι μετρησιμη με το ματι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Και γιατί δεν μας το είπες από την πρώτη στιγμή πως κάνεις συνοψη τέστ περιοδικών

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xristos912 last edited by

            Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
            Η ποιοτητα των πλαστικων ειναι μετρησιμη με το ματι?

            Διορθωσα λιγο το συντακτικο σου.

            Οχι βεβαια αλλα που θα βρουμε απο τι υλικο ειναι φτιαγμενα τα ταμπλο των καθε μοντελων;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aggelooos2000 last edited by

              Ο χρήστης mamias έγραψε:

              Τοσες σελιδες και δεν εχω διαβασει πουθενα για την αποδοση του κινητηρα πως τραβαει στις χαμηλες ,μεσαιες και υψηλες στροφες ,την κλιμακωση του σαζμαν,την αποδοση των φρενων,την οδικη συμπεριφορα , το κρατημα και την καταναλωση του.
              Το μονο που διαβαζω ειναι αν ειναι πριμιουμ ,για το γκολφ και κατι αστεια περι διακοπτων και
              πλαστικων στο ταμπλο.

              εχουν γραφτει απο καποιους σελιδες πισω αλλα ειναι πολλες και οι αντιπαραθεσεις σε αυτο το τοπικ που πρεπει να ψαξεις καμια 20αρια σελιδες για να τα βρεις
              εγω την εκανα προσφατα ενα τεστ ντραιβ
              θεωρω ξεκαθαρη την υπεροχη της στην οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τους ανταγωνιστες της
              πατα το, μου φωναζε ο πωλητης σε καθε στροφη, τον οποιο δεν τον εκοψα και τοσο ατρομητο αλλα μαλλον σιγουρο για τις αντιδρασεις του αυτοκινητου, πραγματικα μπαινει με οσα μαζεψεις
              συγκεκριμενα εχει κορυφαιο κρατημα ειναι ακλονητη στα πολλα χμ σε ανοιχτες καμπες και τοποθετειται ευκολα
              ειναι σφιχτη δεν παιρνει ιδιαιτερες κλισεις και ρυθμισιμη
              βοηθαει πολυ το τιμονι που λιγο απεχει σε αισθηση και βαρος απο τα παλια καλα τιμονια
              το κιβωτιο ειναι συμμαχος στις γρηγορες αλλαγες, ομως αυτο που δοκιμασα μου φανηκε λιγο σφιχτο ακομα
              τα φρενα ακολουθουν την φημη της εταιριας απλα πολυ καλα και δεν δοκιμασα την εκδοση με τα 4πιστονα
              σαν ανεση δεν με ενδιαφερει και πολυ αλλα η αποσβεση μου φανηκε ικανοποιητικη
              ιδιαιτερη εντυπωση μου εκανε το ποσο σταθερος ειναι ο πισω αξονας οταν περναει απο εγκαρσιες ανωμαλιες, δεν το εχω συναντησει αυτο σε πολλα αυτοκινητα του ειδους
              η αποδοση μου φανηκε γεματη σε καλο ευρος στροφων μαλλον λιγο χειροτερο απο τα αντιστοιχα τσι χαμηλα και καλυτερο στις μεσαιες, αλλα αυτο θελει διαγραμμα ροπης ιπποδυναμης για να το πεις με σιγουρια
              η καταναλωση αν και μιλαμε για τεστ ντραιβ ειναι πλεον ανταγωνιστικη με τους αντιστοιχους κινητηρες τσι και αυτο ειναι ακομα ενα ατου
              πιστευω οτι ακομα και αν δεν ενδιαφερει καποιον η αγορα του, ειναι ενα αυτοκινητο που αξιζει κανεις να οδηγησει
              εγω βρηκα την εμπειρια αρκετα ευχαριστη

              Σε σχέση με το scirocco που έχεις φίλε μου αν θυμάμαι καλά, ποιό θεωρείς καλύτερα στημένο? Ακυρη ερώτηση θα μου πείτε, αλλά κουβέντα να γίνεται...Πάντως το test drive δε το γλυτώνει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                106_4_ever last edited by

                Ανεφερα σε δοκιμες

                μαλλον δεν εγινα αντιληπτος
                Παντως η αισθηση ειναι τελειως διαφορετικη απο την τεχνητη αισθηση και πολλοι δεν το αντιλαμβανονται αυτο και βαφτιζουν την αντισταση = αισθηση
                Για αυτο θελω να την οδηγησω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zeppelin last edited by

                  Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
                  Διορθωσα λιγο το συντακτικο σου.

                  Οχι βεβαια αλλα που θα βρουμε απο τι υλικο ειναι φτιαγμενα τα ταμπλο των καθε μοντελων;

                  Γιατι τι εχει το συντακτικο μου ?

                  Αυτοι που μιλανε για μετρια υλικα? Να μας πουν πως μετριεται η ποιοτητα. ΤΩΡΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                    Ανεφερα σε δοκιμες

                    μαλλον δεν εγινα αντιληπτος
                    Παντως η αισθηση ειναι τελειως διαφορετικη απο την τεχνητη αισθηση και πολλοι δεν το αντιλαμβανονται αυτο και βαφτιζουν την αντισταση = αισθηση
                    Για αυτο θελω να την οδηγησω

                    Ακόμα χειρότερο Απο αυτό είναι να βγάζεις συμπεράσματα Απο γραφόμενα 3 των χωρίς να έχεις προσωπική εμπειρία ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xristos912 last edited by

                      Εγραψες (η ποιοτητα ειναι μετρησιμη των υλικων με το ματι;).
                      Μολις ειδα την επεξεργασια σου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        Ενταξει σωστο και αυτο , αλλα οι δοκιμες ηταν σε ξενο και ελληνικο τυπο.
                        Δεν ειναι και ασχετοι οι ανθρωποι , μπορει σε ορισμενα σημεια να διαφωνω κυριως σε αισθηση οδηγησης με διαφερες δοκιμες αλλα σε ενα μεσο επιπεδο ξερουν τι τους γινετε απο οδηγηση και δεχομαι την αποψη τους ισως ως την πιο αντικειμενικη απο εμενα.
                        Εχουν οδηγησει σε πιστες , σε σεμιναρια και πολλα αυτοκινητα καθε χρονο
                        Για αυτο ειπα το τι λεει ο τυπος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasgti last edited by

                          Ο χρήστης zeppelin έγραψε:

                          Διορθωσα λιγο το συντακτικο σου.

                          Οχι βεβαια αλλα που θα βρουμε απο τι υλικο ειναι φτιαγμενα τα ταμπλο των καθε μοντελων;

                          Γιατι τι εχει το συντακτικο μου ?

                          Αυτοι που μιλανε για μετρια υλικα? Να μας πουν πως μετριεται η ποιοτητα. ΤΩΡΑ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                            Σε σχέση με το scirocco που έχεις φίλε μου αν θυμάμαι καλά, ποιό θεωρείς καλύτερα στημένο? Ακυρη ερώτηση θα μου πείτε, αλλά κουβέντα να γίνεται...Πάντως το test drive δε το γλυτώνει...

                            Δες το παρακάτω video
                            Youtube Video

                            Πιστεύω ότι το Scirocco στρίβει καλύτερα από όλα τα C-seg.
                            Μόνο από το πόσο χαμηλό και φαρδύ είναι έχει πλεονέκτημα έναντι της Giulietta.
                            Δεύτερον εμένα το εσωτερικό του με προδιαθέτει για οδήγηση(κάθισμα τιμόνι και θέση οδήγησης χαμηλή αλλά και κλειστοφοβικό μέσα) ενώ στην Giulietta μου κάνει ένα αμάξι ιδανικό για χαλαρό cruising. Καμία σχέση με την 147 δηλαδή που σε προδιέθετε για πίεση....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pasxos last edited by

                              Ναι οκ.. Δε θυμαμαι μετατροχια αλλα το οτι φαινεται να ειναι πιο φαρδυ και πιο χαμηλο δεν σημαινει οτι κατα κανονα θα στριβει καλυτερα.Επ ουδενι.

                              Εν πασει περιπτωσει εχεις ξενερωσει αρκετα το καταλαβαινω,αλλα προσωπικα οταν μπαινω στο εσωτερικο του ψοροκο θελω να το ΣΠΑΣΩ με βαριοπουλα και να το λιωσω σε καμινι με λιωμενες σκουπιδοσακουλες για να ταιριαζουν στη μποχα,ενω οταν μπαινω στο εσωτερικο της G θελω να της κανω ερωτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ironman02 last edited by

                                Είπαμε ρε παιδιά, το scirocco είναι άλλη κατηγορία αμάξι..Η Αλφα GT είναι ας πούμε πιο κοντά..Η Giulietta είναι κατηγορία golf..Αν βγάλει τώρα η Αλφα καμία giulietta τρίπορτη, χαμηλή, coupe κτλ ας τη συγκρίνουμε..Πάντως το λογικό για μένα θα ήταν να στρίβει καλύτερα το scirocco (πιστεύω θα στρίβει) μόνο και μόνο λόγω του οτι θεωρείται πιο sport, είναι σε πιο σπορτιφ κατηγορία και απευθύνεται σε τέτοιο κοινό. Αυτός που δεν θέλει κάτι τέτοιο θα πάρει golf. Κατηγορία όπου είναι και η giulietta..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                                  Είπαμε ρε παιδιά, το scirocco είναι άλλη κατηγορία αμάξι..Η Αλφα GT είναι ας πούμε πιο κοντά..Η Giulietta είναι κατηγορία golf..Αν βγάλει τώρα η Αλφα καμία giulietta τρίπορτη, χαμηλή, coupe κτλ ας τη συγκρίνουμε..Πάντως το λογικό για μένα θα ήταν να στρίβει καλύτερα το scirocco (πιστεύω θα στρίβει) μόνο και μόνο λόγω του οτι θεωρείται πιο sport, είναι σε πιο σπορτιφ κατηγορία και απευθύνεται σε τέτοιο κοινό. Αυτός που δεν θέλει κάτι τέτοιο θα πάρει golf. Κατηγορία όπου είναι και η giulietta..

                                  Δε μου φάνηκε να στρίβει καλύτερα το Ρόκο πάντως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                    Είπαμε ρε παιδιά, το scirocco είναι άλλη κατηγορία αμάξι..Η Αλφα GT είναι ας πούμε πιο κοντά..Η Giulietta είναι κατηγορία golf..Αν βγάλει τώρα η Αλφα καμία giulietta τρίπορτη, χαμηλή, coupe κτλ ας τη συγκρίνουμε..Πάντως το λογικό για μένα θα ήταν να στρίβει καλύτερα το scirocco (πιστεύω θα στρίβει) μόνο και μόνο λόγω του οτι θεωρείται πιο sport, είναι σε πιο σπορτιφ κατηγορία και απευθύνεται σε τέτοιο κοινό. Αυτός που δεν θέλει κάτι τέτοιο θα πάρει golf. Κατηγορία όπου είναι και η giulietta..

                                    Δε μου φάνηκε να στρίβει καλύτερα το Ρόκο πάντως.

                                    Sorry αλλά επειδή τα έχω πάει αρκετά γρήγορη βολτούλα και τα δύο (ίδια διαδρομή) δεν κατάλαβα το Vagακι να στρίβει ή να φρενάρει καλύτερα από την Giulietta.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ironman02 last edited by

                                      Εντάξει σχετικά είναι όλα. Δεν είναι και τίποτα υπεράμαξα και τα 2. Αμάξια του λαού είναι. Το κάθε αμάξι σου δίνει διαφορετική αίσθηση και μπορεί να νομίζεις οτι το ένα στρίβει καλύτερα και στην ουσία να μην στρίβει. Ούτε πιστεύω οτι οι διαφορές θα είναι χαοτικές. Μικρές πιστεύω θα είναι. Αλλά όπως και να το κάνουμε το scirocco είναι άλλη κατηγορία. Νομίζω είναι ατυχές να το συγκρίνουμε. Δε νομίζω οτι αυτός που θα έπαιρνε scirocco Θα κοίταγε τη giulietta. Αυτός ο άνθρωπος λογικά θέλει ένα 3θυρο, κουπέ, σπορτίφ αμάξι. Η giulietta όπως και να το κάνεις απευθύνεται και σε ανθρώπους με παιδιά κτλ. Δεν είναι τόσο προσανατολισμένη όσο το scirocco. Απλά θα μπορούσε να βγαίνει και 3θυρη. Όπως το golf. Αυτό με χαλάει πολύ..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                                        Εντάξει σχετικά είναι όλα. Δεν είναι και τίποτα υπεράμαξα και τα 2. Αμάξια του λαού είναι. Το κάθε αμάξι σου δίνει διαφορετική αίσθηση και μπορεί να νομίζεις οτι το ένα στρίβει καλύτερα και στην ουσία να μην στρίβει. Ούτε πιστεύω οτι οι διαφορές θα είναι χαοτικές. Μικρές πιστεύω θα είναι. Αλλά όπως και να το κάνουμε το scirocco είναι άλλη κατηγορία. Νομίζω είναι ατυχές να το συγκρίνουμε. Δε νομίζω οτι αυτός που θα έπαιρνε scirocco Θα κοίταγε τη giulietta. Αυτός ο άνθρωπος λογικά θέλει ένα 3θυρο, κουπέ, σπορτίφ αμάξι. Η giulietta όπως και να το κάνεις απευθύνεται και σε ανθρώπους με παιδιά κτλ. Δεν είναι τόσο προσανατολισμένη όσο το scirocco. Απλά θα μπορούσε να βγαίνει και 3θυρη. Όπως το golf. Αυτό με χαλάει πολύ..

                                        Νομίζεις... τουλάχιστον 2 άτομα μέσα σε αυτό το forum κοιτάνε και την Giulietta και το Scirocco. Και μάλιστα η ιταλίδα μας άρεσε περισσότερο οδηγικά και στους δύο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ναι αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε στριβει καλυτερα

                                          χρονους εχουμε πουθενα?
                                          fastestlaps εχει μονο εναν, δεν ειναι αρκετο

                                          συμφωνω παντως οτι δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια και αυτο ειναι λογικο, απο τη στιγμη που η vw θελησε να ξεκαθαρισει τους ρολους βγαζοντας και το τσιροτο και μαλακωνοντας πολυ το γκολφ, ενω η αλφα εχει ενα αυτοκινητο που πρεπει να τα κανει ολα (ειναι αλλωστε μονο 5θυρο )

                                          απο τη στιγμη μαλιστα που θελει να απευθυνθει σε περισσοτερο κοσμο απο οτι στο παρελθον λογικο ειναι το αυτοκινητο της να ειναι λιγοτερο ζπορ απο το προκατοχο του
                                          (για αυτο μαλλον τα εχει παρει κρανιο ο μπουσο )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            ναι αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε στριβει καλυτερα

                                            χρονους εχουμε πουθενα?

                                            Θα πεταχτώ αυρίο πρωί Σερρες να τα μετρήσω και αυριο το βράδυ θα τους έχεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 330
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 332 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr