Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 328
    • 329
    • 330
    • 331
    • 332
    • 490
    • 491
    • 330 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    93250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimhs last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Το ebd είναι ο ηλεκτρονικός κατανεμητής. Αφού δεν ξέρεις ορισμένα πράγματα καλό είναι να μην επιμένεις...

      σωπα!!
      εγω αλλο πραγμα σας ρωτησα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Καλά ότι αυτό ( ) κάνεις τόση ώρα το βλέπουμε...

        Στην ερώτηση σου απάντησα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimhs last edited by


          αυτο ειναι ενας μηχανικος κατανεμητης που εχουν ολα τα αυτοκινητα
          και ρωταω αμα τα καινουργια αυτοκινητα εξοπλισμενα με ebd εχουν τετοιο πραγμα ή η καταναμη των φρενων βασιζετε μονο στο ebd

          ποσο πιο απλα να στο κανω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αυτο πλεον δεν υπαρχει.Ολα γινονται μεσω της μοναδας του ABS που αυξομειωνει την δυναμη πεδησης σε καθε τροχο .
            http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic ... stribution
            τελος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Σου απαντήσαμε όλοι. Ο ηλεκτρονικός κατανεμητής αντικατέστησε τον μηχανικό. Τέρμα το απο εμένα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jimhs last edited by

                bill thanks
                zeus...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  edit mod

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Τελος λεμε τα offtopic!!!!! [mod]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimhs last edited by

                      edit mod

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:

                        και με 10ευρω βαζεις ενα διακοπτακι και το βγαζεις οφ.....

                        Και το EBD παρέα και αρχίζεις τις ζεϊμπεκιές στα φρεναρίσματα

                        Όχι, μόνο το esp βγαίνει. Όπως όταν ο σαρμακ είχε χάσει το esp αλλά όχι και το ebd. Και στην τζιουλεττα πχ αν ξεφυσώσει κανείς τον yaw sensor δεν νομίζω να χάσει τον κατανεμητή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:

                          και με 10ευρω βαζεις ενα διακοπτακι και το βγαζεις οφ.....

                          Και το EBD παρέα και αρχίζεις τις ζεϊμπεκιές στα φρεναρίσματα

                          Όχι, μόνο το esp βγαίνει. Όπως όταν ο σαρμακ είχε χάσει το esp αλλά όχι και το ebd. Και στην τζιουλεττα πχ αν ξεφυσώσει κανείς τον yaw sensor δεν νομίζω να χάσει τον κατανεμητή.

                          Στην Corolla TS μια χαρά τον είχε χάσει τον κατανεμητή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Οκ, στο 207 παντως με διακοπτάκι esp δεν χάνεις abs κ ebd.

                            Ερώτηση: όλες φοράνε το ίδιο σασμάν; Δλδ 120/170/qv;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:

                              και με 10ευρω βαζεις ενα διακοπτακι και το βγαζεις οφ.....

                              Και το EBD παρέα και αρχίζεις τις ζεϊμπεκιές στα φρεναρίσματα

                              Όχι, μόνο το esp βγαίνει. Όπως όταν ο σαρμακ είχε χάσει το esp αλλά όχι και το ebd. Και **στην τζιουλεττα πχ αν ξεφυσώσει κανείς τον yaw sensor **δεν νομίζω να χάσει τον κατανεμητή.

                              Δεν ξερω για αλλα αυτοκινητα, αλλα στην Giulietta δεν χρειαζεται να προβει κανεις σε τετοια κινηση, αφου δεν προκειται να ενοχλησει καποιον 'ανησυχο' πιθανοτατα ΠΟΤΕ, η μη πληρης απενεργοποιηση του ESP, και αυτο γιατι ετσι κι αλλιως στην θεση D, η παρεμβατικοτητα του μειωνεται/καθυστερει σε πολυ μεγαλο ποσοστο.
                              Δεν ειναι τυχαιο εξαλλου οτι στα τεστ αποτελεσματικοτητας του ESP απο το EuroNcap (τυποποιημενη μετρηση αποτομης αλλαγης κατευθυνσης) η Giulietta με τον διακοπτη στην θεση D, συμπεριφερθηκε στον δρομο σαν να ηταν το ESP off, δηλαδη μετα απο ενα σημειο γλυστρυσε, και εχασε την αρχικη της πορεια.
                              Αντιθετως στην θεση Ν, ηταν απολυτως σταθερη στην ιδια ακριβως διαδικασια.
                              Περαν αυτου, και απο συντομη βολτα με 170αρα, με τα ηλεκτρονικα στην θεση D, προσωπικα ενιωσα οτι μπορουσα να την τοποθετησω οπως ακριβως θελω, πριν, στην κορυφη, και στην εξοδο οποιασδηποτε στροφης, με την ουρα να ελαφρωνει αναλογα με τις δοσεις γκαζιου, τιμονιου, ή και φρενου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                Οκ, στο 207 παντως με διακοπτάκι esp δεν χάνεις abs κ ebd.

                                Ερώτηση: όλες φοράνε το ίδιο σασμάν; Δλδ 120/170/qv;

                                Νομιζω ναι, το C635, αλλα καλυτερα, ας επιβεβεβαιωσει καποιος εκ των δυο χρηστων με τα γνωστα Ιταλικα ονοματα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johncharles last edited by

                                  από το δελτίο τύπου:

                                  «120 HP 1.4TB, 170 HP 1.4TB Multiair, 235 HP 1750 TBi, 105 HP 1.6 JTDM, 170 HP 2.0 JTDM

                                  Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα state-of-the-art manual 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο τριών αξόνων, ικανό να διαχειριστεί μέχρι 350 Nm ροπής. Παράλληλα σε κάποιες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμο και το νέο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT.»

                                  «...εκτός από ένα 6τάχυτο μηχανικό, η Giulietta θα διαθέτει και εκδόσεις με το νέο 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο της εταιρείας (Alfa TCT - Twin Clutch Technology) με σειριακή και αυτόματη λειτουργία.»

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Με αφορμή τον φίλο μας με το Golf ακούστε τι μου είπε γνωστός μου χθες το βράδυ που το πήρε πρόσφατα.Ρωτάω μεταξύ ποιον αυτοκινήτων σκεφτόταν και μου λέει Golf και Giulietta.Και ρωτάω και εγώ γιατί δεν πήρε την κυρία.Και μου λέει το απίστευτο.'δεν είχε μπάρες προστασία στις πόρτες οι οποίες είναι πολύ ελαφριές ενώ στο Golf είχε και γαι το λόγο αυτό είναι βαρύτερες άρα είναι και πιο ασφαλές' .Έμεινα λοιπόν για μερικά δευτερόλεπτα και τον κοιτούσα.Τον ρωτάω μετά εάν είδε τα αποτελέσματα του Euroncap και τότε ακούω το απίθανο 'Αυτά είναι πληρωμένα.Δεν μπορεί ιταλικό να είναι πιο ασφαλές από γερμανικό αυτοκίνητο' και πως 'αυτό το καταλαβαίνεις μπαίνοντας στο Golf.'
                                    Μετά και το δεύτερο σοκ δεν συνέχισα την συζήτηση γιατί όπως καταλαβέτε θα γινόταν χαμός και δεν έπρεπε να γίνουμε ρεζίλι μες στο κόσμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      1986 last edited by

                                      Έπρεπε να του πεις οτι ολα τα car πλέον είναι ασφαλέστερα εκτός απο τα κινέζικα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johncharles last edited by

                                        Ειλικρινά Orestisren, γιατί σου φαίνεται περίεργο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                          Με αφορμή τον φίλο μας με το Golf ακούστε τι μου είπε γνωστός μου χθες το βράδυ που το πήρε πρόσφατα.Ρωτάω μεταξύ ποιον αυτοκινήτων σκεφτόταν και μου λέει Golf και Giulietta.Και ρωτάω και εγώ γιατί δεν πήρε την κυρία.Και μου λέει το απίστευτο.'δεν είχε μπάρες προστασία στις πόρτες οι οποίες είναι πολύ ελαφριές ενώ στο Golf είχε και γαι το λόγο αυτό είναι βαρύτερες άρα είναι και πιο ασφαλές' .Έμεινα λοιπόν για μερικά δευτερόλεπτα και τον κοιτούσα.Τον ρωτάω μετά εάν είδε τα αποτελέσματα του Euroncap και τότε ακούω το απίθανο 'Αυτά είναι πληρωμένα.Δεν μπορεί ιταλικό να είναι πιο ασφαλές από γερμανικό αυτοκίνητο' και πως 'αυτό το καταλαβαίνεις μπαίνοντας στο Golf.'
                                          Μετά και το δεύτερο σοκ δεν συνέχισα την συζήτηση γιατί όπως καταλαβέτε θα γινόταν χαμός και δεν έπρεπε να γίνουμε ρεζίλι μες στο κόσμο.

                                          Τυπικός αγοραστής Γκολφ. Που είναι το περίεργο??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            konstantinos last edited by

                                            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                            Με αφορμή τον φίλο μας με το Golf ακούστε τι μου είπε γνωστός μου χθες το βράδυ που το πήρε πρόσφατα.Ρωτάω μεταξύ ποιον αυτοκινήτων σκεφτόταν και μου λέει Golf και Giulietta.Και ρωτάω και εγώ γιατί δεν πήρε την κυρία.Και μου λέει το απίστευτο.'δεν είχε μπάρες προστασία στις πόρτες οι οποίες είναι πολύ ελαφριές ενώ στο Golf είχε και γαι το λόγο αυτό είναι βαρύτερες άρα είναι και πιο ασφαλές' .Έμεινα λοιπόν για μερικά δευτερόλεπτα και τον κοιτούσα.Τον ρωτάω μετά εάν είδε τα αποτελέσματα του Euroncap και τότε ακούω το απίθανο 'Αυτά είναι πληρωμέναSIEMENS.Δεν μπορεί ιταλικό να είναι πιο ασφαλές από γερμανικό αυτοκίνητο' και πως 'αυτό το καταλαβαίνεις μπαίνοντας στο Golf.'
                                            Μετά και το δεύτερο σοκ δεν συνέχισα την συζήτηση γιατί όπως καταλαβέτε θα γινόταν χαμός και δεν έπρεπε να γίνουμε ρεζίλι μες στο κόσμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 330 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr