Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 189
    • 190
    • 41 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    3790
    75651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ο χρήστης Storm έγραψε:
      ... Σιγά μην το φέρει όμως...

      Τι να πρωτοφέρει? Σχεδόν ολοκληρη η γκάμα στο εξωτερικό έχει αλλάξει!
      Sonata, IX35, Elantra, Verna, Genesis, I30 f/l, Sportage, Sorento ... πάλι καλά που ήρθαν τα Venga και Soul!!!
      Δεν θυμάμαι άλλοτε η Hyundai στην Ελλάδα να είναι πίσω σε ανανεώσεις και τόσο ... αθόρυβη!

      Όσο για το 'RB concept' ή Accent ή Verna ή i25 ή όπως το λένε, 4θυρο μικρομεσαίο στην Ευρώπη = δύσκολο θέμα. Αλλα ισχύουν στη χώρα του Lada 2105.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
        ...

        Φίλε, νομίζω ότι ο Mr. Davaris την πάει για φούντο την Hyundai στην Ελλάδα.
        Μάλλον θέλει μόνο την ΚΙΑ. Ίσως η ΚΙΑ να έχει μεγαλύτερα περιθώρια για κέρδη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Ίσως να έχεις δίκιο.
          Στη μάχη 'γκάμα Ceed' με ένα και μοναδικό 5θυρο i30, Venga/Soul με το 200 ετών Matrix ... φαίνεται ποιος νικάει!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            patro last edited by

            το i30 περιεργως ομως τον τελευταιο καιρο πουλαει πολυ περισσοτερο απο το ceed.

            για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης patro έγραψε:

              για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bfc_xxx last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.

                Ο κινητήρας ζεστένεται όχι οταν έχει πρόβλημα η μπαταρία αλλά όταν δε δουλεύει ο ιμάντας που φορτίζει τη μπαταρία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:

                  για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.

                  Ο κινητήρας ζεστένεται όχι οταν έχει πρόβλημα η μπαταρία αλλά όταν δε δουλεύει ο ιμάντας που φορτίζει τη μπαταρία.

                  Μαλλον γιατι δεν δουλευει η τρομπα νερου ,οχι γιατι δεν φορτιζει η μπαταρια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    patro last edited by

                    εγω σας γραφω επειδη ειχα προβλημα με το δυναμο προσφατα , οτι οταν δεν εχουμε ρευμα (για οποιον λογο θελετε , μπαταρια , δυναμο , ιμαντας κλπ) δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου , εφτασα σε αυτο το συμπερασμα γιατι και εγω ειχα προβλημα υπερθεμανσης αλλα δεν ειχα κανενα προβλημα με τους ιμαντες , απλα ειχε χαλασει το δυναμο με αποτελεσμα τελειωσει η μπαταρια.

                    'most cars have electric fans'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης patro έγραψε:
                      εγω σας γραφω επειδη ειχα προβλημα με το δυναμο προσφατα , οτι οταν δεν εχουμε ρευμα (για οποιον λογο θελετε , μπαταρια , δυναμο , ιμαντας κλπ) δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου , εφτασα σε αυτο το συμπερασμα γιατι και εγω ειχα προβλημα υπερθεμανσης αλλα δεν ειχα κανενα προβλημα με τους ιμαντες , απλα ειχε χαλασει το δυναμο με αποτελεσμα τελειωσει η μπαταρια.

                      'most cars have electric fans'

                      Τα βεντιλατερ αναβουν συνηθως μονο εντος πολης γιατι δεν κρυωνει το ψυγειο λογω των χαμηλων ταχυτητων,εκτος αν αναψεις το AC.Aφου ειχες προβλημα με το δυναμο δεν ηταν μονο τα βεντιλατερ που δεν δουλευαν αλλα ολα τα ηλεκτρικα του αμαξιου.Παντως αν εχει κοπει ο ιμαντας για τα βοηθητικα συστημα η αντλια νερου δεν γυρναει οποτε παλι εχεις υψηλες θερμοκρασιες (εκτος αν η αντλια γυρναει με τον ιμαντα χρονισμου) .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nascar1 last edited by

                        Ο χρήστης patro έγραψε:
                        το i30 περιεργως ομως τον τελευταιο καιρο πουλαει πολυ περισσοτερο απο το ceed.

                        για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.

                        δεν είναι καθόλου περίεργο αν σκεφτείς πως πλεον το σιντ είναι μόλις 90 άλογα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                          Στο 5θυρο Verna μάλλον το Ford Fiesta είχαν στο νου τους!!!

                          Και το πίσω μέρος.

                          δεν είναι καθόλου περίεργο αν σκεφτείς πως πλεον το σιντ είναι μόλις 90 άλογα...

                          Θα έπρεπε όμως να παίζουν μεγαλύτερο ρόλο τα 139 gr/χλμ Co2 του νέου Ceed 1,4 με τα 90ΗΡ από τα 145 gr/χλμ του i30 1,4.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Πως είναι έτσι από πίσω;
                            Παραλίγο να καταργήσουν εντελώς το πίσω τζάμι...

                            Χάλι εντελώς...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nascar1 last edited by

                              Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                              Στο 5θυρο Verna μάλλον το Ford Fiesta είχαν στο νου τους!!!

                              Και το πίσω μέρος.

                              δεν είναι καθόλου περίεργο αν σκεφτείς πως πλεον το σιντ είναι μόλις 90 άλογα...

                              Θα έπρεπε όμως να παίζουν μεγαλύτερο ρόλο τα 139 gr/χλμ Co2 του νέου Ceed 1,4 με τα 90ΗΡ από τα 145 gr/χλμ του i30 1,4.

                              Εμένα δεν μου καίγεται καρφί για τις εκπομπές ρύπων (άλλωστε δεν μένω αθήνα)...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Αν και όταν ισχύσουν τα όρια των 140 γρ/χλμ σε δακτύλιους αλλά και σε άλλα όπως τέλη τότε θα ενδιαφέρει την τσέπη του 50% του πληθυσμού.
                                Το άλλο 50% θα έχει άλλα κριτήρια επιλογής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                  Αν και όταν ισχύσουν τα όρια των 140 γρ/χλμ σε δακτύλιους αλλά και σε άλλα όπως τέλη τότε θα ενδιαφέρει την τσέπη του 50% του πληθυσμού.
                                  Το άλλο 50% θα έχει άλλα κριτήρια επιλογής.

                                  Δε νομίζω ότι οι μισοί Έλληνες θα διαλέξουν αυτοκίνητο βάσει τελών κυκλοφορίας. Πρώτο κριτήριο παραμένει η τιμή αγοράς και ο εξοπλισμός, μετά το σχέδιο, μετά το όνομα που έχει η εταιρεία στην αγορά και μετά τα έξοδα του. Υπάρχουν βέβαια και μερικοί σαν εμάς καλή ώρα που μας ενδιαφέρουν πρωτίστως τα ωραία πράγματα σε ένα αυτοκίνητο (κινητήρας-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά κλπ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drunkard last edited by

                                    Η ναυαρχιδα της Hyundai ακουει στο ονομα Eqqus και με αυτη θελει να ανταγωνιστει με μοντελα οπως η Mercedes s-class , η bmw 7 , το Α8 και τα Lexus LS & GS στις αγορες της Αμερικης και τις Ασιας . Στην
                                    ευρωπη ειναι απιθανο να το δουμε , μιας και δεν θα εχει τυχη απεναντι στο μονοπωλιο των Γερμανων.
                                    Φοραει κινητηρα 4.6L της σειρας TAU και εχει 6ταχυτο αυτοματο με shifttronic.
                                    Οπλα του ειναι το πολυ καλο πλαισιο απο το Genesis , οι μεγαλες δοσεις πολυτελειας και ποιοτητας , ο εξοπλισμος και φυσικα η τιμη ( θα πωλείται οσο στοιχίζει μια BMW σειρα 5 στην Αμερικη)

                                    Αισθητικα μου αρεσει καλυτερα απο τα Lexus και την 7αρα οχι ομως και απο την S-class ,απο την οποιΑ οπως φαινεται οι Κορεατες ''εμπνευστηκαν'' την μασκα

                                    Φυσικα εχει ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες που εχει ενα οχημα της κατηγοριας του ( κλιματιζόμενα καθίσματα που κανουν μασάζ , καμερες πορειας μπροστα & πισω , ηλεκτρονικα ελεγχόμενες αναρτησεις , ψυγειο και άλλα τέτοια κομφορ )

                                    Εδω ειναι το site του http://equus.hyundai.com/
                                    και εδω ειναι ενα λινκ με φωτογραφιες του αυτοκινητου http://cars.about.com/od/hyundai/ig/Hyundai-Equus-photo-gallery/



                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Μπροστα θυμιζει κατι απο Λεξους και πισω κατι απο Μερσεντες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Η ναυαρχιδα της Hyundai ακουει στο ονομα Eqqus και με αυτη θελει να ανταγωνιστει με μοντελα οπως η Mercedes s-class , η bmw 7 , το Α8 και τα Lexus LS & GS στις αγορες της Αμερικης και τις Ασιας . Στην
                                        ευρωπη ειναι απιθανο να το δουμε , μιας και δεν θα εχει τυχη απεναντι στο μονοπωλιο των Γερμανων.

                                        Στην δυτική ευρώπη μεσουρανεί η γερμανική τριάδα με ολίγη από Τζάγκουαρ και δυσκολεύονται ακόμη και τα Λέξους παρόλο που έχουν κάνει ασήκωτα από το ξύλο όλα τα προαναφερθέντα σε Αμερική, Καναδά, Ιαπωνία και Ρωσσία.
                                        Η επέκταση της γκάμας της εν λόγω φίρμας ακόμη και σε τομείς σχεδόν ταμπού για τους κολλημένους, είναι η είδηση και είναι εντυπωσιακή.

                                        Πάντως δεν ανταγωνίζεται ευθέως τις Μερσεντές Σ ή την Μπεμβέ 7, αλλά προτάσεις σαν τα μεσαία Λέξους GS, κάποια Άκιουρα, Κάντιλακ και λίγο Ινφίνιτι, αυτοκίνητα δηλαδή και κλάση ολόκληρη που φυτοζωεί στην ευρώπη όπου οι επιλογές συνήθως είναι ντόπιες και επαναλαμβανόμενες.

                                        Πρώτη παρουσίαση στο C&D
                                        http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_hyundai_equus-first_drive_review

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harisnikolop last edited by

                                          Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                                          Η ναυαρχιδα της Hyundai ακουει στο ονομα Eqqus και με αυτη θελει να ανταγωνιστει με μοντελα οπως η Mercedes s-class , η bmw 7 , το Α8 και τα Lexus LS & GS στις αγορες της Αμερικης και τις Ασιας . Στην
                                          ευρωπη ειναι απιθανο να το δουμε , μιας και δεν θα εχει τυχη απεναντι στο μονοπωλιο των Γερμανων.
                                          Φοραει κινητηρα 4.6L της σειρας TAU και εχει 6ταχυτο αυτοματο με shifttronic.
                                          Οπλα του ειναι το πολυ καλο πλαισιο απο το Genesis , οι μεγαλες δοσεις πολυτελειας και ποιοτητας , ο εξοπλισμος και φυσικα η τιμη ( θα πωλείται οσο στοιχίζει μια BMW σειρα 5 στην Αμερικη)

                                          Αισθητικα μου αρεσει καλυτερα απο τα Lexus και την 7αρα οχι ομως και απο την S-class ,απο την οποιΑ οπως φαινεται οι Κορεατες ''εμπνευστηκαν'' την μασκα

                                          Φυσικα εχει ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες που εχει ενα οχημα της κατηγοριας του ( κλιματιζόμενα καθίσματα που κανουν μασάζ , καμερες πορειας μπροστα & πισω , ηλεκτρονικα ελεγχόμενες αναρτησεις , ψυγειο και άλλα τέτοια κομφορ )

                                          Εδω ειναι το site του http://equus.hyundai.com/
                                          και εδω ειναι ενα λινκ με φωτογραφιες του αυτοκινητου http://cars.about.com/od/hyundai/ig/Hyundai-Equus-photo-gallery/



                                          Αν είναι αυτό που οδηγεί ο Ντι κάπριο στο Ινσέπτιον τότε, εμφανισιακά είναι ΑΜΑΞΑΡΑ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Βασισμένο τεχνολογικά στο εκθεσιακό του 2009

                                            παρουσίασαν την ηλεκτρική έκδοση.

                                            http://www.worldcarfans.com/110090928308/hyundai-blueon-full-speed-electric-vehicle-fsev-unveiled
                                            και μάλλον βλέπουμε και το f/l στην εξωτερική εμφάνιση!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 41 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr