-
Ίσως να έχεις δίκιο.
Στη μάχη 'γκάμα Ceed' με ένα και μοναδικό 5θυρο i30, Venga/Soul με το 200 ετών Matrix ... φαίνεται ποιος νικάει! -
το i30 περιεργως ομως τον τελευταιο καιρο πουλαει πολυ περισσοτερο απο το ceed.
για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.
Ο κινητήρας ζεστένεται όχι οταν έχει πρόβλημα η μπαταρία αλλά όταν δε δουλεύει ο ιμάντας που φορτίζει τη μπαταρία.
-
Ο χρήστης bfc_xxx έγραψε:
για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.
Ο κινητήρας ζεστένεται όχι οταν έχει πρόβλημα η μπαταρία αλλά όταν δε δουλεύει ο ιμάντας που φορτίζει τη μπαταρία.
Μαλλον γιατι δεν δουλευει η τρομπα νερου ,οχι γιατι δεν φορτιζει η μπαταρια.
-
εγω σας γραφω επειδη ειχα προβλημα με το δυναμο προσφατα , οτι οταν δεν εχουμε ρευμα (για οποιον λογο θελετε , μπαταρια , δυναμο , ιμαντας κλπ) δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου , εφτασα σε αυτο το συμπερασμα γιατι και εγω ειχα προβλημα υπερθεμανσης αλλα δεν ειχα κανενα προβλημα με τους ιμαντες , απλα ειχε χαλασει το δυναμο με αποτελεσμα τελειωσει η μπαταρια.
'most cars have electric fans'
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
εγω σας γραφω επειδη ειχα προβλημα με το δυναμο προσφατα , οτι οταν δεν εχουμε ρευμα (για οποιον λογο θελετε , μπαταρια , δυναμο , ιμαντας κλπ) δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου , εφτασα σε αυτο το συμπερασμα γιατι και εγω ειχα προβλημα υπερθεμανσης αλλα δεν ειχα κανενα προβλημα με τους ιμαντες , απλα ειχε χαλασει το δυναμο με αποτελεσμα τελειωσει η μπαταρια.'most cars have electric fans'
Τα βεντιλατερ αναβουν συνηθως μονο εντος πολης γιατι δεν κρυωνει το ψυγειο λογω των χαμηλων ταχυτητων,εκτος αν αναψεις το AC.Aφου ειχες προβλημα με το δυναμο δεν ηταν μονο τα βεντιλατερ που δεν δουλευαν αλλα ολα τα ηλεκτρικα του αμαξιου.Παντως αν εχει κοπει ο ιμαντας για τα βοηθητικα συστημα η αντλια νερου δεν γυρναει οποτε παλι εχεις υψηλες θερμοκρασιες (εκτος αν η αντλια γυρναει με τον ιμαντα χρονισμου) .
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
το i30 περιεργως ομως τον τελευταιο καιρο πουλαει πολυ περισσοτερο απο το ceed.για τα ηλεκτρικα που λεγατε , ο κινητηρας ζεσταινεται οταν εχουμε προβλημα με τη μπαταρια γιατι δεν δουλευει ο ανεμιστηρας του ψυγειου.
δεν είναι καθόλου περίεργο αν σκεφτείς πως πλεον το σιντ είναι μόλις 90 άλογα...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο 5θυρο Verna μάλλον το Ford Fiesta είχαν στο νου τους!!!Και το πίσω μέρος.
δεν είναι καθόλου περίεργο αν σκεφτείς πως πλεον το σιντ είναι μόλις 90 άλογα...
Θα έπρεπε όμως να παίζουν μεγαλύτερο ρόλο τα 139 gr/χλμ Co2 του νέου Ceed 1,4 με τα 90ΗΡ από τα 145 gr/χλμ του i30 1,4.
-
Πως είναι έτσι από πίσω;
Παραλίγο να καταργήσουν εντελώς το πίσω τζάμι...Χάλι εντελώς...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στο 5θυρο Verna μάλλον το Ford Fiesta είχαν στο νου τους!!!
Και το πίσω μέρος.
δεν είναι καθόλου περίεργο αν σκεφτείς πως πλεον το σιντ είναι μόλις 90 άλογα...
Θα έπρεπε όμως να παίζουν μεγαλύτερο ρόλο τα 139 gr/χλμ Co2 του νέου Ceed 1,4 με τα 90ΗΡ από τα 145 gr/χλμ του i30 1,4.
Εμένα δεν μου καίγεται καρφί για τις εκπομπές ρύπων (άλλωστε δεν μένω αθήνα)...
-
Αν και όταν ισχύσουν τα όρια των 140 γρ/χλμ σε δακτύλιους αλλά και σε άλλα όπως τέλη τότε θα ενδιαφέρει την τσέπη του 50% του πληθυσμού.
Το άλλο 50% θα έχει άλλα κριτήρια επιλογής. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν και όταν ισχύσουν τα όρια των 140 γρ/χλμ σε δακτύλιους αλλά και σε άλλα όπως τέλη τότε θα ενδιαφέρει την τσέπη του 50% του πληθυσμού.
Το άλλο 50% θα έχει άλλα κριτήρια επιλογής.Δε νομίζω ότι οι μισοί Έλληνες θα διαλέξουν αυτοκίνητο βάσει τελών κυκλοφορίας. Πρώτο κριτήριο παραμένει η τιμή αγοράς και ο εξοπλισμός, μετά το σχέδιο, μετά το όνομα που έχει η εταιρεία στην αγορά και μετά τα έξοδα του. Υπάρχουν βέβαια και μερικοί σαν εμάς καλή ώρα που μας ενδιαφέρουν πρωτίστως τα ωραία πράγματα σε ένα αυτοκίνητο (κινητήρας-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά κλπ).
-
Η ναυαρχιδα της Hyundai ακουει στο ονομα Eqqus και με αυτη θελει να ανταγωνιστει με μοντελα οπως η Mercedes s-class , η bmw 7 , το Α8 και τα Lexus LS & GS στις αγορες της Αμερικης και τις Ασιας . Στην
ευρωπη ειναι απιθανο να το δουμε , μιας και δεν θα εχει τυχη απεναντι στο μονοπωλιο των Γερμανων.
Φοραει κινητηρα 4.6L της σειρας TAU και εχει 6ταχυτο αυτοματο με shifttronic.
Οπλα του ειναι το πολυ καλο πλαισιο απο το Genesis , οι μεγαλες δοσεις πολυτελειας και ποιοτητας , ο εξοπλισμος και φυσικα η τιμη ( θα πωλείται οσο στοιχίζει μια BMW σειρα 5 στην Αμερικη)Αισθητικα μου αρεσει καλυτερα απο τα Lexus και την 7αρα οχι ομως και απο την S-class ,απο την οποιΑ οπως φαινεται οι Κορεατες ''εμπνευστηκαν'' την μασκα
Φυσικα εχει ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες που εχει ενα οχημα της κατηγοριας του ( κλιματιζόμενα καθίσματα που κανουν μασάζ , καμερες πορειας μπροστα & πισω , ηλεκτρονικα ελεγχόμενες αναρτησεις , ψυγειο και άλλα τέτοια κομφορ )
Εδω ειναι το site του http://equus.hyundai.com/
και εδω ειναι ενα λινκ με φωτογραφιες του αυτοκινητου http://cars.about.com/od/hyundai/ig/Hyundai-Equus-photo-gallery/ -
Μπροστα θυμιζει κατι απο Λεξους και πισω κατι απο Μερσεντες.
-
Η ναυαρχιδα της Hyundai ακουει στο ονομα Eqqus και με αυτη θελει να ανταγωνιστει με μοντελα οπως η Mercedes s-class , η bmw 7 , το Α8 και τα Lexus LS & GS στις αγορες της Αμερικης και τις Ασιας . Στην
ευρωπη ειναι απιθανο να το δουμε , μιας και δεν θα εχει τυχη απεναντι στο μονοπωλιο των Γερμανων.Στην δυτική ευρώπη μεσουρανεί η γερμανική τριάδα με ολίγη από Τζάγκουαρ και δυσκολεύονται ακόμη και τα Λέξους παρόλο που έχουν κάνει ασήκωτα από το ξύλο όλα τα προαναφερθέντα σε Αμερική, Καναδά, Ιαπωνία και Ρωσσία.
Η επέκταση της γκάμας της εν λόγω φίρμας ακόμη και σε τομείς σχεδόν ταμπού για τους κολλημένους, είναι η είδηση και είναι εντυπωσιακή.Πάντως δεν ανταγωνίζεται ευθέως τις Μερσεντές Σ ή την Μπεμβέ 7, αλλά προτάσεις σαν τα μεσαία Λέξους GS, κάποια Άκιουρα, Κάντιλακ και λίγο Ινφίνιτι, αυτοκίνητα δηλαδή και κλάση ολόκληρη που φυτοζωεί στην ευρώπη όπου οι επιλογές συνήθως είναι ντόπιες και επαναλαμβανόμενες.
Πρώτη παρουσίαση στο C&D
http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_hyundai_equus-first_drive_review -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Η ναυαρχιδα της Hyundai ακουει στο ονομα Eqqus και με αυτη θελει να ανταγωνιστει με μοντελα οπως η Mercedes s-class , η bmw 7 , το Α8 και τα Lexus LS & GS στις αγορες της Αμερικης και τις Ασιας . Στην
ευρωπη ειναι απιθανο να το δουμε , μιας και δεν θα εχει τυχη απεναντι στο μονοπωλιο των Γερμανων.
Φοραει κινητηρα 4.6L της σειρας TAU και εχει 6ταχυτο αυτοματο με shifttronic.
Οπλα του ειναι το πολυ καλο πλαισιο απο το Genesis , οι μεγαλες δοσεις πολυτελειας και ποιοτητας , ο εξοπλισμος και φυσικα η τιμη ( θα πωλείται οσο στοιχίζει μια BMW σειρα 5 στην Αμερικη)Αισθητικα μου αρεσει καλυτερα απο τα Lexus και την 7αρα οχι ομως και απο την S-class ,απο την οποιΑ οπως φαινεται οι Κορεατες ''εμπνευστηκαν'' την μασκα
Φυσικα εχει ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες που εχει ενα οχημα της κατηγοριας του ( κλιματιζόμενα καθίσματα που κανουν μασάζ , καμερες πορειας μπροστα & πισω , ηλεκτρονικα ελεγχόμενες αναρτησεις , ψυγειο και άλλα τέτοια κομφορ )
Εδω ειναι το site του http://equus.hyundai.com/
και εδω ειναι ενα λινκ με φωτογραφιες του αυτοκινητου http://cars.about.com/od/hyundai/ig/Hyundai-Equus-photo-gallery/Αν είναι αυτό που οδηγεί ο Ντι κάπριο στο Ινσέπτιον τότε, εμφανισιακά είναι ΑΜΑΞΑΡΑ
-
Βασισμένο τεχνολογικά στο εκθεσιακό του 2009
παρουσίασαν την ηλεκτρική έκδοση.
http://www.worldcarfans.com/110090928308/hyundai-blueon-full-speed-electric-vehicle-fsev-unveiled
και μάλλον βλέπουμε και το f/l στην εξωτερική εμφάνιση! -
το εσωτερικο του blue on με τους χρωματισμους ειναι πολυ ευχαριστο και μοντερνο.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Βασισμένο τεχνολογικά στο εκθεσιακό του 2009
παρουσίασαν την ηλεκτρική έκδοση.
http://www.worldcarfans.com/110090928308/hyundai-blueon-full-speed-electric-vehicle-fsev-unveiled
και μάλλον βλέπουμε και το f/l στην εξωτερική εμφάνιση!δεν μου αρεσει ετσι οπως το κανανε , η εταιρικη μασκα δεν του παει
HYUNDAI FORUM