Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανανεωμένη C5
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Ανανεωμένη C5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Μελλοντικά Μοντέλα
    28
    81
    50
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Mε στοιχεία δανεισμένα απο το πειραματικό C-Airlounge. Το πίσω μέρος μου θυμίζει λίγο το Vel Satis της Renault.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Mε στοιχεία δανεισμένα απο το πειραματικό C-Airlounge. Το πίσω μέρος μου θυμίζει λίγο το Vel Satis της Renault.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Mε στοιχεία δανεισμένα απο το πειραματικό C-Airlounge. Το πίσω μέρος μου θυμίζει λίγο το Vel Satis της Renault.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Χμ, αν και δεν είναι καθαρές, έχει πίσω φώτα που ξεχωρίζουν (σε αντίθεση με τα παλιά ξενέρωτα) και μπροστά τη νέα εταιρική ταυτότητα της φίρμας. Ελπίζω να κρύβει λίγο τον όγκο της εξωτερικά γιατί η παλιά μου φαίνονταν πολύ μαούνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ο χρήστης christopher έγραψε:
              Χμ, αν και δεν είναι καθαρές, έχει πίσω φώτα που ξεχωρίζουν (σε αντίθεση με τα παλιά ξενέρωτα) και μπροστά τη νέα εταιρική ταυτότητα της φίρμας. Ελπίζω να κρύβει λίγο τον όγκο της εξωτερικά γιατί η παλιά μου φαίνονταν πολύ μαούνα.

              Οντως το προηγουμενο μοντελο ήταν πολύ χοντροκοπιά......

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                pavlos23 last edited by

                Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                Χμ, αν και δεν είναι καθαρές, έχει πίσω φώτα που ξεχωρίζουν (σε αντίθεση με τα παλιά ξενέρωτα) και μπροστά τη νέα εταιρική ταυτότητα της φίρμας. Ελπίζω να κρύβει λίγο τον όγκο της εξωτερικά γιατί η παλιά μου φαίνονταν πολύ μαούνα.

                Οντως το προηγουμενο μοντελο ήταν πολύ χοντροκοπιά......

                Θα συμφωνήσω και με τους δυο σας. Πιστεύω πως η ανανεωμένη έχει περισσότερο στυλ ή μάλλον έχει σττυλ κάτι που δεν έχει η τωρινή C5.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pavlos23 last edited by



                  Μuuuuch better...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sado last edited by

                    Πόλύ ωραίο είναι. Ειδικά η μούρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      markvag last edited by

                      Πάντως μ' αρέσει που η Citroen έχει ξαναβρει την παλιά της διαφορετικότητα...

                      Άσχημο ή όχι το C5 ξεχωρίζει. Είναι μεγάλο, καθόλου σπορ, άνετο και τόσο άσχημο που μ' αρέσει...

                      Σε κάθε περίπτωση πάντως κάτι διαφορετικό!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kpsig moderator last edited by

                        Ναι αλλά από στοιβαρότητα, 'δέσιμο' δεν τα πάει και τόσο καλά... Δεν αφήνει την αίσθηση του συμπαγούς αυτοκινήτου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          interland-gr last edited by

                          Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-1970 last edited by

                            Ο χρήστης sado έγραψε:
                            Πόλύ ωραίο είναι. Ειδικά η μούρη.

                            Η μούρη είναι ένα από τα ατού του αυτοκινήτου και σαφως γενικοτερα αυτό το μοντέλο είναι πολύ πιό αρμονικό σε σχέση με τον προκάτοχό του...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              balo last edited by

                              Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                              Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!

                              Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pavlos23 last edited by

                                Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                Πάντως μ' αρέσει που η Citroen έχει ξαναβρει την παλιά της διαφορετικότητα...

                                Άσχημο ή όχι το C5 ξεχωρίζει. Είναι μεγάλο, καθόλου σπορ, άνετο και τόσο άσχημο που μ' αρέσει...

                                Σε κάθε περίπτωση πάντως κάτι διαφορετικό!

                                Σωστός,η τωρινή C5 είναι υπόδειγμα αδιάφορου αυτοκινήτου. με τις αλλαγές που θα γίνουν σ'αυτή θα αποκτήσει τουλάχιστον λιγάκι στύλ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  interland-gr last edited by

                                  Ο χρήστης balo έγραψε:

                                  Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!

                                  Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;

                                  Φλυαρείς ανευ ουσίας.
                                  Το θέμα μας είναι το c5 και όχι μέθοδοι marketing. Αν θέλεις, και μπορείς, να συζητήσουμε το θέμα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω σε ένα μελοντικό νέο θέμα σου στα περί αυτοκίνησης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    balo last edited by

                                    Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                                    Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!

                                    Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;

                                    Φλυαρείς ανευ ουσίας.
                                    Το θέμα μας είναι το c5 και όχι μέθοδοι marketing. Αν θέλεις, και μπορείς, να συζητήσουμε το θέμα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω σε ένα μελοντικό νέο θέμα σου στα περί αυτοκίνησης.

                                    Μην αρπάζεσαι φίλε μου! Όταν μιλάς για 'καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα' μιλάς για την ουσία του αυτοκινήτου και όχι για marketing;Και όσο για την απόλυτα σεβαστή σου άποψη ότι φλυαρώ άνευ ουσίας....don't you just love democracy???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jm000 last edited by

                                      Ο χρήστης balo έγραψε:

                                      Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!

                                      Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;

                                      Φλυαρείς ανευ ουσίας.
                                      Το θέμα μας είναι το c5 και όχι μέθοδοι marketing. Αν θέλεις, και μπορείς, να συζητήσουμε το θέμα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω σε ένα μελοντικό νέο θέμα σου στα περί αυτοκίνησης.

                                      Μην αρπάζεσαι φίλε μου! Όταν μιλάς για 'καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα' μιλάς για την ουσία του αυτοκινήτου και όχι για marketing;Και όσο για την απόλυτα σεβαστή σου άποψη ότι φλυαρώ άνευ ουσίας....don't you just love democracy???

                                      ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ

                                      Η C5 δεν δημιουργιθηκε για να 'πουλησει' ποτε δεν ηταν αυτος ο στοχος της citroen για το συγκεκριμενο μοντελο.

                                      Απλα ηθελε να φτιαξει ενα μεγαλο μοντελο για να 'χτυπησει' τον ανταγωνισμο, και θα μπορουσε, αν δεν τα σκατωνε στον σχεδιασμο του προηγουμενου C5, οχι πως ηταν απαραιτητα ασχημο, αλλα ο παραγοντας εμφανιση, σκεπασε ολα τα αλλα προτερηματα του οχηματος, οπως χωρους, ανεση, νεα τεχνολογια multiplexing και αλλα.

                                      το νεο μοντελο ειναι μακραν ομορφότερο, αν κρατησει και βελτιωσει τα υπολειπα +ΚΙΝΙΤΗΡΑ -αν και ο 1.8 δεν ηταν και τοσο κακος- θα ειναι ισως το καλυτερο στην κατηγορία.

                                      ελπιζω να εχει και λογική τιμη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kpsig moderator last edited by

                                        Αν δεν το έβγαλε για να πουλήσει τότε γιατί το έβγαλε?
                                        Για επίδειξη τεχνολογίας??

                                        ........

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jm000 last edited by

                                          Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                          Αν δεν το έβγαλε για να πουλήσει τότε γιατί το έβγαλε?
                                          Για επίδειξη τεχνολογίας??

                                          ........

                                          οπως προανεφερα, για να μπει στην κατηγορια των mondeo, laguna 2 , mazda6, τα οποια δεν εχουν ποσοστο πωλησεων οσο μικροτερα μοντελα των ιδιων εταιριων, ενοω οτι η παλια c5 οσο καλο αυτοκινητο και να ηταν δεν θα πουλαγε οσο πουλαει πχ η xsara ή το saxo το ιδιο υσχυει και για τις αλλες εταιριες, η τεχνολογια που ανεφερες ωςτοσο επαιξε σημαντικο ρολο στα μεγαλα μοντελα των εταιριων, αφου ολες ανεπτυξαν πολλα 'καλλουδια' τα οποια αργοτερα μπηκαν και σε μικροτερα μοντελα, η καθε εταιρια ξερει οτι φταχνοντας ενα μεγαλο μοντελο δεν θα πουλησει ποσοτητα.

                                          Επισεις, καπου ειχα διαβασει οτι, οντως συγκεκριμενα η C5 ειχε σωσει την κατασταση στην citroen, γιατι αν και δεν ηταν best seller εφερνε αρκετα εσοδα στην εταιρια τα οποια καλυψαν αρκετες τρυπες!

                                          Ομως... καλως ή κακως αυτη η κατηγορια πρεπει να υπαρχει, και οσοι πιστοι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pavlos23 last edited by

                                            Ο χρήστης jm000 έγραψε:
                                            Η C5 δεν δημιουργιθηκε για να 'πουλησει' ποτε δεν ηταν αυτος ο στοχος της citroen για το συγκεκριμενο μοντελο.
                                            Απλα ηθελε να φτιαξει ενα μεγαλο μοντελο** για να 'χτυπησει' τον ανταγωνισμο**...

                                            Πως γίνεται δηλαδή να χτυπήσει τον ανταγωνισμό αν δε το κάνει με τις πωλήσεις; Σε αυτό το τομέα απέτυχε παταγωδώς,δε χτύπησε ούτε καν είδε να περνάει απο κοντά της τον ανταγωνισμό.

                                            οπως προανεφερα, για να μπει στην κατηγορια των mondeo, laguna 2 , mazda6, τα οποια δεν εχουν ποσοστο πωλησεων οσο μικροτερα μοντελα των ιδιων εταιριων, ενοω οτι η παλια c5 οσο καλο αυτοκινητο και να ηταν δεν θα πουλαγε οσο πουλαει πχ η xsara ή το saxo το ιδιο υσχυει και για τις αλλες εταιριες, η τεχνολογια που ανεφερες ωςτοσο επαιξε σημαντικο ρολο στα μεγαλα μοντελα των εταιριων, αφου ολες ανεπτυξαν πολλα 'καλλουδια' τα οποια αργοτερα μπηκαν και σε μικροτερα μοντελα...

                                            Μα η Citroen δε μπήκε απλώς σε μια κατηγορία, αλλά καταργώντας δύο μοντέλα την Xantia και την ΧΜ θέλησε να μπεί σφήνα ανάμεσα σε δύο κατηγορίες,των μεσαίων σεντάν και αυτή των μεγαλομεσαίων που σχεδόν πάντα είναι πολυτελή. Κατα τη προσωπική μου άποψη δε κατάφερε να συνδιάσει τα δυνατά σημεία των δύο αυτών κατηγοριών καταλήγοντας να φτιάξει ένα βαρύ και μεγάλο σεντάν με κινητήρες μεσαίου αυτοκινήτου (Οι μεγαλύτεροι κινητήρες αυξάνουν τη τιμή αρκετά στην Ελλάδα) και όλα αυτά δίχως τη παραμικρή προσωπικότητα. Η άνεση της ανάρτησης απο μόνης δε φτάνει.

                                            η καθε εταιρια ξερει οτι φταχνοντας ενα μεγαλο μοντελο δεν θα πουλησει ποσοτητα.

                                            Δε νομίζω. Τα Mazda 6,Ford Mondeo και Toyota Avensis κ.α. δε πουλάνε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr