-
Mε στοιχεία δανεισμένα απο το πειραματικό C-Airlounge. Το πίσω μέρος μου θυμίζει λίγο το Vel Satis της Renault.
-
Mε στοιχεία δανεισμένα απο το πειραματικό C-Airlounge. Το πίσω μέρος μου θυμίζει λίγο το Vel Satis της Renault.
-
Mε στοιχεία δανεισμένα απο το πειραματικό C-Airlounge. Το πίσω μέρος μου θυμίζει λίγο το Vel Satis της Renault.
-
Χμ, αν και δεν είναι καθαρές, έχει πίσω φώτα που ξεχωρίζουν (σε αντίθεση με τα παλιά ξενέρωτα) και μπροστά τη νέα εταιρική ταυτότητα της φίρμας. Ελπίζω να κρύβει λίγο τον όγκο της εξωτερικά γιατί η παλιά μου φαίνονταν πολύ μαούνα.
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Χμ, αν και δεν είναι καθαρές, έχει πίσω φώτα που ξεχωρίζουν (σε αντίθεση με τα παλιά ξενέρωτα) και μπροστά τη νέα εταιρική ταυτότητα της φίρμας. Ελπίζω να κρύβει λίγο τον όγκο της εξωτερικά γιατί η παλιά μου φαίνονταν πολύ μαούνα.Οντως το προηγουμενο μοντελο ήταν πολύ χοντροκοπιά......
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Χμ, αν και δεν είναι καθαρές, έχει πίσω φώτα που ξεχωρίζουν (σε αντίθεση με τα παλιά ξενέρωτα) και μπροστά τη νέα εταιρική ταυτότητα της φίρμας. Ελπίζω να κρύβει λίγο τον όγκο της εξωτερικά γιατί η παλιά μου φαίνονταν πολύ μαούνα.
Οντως το προηγουμενο μοντελο ήταν πολύ χοντροκοπιά......
Θα συμφωνήσω και με τους δυο σας. Πιστεύω πως η ανανεωμένη έχει περισσότερο στυλ ή μάλλον έχει σττυλ κάτι που δεν έχει η τωρινή C5.
-
Μuuuuch better...
-
Πόλύ ωραίο είναι. Ειδικά η μούρη.
-
Πάντως μ' αρέσει που η Citroen έχει ξαναβρει την παλιά της διαφορετικότητα...
Άσχημο ή όχι το C5 ξεχωρίζει. Είναι μεγάλο, καθόλου σπορ, άνετο και τόσο άσχημο που μ' αρέσει...
Σε κάθε περίπτωση πάντως κάτι διαφορετικό!
-
Ναι αλλά από στοιβαρότητα, 'δέσιμο' δεν τα πάει και τόσο καλά... Δεν αφήνει την αίσθηση του συμπαγούς αυτοκινήτου...
-
Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Πόλύ ωραίο είναι. Ειδικά η μούρη.Η μούρη είναι ένα από τα ατού του αυτοκινήτου και σαφως γενικοτερα αυτό το μοντέλο είναι πολύ πιό αρμονικό σε σχέση με τον προκάτοχό του...
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως μ' αρέσει που η Citroen έχει ξαναβρει την παλιά της διαφορετικότητα...Άσχημο ή όχι το C5 ξεχωρίζει. Είναι μεγάλο, καθόλου σπορ, άνετο και τόσο άσχημο που μ' αρέσει...
Σε κάθε περίπτωση πάντως κάτι διαφορετικό!
Σωστός,η τωρινή C5 είναι υπόδειγμα αδιάφορου αυτοκινήτου. με τις αλλαγές που θα γίνουν σ'αυτή θα αποκτήσει τουλάχιστον λιγάκι στύλ.
-
Ο χρήστης balo έγραψε:
Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!
Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;
Φλυαρείς ανευ ουσίας.
Το θέμα μας είναι το c5 και όχι μέθοδοι marketing. Αν θέλεις, και μπορείς, να συζητήσουμε το θέμα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω σε ένα μελοντικό νέο θέμα σου στα περί αυτοκίνησης. -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!
Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;
Φλυαρείς ανευ ουσίας.
Το θέμα μας είναι το c5 και όχι μέθοδοι marketing. Αν θέλεις, και μπορείς, να συζητήσουμε το θέμα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω σε ένα μελοντικό νέο θέμα σου στα περί αυτοκίνησης.Μην αρπάζεσαι φίλε μου! Όταν μιλάς για 'καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα' μιλάς για την ουσία του αυτοκινήτου και όχι για marketing;Και όσο για την απόλυτα σεβαστή σου άποψη ότι φλυαρώ άνευ ουσίας....don't you just love democracy???
-
Ο χρήστης balo έγραψε:
Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!
Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;
Φλυαρείς ανευ ουσίας.
Το θέμα μας είναι το c5 και όχι μέθοδοι marketing. Αν θέλεις, και μπορείς, να συζητήσουμε το θέμα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω σε ένα μελοντικό νέο θέμα σου στα περί αυτοκίνησης.Μην αρπάζεσαι φίλε μου! Όταν μιλάς για 'καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα' μιλάς για την ουσία του αυτοκινήτου και όχι για marketing;Και όσο για την απόλυτα σεβαστή σου άποψη ότι φλυαρώ άνευ ουσίας....don't you just love democracy???
ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ
Η C5 δεν δημιουργιθηκε για να 'πουλησει' ποτε δεν ηταν αυτος ο στοχος της citroen για το συγκεκριμενο μοντελο.
Απλα ηθελε να φτιαξει ενα μεγαλο μοντελο για να 'χτυπησει' τον ανταγωνισμο, και θα μπορουσε, αν δεν τα σκατωνε στον σχεδιασμο του προηγουμενου C5, οχι πως ηταν απαραιτητα ασχημο, αλλα ο παραγοντας εμφανιση, σκεπασε ολα τα αλλα προτερηματα του οχηματος, οπως χωρους, ανεση, νεα τεχνολογια multiplexing και αλλα.
το νεο μοντελο ειναι μακραν ομορφότερο, αν κρατησει και βελτιωσει τα υπολειπα +ΚΙΝΙΤΗΡΑ -αν και ο 1.8 δεν ηταν και τοσο κακος- θα ειναι ισως το καλυτερο στην κατηγορία.
ελπιζω να εχει και λογική τιμη.
-
Αν δεν το έβγαλε για να πουλήσει τότε γιατί το έβγαλε?
Για επίδειξη τεχνολογίας??........
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Αν δεν το έβγαλε για να πουλήσει τότε γιατί το έβγαλε?
Για επίδειξη τεχνολογίας??........
οπως προανεφερα, για να μπει στην κατηγορια των mondeo, laguna 2 , mazda6, τα οποια δεν εχουν ποσοστο πωλησεων οσο μικροτερα μοντελα των ιδιων εταιριων, ενοω οτι η παλια c5 οσο καλο αυτοκινητο και να ηταν δεν θα πουλαγε οσο πουλαει πχ η xsara ή το saxo το ιδιο υσχυει και για τις αλλες εταιριες, η τεχνολογια που ανεφερες ωςτοσο επαιξε σημαντικο ρολο στα μεγαλα μοντελα των εταιριων, αφου ολες ανεπτυξαν πολλα 'καλλουδια' τα οποια αργοτερα μπηκαν και σε μικροτερα μοντελα, η καθε εταιρια ξερει οτι φταχνοντας ενα μεγαλο μοντελο δεν θα πουλησει ποσοτητα.
Επισεις, καπου ειχα διαβασει οτι, οντως συγκεκριμενα η C5 ειχε σωσει την κατασταση στην citroen, γιατι αν και δεν ηταν best seller εφερνε αρκετα εσοδα στην εταιρια τα οποια καλυψαν αρκετες τρυπες!
Ομως... καλως ή κακως αυτη η κατηγορια πρεπει να υπαρχει, και οσοι πιστοι...
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Η C5 δεν δημιουργιθηκε για να 'πουλησει' ποτε δεν ηταν αυτος ο στοχος της citroen για το συγκεκριμενο μοντελο.
Απλα ηθελε να φτιαξει ενα μεγαλο μοντελο** για να 'χτυπησει' τον ανταγωνισμο**...Πως γίνεται δηλαδή να χτυπήσει τον ανταγωνισμό αν δε το κάνει με τις πωλήσεις; Σε αυτό το τομέα απέτυχε παταγωδώς,δε χτύπησε ούτε καν είδε να περνάει απο κοντά της τον ανταγωνισμό.
οπως προανεφερα, για να μπει στην κατηγορια των mondeo, laguna 2 , mazda6, τα οποια δεν εχουν ποσοστο πωλησεων οσο μικροτερα μοντελα των ιδιων εταιριων, ενοω οτι η παλια c5 οσο καλο αυτοκινητο και να ηταν δεν θα πουλαγε οσο πουλαει πχ η xsara ή το saxo το ιδιο υσχυει και για τις αλλες εταιριες, η τεχνολογια που ανεφερες ωςτοσο επαιξε σημαντικο ρολο στα μεγαλα μοντελα των εταιριων, αφου ολες ανεπτυξαν πολλα 'καλλουδια' τα οποια αργοτερα μπηκαν και σε μικροτερα μοντελα...
Μα η Citroen δε μπήκε απλώς σε μια κατηγορία, αλλά καταργώντας δύο μοντέλα την Xantia και την ΧΜ θέλησε να μπεί σφήνα ανάμεσα σε δύο κατηγορίες,των μεσαίων σεντάν και αυτή των μεγαλομεσαίων που σχεδόν πάντα είναι πολυτελή. Κατα τη προσωπική μου άποψη δε κατάφερε να συνδιάσει τα δυνατά σημεία των δύο αυτών κατηγοριών καταλήγοντας να φτιάξει ένα βαρύ και μεγάλο σεντάν με κινητήρες μεσαίου αυτοκινήτου (Οι μεγαλύτεροι κινητήρες αυξάνουν τη τιμή αρκετά στην Ελλάδα) και όλα αυτά δίχως τη παραμικρή προσωπικότητα. Η άνεση της ανάρτησης απο μόνης δε φτάνει.
η καθε εταιρια ξερει οτι φταχνοντας ενα μεγαλο μοντελο δεν θα πουλησει ποσοτητα.
Δε νομίζω. Τα Mazda 6,Ford Mondeo και Toyota Avensis κ.α. δε πουλάνε;
Ανανεωμένη C5