-
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Καταληγω πιθανον σε golfΑυτό το ξέραμε από πριν ...
MOYNTO ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ
ΒΑΡΕΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ 1 ΧΡΟΝΟΤι άλλο να ζητήσει ο υποψήφιος αγοραστής ......
ΜΑΛΙΣΤΑ ....... ΛΟΓΙΚΟ ..... ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ ..... ΛΟΓΙΚΟΟΟΟΟΤΑΑΑΤΟΟΟΟΟ .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Καταληγω πιθανον σε golf
Αυτό το ξέραμε από πριν ...
MOYNTO ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ
ΒΑΡΕΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ
ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ 1 ΧΡΟΝΟΤι άλλο να ζητήσει ο υποψήφιος αγοραστής ......
ΜΑΛΙΣΤΑ ....... ΛΟΓΙΚΟ ..... ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ ..... ΛΟΓΙΚΟΟΟΟΟΤΑΑΑΤΟΟΟΟΟ .
οταν μιλαω δε με ακουτε.. οταν λεω οτι την αλφα δεν την παιρνει να εχει τη παραμικρη ατελεια ειμαι υπερβολικος
αυτη ειναι η ψυχολογια των καταναλωτων κυριοι ναι τους αρεσει η giulietta, τη ζαχαρωνουν, αλλα οταν ειναι να πανε ταμειο κανουν πισω
δεν ξερω αν ο φιλος προσπαθουσε να πεισει τον εαυτο του οτι το golf ειναι καλυτερη επιλογη βλεποντας και απο κοντα την αλφα ... αν ομως ηθελε την αλφα κατα βαθος και το εκανε κακως
αλλα ετσι σκεφτονται πολλοι
-
-
εμένα πάντως αυτός ο τρόπος γραφής και σκέψης κάτι μου θυμίζει .....
-
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Πήγα εχτές και την είδα...Εξωτερικά μακράν το ομορφότερο αμάξι της κατηγορίας.
Να σημειώσω ότι δεν την έχω οδηγήσει. Εσωτερικά...
Αν είσαι ο οδηγός, είσαι καλά, αν εξαιρέσουμε ένα κομμάτι στην ταπετσαρία της πόρτας παράλληλο με το παράθυρο που είναι σα να ξέχασε κάποιος να κολλήσει πλαστικό, κάτι μεταξύ γυαλόχαρτου και πρεσσαρισμένου χαρτονιού... Δεν μου άρεσε το γεγονός ότι η υποστήριξη του χεριού βγαίνει από το κάθισμα του οδηγού και είναι στον αέρα. Δεν μου άρεσε ότι το κομμάτι του γυαλόχαρτου είναι πολύ πιο πλατύ στις πίσω θέσεις(καλά τι έξοδο θα ήταν να βάλουν κάτι της προκοπής; 100 ευρώ; Ας ήταν ακριβότερο 100 ευρώ το αμάξι κανείς δεν θα στενοχωριόταν.... Δεν μου άρεσε ότι λόγω της κουπεοειδούς μορφής στην πίσω θέση και σε στροφή το κεφάλι θα κοπανάει στην οροφή πάνω από την πόρτα για τους πίσω... Με τα υπόλοιπα, μαλακότερα ή ακριβότερα πλαστικά δεν έχω πρόβλημα.
Και ερωτώ φτιάχνεις αμάξι που το πουλάς 23600 ευρώ, έχει 170Hp εξαιρετικό κινητήρα απ' ότι λέτε, είναι το πιο ασφαλές της κατηγορίας, έχει ένα κάρο ηλεκτρονικά, είναι (το ξαναλέω) το πιο όμορφο εξωτερικά, θέλει να premiοφαίρνει, και πρέπει να πάω σε ταπετσέρη να μου διορθώσει τις λεπτομέρειες; και αν και είναι και άλλες λεπτομέρειες που δεν φαίνονται τόσο εύκολα; Κρίμα, γιατί πιθανόν να ήταν το αμάξι που θα έπαιρνα αλλα δεν θα πάρω. Ίσως μετα από εσωτερικό f/l. Πρόταση στην alfa, να απολύσει άμεσα τον τύπο που είναι υπεύθυνος. Κρίμα, κρίμα, στενοχωρήθηκα πολύ**Σωστά , και καλά κάνεις . **
Όπως γράφεις λοιπόν συμπερασματικά έχουμε και λέμε :
Αυτό που θέλεις να αγοράσεις είναι :
- Ένα λιγότερο ασφαλές
- Χωρίς οδηγική χαρά (όπως λένε)
- Με ακριβότερη τιμή
- Να μην premio-φέρνει
- Να μην έχει 170 άλογα
- Να μην έχει κουπεοειδή μορφή
- Να μην βλέπετε εξωτερικά
- Χωρίς ένα κάρο ηλεκτρονικά
- Να περιμένεις το F/L
Αλλά να έχει καλύτερη επεξεργασία στην ταπετσαρία , στην κολόνα, στην πόρτα κλπ.... γυαλόχαρτο .
ΜΑΛΙΣΤΑ ....... ΛΟΓΙΚΟ ..... ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ ..... ΛΟΓΙΚΟΟΟΟΟΤΑΑΑΤΟΟΟΟΟ .
το έχουμε χάσει έτσι ?
Δεν ισχύει τίποτε από αυτά που γράφεις.
Απλά, θεωρώ δεδομένο ότι ένα αμάξι των 24000 ευρώ οφείλει να μην έχει τέτοια χονδροειδή ψεγάδια, ακόμα και αν πατάει τέλεια στο δρόμο. αυτό το απαιτώ ως καταναλωτής. Επίσης, κάτι για το οποίο δεν μίλησε κανείς. Αν έχει τέτοιες οφθαλμοφανείς παραφωνίες η πλούσια έκδοση με αυτά που φαίνονται, τι θα γίνεται με αυτά που δεν φαίνονται τόσο εύκολα; γιατί η ποιότητα κατασκευής σε ένα αμάξι θεωρώ ότι είναι ενιαία.Επίσης για το πρόβλημα με τους πίσω επιβάτες: Φυσικά και ενδιαφέρομαι για το χώρο πίσω. Αν δεν ενδιαφερόμουνα, κοίταζα τρίπορτο, η mito είναι μία χαρά. Προς τι το μεγάλωμα του μεγέθους αν δεν αποκομίζω τα αντίστοιχα οφέλη;
Και όσο για τα αστέρια, και τα άλλα 5αστερα είναι: τώρα στην κακιά στιγμή, αν η βαθμολογία είναι 94%. 90% και 87% λίγο θα επηρεάσει την κατάσταση
μου θυμιζει αλλη περιπτωση ατομου εδω μεσα που ειχε τα λεφτα να παρει gtr και πηρε r32
-
το τι τον χαλάει τον καθένα είναι προσωπικό θέμα... δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τσινάτε μερικοί... δεν του αρέσουν τα πλαστικά και δεν θα την πάρει... σας αρέσουν ?? υπάρχουν δεκάδες αντιπροσωπείες αρ κοντά σας... εκεί να σας δω...
-
Αυτο ακριβως,ενταξει δεν του αρεσαν καποια πλαστικα στο εσωτερικο,και τι εγινε,γιατι θα πρεπει να τον κρεμασουμε αναποδα γιαυτο? Πηγε κ ειδε το αυτοκινητο απο κοντα,δλδ ειναι προσωπικη εντυπωση αυτα που εγραψε,δεν ειδε μια φωτογραφια σε περιοδικο με το εσωτερικο κ ειπε α δεν μαρεσουν τα πλαστικα πχ. στις πορτες.
Ο χρήστης Selinios έγραψε:
Καταληγω πιθανον σε golf (ειναι και φτηνότερο),αν και δεν πεθαινω για το εξωτερικό του, το βρισκω μουντο.Οπως ειπε ο @ sprsk,το λες κ συ ο ιδιος,μουντο/βαρετο εσωτερικα/εξωτερικα,σε 1-1,5 χρονο πιθανον να βγει ο αντικαταστατης του υπαρχοντος μοντελου,γιατι λοιπον να βαλεις στην διαδικασια τον εαυτο σου να παρεις ενα αυτοκινητο που εξωτερικα δεν σου γεμιζει το ματι απλα κ μονο επειδη απογοητευτηκες απο ορισμενα πλαστικα στην gulietta.
Εκτος αν πηγες σε καποια αντιπροσωπεια να δεις το golf και διαπιστωσες οτι ποιοτικα κ σαν συναρμολογηση,στις λεπτομερειες κλπ οτι σε σχεση με αυτα που ειδες στην Giulietta υπαρχει σημαντικη διαφορα σε καποια πραγματα που σε αφησαν ποιο ικανοποιημενο,τοτε εχεις τους λογους σου ok.
Aπλα ψαξου λιγο μηπως υπαρχει καποια αλλη προταση στην κατηγορια που θα σε ενδιαφερε,μην βιαστεις δλδ κατευθειαν να πας με τα μουτρα στο golf.
-
Μηπως αφου του αρεσει γενικα σαν ιδεα η αλφα να παει να την δει και σε καμια αλλη εκθεση. Μπορει το συγκεκριμενο μοντελο να ειναι ελλατωματικο ή να ειναι απο τα pre-production (λεμε τωρα)...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Μηπως αφου του αρεσει γενικα σαν ιδεα η αλφα να παει να την δει και σε καμια αλλη εκθεση. Μπορει το συγκεκριμενο μοντελο να ειναι ελλατωματικο ή να ειναι απο τα pre-production (λεμε τωρα)...+1
αλλη μια βόλτα δεν κούρασε κανέναν... -
Τι αστεία που είναι η ζωή.
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το panel της εσωτερικής επένδυσης των θυρών είναι μια βασική λεπτομέρεια για να κριτικάρεις την κατασκευαστική ποιότητα ενός αυτοκινήτου,καθώς είναι ένα κομμάτι που το βλέπεις και το χρησιμοποιείς καθημερινά.Το panel της Giulietta είναι φτωχό σε ποιότητα και όχι από την άποψη του στυλιστικού του μινιμαλισμού,μα από αυτήν των χρησιμοποιούμενων υλικών και του φινιρίσματός τους.
Η 147 του 2000 ήταν ανώτερη στον τομέα αυτό,όπως είναι και το Golf και τα γαλλικά μοντέλα.To κεντρικό tunnel σε αφήνει να επιθυμείς κάτι περισσότερο και καλύτερο,ιδιαίτερα στην περιοχή κοντά στο κεντρικό μέρος του ταμπλώ,όπως συνέβη και στην GT.Η χαρακτηριστική πλαστική επένδυση (που αποκαλείται στη γλώσσα του κλάδου 'montblanc'),που χρησιμοποιείται και στα panel των θυρών,είναι μπαρόκ,φθηνιάρικη στην όψη όταν φθαρεί και ενδεχόεμνη πηγή μελλοντικών τριγμών και θορύβων.
Aντιθέτως μια επένδυση με benova με λαβή από συνθετική δερματινή,θα έδινε την απαραίτητη sport αίσθηση,χωρίς αύξηση του κοστολογίου και πιθανά προβλήματα φινιρίσματος.Το τιμόνι είναι carry over,αλλά χρειαζόταν κάτι περισσότερο από μια βαφή σε dark-matte για να το 'εξειδικεύσουν',ιδιαίτερα από τη στιγμη που όλα τα τιμόνια είναι ίδια.
Η εταζέρα (cappelliera) του χώρου αποσκευών είναι ένα ανέκδοτο.Μπορεί κανείς να μην ασχοληθεί μαζί της,αλλά όταν τη βρείτε παραμορφωμένη από τον καλοκαιρινό ήλιο (συνέβη στις καλοκαιρινές δοκιμές)ή όταν σας μείνει στα χέρια,προσπαθώντας να ρίξετε τα πίσω καθίσματα,θα καταλάβετε ότι θα ήταν εξυπνότερο να ξοδέψουν 3-4 ευρώ παραπάνω για την κατασκευή του κάθε κομματιού (τα οποία θα κέρδιζαν κατά 200% αποφεύγοντας την κάλυψη εγγυήσεων προβληματικών ανταλλακτικών).
Κάποιες άλλες μικρολεπτομέρειες μπορούν να απαντώνται και στον ανταγωνισμό (αλλού μπορεί να υπάρχουν όλες μαζί,αλλού κάποιες από αυτές)
Συμπερασματικά,όπως ξαναείπα,είναι ένα πολύ καλό προϊόν,όπως είναι και το Βravo,από το οποίο στα συγκεκριμένα ζητήματα (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ σε ορισμένα υλικά του εσωτερικού και στο φινίρισμα τους) δεν είναι ανώτερο.Διαθέτει απλά κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά και κάποια 'gadgets' επιπλέον.
Από την άλλη δεν είναι καλύτερη σε απόλυτη ποιότητα κατασκευής από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά.
Σαφώς και παρέχει μεγαλύτερη ακουστική άνεση,περισσότερο χώρο,μεγαλύτερη ασφάλεια κλπ...τα 10 χρόνια που τις χωρίζουν και οι αυξημένες διαστάσεις το απαιτούν.
Mα αν ήδη το 2005 και το A3 και η 1er είχαν ξεπεράσει στους τομείς αυτούς την 156 (που θεωρητικά ανήκε σε ένα segm . ανώτερο),που είναι το βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με τον αντικαταστάστη;Οι διαστάσεις και η ακουστική άνεση;Σϋμφωνοι.Εξαλλείφθησαν τα flaws της 147,αλλά αν κάνεις δύο βήματα πίσω σε σχέση με αυτήν, σε τομείς όπως τα χρησιμοποιούμενα υλικά και το φινίρισμα...πώς θα παραμείνεις μπροστά από τον ανταγωνισμό;Επαναλαμβάνω ότι το αυτοκίνητο είναι σε γενικές γραμμές πολύ αξιόλογο.Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πουλήσει και πολύ καλά (για τα δεδομένα πάντα του brand)τα πρώτα ενάμιση-δύο χρόνια.Διαθέτει ένα στυλ που διεγείρει συναισθήματα (χωρίς να είναι έργο τέχνης,όπως και κανένα άλλο μικρομεσαίο σήμερα),φέρει το τρίλοβο,είναι σωστά τιμολογημένο για την πελατεία στην οποία απευθύνεται:κατά βάση εκείνους από τους αγοραστές που επιθυμούν κάτι πιο sport από το Bravo και δεν τους άρεσαν τα διάφορα Leon,308,Astra κλπ.Το βλέπω πολύ δύσκολο να κόψει πελάτες από μοντέλα όπως τα Α3,1er,ενώ δεν βρίσκω και κανέναν ιδιαίτερο λόγο να την προτιμήσει ο κλασσικός αγοραστής Golf.
Deja vu.....μόλις στο εξάμηνο.
Κάποιοι βέβαια είχαν αντιρρήσεις (sic)......χωρίς να έχουν καν δει το αυτοκίνητο από κοντά
viewtopic.php?f=15&t=12338&start=4230
viewtopic.php?f=15&t=12338&start=4275
viewtopic.php?f=15&t=12338&start=4335 -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
@mania
Πως την είδες την τζουλιετα σε σχέση με το σιρόκο Απο οδηγηκης άποψης ;; Σε σχέση με την μιτο;σε σχεση με το σιροκο οτι εχει να κανει με την επιταχυνση μου φανηκανε πανω κατω το ιδιο
εξαλλου μικρες διαφορες στο γκαζι δεν παιζουν ρολο, το γκαζι παντα συνηθιζεται οσο πολυ και αν ειναι
για το στριψιμο μαλλον η ιουλιετα εχει τα πρωτεια σε καθε ειδους στροφιλικι
η διαφορα τους ειναι σιγουρα μικρη αλλα η αλφα σου δινει αισθηση σταθεροτητας
χαρακτηριστικα μπηκα με πολλα σε ιδια στροφη που εχω γραψει απειρες φορες με το σιροκο η οποια εχει στο μεσον της μια εγκαρσια ανωμαλια και δεν ταρακουνηθηκε ο πισω αξονας καθολου
με το σιροκο αυτο συμβαινει πιο ευκολα
το τιμονι επισης ειναι καλυτερο απο του ροκο σε αυτο ομως η θεση οδηγησης ειναι πιο χαμηλη και πιο βολικη, κιβωτια με διαφορετικο χαρακτηρα αλλα εξισου καλα
συνολικα γιατι δεν κυκλοφορω και με αισθητηρες στο σωμα μου ,σαν αυτοκινητο οδηγικα προτιμω την ιουλιετα, τη θεωρω ενα κλικ καλυτερη
για τη μιτο (εμπειρια μονο με την 155)και την μεγαλη της αδερφη εχω να πω ενα πραγμα, ειναι η εξελιξη των ειδων
κανουν πολλα πραγματα ομοια αλλα λιγο πιο νευρικο και ρυθμισιμο το μικρο στα κλειστα κομματια , πιο σταθερη, ακλονητη θα ελεγα η ιουλιετα σε καμπες
βεβαιως φανταζομαι οτι η μιτο qv με αυτον τον κινητηρα ραβει -
Ράβουν τα αργά αυτοκίνητα .Τα γρήγορα γαζώνουν.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ράβουν τα αργά αυτοκίνητα .Τα γρήγορα γαζώνουν.θες ένα κουστουμάκι?
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ράβουν τα αργά αυτοκίνητα .Τα γρήγορα γαζώνουν.σωστος
μαμει και δερνει λοιπον -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Deja vu.....μόλις στο εξάμηνο.H απολυτη δικαιωση.
Καποιος σ' ενα φορουμ 'απερριψε' την Τζουλιεττα για τις πορτες και γιατι εχει κουποειδες σχημα και χτυπαει το κεφαλι του. Τετοια μυαλα προσπαθεις να μας δικαιολογησεις εδω μεσα?
-
Eσένα γιατί σου προκαλεί τόσες καούρες ακριβώς;
-
Η ηλιθιοτητα?
-
Οτιδήποτε εκτός γραμμής είναι ηλιθιότητα, έτσι;
-
Αλλος απερριψε ενα αμαξι επειδη δεν του αρεσε το κλειδι,αυτος γιατι δεν του αρεσαν οι πορτες.Και τι εγινε;Αυτος θα την πληρωσει οποτε αυτος φτιαχνει και τα κριτηρια.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλλος απερριψε ενα αμαξι επειδη δεν του αρεσε το κλειδι,αυτος γιατι δεν του αρεσαν οι πορτες.Και τι εγινε;Αυτος θα την πληρωσει οποτε αυτος φτιαχνει και τα κριτηρια.Ε?
Αυτό κι αν είναι κουλό.Όχι ότι αυτό με τις πόρτες δεν είναι αλλά τέλος πάντων.
Alfa Romeo Giulietta