-
Παιδια, καταρχην να πω οτι αυτος ου εχει δει την αδεισ κυκλοφοριας του εν λογου αυτοκινητου που πληρωσε μονο 3ευρω τελη κυκλοφοριας... ειμαι εγω! Αφου εχω και φωτοτυπιες κανονικα της αδειας σλλα και της αποδειξης εισπραξης. Οποτε το θεμα δεν ειναι αν υπαρχει αλλα αν μπορουμε βαση αυτου του εγγραφου να πιεσουμε και να ζητησουμε να πληρωνουμε τα τελη που μας αντιστοιχουν και οχι ως βενζινοκιητηα. Οι ρυποι μας ειναι παρα πολυ λιγοι οποτε να κανουμε ενεργειες αφου ειμαστε και εμεις τροπο τεινα υβριδικοι. Διαβαστε την ενοια υβριδικο στην wikipedia και θα καταλαβετε...
Σχετικα με τις ενδειξεις στο ρεζερβουαρ οντως ειναι οτι ναναι απλα γιατι ειναι δυναμικη η ενδειξη, δηλ. διαβαζει συνεχεια το υπολοιπο, και φυσικα θα εχει εναν σενσορα οποτε οποτε ανεβαινει ή κατεβαινει αυτος παιζει... Εμενα γραφει οτι καθε λαμπακι (εχει 4 και ενα 5ο κοκκινο) δηλ. 5 συνολικα ειναι απο περιπου 100 χιλιομετρα. Το θεμα ειναι οτι αν η δεξαμενη ειναι μικροτερη θα ειναι λιγοτερη η διαιρεση. οποτε σε μενα ειναι πειρπου στα 80 χιλιομετρα καθε λαμπακι...
Σχετικα με τις βαλβιδες οντως καθαριζουν οποτε αν ο εγκεφαλος οπως ειπα ψεκαζει στον σωστο χρονισμο τοτε ουτε προβλημα σε βλαβιδες θα πρεπει να υπαρχει... Πιο πολυ πιστευω μετα οτι φταιει η ελλειπη συντηρηση (λαδια, νερα κτλ) και λιγοτερο το υγραεριο.
Για καλο και για κακο εγω στο σβησιιμο το γυρναω στην βενζινη για να μην μενει ξερη χωρις καυσιμο ολη την ωρα. Συμβουλες απο ατομο που εχει Ford Focus C Max και καιει υγραεριο εδω και 3 χρονια. Γενικα στην Ford οι αντλιες βενζινης ειναι μεσα στην δεξαμενη και πρεπε ινα εχει βενζινη για να μην ζεσταινονται και να εχει και μεσα τις λιγο καυσιμο για να μην στεγνωνουν τα υλικα μεσα της. Απλα το λεω προληπτικα για οποιον ενδιαφερεται.
Σχετικα με τον φιλο που ρωταει για την tartarini επειδη τυχαινει να δουλευω στον χωρο του φυσικου αεριου να πω οτι ολοι οι μετρητες ενα μεγαλο ποσοστο μπορει και 80-90% των μετρητων που βαζει η ΕΠΑ (εταιρεια παροχης αεριου) ειναι μαρκας tartarini. Και μιλαμε για 100.000 μετρητες τουλαχιστον. Οποτε ξερεις οτι ειναι αξιοπιστοι μονο απο αυτο. Γενικα παρατηρω οτι οι Ιταλοι ειναι οχι μονο χρηστες υγραεριου αλλα και περιτανοι κατασκευαστες στον τομα αυτο. και μπραβο τους γιατι εχουν 4-5 εταιρειες που πραγματικα εχουν τεχνογνωσια.
-
Η αμολυβδη βενζινη δεν λιπαινει τιποτα στο χωρο καυσης. Ουτε τις βαλβιδες εισαγωγης στον εμμεσο ψεκασμο. Μονο δημιουργει επικαθισεις, αν αυτο θεωρείται λιπανση...
Το προβλημα ΕΑΝ αυτο υπαρχει περιοριζεται μονο στις εξαγωγης για τους λογους (χαρτες αβανς) που εχουν αναλυθει σε προηγουμενα post. -
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Παιδια, καταρχην να πω οτι αυτος ου εχει δει την αδεισ κυκλοφοριας του εν λογου αυτοκινητου που πληρωσε μονο 3ευρω τελη κυκλοφοριας... ειμαι εγω! Αφου εχω και φωτοτυπιες κανονικα της αδειας σλλα και της αποδειξης εισπραξης. Οποτε το θεμα δεν ειναι αν υπαρχει αλλα αν μπορουμε βαση αυτου του εγγραφου να πιεσουμε και να ζητησουμε να πληρωνουμε τα τελη που μας αντιστοιχουν και οχι ως βενζινοκιητηα. Οι ρυποι μας ειναι παρα πολυ λιγοι οποτε να κανουμε ενεργειες αφου ειμαστε και εμεις τροπο τεινα υβριδικοι. Διαβαστε την ενοια υβριδικο στην wikipedia και θα καταλαβετε...Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο 'ήπια' προς το περιβάλλον τεχνολογία, συνήθως ηλεκτρικό κινητήρα, ή εναλλακτικά πνευματικό κινητήρα, βιοκαύσιμο, φυσικό αέριο κ.α. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να αναλαμβάνει αποκλειστικά την κίνηση του αυτοκινήτου ή να είναι απλά υποβοηθητικός όταν χρειάζεται περισσότερη ισχύς. Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, από αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιο.
Επίσης εδω : http://www.heliev.gr/library_articles/K ... ts.pdf.pdf
Διαβάστε το pdf που αναφέρει για τα υβριδικά αυτοκίνητα. Δεν αρκούν τουλάχιστον 2 μορφών ενέργειας (βενζίνη - υγραέριο), αλλα και 2 τύποι κινητήρων. Δεδομένου οτι εμεις έχουμε 1 μονο κινητήρα... μάλλον πρόκειται για λάθος και πλήρωσες 3 ευρώ!!! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Φτωχό μίγμα στα ζόρικα σε ήδη ζορισμένο μοτέρ δεν είναι καθόλου καλό πράγμα....εννοειται οτι με το υγραεριο σε λειτουργια δεν ζοριζω καθολου μοτερ μεχρι να βρουμε ακρη.αν δεν βρουμε ειπαμε. το βγαζω.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
επειδη εχω ενα audi a3 2.ooo κιβυκα fsi και τελικα βρηκα οτι ταιρειαζει το συστημα της tartarini ,,εχει κανεις καποια γνωμη για αυτην την εταιρια ? ευχαριστώ
Ιταλικη καλη μαρκα. Αλλα μην βασιζεσαι στην εταιρια μονο. Ποιος θα στο τοποθετησει? 4ης γενιας ειναι ετσι?
η εταιρια ειναι η cargate s.a. δεν ξέρω αν ειναι 4 ης γενιας αλλα μου ειπαν 1650 € η με διακανονισμο μέσο τραπεζης 1800 . ξέρει κανεις αν το συστημα της tartarini για το audi a3 2.000 fsi μου είναι 4 ης γενιας ?
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Οι ρυποι μας ειναι παρα πολυ λιγοι οποτε να κανουμε ενεργειες αφου ειμαστε και εμεις τροπο τεινα υβριδικοι. Διαβαστε την ενοια υβριδικο στην wikipedia και θα καταλαβετε...Σιγουρα;Στην διαφημιση του φορεστερ στην τηλεοραση δεν δειχνει πολυ χαμηλοτερα νουμερα ρυπων.
-
για το θεμα των τελων κυκλοφοριας και του ΚΤΕΟ, σημερα το εγραψε το περιοδικο autotriti:
Αφού κάνετε τη μετατροπή σε ανεξάρτητο επισκευαστή πρέπει να επισκεφθείτε ένα δημόσιο ΚΤΕΟ προκειμένου να πάρετε βεβαίωση ότι η μετατροπή έγινε σωστά. Εκεί πρέπει να προσκομμίσετε και υπεύθυνη δήλωση του μετατροπέα, τα στοιχεία του οποίου θα διασταυρωθούν με το Υπουργείο προκειμένου να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένος ή όχι. Έπειτα, με τη βεβαίωση αυτή πρέπει να πάτε στο Υπουργείο Μεταφορών για να αλλάξουμε την άδεια της κυκλοφορίας, η οποία στο εξής θα πρέπει να γράφει 'υγραέριο' δίπλα στον κωδικό της βενζίνης. Τέλος, με τα σημερινά δεδομένα τα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα πληρώνουν κανονικά τέλη κυκλοφορίας.
πηγη: http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... _25009.asp
-
Κατ' αρχάς μου φαίνεται κουλό τα υγραεριοκίνητα να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας 3 ευρώ, καθώς δεν υπάρχει τόσο σημαντική διαφοροποίηση στις εκπομπές ρύπων σε σχέση με τη βενζίνη (υπάρχει μεν κάποια, αλλά...). Βέβαια, στην Ελλάδα ζούμε και το πώς ορίζεται το κάθε τι είναι λίγο 'φλου'.
@Hierophant: Θα διαφωνήσω με την άποψή σου περί του ορισμού του υβριδικού...όπως και εσύ γράφεις, ' Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο 'ήπια' προς το περιβάλλον τεχνολογία...'. Το 'συνήθως', δεν δηλώνει απόλυτο γεγονός (υπάρχουν και οι ασυνήθεις περιπτώσεις), π.χ. θα μπορούσα να πω ότι συνήθως τα αυτοκίνητα έχουν έναν κλασσικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά δεν αποκλείω έτσι την ασυνήθη περίπτωση π.χ. του Wankel. Στο απόσπασμα που δίνεις, ο ορισμός του υβριδικού δίδεται από την πρώτη πρόταση και μόνο και προφανώς μπορείς να θεωρήσεις ότι καλύπτει και τα LPG. Το υπόλοιπο είναι επεξήγηση και ανάλυση.
Για να το λύσουμε το θεματάκι: Έχει κάποιος την υπουργική απόφαση (ή ότι σκ*** είναι) με την οποία καθορίζεται το ύψος των τελών;
-
Επαναλαμβάνω. Αγοράζω μιά M3 του 90 και της κάνω μετατροπή σε υγραέριο για να πληρώνω 3€ τέλη, αλλά ποτέ δεν της γεμίζω υγραέριο, την δουλεύω πάντα με βενζίνη. Είμαι οικολογικότερος από αυτόν που έχει κανονική Μ3, ή απλά έπιασα κώτσο το κράτος?
Έχω την εντύπωση ότι η υβριδική κίνηση πρέπει επί μονίμου βάσεως να βοηθάει στην μείωση ρύπων και κατανάλωσης, όχι κατ΄επιλογή του οδηγού...
-
Ο χρήστης Orestis_G έγραψε:
@Hierophant: Θα διαφωνήσω με την άποψή σου περί του ορισμού του υβριδικού...όπως και εσύ γράφεις, ' Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο 'ήπια' προς το περιβάλλον τεχνολογία...'. Το 'συνήθως', δεν δηλώνει απόλυτο γεγονός (υπάρχουν και οι ασυνήθεις περιπτώσεις), π.χ. θα μπορούσα να πω ότι συνήθως τα αυτοκίνητα έχουν έναν κλασσικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά δεν αποκλείω έτσι την ασυνήθη περίπτωση π.χ. του Wankel. Στο απόσπασμα που δίνεις, ο ορισμός του υβριδικού δίδεται από την πρώτη πρόταση και μόνο και προφανώς μπορείς να θεωρήσεις ότι καλύπτει και τα LPG. Το υπόλοιπο είναι επεξήγηση και ανάλυση.
Μα Wankel κινητήρας δεν έχει βγεί και σαν υβριδικός... Τα αυτοκίνητα που έχουν υβριδική τεχνολογία είναι τα Toytota - Honda - Lexus. Αν στο μέλλον γίνουν και οι Wankel αυτο είναι άλλο θέμα.
Επαναλαμβάνω, βάση των ορισμων υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που διαθέτει τουλάχιστον 2 κινητήρες... ο ένας συνήθως είναι εσωτερικής καύσης, και ο άλλος είτε ηλεκτροκινητήρας είτε κινητήρας με μπαταρίες είτε κάτι άλλο. Οχι οτι κινείται με 2 καύσιμα. Και αυτό για να αποφέυγετε αυτο που λέει ο Αστέρης.
Εχω την εντύπωση οτι και τα αυτοκίνητα που θα βγούν απο τη μάνα τους με υγραέριο ΔΕΝ θα λογιστούν ως υβριδικά... -
Δεν υποστήριξα ότι ο Wankel υπάρχει και ως υβριδικός...τον χρησιμοποίησα ως (ακραίο) παράδειγμα του τι σημαίνει 'συνήθως'. Πουθενά στις πηγές στις οποίες παρέπεμψες και στο κείμενο του προηγούμενου post σου δεν προκύπτει ότι το υβριδικό όχημα ΠΡΕΠΕΙ να έχει δύο κινητήρες. Πρέπει να χρησιμοποιεί δύο διαφορετικές τεχνολογίες (π.χ. LPG και βενζίνη, ηλεκτρισμό και βενζίνη κ.λπ). Βέβαια τα περί περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, είναι άλλο θέμα. Παραθέτω και τον αντίστοιχο (αγγλικό) ορισμό από wikipedia: 'A hybrid vehicle is a vehicle that uses two or more distinct power sources to move the vehicle'.
Εν ολίγοις, θα μπορούσες άνετα να χαρακτηρίσεις το όχημα ως Petrol - LPG hybrid, με δεδομένο ότι τα 'κλασσικά' υβριδικά τύπου Prius χαρακτηρίζονται ως petrol - electric hybrids. Βέβαια, συνήθως τα οχήματα με μετατροπή LPG αναφέρονται ως dual fuel, αλλά ο ορισμός του υβριδικού είναι πολύ γενικός για να τα αποκλείσει. Εν ολίγοις, όλα εξαρτώνται από το πόσο γενικό ή στενό ορισμό υιοθετείς για το υβριδικό.
-
Ο χρήστης Orestis_G έγραψε:
@Hierophant:Δεν υποστήριξα ότι ο Wankel υπάρχει και ως υβριδικός...τον χρησιμοποίησα ως (ακραίο) παράδειγμα του τι σημαίνει 'συνήθως'. Πουθενά στις πηγές στις οποίες παρέπεμψες και στο κείμενο του προηγούμενου post σου δεν προκύπτει ότι το υβριδικό όχημα ΠΡΕΠΕΙ να έχει δύο κινητήρες. Πρέπει να χρησιμοποιεί δύο διαφορετικές τεχνολογίες (π.χ. LPG και βενζίνη, ηλεκτρισμό και βενζίνη κ.λπ). Βέβαια τα περί περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, είναι άλλο θέμα. Παραθέτω και τον αντίστοιχο (αγγλικό) ορισμό από wikipedia: 'A hybrid vehicle is a vehicle that uses two or more distinct power sources to move the vehicle'.
Μα τα υβριδικά οχήματα ΕΧΟΥΝ 2 κινητήρες που συνεργάζονται είτε παράλληλα είτε εν σειρά, και γι'αυτό χαρακτηρίζονται υβριδικά. Δεν είναι το καύσιμο μόνο που πέρνουν... γιατι και τα ταξι πετρελαίου δέχονται πετρέλαιο κίνησης, και πετρέλαιο θέρμανσης!!! Είναι αυτος ο λόγος να χαρακτηριστούν υβριδικά ?Καποια απο αυτα έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 κινητήρες, μπορεί και 3, όπως το Lexus 400h :
Στην περίπτωση του RX400h οι απαιτήσεις για ισχύ ήταν εύλογα αυξημένες λόγω των διαστάσεων και του βάρους του οχήματος. Για αυτό χρησιμοποιήθηκε ένας ισχυρός V6 βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 3,3 λίτρων και απόδοσης 211 ίππων. Για όσους ενδιαφέρονται πρόκειται για αυτόν που τοποθετείται στο RX330 το οποίο κυκλοφορεί στην αμερικανική αγορά. Εκτός αυτού και ο ηλεκτροκινητήρας είναι πιο δυνατός με ισχύ 167 ίππων ενώ υπάρχει και ένας δεύτερος, μικρότερος ηλεκτροκινητήρας, που συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης
δεν υπάρχει υβριδικό όχημα με 1 κινητήρα...
Δώσε προσοχή στην 2η παράγραφο
Και να πώ και το άλλο, η γενικότερη έννοια (μιλάω εκτός αυτοκινησης) και ερμηνεία της λέξης 'υβριδικό' σημαίνει '2 είδη να γίνονται ένα'.
*Παραδείγματα των υβριδικών ζώων
Υβρίδια σκυλιών είναι σταυροί μεταξύ των διαφορετικών φυλών και είναι συχνά αναπαραγμένος επιλεκτικά.
Υβριδικό Iguana είναι απλό διαγώνιο υβρίδιο, αποτέλεσμα φυσικού ενδογαμία από αρσενικό θαλάσσιο iguana και θηλυκό έδαφος Iguana από πρόσφατο 2000s.
Υβρίδια Equid
Μουλάρι, ένας σταυρός του θηλυκού άλογο και ένα αρσενικό γάιδαρος.
Ημίονος, ένας σταυρός μεταξύ ενός θηλυκού γαιδάρου και ενός αρσενικού αλόγου. Μουλάρι και Ημίονος είναι παραδείγματα των αμοιβαίων υβριδίων.
Zebroids
Zeedonk ή Zonkey, α ζέβρα/γάιδαρος σταυρός.
Zorse, ένας ζέβρα/σταυρός αλόγων
Zony ή Zetland, ένα με ραβδώσειςπόνι σταυρός («zony» είναι ένας γενικός όρος «zetland» είναι συγκεκριμένα ένα υβρίδιο της φυλής πόνι Shetland με ένα με ραβδώσεις)
Υβρίδια Bovid
Dzo, zo ή yakow ένας σταυρός μεταξύ ενός εσωτερικού αγελάδα/ταύρος και α yak.
Beefalo, ένας σταυρός Αμερικανικός βίσωνας και ένας εσωτερικός αγελάδα. Αυτό είναι μια εύφορη φυλή αυτό μαζί με τα γενετικά στοιχεία τους έχει αναγκάσει για να αναταξινομηθεί πρόσφατα στο ίδιο γένος, Bos.
Zubron, ένα υβρίδιο μεταξύ Wisent (Ευρωπαϊκός βίσωνας) και εσωτερικός αγελάδα.
Υβρίδια πρόβατο-αιγών, όπως Η φρυγανιά της Μποτσουάνα.
Υβρίδια Ursid, όπως Σταχτύς-πολικός αντέξτε το υβρίδιο, εμφανιστείτε μεταξύ του Μαύρου αντέχει, καφετιές αρκούδες, Kodiak και πολικές αρκούδες.
Υβρίδια Felid
Γάτες σαβανών είναι ο υβριδικός σταυρός μεταξύ Αφρικανική serval γάτα και α Εσωτερική γάτα
Ένα υβρίδιο μεταξύ του α Τίγρη της Βεγγάλης και α Σιβηρική τίγρη είναι ένα παράδειγμα ενδοσυγκεκριμένος υβρίδιο.
Ligers και Tigons (σταυροί μεταξύ του α Λιοντάρι και α Τίγρη) και άλλος Υβρίδια Panthera όπως Lijagulep. Οι διάφοροι άλλοι άγριοι σταυροί γατών είναι γνωστή ανάμειξη Λυγξ, Bobcat, Leopard, Serval, κ.λπ.
Γάτα της Βεγγάλης, ένας σταυρός μεταξύ του Ασιάτη Leopard γάτα και η εσωτερική γάτα, ένα από πολλά υβρίδια μεταξύ της εσωτερικής γάτας και άγρια είδη γατών. Ο εσωτερικός γάτα, Η αφρικανική άγρια γάτα και ο ευρωπαϊκός αγριόγατος μπορούν να θεωρηθούν διάφοροι πληθυσμοί των ίδιων ειδών (Silvestris Felis), κάνοντας τέτοια μη-υβρίδια σταυρών.
Εύφορος Canid υβρίδια εμφανιστείτε μεταξύ κογιότ, λύκοι, dingoes, jackals και εσωτερικά σκυλιά.
Υβρίδια μεταξύ Μαύροι ρινόκεροι & Άσπροι ρινόκεροι έχει αναγνωριστεί.
Υβρίδια μεταξύ επισημασμένες κουκουβάγιες και φραγμένες κουκουβάγιες
Cama, ένας σταυρός μεταξύ του α Καμήλα και α Llama, επίσης ένα intergeneric υβρίδιο.
Wolphin, ένας εύφορος αλλά πολύ σπάνιος σταυρός μεταξύ του α Ψεύτικη φάλαινα δολοφόνων και α Δελφίνι Bottlenose.
Ένας εύφορος σταυρός μεταξύ albino Φίδι βασιλιάδων και albino Φίδι καλαμποκιού.
Ο ερωδιός του Wurdmann, ένας σταυρός του άσπρου ερωδιού και του μεγάλου μπλε ερωδιού.
Ζωολογικός κήπος του Τσέστερ Βασίλειο, ένας σταυρός μεταξύ Αφρικανικός ελέφαντας (αρσενικό) και Ασιατικός ελέφαντας (θηλυκό). Ο αρσενικός μόσχος ονομάστηκε Motty. Πέθανε της μόλυνσης εντέρων μετά από δώδεκα ημέρες.
Οι κτηνοτρόφοι πτηνών αναπαράγουν μερικές φορές τα υβρίδια μεταξύ των ειδών finch, όπως Goldfinch Χ Καναρίνι. Αυτά τα πουλιά είναι γνωστά όπως Μουλάρια.
Υβρίδια Gamebird, υβρίδια μεταξύ των gamebirds και εσωτερικά πτηνά, συμπερίληψη Κοτόπουλα, Φραγκόκοτα και Peafowl, interfamilial υβρίδια.
Πολυάριθμος Macaw τα υβρίδια είναι επίσης γνωστά.
Κόκκινος ικτίνος Χ Μαύρος ικτίνος: 5 που αναπαράγονται ακούσια στο α εκτροφή γερακί κέντρο στην Αγγλία. (Αναφέρεται ότι ο μαύρος ικτίνος (το αρσενικό) αρνήθηκε τους θηλυκούς μαύρους ικτίνους αλλά ζευγάρωσε με δύο θηλυκούς κόκκινους ικτίνους.)
Υβριδοποίηση μεταξύ του ενδημικού Κουβανικός κροκόδειλος (Crocodilus rhombifer) και ευρέως διανεμημένη Αμερικανικός κροκόδειλος (Acutus Crocodilus) προκαλεί τα προβλήματα συντήρησης για τα προηγούμενα είδη δεδομένου ότι μια απειλή είναι γενετική ακεραιότητα. [2]
Παπαγάλος αίματος cichlid, το οποίο δημιουργείται πιθανώς με το πέρασμα ενός χρυσού Severum και ο Μήδας Cichlid ή κόκκινος διάβολος CichlidΤα υβρίδια δεν πρέπει να συγχθούν με chimaeras όπως η χίμαιρα μεταξύ πρόβατα και αίγα γνωστός ως geep. Τα ευρύτερα interspecific υβρίδια μπορούν να γίνουν μέσω τεχνητή λίπανση ή η σωματική υβριδοποίηση, εντούτοις τα προκύπτοντα κύτταρα δεν είναι ικανή να αναπτυχθεί σε έναν πλήρη οργανισμό. Ένα παράδειγμα των interspecific υβριδικών γραμμών κυττάρων είναι humster (χάμστερ Χ άνθρωπος) κύτταρα.*
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/el/Hybrid_(biology)#Examples_of_hybrid_animals
-
Έχει βάλει κανείς υγραέριο σε Citroen Saxo ή κάποιος που να έχει βάλει 4ης γενιάς OMVL?
Εντυπώσεις? -
Δεν υποστήριξα ότι ο Wankel υπάρχει και ως υβριδικός...τον χρησιμοποίησα ως (ακραίο) παράδειγμα του τι σημαίνει 'συνήθως'. Πουθενά στις πηγές στις οποίες παρέπεμψες και στο κείμενο του προηγούμενου post σου δεν προκύπτει ότι το υβριδικό όχημα ΠΡΕΠΕΙ να έχει δύο κινητήρες. Πρέπει να χρησιμοποιεί δύο διαφορετικές τεχνολογίες (π.χ. LPG και βενζίνη, ηλεκτρισμό και βενζίνη κ.λπ). Βέβαια τα περί περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, είναι άλλο θέμα. Παραθέτω και τον αντίστοιχο (αγγλικό) ορισμό από wikipedia: 'A hybrid vehicle is a vehicle that uses two or more distinct power sources to move the vehicle'.
Παιδια συγνωμμη που θα το πω και εγω το αντιλαμβανομαι ως τεχνολογια και οχι ως δυο κινητηρες. Το οτι σημερα τα υβριδικα εχουν δυο κινητηρες μηπωςε και δεν σημαινει τιποτα?
Η wikipedia το γραφει ξεκαθαρα και δεν αναφερει κινητηρες...
Να αναφερω οτι το τελος δεν το εχω πληρωσει εγω!!!! Το αυτοκινητο μου ειναι του 2007. Το παραδειγμα των 3 ευρω ειναι αλλου ανθρωπου ο οποιος ειχε ενα αυτοκινητο του 2000.
Και τελειωνοντας να πω οτι δεν ειναι το θεμα μας το τι σημαινει τοσο υβριδικο οσο αυτο που ανεφερα οτι αφου χρησιμοποιειται μια διπλη τεχνολογια (σε ενα κινητηρα αλλα κανει στην ουσια το ιδιο πραγμα δηλ. εχει λιγοτερους ρυπους και ειναι φιλικο στο περιβαλλον) θα πρεπει να πιεστει η κυβερνηση και αφου εκανε το λαθος οπως θελτε παρτε το να σκεφτει για μια φορα τιμια και σωστα. Δεν μπορει να ειμαστε παντα ερμαια του καθε συμβουλου της. Επισης τα 80 ευρω που δινουμε οπως ειπα για το ΚΤΕΟ ειναι αρκετα ως αρμεγμα μιας και το αυτοκινητο θα περασει ξανα ΚΤΕΟ και για τα αλλα μηχανικα του μερη με απο μια ξεχωριστη πληρωμη...
Ας αφησουμε το θεμα λιγο και θα επανερθουμε ξανα συντομα.
-
Είχα στείλει σχετικό ερώτημα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο site τους. Το ερώτημα ήταν τί κίνητρα σχεδιάζει να δώσει η Κυβέρνηση για την προώθηση της υγραεριοκίνησης.
Όσο απάντησαν σε σας, άλλο τόσο απάντησαν και σε μένα...Συμπέρασμα: Μην τους ενοχλείτε και μην τους πιέζετε για κίνητρα και μειώσεις φόρων!
Έχουν ΑΛΛΑ προβλήματα ν' ασχοληθούν και δεν υπάρχει λόγος να τους κάνουμε να θυμηθούν οτι η τιμή του υγραερίου στο Ελλαδιστάν παραμένει ακόμη στο μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης... -
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Δεν υποστήριξα ότι ο Wankel υπάρχει και ως υβριδικός...τον χρησιμοποίησα ως (ακραίο) παράδειγμα του τι σημαίνει 'συνήθως'. Πουθενά στις πηγές στις οποίες παρέπεμψες και στο κείμενο του προηγούμενου post σου δεν προκύπτει ότι το υβριδικό όχημα ΠΡΕΠΕΙ να έχει δύο κινητήρες. Πρέπει να χρησιμοποιεί δύο διαφορετικές τεχνολογίες (π.χ. LPG και βενζίνη, ηλεκτρισμό και βενζίνη κ.λπ). Βέβαια τα περί περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, είναι άλλο θέμα. Παραθέτω και τον αντίστοιχο (αγγλικό) ορισμό από wikipedia:** 'A hybrid vehicle is a vehicle that uses two or more distinct power sources to move the vehicle'**.
Παιδια συγνωμμη που θα το πω και εγω το αντιλαμβανομαι ως τεχνολογια και οχι ως δυο κινητηρες. Το οτι σημερα τα υβριδικα εχουν δυο κινητηρες μηπωςε και δεν σημαινει τιποτα?
Η wikipedia το γραφει ξεκαθαρα και δεν αναφερει κινητηρες...
μετάφραση (επειδή ακριβώς το λέει ξεκάθαρα)
'Υβριδικό όχημα είναι το όχημα που χρησιμοποιεί 2 ή περισσότερες ευδιάκριτες πηγές δύναμης για να κινηθεί.'
Τί είναι η 'πηγή δύναμης'. Μην είν τα κάμποι, τα άσπαρτα βουνά ? Ποιά είναι η πηγή δύναμης του αυτοκινήτου σου ? Το καυσιμό σου? Το καύσιμο απο μόνο του δεν είναι πηγη δύναμης.... Αν ήταν έτσι θα είχαμε όλοι ενα βαρέλι βενζίνη, και με κάποιον μαγικό τρόπο το αυτοκίνητο θα προχωρούσε... Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
-
o.63ευρω/λιτρο το υγραεριο στην Γευγελη των σκοπιων.
Τουλαχιστον εγω εχω την εναλακτικη λυση σε περιπτωση περιεργων αυξησεων... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Είχα στείλει σχετικό ερώτημα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο site τους. Το ερώτημα ήταν τί κίνητρα σχεδιάζει να δώσει η Κυβέρνηση για την προώθηση της υγραεριοκίνησης.
Όσο απάντησαν σε σας, άλλο τόσο απάντησαν και σε μένα...Συμπέρασμα: Μην τους ενοχλείτε και μην τους πιέζετε για κίνητρα και μειώσεις φόρων!
Έχουν ΑΛΛΑ προβλήματα ν' ασχοληθούν και δεν υπάρχει λόγος να τους κάνουμε να θυμηθούν οτι η τιμή του υγραερίου στο Ελλαδιστάν παραμένει ακόμη στο μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης...Θα βαζεις πιο φτηνο καυσιμο, θελεις και κινητρο, μα εισαι σοβαρος ;
παλι καλα που δεν απαντησαν, αν απαντουσαν η΄εδιναν κινητρα την επομενη μερα το υγραεριο
θα εφτανε τα 2 ευρω. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
παλι καλα που δεν απαντησαν, αν απαντουσαν η΄εδιναν κινητρα την επομενη μερα το υγραεριο
θα εφτανε τα 2 ευρω.Τώρα που γίνεται της μοδός θαρρώ πως δεν θα αργήσει να γίνει και αυτό
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Θα βαζεις πιο φτηνο καυσιμο, θελεις και κινητρο, μα εισαι σοβαρος ;
Ναι είμαι σοβαρός και σκέφτομαι όπως ο μέσος Ευρωπαίος που έχει και κρατικά κίνητρα για να βάλει υγραέριο. Βλέπε Γαλλία (επιδότηση εγκατάστασης), Μεγάλη Βρεττανία (φθηνότερα τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κυκλοφορία στο κέντρο του Λονδίνου), κλπ. κλπ.
Όσο για το 'φθηνότερο' καύσιμο, ακόμη και στο υγραέριο, είμαστε κοντά στο μέσο όρο της Ευρώπης των 27.
Υπάρχουν αρκετές χώρες με πολύ φθηνότερο κόστος, ακόμη κι αν η τιμή της βενζίνης εκεί μας συναγωνίζεται (π.χ. Ολλανδία)
Και στο κάτω κάτω, ποιος μίλαγε για 'πράσινη ανάπτυξη'; Το κυνερνόν κόμμα και η συγκεκριμένη υπουργός περιβάλλοντος.
Πράξεις θέλουμε κι όχι πράσινα άλογα...
Υγραεριοκίνηση!