-
το υγραεριο ακολουθει τη τιμη του πετρελαιου, το πετρελειο ανεβηκε αλλα λογο της αυξημενης φορολογιας του η αυξηση της τιμης αποροφιθηκε και δεν φανικε ενω στο υγραεριο φανηκε. νομιζω οτι θα παρει 3-4 λεπτα ακομη
-
Aμα ανεβαινε δεν θα ανεβαινε σε ολα τα πρατηρια? Εγω το βαλα στην τιμη των 0,655 παντως σημερα.Οσο ειχε...
-
Προσφορά και ζήτηση. Τα πρατήρια είναι λίγα και σχετικά μακρυα το ένα απ το άλλο ενώ ταυτόχρονα η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς. Οι τιμές είναι λογικό να ανέβουν.
-
καλησπερα στα παιδια!
Σημερα εμαι λιγο χαρουμενος, εφυγε η κρυαδα της χθεσινης μερας και εμαθα ενδιαφεροντα πραγματα!Συγκεκριμενα, σχετικα με το φιλο με τον Mondeo θα ηθελα και εγω να μαθω ποιο ηταν τελικα το κοστος επισκευης περιπου και μηπως ξερει αν δεν υπηρχε βλαβη στο συστημα ψυξης του κινητηρα απο αλλο αιτιο (θερμιστατη κτλ). Επισης αν η βλαβη την ειδε με τα ματια και αν ανοιξανε τον κινητηρα δειχνοντας τις καμμενες βαλβιδες... Μηπως καποιο θεμα εγκεφαλου επαιξε... Απλα ρωταω...
Σχετικα με την τιμη , σημερα αδειασα απο το φουλαρισμα στα Γιαννενα και εβαλα στο Aegean (απεναντι απο το αεροδρομιο) με την ιδια τιμη των 0.66 ευρω! Πολυ καλα...
Μαλιστα παρατηρησα οτι τα λιτρα που πηρε ηταν αυτα που επρεπε και οχι περισσοτερα δειχνοντας μου ετσι οτι δεν με εκλεψε η αντλια... μαλιστα σε συνομιλια που ειχα οσο πιο αργα γεμιζει η αντλια τοσο πιο πολυ καυσιμο μπορει να μπει γιαιτ η πιεση αυξανεται αργα και δεν πεφτει αμεσως το ασφαλιστικο... Οποτε με καθαρο χωρο 35.2 λιτρων στην δεξαμενη μου (44λιτρα θεωρητικα - 20%) μου γεμισε με 36.5 λιτρα. Αρα πολυ κοντα και ωραια.
Την ιδια στιγμη εβαζε καυσιμο και ενας κυριος με ενα Ford Focus C Max και του επιασα μια κουβεντα. Το ειχε εδω και 3 χρονια, με μπουκαλα θερμοσιφωνα των 80 λιτρων και πολυ ευχαριστημενος. κανενα προβλημα στον κινητηρα και οντως καλυτερη ροπη και νευρο. Το μονο που μου ειπε γιατι λεει την επαθε ηταν οτι του χαλασε η αντλια βενζινης (εχει μια ευπαθεια απο οτι γνωριζω η συγκεκριμενη στα φοκους λογω του οτι αν ειναι αδειο το ντεποζιτο ζεσταινεται γιατι ειναι μεσα στο καυσιμο) γιατι εμενε ξερη. Μου πριοτεινε μαλιστα για να μην το παθω 1) να εχω βενζινη γυρω στο 1-2 τεταρτα στην βενζινη και σημαντικο πριν κλεισω τον κινητηρα να το γυρνα στην βενζινη ωστε να ρουφαει και να μενει βενζινη μεσα της ωστε να μην μενει ξερη. Αυτο και ολα καλα μου ειπε...
Η αυτονομια μου με 36 λιτρα (24.5 ευρω το γεμισμα μου σημερα) ειναι περιπου 400-450 χιλιομετρα. Γενικως οδηγαω οικονομικα και μου παει αρκετα τελικα με την μικρη δεξαμενη μου.
Εκανα κουβεντα με τον υπαλληλοη μου και του ειπα για την μυρωδια που μυριζω καθε φορα που το γεμιζω και του ειπα αν ειναι απο την βαλβιδα ανεφοδιασμου που δεν κλεινει καλα το μπαλακι και ξεθυμενει οτι εχει μεσα του. Μου ειπε οτι παιζει κατι τετοιο και αν δεν με χαλαει να εχω ενα κατσαβιδι, να το παταω και αυτο θα εκτονωθει και μετα μυρωδια τελος... Καλο κολπο αλλα το θεμα μηπως η μυρωδια δεν ειναι απο εκει...?
Μολις γεμισα μου λεει ειναι οκ, μυριζω μεσα τιποτα. φευγω και στον δρομο τα ιδια, αρχιναει να μυριζει μεσα... Σταματαω, ανοιγω κινητηρα μυρωδια πουθενα, παω πισω στην ταπα πληρωσης τιποτα και εδω, ανοιγω πορτ μπαγκαζ και ειναι γεματη μυρωδια...
Σκεφτηκα μηπως εχω καποια μικρη διαροη απο το σωληνακι που καταληγει πριν το ρεζερβουαρ και πριν την εσωτερικη βαλβιδα οποτε επειδη ειναι απο κατω απο το αυτοκινητο να μου το φερνει μεσα μεχρι να αδειαζει και να ξεθυμαινει οποτε και σταματαει... Πιστευω οτι αυτο ειναι και θα μιλησω με τον εγκαταστατη μου μηπως και ειναι αυτο. Αν ειναι πιστευω με μια αλλγη / σφιξιμο ολα θα ειναι ΟΚ.
Σχετικσ με τα τελη κυκλοφοριας, παιδια εχω στα χερια φωτοτυπημενα τα τελη του ανθρωπου που δειχνουν 3 ευρω, χαρακτηρισμος υβριδικο, μια αδεια κυκλοφοριας που δειχνει οτι καει υγραεριοκινηση και αναφορα απο ςικιπεδια που λεει οτι υβριδικο ειναι καθε συστημα που εχει μηχανη εσ. καυσης που υποβοηθειται απο αλλη μορφη ενεργειας οπως ηλ. ενεργεια, φυσικο αεριο, κτλ... Αρα ειμαστε υβριδικοι και μαλιστα τα ποσοστα ρυπων μας ειναι παρα πλυ μικρα...
Ερωτηση: τελικα τα οκτανια και η θερμογονος στο υγραεριο ειναι μεγαλυτερα ή μικροτερα απο την βενζινη ρε παιδια?? Και αν ειναι περισσοτερα γιατι να χρειαζεται παραπανω καυσιμο αφου εχει μεγαλυτεο βαθμο αποδοσης??
Αυτα και καλη συνεχεια!
-
Σε περιπτωση που καποια παρτιδα υγραεριου εχει πολυ προπανιο ή πολυ βουτανιο τι γινεται? Δηλαδη αν δεν ειναι στην σωστη αναλογια..θα δημιουργησει κανενα προβλημα?
-
Οι τιμές είναι λογικό να ανέβουν.
10% απο την μια μερα στην αλλη δεν ειναι καθολου λογικη...
Εγω μια που μενω κοντα στα συνορα, ηδη ψαχνω για κοντινο πρατηριο με υγραεριο....[ι τιμές είναι λογικό να ανέβουν.
Δηλαδη αν κανουν το υγραεριο 1 ευρω το λιτρο, νομιζεις οτι θα συνεχισω να βαζω υγραεριο???
Καλα του ειπα του βενζινα οτι δεν ειμαι μ........
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
Να πω την άχρηστη πληροφορία της ημέρας; Έτσι επειδή πιστεύω ότι το υγραέριο δεν ανεβαίνει λόγω τιμής υγρών καυσίμων και ότι τίποτα δε μένει σταθερό. Επίσης ήθελα από καιρό να σας δείξω πόσο συμφέρει το κράτος να έχει υψηλές τιμές καυσίμων. Αυτά.Παρασκευή 27/8/2010
Αμόλυβδη Βενζίνη (95 ΟΚΤΑΝΙΩΝ 10PPM)ΦΟΡΟΙ- ΔΑΣΜΟΙ
Τιμή Διυλιστηρίου* 0,419€/λίτρο
Εισφορά 12‰ 0,005€/λίτρο
Τέλος ΡΑΕ 0,00019€/λίτρο
Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης 0,670€/λίτρο
Σύνολο 1,094€/λίτρο
Ειδικό Τέλος (Ν.2093/92) 0,005€/λίτρο
Φ.Π.Α (23%) 0,253€/λίτροΜ.Ο. Τιμής με φόρους και δασμούς 1,352€/λίτρο
- Ελληνικά Πετρέλαια και Motor Oil
Ο μέσος όρος τιμής από ΕΛ.ΠΕ και MotorOil (27/8/2010) ήταν 0,419€/λίτρο. Οι φόροι και δασμοί είναι 0,934€/λίτρο. Σημειώθηκε κάθοδος 0,016€/λίτρο ή 1,19% με σχέση τις 4 τελευταίες εβδομάδες
Ο μέσος όρος χονδρικής τιμής από εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών (27/8/2010) ήταν 1,427€. Σημειώθηκε κάθοδος 0,022€/λίτρο ή 1,51% με σχέση τις 4 τελευταίες εβδομάδες
Ο μέσος όρος λιανικής τιμής σε 2.300 πρατήρια (27/8/2010) ήταν 1,486€ (Μ.Ο. λιανικής 20/8/2010 1,497€). Σημειώθηκε κάθοδος 0,020€/λίτρο ή 1,30% με σχέση τις 4 τελευταίες εβδομάδεςfontanero επειδή μάλλον όλο αυτό το κείμενο δε σε έπεισε ότι τα καύσιμα σημείωσαν πτώση, θα σου το αναπτύξω ακόμα περισσότερο με στοιχεία της αμόλυβδης βενζίνης τα οποία έχω πρόχειρα...
Η διεθνή τιμή της αμόλυβδης βενζίνης (95 οκτανίων 10 ppm) την Παρασκευή 27/8/2010 διαμορφώθηκε στα 688,25 Δολάρια ανά μετρικό τόνο (ή 0,412 Ευρώ ανά λίτρο, λαμβάνοντας υπόψη τη συναλλαγματική ισοτιμία Ευρώ-δολαρίου 1,2713 της ίδιας μέρας και ότι 1 μετρικός τόνος = 1305 lt στους 15o C με βάση το ειδικό βάρος).
Σε σχέση με το μέσο όρο των 4 τελευταίων εβδομάδων σημειώθηκε κάθοδος 13,77 δολάρια ανά μετρικό τόνο, δηλ. 0,008 Ευρώ ανά λίτρο, ή ποσοστό 1,97%.Αν θέλεις πιο εξειδικευμένα στοιχεία με στοιχεία αποκλειστικά για το πετρέλαιο, τότε...
(αλλά να ξέρεις ότι με την υψηλή τιμή της αμόλυβδης βενζίνης 95 RON 10 ppm καταλαβαίνεις πιο εύκολα τι γίνεται με την τιμή brent)Κάνε κλικ εδώ για παρακολούθηση των τιμών πετρελαίου.
Παράθεση άρθρου...
«Μικρή πτώση των τιμών πετρελαίου
NAFTEMPORIKI Πέμπτη, 2 Σεπτεμβρίου 2010 09:22 [...]Στις 8:59 (ώρα Ελλάδος), η τιμή του αμερικανικού ελαφρού αργού υποχωρούσε κατά 7 σεντς στα 73,84 δολάρια το βαρέλι, ενώ η τιμή του πετρελαίου τύπου Brent κατέγραφε πτώση κατά 14 σεντς στα 76,21 δολάρια το βαρέλι [...]»Και μερικά γραφήματα. Σε αυτά θα δεις ότι πριν λίγο καιρό το brent ήταν στα ύψη και αγόραζες υγραέριο αυτοκίνησης με τιμή λίγο κάτω από 0,68€/λίτρο. Τώρα που είναι πιο χαμηλά (ναι έχει κάνει μία ανάκαμψη αλλά είναι μικρή) το αγοράζεις πιο ακριβά.
Τιμή BRENT DTD σε διάρκεια 2 ετών με περιοδικότητα ανά εβδομάδα.
Τιμή BRENT DTD σε διάρκεια 3 μηνών με περιοδικότητα ανά ημέρα.
Τιμή BRENT DTD σε διάρκεια 1 μήνα με περιοδικότητα ανά ημέρα.
Στο τελευταίο γράφημα μπορούμε άνετα να δούμε ότι η αύξηση του LPG δεν συνδέεται με την ελαχιστότατη χθεσινή αύξηση. Εγώ πιστεύω ότι απλά κάποιοι αποφάσισαν να βγάλουν τις 'ζημιές' τους ανεβάζοντας κάτι το οποίο πουλάει σήμερα.
Ερώτηση. Θυμάται κανείς την τιμή του υγραερίου τον Σεπτέμβριο του 2008 ?
αυτά τα λίγα.
Υ.Γ. προς τον Altus
Ο έτσι κι αλλιώς μεγαλύτερος αριθμός οκτανίων, όμως, σημαίνει μεγαλύτερη δύναμη; Δυστυχώς, δεν είναι τόσο εύκολες οι απαντήσεις. Το LPG έχει μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση ανά 1.000 γρ., αλλά μικρότερη αν το υπολογίσεις ανά όγκο ανά λίτρο, γιατί απλώς έχει μικρότερη πυκνότητα από τη βενζίνη. Σε ό,τι αφορά τη χρήση του στα αυτοκίνητα, ο όγκος είναι αυτός που έχει σημασία, γιατί απλούστατα ο χώρος καύσης δε γεμίζει με το κιλό! Για να το κάνουμε απλό, τα παραπάνω οκτάνια του LPG είναι κρίσιμα και καθοριστικά, όσο πιο πολλή συμπίεση έχει ένας κινητήρας, αφού το LPG είναι δυνατόν να συμπιεστεί ακόμα και σε κινητήρες που λειτουργούν με σχέση 12:1. Επομένως, ένας συμβατικός ατμοσφαιρικός κινητήρας με συμπίεση 9:1 θα αποδίδει λιγότερο σε λειτουργία LPG από ό,τι, για παράδειγμα, ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού, που συνήθως λειτουργεί με μεγαλύτερη αναλογία συμπίεσης, ή σε σχέση με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, όπου η υπερπλήρωση αντικαθιστά την αυξημένη συμπίεση.
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Σχετικσ με τα τελη κυκλοφοριας, παιδια εχω στα χερια φωτοτυπημενα τα τελη του ανθρωπου που δειχνουν 3 ευρω, χαρακτηρισμος υβριδικο, μια αδεια κυκλοφοριας που δειχνει οτι καει υγραεριοκινηση και αναφορα απο ςικιπεδια που λεει οτι υβριδικο ειναι καθε συστημα που εχει μηχανη εσ. καυσης που υποβοηθειται απο αλλη μορφη ενεργειας οπως ηλ. ενεργεια, φυσικο αεριο, κτλ... Αρα ειμαστε υβριδικοι και μαλιστα τα ποσοστα ρυπων μας ειναι παρα πλυ μικρα...!Αυτό πώς μπορούμε να το σιγουρέψουμε ; και αν ισχύει θα κάνουν την αλλαγή μόνοι τους οι του υπουργείου ή θα πρέπει να προβούμε εμείς σε κάποιες ενέργειες ;
-
Είναι άλλο το φυσικό αέριο και άλλο το υγραέριο.
Μήπως ισχύει για αμάξια που καίνε ΦΑ. -
στο δίκτυο πάντως βρήκα αυτό :
Μολονότι, με την υγραεριοκίνηση επιτυγχάνεται σημαντικά χαμηλότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, έως τώρα δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να επιτρέπει τη μείωση στα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο -
Τηλεφώνησα στην Εφορία αλλά και στο Υπουργείο Μεταφορών.
Τίποτα και κανένα μειωμένο τέλος κυκλοφορίας δεν αντιστοιχεί στην εγκατάσταση υγραεριοκίνησης.
Αυτά.
-
Υπάρχει κανείς νπου να έχει βάλει 5ης γεννιάς σύστημα στη Θεσσαλονίκη/Νομίζω ότι είναι μόνο ένας που τα περνάει.
Επίσης ξαναρωτά γιατί δεν έχω πολύβγάλει άκρη.Τα 5ης γεννιάς έχουν ακουστεί να παρουσιάζουν αντίστοιχα
προβλήματα σε βαλβίδες κλπ?Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Ο χρήστης c_hell έγραψε:
Υπάρχει κανείς νπου να έχει βάλει 5ης γεννιάς σύστημα στη Θεσσαλονίκη/Νομίζω ότι είναι μόνο ένας που τα περνάει.
Επίσης ξαναρωτά γιατί δεν έχω πολύβγάλει άκρη.Τα 5ης γεννιάς έχουν ακουστεί να παρουσιάζουν αντίστοιχα
προβλήματα σε βαλβίδες κλπ?Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΓενικά, τα προβλήματα εντοπίζονται σε μοτερ που είναι από αλουμίνιο, νομίζω ότι οι Ιταλοί π.χ. δεν βάζουν καθόλου σε pegeut 307...πολύ ισχηρίζονται αυτό για τις βαλβίδες, ωστόσο μπορεί να αποφευχθεί με χρήση βενζίνης σε τακτά χρονικά διαστήματα...
-
Ο χρήστης c_hell έγραψε:
Υπάρχει κανείς νπου να έχει βάλει 5ης γεννιάς σύστημα στη Θεσσαλονίκη/Νομίζω ότι είναι μόνο ένας που τα περνάει.
Επίσης ξαναρωτά γιατί δεν έχω πολύβγάλει άκρη.Τα 5ης γεννιάς έχουν ακουστεί να παρουσιάζουν αντίστοιχα
προβλήματα σε βαλβίδες κλπ?Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΈχω βάλει σε Opel Astra 1.4 (μοντέλο 2007) και έχω κάνει 11.000 km σε 3 και κάτι μήνες (στη Θεσ/κη). Το σύστημα είναι ICOM JTG και είμαι ευχαριστημένος. Η κατανάλωση έχει ανέβει τουλάχιστον 10% αλλά έχει περισσότερο γκάζι στις στροφές μετά τις 3500. Κανένα πρόβλημα με ανηφόρες, κτλ κτλ, εκτός από κάτι μικρά ρεταρίσματα που είχα στην αρχή.
Μάλιστα, τώρα έβαλα και στο 2ο αυτοκίνητο αλλά 4ης γενιάς ΙΤΑΛΙΚΟ (OMVL) με πολυ καλή τιμή στο ίδιο συνεργείο. Θα πάω λογικά αύριο να το πάρω και να ξεκινήσω και με αυτό τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Aμα ανεβαινε δεν θα ανεβαινε σε ολα τα πρατηρια? Εγω το βαλα στην τιμη των 0,655 παντως σημερα.Οσο ειχε...καλησπέρα.
και εγω σήμερα το μεσημερι εβαλα στη ΒP στην αλιμου με 0.667. καμία μεταβολή εδω και 20 ημερες που ξαναγεμισα
-
Κι εγώ έβαλα χθες στη Shell, στο Μενίδι με 0,685 σταθερή τιμή από τα μέσα Αυγούστου (όταν πέρασα για πρώτη φορά από κει).
-
Aρα αυτες οι αυξησεις που αναφερθηκαν παραπανω ειναι καθαρα θεμα πρατηριου...
-
Το LPfi τι διαφορα εχει απο το LPi?
-
Αν έχω καταλάβει καλά, η σειρά LPfi είναι πιο πολύ προσανατολισμένη στις ανάγκες των κατασκευαστών αυτοκινήτων, καθώς η vialle συνεργάζεται με αρκετά εργοστάσια σε όλο τον κόσμο.
Στη συγκεκριμένη σειρά τα διάφορα μέρη του kit μετατροπής έχουν προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες κάθε μοντέλου (π.χ. διαθέσιμος χώρος ρεζέρβας για τοποθέτηση της δεξαμενής). -
επειδη εχω ενα audi a2 2.ooo κιβυκα fsi και τελικα βρηκα οτι ταιρειαζει το συστημα της tartarini ,,εχει κανεις καποια γνωμη για αυτην την εταιρια ? ευχαριστώ
Υγραεριοκίνηση!