Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΠΟ 14ΑΡΕΣ ΣΕ 17ΑΡΕΣ.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΠΟ 14ΑΡΕΣ ΣΕ 17ΑΡΕΣ.
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    32
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Πρώτα από όλα σε αλλαγή διάσταση πρώτο μέλημα είναι η διατήρηση της διαμέτρου του τροχού όσο γίνεται ίδια. Η μάμα διάσταση έχει διάμετρο 609 χιλιοστά ενώ αυτή που θέλεις (215/40/17) έχει περίπου 604. διαφορά αμελητέα. Το πρόβλημα όμως δεν είναι αυτό. Καταρχήν θα βαρύνει πολύ το τιμόνι και θα χάσεις πολύ από την αίσθηση που σου δίνει κατά την οδήγηση. Θα έχεις φυσικά όλες τις αρνητικές επιπτώσεις που σου έχουν αναφέρει παραπάνω και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό, όπως η αύξηση της κατανάλωσης τη μείωση της άνεσης χωρίς να αυξήσεις πολύ το κράτημα μια και το ελαστικό πολύ σπάνια σε Ελληνικού τύπου δρόμους θα μπορεί να εφάπτεται όλο στην άσφαλτο. Επίσης μην ξεχνάς ότι ίσως σπάνια αλλά βρέχει που και που και στην Ελλάδα. Οπότε φαινόμενο υδρολίσθησης πολύ πιο έντονο.
      Και κάτι τελευταίο, σε τέτοια διάσταση αναγκαστικά θα πας σε μεγάλο δείκτη ταχύτητας όπότε ζέσταμα μετά τη Λαμία όταν αποφασίσεις να πας Θεσσαλονίκη.
      Σαν εναλλακτικές διαστάσεις θα έλεγα 205/50-16 ή 205/55-15 με καλύτερη τη δεύτερη.
      Η απόφαση είναι δική σου απλός πρόσεξε μην πετάξεις τα λεφτά σου άδικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • R
        red_army7 last edited by

        Basika auto pou me provlhmatizei einai oti an valw 205 lastixo 8a fainetai polu stenh h zanta kai to amakswma 8a eksexei.An valw 225/50/16 8a exw provlhma?Tis idies diastaseis forouse kai to s-2000.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
          Basika auto pou me provlhmatizei einai oti an valw 205 lastixo 8a fainetai polu stenh h zanta kai to amakswma 8a eksexei.An valw 225/50/16 8a exw provlhma?Tis idies diastaseis forouse kai to s-2000.

          Αυτό πάλι πως το εξηγείς; πισωκίνητο 240 ίππων (άντε λιγότερους στους τροχούς) με μόλις 16άρα ζάντα και το Α3 με 102 ατίθασα άτια μπροστά να φοράει 17άρα;

          Κάποιοι μας (σας) δουλεύουν μου φαίνεται

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • K
            kacey last edited by

            Θα χασεις σε κκρατημα γιατι η αναρτηση σου ειναι σχεδιασμενη να δουλευει σωστα με μια συγκεκριμενη διασταση ζαντας-ελαστικου, και καθε μεγαλη αποκλιση θα επιφερει αρνητικες επιπτωσεις. ΣΕ ασφαλτο (καλης...) πιστας, με ΜΗΔΕΝ ανωμαλειες και καλο ταπητα ισως να εχεις καλυτερο κρατημα (και παλι αμφιβαλλω), αλλα σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, το πολυ σκληροτερο πλαινο θα κανει το αυτοκινητο πολυ απολυτοδεν θα μπορει να ελεγξει η αναρτηση σωστα τον τροχο (αφου σκληραινεις παρα μα παρα πολυ ενα στοιχειο ελαστικοτητας της αναρτησης - το λαστιχο)

            Μην συγκρινεται τι φοραει το καθε ασχετο αυτοκινητο μαμα, η καθε αναρτηση ειναι διαφορετικα σχεδιασμενη με διαφορετικες ιδιοτητες (σκληροτητα, αποσβεση κλπ κλπ) και σε διαφορετικα πλαισια.

            Μην ξεχναμε το τεστ που ειχε κανει περιοδικο οταν στο ιδιο Saxo ειχαν βαλει τις παλιες 14αρες και τις καινουριες 15αρες του facelift (παλιες του Xsara VTS) και δεν μπορουσαν με τιποτα να πιασουν τον χρονο που εκανε (στην πιστα) το αυτοκινητο με τις 14αρες, ενω ειπαν οτι ηταν και δυσκολοτερο στην οδηγηση του.

            Τελος, εχω παραδειγματα φιλων που εκαναν το ιδιο λαθος και ειπαν οτι απο κρατημα αστα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              red_army7 last edited by

              File kacey to saxo kai to rallye einai diaforetika amaksia.Ena filaraki mou exei ena rallye kai tou evale 15ares kai tou kopanage fovera kai evriske kai stous 8olous kai egine kai pio apoluto k.t.l.Omws exw mpei kai se mercedes me 18ares kai se vectra me 17ares kai htan trena kai arketa aneta.Einai analogws to amaksi.H celica pisteuw den einai oute rallye alla oute kai mercedes.Einai kati endiameso.Gi'auto lew twra gia 16ares.Pantws kai h gt-4 pou evgaine eixe to idio plaisio kai forouse 16ares me 215/50 lastixo.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • P
                pg220 last edited by

                Εγώ θα σου έλεγα να μη χαραμίσεις τα λεφτά σου σε ζάντες..
                Αφού είσαι διατεθιμένος να δώσεις 1500-2000 ευρώ(πιστέυω τόσο κοστίζουν 16-17 άρες με λάστιχα) βάλε μια καλή ανάρτηση και τότε θα έχεις πραγματικό πλεονέκτημα και πολύ καλύτερα κρατήματα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bellos last edited by

                  ΜΑΚΡΙΑ ΚΙ΄ΑΛΛΑΡΓΑ.ΧΑΖΟΥΛΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΦΑΓΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ 17ΑΡΕΣ ΑΠΤΗΝ ΑΡΧΗ?ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΟΛΗ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • B
                    bug last edited by

                    Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                    Εγώ θα σου έλεγα να μη χαραμίσεις τα λεφτά σου σε ζάντες..
                    Αφού είσαι διατεθιμένος να δώσεις 1500-2000 ευρώ(πιστέυω τόσο κοστίζουν 16-17 άρες με λάστιχα) βάλε μια καλή ανάρτηση και τότε θα έχεις πραγματικό πλεονέκτημα και πολύ καλύτερα κρατήματα..

                    Αυτό είναι και το πιό σωστό,και απο ανάρτηση όχι κανένα υπερβολικό χαμήλωμα και αμορτισέρ κούτσουρο.Λίγο ψάξιμο θέλει.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vatanen last edited by

                      Σε οτι αφορα τις ζαντες μονο με τιποτα κατ εμε πανω απο 16''...Παντως καλο θα ηταν να εχεις εξαρχης στο μυαλο σου τι θα κανεις και να πραξεις αναλογα...Δλδ εφοσον αυξησεις πλ τα αλογα θες μια πολυ σοβαρη **αναρτηση **και σιγουρα μεγαλυτερες ζαντες...Συνεπως προσδιορισε τους στοχους σου...Αυτα τα ολιγα!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kpsig moderator last edited by

                        Και για να σου υπενθυμίσω:
                        Με 17αρες (και 40αρι ή 45 αρι προφιλ!##@$) αν οδηγείς γρήγορα και σου αρέσει να 'στραμπουλάς' το αμάξι σου, θα δίνεις ένα σωρό λεφτά για σάιλεντ μπλοκ ψαλιδιών, ακρόμπαρα, αμορτισερ και φυσικά, ζάντες καί λάστιχα. Άσε που και ήρεμα να οδηγείς καραδοκούν οι κακοί δρόμοι.
                        Για δες αλλού στο φόρουμ που κάποιος αλλάζει 17αρες σε 16αρες σε Ρενώ Λαγκούνα!!

                        Το αμάξι ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ θα γίνει πιο αργό.

                        Τέλος, για το Α3 ειδικά, το αμάξι είναι τόσο ογκώδες (όπως και πολλά άλλα σύγχρονα) που για να 'δείξει' αισθητικά του έβαλαν 16 αρες και 17αρες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          panoss last edited by

                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                          Basika auto pou me provlhmatizei einai oti an valw 205 lastixo 8a fainetai polu stenh h zanta kai to amakswma 8a eksexei.An valw 225/50/16 8a exw provlhma?Tis idies diastaseis forouse kai to s-2000.

                          Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους ότι αν τελικά αλλάξεις ζάντες θα ήταν προτιμότερο να βάλεις 16αρες.
                          Μάλλον αν πας σε 17αρες θα είναι πολύ δύσκολο να βρεις λάστιχα με χαμηλό δείκτη ταχύτητας.Πρόσεξε τον δείκτη ταχύτητας είναι πολύ σημαντικό, ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να ζεστάνει τα ελαστικά του, τα καλύτερα να είναι, θα σου φαίνονται χειρότερα από αυτά που έχεις τώρα.

                          Εγώ είχα 185/70/14 και πήγα σε 205/55/16 δεν παρατήρησα μεγάλη διάφορα στην άνεση και δεν θα έλεγα ότι κοπανάει αλλά αυτό ίσως οφείλετε και στην ανάρτηση που είναι σχεδόν χωμάτινη.
                          Η κατανάλωση θα αυξηθεί και σίγουρα θα χάσεις από επιδόσεις αλλά όχι σε πολύ μεγάλο βαθμό.
                          Το βάρος της ζάντας μαζί με το ελαστικό παρέμεινε το ίδιο ίσως γιατί οι 14 ήταν σιδερένιες και οι16αρες αλουμινένιες και πολύ ελαφριές.

                          Αν θες να βρεις την σωστή διάσταση ρίξε μια μάτια εδώ.

                          Όσο για το λάστιχο αν θα καλύψει τον θόλο στο μέσα έξω αυτό εξαρτάτε περισσότερο από το offset της ζάντας και όχι τόσο από το φάρδος του ελαστικού.
                          Η γνώμη μου είναι να δεις τι offset φοράς και να βάλεις το ίδιο για να μην αλλάξει η γεωμετρία της ανάρτησης ή αν παρεκκλίνεις να είναι για πολύ λίγο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Y
                            yianniswalker last edited by

                            Δεν το συζητάμε...
                            Από 14άρα σε 17άρα το αμάξι δεν θα πηγαίνει...

                            1. Τα λάστιχα δεν θα ζεσταίνονται
                            2. Ζημιές όμως λένε και οι άλλοι είναι σιγουρες
                            3. Το κάμπερ που έχει επιλεχθεί για την 14άρα θα είναι πολύ μεγάλο για τη 17άρα
                            4. Θα γίνει πολύ υπερστροφικό το αυτοκίνητο
                            5. Το αμάξωμα θα περάσει πολύ δύσκολες ώρες στις λακούβες και στους καλούς δρόμους (όπου θα στραμπουλιέται πολύ περισσότερο από το καλύτερο κράτημα).

                            Γενικά δεν κάνει να καταφεύγεις σε ακραίες λύσεις. Ειδικά όταν το αμάξι έχει κάποια χρονάκια.
                            16άρα μέγιστο και το ελάχιστο δυνατό πλάτος ελαστικού.
                            Το αμάξι είναι ελαφρύ με τα σημερινά δεδομένα και οι 17άρες προορίζονται για αυτοκίνητα με τουλάχιστον 30% μεγαλύτερο βάρος. Θα έχεις πρόβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              silencer51 last edited by

                              Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                              Για δες αλλού στο φόρουμ που κάποιος αλλάζει 17αρες σε 16αρες σε Ρενώ Λαγκούνα!!

                              Θυμήθηκα τώρα μια φορά που είχα πάει σε αντιπροσωπεία της Ρενώ και είχα πιάσει κουβέντα με έναν τεχνικό για ζάντες-λάστιχα και μου έλεγε πως κάθε βδομάδα τους φέρνουν τουλάχιστον 4 Laguna για ίσιωμα ζάντας!!! Είχαν κάνει σύμβαση με ένα λαστιχά δίπλα στην αντιπροσωπεία που έκανε το ίσιωμα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr