Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 240
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 437
    • 438
    • 242 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    119
    8747
    38786
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
      Το διόρθωσα σε 330d.

      Βαριέμαι να το ψάξω αυτή την στιγμή, αλλά όποιος θέλει μπορεί να το επιβεβαιώσει.

      Σε 320d σου κάνει η 'επιβεβαίωση';

      Πέρα από την πλάκα, τα diesel από την φύση τους ΔΕΝ έχουν μεγάλες αυξομειώσεις στην κατανάλωση, δεν είναι παράλογο λοιπόν και στα 200 να είναι κοντά στα 10λτ/100. Στα 5 ή στα 6 λτ/100 ΔΕΝ θα είναι , που να χτυπιέται ο άλλος κάτω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nozomi last edited by

        delete

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Πάντως εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=gPqt4Z4GyR0

          ...στα 200 σταθερά με cruise είναι στα 8λτ/100κμ.

          Καθόλου καλή επίδοση κατά την άποψή μου. Τόσο είναι και τα βενζινοκίνητα.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
            Πάντως εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=gPqt4Z4GyR0

            ...στα 200 σταθερά με cruise είναι στα 8λτ/100κμ.

            Καθόλου καλή επίδοση κατά την άποψή μου. Τόσο είναι και τα βενζινοκίνητα.

            Εχεις βρει κατι αναλογο για βενζινοκινητο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Πάντως εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=gPqt4Z4GyR0

              ...στα 200 σταθερά με cruise είναι στα 8λτ/100κμ.

              Καθόλου καλή επίδοση κατά την άποψή μου. Τόσο είναι και τα βενζινοκίνητα.

              Εχεις βρει κατι αναλογο για βενζινοκινητο;

              Δε μπορώ να βρω κάτι στον γιουτούμπι.

              Από προσωπική εμπειρία, στα 200 σταθερά είμαι περίπου στα 13...κι εμένα καίει 20% πάνω από νορμάλ 2λτ.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nozomi last edited by

                delete

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Προφανώς και diesel rulez όσον αφορά την οικονομία στη κατανάλωση. Έχω οδηγήσει αρκετά diesel στην Ευρώπη και το κύριο όφελος είναι η χαμηλή κατανάλωση μαζί με την υψηλή ροπή.

                  Αλλά για να έχει νόημα πρέπει να είσαι χιλιομετροφάγος κατά την άποψή μου και να ταιριάζει στο στυλ σου.

                  Αυτή τη στιγμή η 320d είναι κατά 6.000 ευρώ ακριβότερη από τη 320i.

                  Εξαιρετικό το πετρέλαιο...χαμηλή κατανάλωση, αλλά το μέλλον δεν είναι εκεί. Το μέλλον είναι στα υβριδικά σύνολα.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                    Εξαιρετικό το πετρέλαιο...χαμηλή κατανάλωση, αλλά το μέλλον δεν είναι εκεί. Το μέλλον είναι στα υβριδικά σύνολα.

                    Η Ευρώπη προωθεί το πετρέλαιο, οι άλλοι τα υβριδικά.
                    Μάλλον σε ένα κινητήρα ανάμεσα σε βενζίνη-πετρέλαιο θα καταλήξουν, να μη καίει πολύ αλλά να μη στοιχίζει η κατασκευή του όσο ένας πετρελαιοκινητήρας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                      Εξαιρετικό το πετρέλαιο...χαμηλή κατανάλωση, αλλά το μέλλον δεν είναι εκεί. Το μέλλον είναι στα υβριδικά σύνολα.

                      Η Ευρώπη προωθεί το πετρέλαιο, οι άλλοι τα υβριδικά.
                      Μάλλον σε ένα κινητήρα ανάμεσα σε βενζίνη-πετρέλαιο θα καταλήξουν, να μη καίει πολύ αλλά να μη στοιχίζει η κατασκευή του όσο ένας πετρελαιοκινητήρας.

                      Η BMW στα 3κυλ σύνολα που τεστάρει ετοιμάζει μια υβριδική τεχνολογία diesel ή βενζίνης μαζί με ηλεκτροκινητήρα.

                      Το πετρέλαιο θα παραμείνει, αλλά μαζί με ηλεκτρικό μοτέρ.

                      Πάντως όσο καλό και οικονομικό κι αν είναι το πετρέλαιο, για σπορ οδήγηση δεν είναι...οπότε εξαρτάται από το στυλ σου.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Θα συμφωνήσω με το Νίκο.

                        Το diesel έχει νόημα μόνο για όσους κάνουν πραγματικά πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.

                        Η εναλλακτική πρόταση για οικονομία δείχνει προς το παρόν να είναι τα υβριδικά, στα οποία στρέφουν την προσοχή τους ολοένα και περισσότερες εταιρίες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pico last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                          Πάντως εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=gPqt4Z4GyR0

                          ...στα 200 σταθερά με cruise είναι στα 8λτ/100κμ.

                          Καθόλου καλή επίδοση κατά την άποψή μου. Τόσο είναι και τα βενζινοκίνητα.

                          Το 1400άρι μου καίει κάνα 14άρι-15άρι εκεί νομίζω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kapami last edited by

                            Ναι γιατί το diesel με τη γουργουροροπάκλα και το κιβώτιό του τα έχει στις 3.500 στροφές ενώ το 1.400άρι ατμοσφαιρικό τα έχει στις 7000 Και μόνο τις τριβές να σκεφτείς, φτάνει για να εξηγήσει τις διαφορές (λέμε τώρα, οι διαφορές πηγάζουν από πολύ διαφορετικά αίτια όπως η διαφορετική θερμοδυναμική απόδοση)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Αθηνα - Λευκαδα, με 3 ατομα και φουλ αποσκευες και clima: 7,9/100.

                              αυστηρα τηρωντας τα ορια ταχυτητας συμφωνα με τις πινακιδες*.

                              • θεωρω φυσικα πως οτι αναγραφεται στις πινακιδες αντιστοιχει σε μιλια.
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lokatzis last edited by

                                Πάντα αναφερόμαστε σε ναυτικά μίλια, σωστά;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pico last edited by

                                  Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                  Ναι γιατί το diesel με τη γουργουροροπάκλα και το κιβώτιό του τα έχει στις 3.500 στροφές ενώ το 1.400άρι ατμοσφαιρικό τα έχει στις 7000 Και μόνο τις τριβές να σκεφτείς, φτάνει για να εξηγήσει τις διαφορές (λέμε τώρα, οι διαφορές πηγάζουν από πολύ διαφορετικά αίτια όπως η διαφορετική θερμοδυναμική απόδοση)

                                  Και τι βενζινοκίνητο πια καίει 8 lt / 100 km στα 200 km / h? Λογικά θα πρέπει να είναι πολύ μεγάλου κυβισμού για να είναι ανετό ή/και turbάτο με κάποια τρελή overdrive σχέση.

                                  Εγώ έχω πολύ μικρό κινητήρα και τρώει το ζόρι του!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                                    Ναι γιατί το diesel με τη γουργουροροπάκλα και το κιβώτιό του τα έχει στις 3.500 στροφές ενώ το 1.400άρι ατμοσφαιρικό τα έχει στις 7000 Και μόνο τις τριβές να σκεφτείς, φτάνει για να εξηγήσει τις διαφορές (λέμε τώρα, οι διαφορές πηγάζουν από πολύ διαφορετικά αίτια όπως η διαφορετική θερμοδυναμική απόδοση)

                                    **Και τι βενζινοκίνητο πια καίει 8 lt / 100 km στα 200 km / h? **Λογικά θα πρέπει να είναι πολύ μεγάλου κυβισμού για να είναι ανετό ή/και turbάτο με κάποια τρελή overdrive σχέση.

                                    Εγώ έχω πολύ μικρό κινητήρα και τρώει το ζόρι του!

                                    Στην Επιστημονική Φαντασία και μόνον για την ώρα. Ένα τυπικό όχημα που απαιτεί περί τα 90~110 kW ισχύ για να διατηρήσει μία ταχύτητα των 200 km/h ακόμα και υπό τις καλύτερες συνθήκες με 200 gr / KWh συνεπάγεται μία κατανάλωση 20.0 kgr καυσίμου την ώρα ή ανά 100 km 10.00 kgr καυσίμου. Αυτό συνεπάγεται σε μία κατανάλωση όχι μικρότερη των 12 lt/100 km. Αυτό για έναν κινητήρα που δουλεύει στη βέλτιστη του περιοχή (που για έναν diesel είναι περί τις 2000 στροφές το λεπτό).

                                    Αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι την ταχύτητα αυτή θα την έχει στις 3500 στροφές (με μία τελικά στα 57km/1000 rpm) και με μία specific consumption που δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 240 gr/kWh μιλάμε για 12 kgr καυσίμου ή 14.3 lt/100km.

                                    Για τα 8 lt/100 diesel με 100 kW απαιτούμενη ισχύ μιλάμε για μία κατανάλωση 13.44 kgr καυσίμου ήτοι 0.1344 kgr ή 134.4 gr/kWh (ή απόδοση 63%..... ). 15% καλύτερα από τον ΜAN B&W Diesel S80ME-C Mk7 two-stroke marine engine που είναι στα 155 gr με απόδοση 54.4% που είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει ο ΚΕΚ ως σήμερα. Ένας κινητήρας που στροφάρει στις 90 rpm, καίει ένα μείγμα που θέλει να είναι σε θερμοκρασία >80 βαθμών Κελσίου ώστε να ψεκάζεται και φυσικά δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το τι θα είναι διαθέσιμο ακόμα και τα επόμενα έτη για την αυτοκινητοβιομηχανία.... Σε κανένα τρένο ίσως... Στο αυτοκίνητο.... μάλλον όχι.

                                    Πηγές:

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_spec ... onsumption

                                    ΥΓ. Πέντε πράξεις είναι μην το σκοτώνετε...

                                    ΥΓ (2). Τα 100 kW είναι μία καλή εκτίμηση καθώς αναφέρεται σε 136 άλογα που για ένα τυπικό sedan είναι και μία μέση τιμή που απαιτεί για να κινηθεί. Δεν μιλάμε για ειδικά οχήματα όπως το Aptera τα οποία εκμεταλλεύονται την πολύ μικρή τους αεροδυναμική αντίσταση ώστε να κινούνται οικονομικά σε μεγάλες ταχύτητες. Εκεί δεν είναι απίθανο να δει κανείς τέτοιες καταναλώσεις.

                                    ΥΓ (3). Η απόδοση του 5κύλινδρου κινητήρα της Audi του 1990 παραμένει ακόμα και σήμερα εξαιρετική.

                                    ΥΓ (4). Λύσεις βελτίωσης της απόδοσης υπάρχουν. Η ανάκτηση της θερμικής ενέργειας πχ θα μπορούσε να βοηθήσει. Η ανάκτηση της κινητικής ενέργειας (μέσω flywheel) θα μπορούσε μέσα στη πόλη να προσφέρει καταναλώσεις κάτω από 3 lt/100 km. Θερμοδυναμική βελτίωση όμως της τάξης του 33% σε σχέση με ότι καλύτερο υπάρχει σήμερα μόνον μέσω του κύκλου Diesel ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pico last edited by

                                      Πολυ κατατοπιστικός christos.dimou, thnx!

                                      Σήμερα έβαλα 46 λίτρα για 726 km.
                                      Αυτά περιελάμβαναν κάπου 480 km Ηγουμενίτσα - Αθήνα με το αρκούδι στους 23°C σε full ροή για να κρατάμε τα γιαούρτια, τα λοιπά γαλακτοκομικά και τα καφάσια πατάτες κρύα, αλλά γενικά πάρα πολύ χαλαροί ρυθμοί, δεν είχε και κίνηση, μόνο Αθηνών - Πατρών λίγες φορές το πάτησα λίγο μέχρι 150 για να προσπεράσω νταλίκες και λοιπά κομβόι, όπου αυτό επιτρεπόταν μιας και μεγάλα κομμάτια είχαν μονοδρομηθεί.
                                      Και 240 km διαδρομές από Π.Φάληρο σε Άγιο Νικόλαο/Π.Φώκαια για μπάνια, χωρίς αρκούδια, με ελάχιστα γκάζια, πολύ χαλαρά γενικά.

                                      Πρέπει να άνοιξε και το μοτέρ μετά τα τελευταία ταξίδια ή/και η βενζίνη της ΕΚΟ να δίνει κατί ελάχιστα παραπάνω σε σχέση με την βενζίνη της ΕΤΕΚΑ, γιατί εκεί που στην διαδρομή για το μπάνιο είχα μια φορά σε δοκιμή 5.1 lt / 100 km και πάρα πολύ σύνεση στο γκάζι, σήμερα χτύπησα ένα 4.8 lt / 100 km πηγαίνοντας πάλι συνετά, αλλά όχι και σκεπτόμενος μόνο αυτό το πράγμα.

                                      Μαζί βελτιώθηκε λίγο και το νούμερο της αυτονομίας, από το 743 km που είχα δει μέχρι πρόσφατα, σήμερα έγραψε 754 km.
                                      Ανεπαίσθητες διαφορές, αλλά όλες υπέρ.

                                      Θα ακολουθήσει δοκιμή υψηλής κατανάλωσης, γιατί νομίζω το κάτω όριο εξαντλήθηκε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 106s16
                                        106s16 last edited by

                                        Την Παρασκευή είπα να δω τι ψάρια πιάνει το RX8 (192ps) στο άθλημα της ελάχιστης κατανάλωσης που έχετε αναγάγει σε επιστήμη.
                                        Φουλάρισμα μέχρι ξεχειλίσεως στh shell practiker (Θεσσαλονίκη) 95άρα και βουρ για Γιάννενα από εξωτερικό περιφεριακό, εγνατία, Δωδώνης, Δόμπολης, Ομήρου, Λύγκου, Πεντέλης επιβίβαση γυναίκας και φουλάρισμα μέχρι ξεχειλίσεως στο carrefour 95άρα, λοιπόν 285ΚΜ με 27,10 λίτρα 9,5lit/100km, χρόνος 2h 40min, ταχύτητες εγνατία 130 σταθερά, τουνελ 100, μεγάλη βοήθεια το sg.
                                        Στην επιστροφή η ίδια διαδικασία αλλά ταχύτητες, εγνατία 150 σταθερά, τούνελ 120 χρόνος 2h 20min κατανάλωση 10,4lit/100km.
                                        Συμπέρασμα ο wankel καίει αρκετά αλλά όχι αυτές τις υπερβολικές καταναλώσεις που αρκετοί ειδήμωνες και μη αναφέρουν, το sg είναι must συγκεκριμένα είχα στην οθόνη, θερμοκρασία ψυκτικού, μέση και στιγμιαία κατανάλωση και φορτίο κινητήρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Τι είναι το sg;; Το υπολογιστάκι του αυτοκινήτου ή κάτι εξωτερικό που διαβάζει τη θύρα;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 106s16
                                            106s16 last edited by

                                            Το scangauge 2 είναι εξωτερικό οργανάκι που διαβάζει από την obd2.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 242 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr