Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 490
    • 491
    • 293 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    107513
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης ganez έγραψε:
      δλδ το multiair στην ουσία ειναι κατι σαν κιτ κουμπωμένο πανω σε ενα στο ήδη υπάρχων μοτερ?
      και αν ισχύει κάτι τέτοιο το μοτέρ ειναι έτοιμο να αντέξει τέτοιες πιέσεις

      λες να είσαι ο πρώτος που το σκεφτηκες ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης ganez έγραψε:
        δλδ το multiair στην ουσία ειναι κατι σαν κιτ κουμπωμένο πανω σε ενα στο ήδη υπάρχων μοτερ?
        και αν ισχύει κάτι τέτοιο το μοτέρ ειναι έτοιμο να αντέξει τέτοιες πιέσεις

        Eχεις ακουσει καποιο προβλημα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ironman02 last edited by

          Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
            Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..

            λες να έχει ιδέα Απο μεκ ο παραπάνω χρήστης και απαντας σοβαρά;;
            καύσωνα έχει , του ήρθε μια χαζομαρα και την έγραψε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ironman02 last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

              Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..

              λες να έχει ιδέα Απο μεκ ο παραπάνω χρήστης και απαντας σοβαρά;;
              καύσωνα έχει , του ήρθε μια χαζομαρα και την έγραψε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                efthymis last edited by

                Ενταξει ρε σεις, δεν ειμαστε ολοι μηχανικοι, γι'αυτο ρωταμε, για να μαθαινουμε ο,τι δεν ξερουμε. Με το να απαντατε ειρωνικα, απλα απογοητευετε το παιδι που ρωτησε. Αν εχετε διαθεση βοηθατε, τα ειρωνικα σχολια δε βλεπω να αξιζουν περισσοτερο απο μια 'χαζη' ερωτηση..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ironman02 last edited by

                  Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                  Ενταξει ρε σεις, δεν ειμαστε ολοι μηχανικοι, γι'αυτο ρωταμε, για να μαθαινουμε ο,τι δεν ξερουμε. Με το να απαντατε ειρωνικα, απλα απογοητευετε το παιδι που ρωτησε. Αν εχετε διαθεση βοηθατε, τα ειρωνικα σχολια δε βλεπω να αξιζουν περισσοτερο απο μια 'χαζη' ερωτηση..

                  Έχεις δίκιο. Και εγώ δεν ξέρω πάρα πολλά από μηχανικά.. Απλά με βάση όσα ξερω ή νομίζω οτι ξέρω απάντησα παραπάνω οτι συστήματα σαν το multi air δεν καταπονούν ιδιαίτερα τον κινητήρα με κάποιο τρόπο..Και πάλι λέω απ'όσο γνωρίζω δεν είμαι και ειδικός..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ganez last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..

                    λες να έχει ιδέα Απο μεκ ο παραπάνω χρήστης και απαντας σοβαρά;;
                    καύσωνα έχει , του ήρθε μια χαζομαρα και την έγραψε...

                    οκ εγώ ειμαι χαζός και ρώτησα!!!
                    αλλα ......... εσύ ο μαγγας για τι δεν μας λες !!!

                    ο multiair είναι κατι σαν κιτ πάνω στο ήδη υπάρχον μοτερ ????

                    η νεα αλφα ειναι όντως πολυ όμορφή και σκέπτομαι να την αποκτήσω αλλα εχω κάποιες αποριες και θα ηθελα να της μαθω
                    τωρα που βρήκαμε και τον .... θα μαθουμε πολα !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      oforous last edited by

                      Ο χρήστης ganez έγραψε:
                      οκ εγώ ειμαι χαζός και ρώτησα!!!
                      αλλα ......... εσύ ο μαγγας για τι δεν μας λες !!!

                      ο multiair είναι κατι σαν κιτ πάνω στο ήδη υπάρχον μοτερ ????

                      η νεα αλφα ειναι όντως πολυ όμορφή και σκέπτομαι να την αποκτήσω αλλα εχω κάποιες αποριες και θα ηθελα να της μαθω
                      τωρα που βρήκαμε και τον .... θα μαθουμε πολα !!!

                      Δεν είναι κιτ, και ούτε μπαίνει σε κάθε μοτερ στο συνεργείο της γειτονιάς.

                      Είναι ένα σύστημα που αλλάζει το χρονισμό και το βύθισμα των βαλβίδων (για τις βαλβίδες εισαγωγής προς το παρόν) και καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής (στο 2ο στάδιο λέγετε ότι θα γίνει και με τον εξαγωγής αυτό). Επίσης θεωρητικά δεν χρειάζετε και η πεταλούδα γκαζιού.

                      Άμα το γκουγκλάρεις και λίγο θα μάθεις πιο πολλά και πιο σωστά και με λεπτομέρειες για το πως δουλεύει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Let me Google that for you: http://tinyurl.com/32xyb63

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ganez last edited by

                          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Ο χρήστης ganez έγραψε:
                            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                            Μα μη μου πείτε τώρα ότι δεν είναι εντυπωσιακό αυτό.Εάν το κάνουν και στις βαλβίδες εξαγωγής πραγματικά θα μιλάμε για κινητήρα από άλλο πλανήτη με τρομερές δυνατότητες ρυθμισης της καμπύλης ισχύος και της καμπύλης ροπής και κατ' επέκταση της οδηγησημότητας του κινητήρα.Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ken11
                              ken11 last edited by

                              Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                              Μα μη μου πείτε τώρα ότι δεν είναι εντυπωσιακό αυτό.Εάν το κάνουν και στις βαλβίδες εξαγωγής πραγματικά θα μιλάμε για κινητήρα από άλλο πλανήτη με τρομερές δυνατότητες ρυθμισης της καμπύλης ισχύος και της καμπύλης ροπής και κατ' επέκταση της οδηγησημότητας του κινητήρα.Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

                              Καλα φιλε χαλαρωσε λιγο,μη τρελενεσαι,χτες ηταν οι tsi,σημερα οι multiair,αυριο μπορει να ειναι ξερω γω ενας αλλος κινητηρας καλυτερος κ απο αυτους.Μην μηδενιζετε η αποθεωνετε με το παραμικρο.

                              Το σημαντικο μεχρι στιγμης για τον multiair οσο καιρο ειναι στην αγορα ειναι πως δεν εχουν ακουστει προβληματα αξιοπιστιας,ενω αντιστοιχα ακομα κ μετα απο τοσα χρονια του TSI ολο κ καποιο προβλημα θα ακουστει,περιεργο,αν κ τα περισσοτερα πλεον εχουν λυθει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                γιατι αγορασε κανεις multiair για να ακουσεις?

                                Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

                                καλα προς το παρον ας ρουφηξουν το αυγο τους γιατι καποιους tsi ουτε στον υπνο τους δε τους βλεπουν

                                αν μεγαλωσουν ή απορροφηθουν το συζηταμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johncharles last edited by

                                  Μπορεί να είναι άγνωστο σε κάποιους, αλλά το MultiAir κυκλοφορεί ΗΔΗ ένα χρόνο.

                                  Από τον Σεπτέμβριο του 2009 στην Alfa MiTo

                                  http://www.alfaromeopress.com/index.php ... om&id=1356

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    και ποιες ειναι οι πωλησεις του ωστε να ακουσουμε προβληματα?

                                    εδω στο φορουμ το εχει κανεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Η λειτουργία του μουλτιαιρ έχει αναλυθεί στο παρελθόν , μια αναζήτηση στο φόρουμ και θα βρει μαργαριτάρια ... Γιατί δεν ρωτάνε τα ίδια στα φόρουμ της τουοτα , της χοντα και της μπεμβε που έχουν ανάλογα συστηματα και ρωτάνε όλα τα κουλα στο τοπικ της αρ;

                                      Κιουση καλό καλοκαίρι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        efthymis last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                        Γιατί δεν ρωτάνε τα ίδια στα φόρουμ της τουοτα , της χοντα και της μπεμβε που έχουν ανάλογα συστηματα και ρωτάνε όλα τα κουλα στο τοπικ της αρ;

                                        μαλλον θα επρεπε να σε ανησυχει αυτο

                                        Σοβαρα τωρα δεν ξερω αν οντως γινεται αυτο, στην περιπτωση ομως που ρωταει ο αλλος σοβαρα καλυτερα να μην τον αποπαιρνετε. Αν θεωρεις πως ειναι τρολλ, πολυ απλα μην του δινεις σημασια ωστε να μη βρει πατημα να συνεχισει

                                        Αν κ να σ πω την αληθεια, πιο πιθανο να ρωτησει ο πιτσιρικας που δεν εχει ιδεα ουτε καν πως να ψαχνει σωστα στο νετ για την αλφα που εχει σπορ κατασκευες, παρα στα χοντα/ τογιοτα που δε 'λαμπουν' τοσο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          γιατι αγορασε κανεις multiair για να ακουσεις?

                                          Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

                                          καλα προς το παρον ας ρουφηξουν το αυγο τους γιατι καποιους tsi ουτε στον υπνο τους δε τους βλεπουν

                                          αν μεγαλωσουν ή απορροφηθουν το συζηταμε

                                          Σιγά τα αίματα George!!
                                          Έχω και σκοπέτο και μου φύγε το G3 απ' τα χέρια μη τυχόν και περάσει κάνα TSI!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                            γιατι αγορασε κανεις multiair για να ακουσεις?:svivhaha:

                                            Τι TSi και:whatever: οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης :yahoo:

                                            καλα προς το παρον ας ρουφηξουν το αυγο τους γιατι καποιους tsi ουτε στον υπνο τους δε τους βλεπουν

                                            αν μεγαλωσουν ή απορροφηθουν το συζηταμε:whistlink:

                                            Σιγά τα αίματα George!!
                                            Έχω και σκοπέτο και μου φύγε το G3 απ' τα χέρια μη τυχόν και περάσει κάνα TSI!!

                                            **Δεν σε ΧΑΛΕΙ !!! ** (οπως λεγαμε και εμεις οι παλιοσειρες καποτε... )
                                            Προσεχε μονο μην εχει κανενας αξιωματικος TSI , και σου την 'αναψει' σε καμμια εφοδο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 293 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr