-
Ο χρήστης ganez έγραψε:
δλδ το multiair στην ουσία ειναι κατι σαν κιτ κουμπωμένο πανω σε ενα στο ήδη υπάρχων μοτερ?
και αν ισχύει κάτι τέτοιο το μοτέρ ειναι έτοιμο να αντέξει τέτοιες πιέσειςλες να είσαι ο πρώτος που το σκεφτηκες ;
-
Ο χρήστης ganez έγραψε:
δλδ το multiair στην ουσία ειναι κατι σαν κιτ κουμπωμένο πανω σε ενα στο ήδη υπάρχων μοτερ?
και αν ισχύει κάτι τέτοιο το μοτέρ ειναι έτοιμο να αντέξει τέτοιες πιέσειςEχεις ακουσει καποιο προβλημα;
-
Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..λες να έχει ιδέα Απο μεκ ο παραπάνω χρήστης και απαντας σοβαρά;;
καύσωνα έχει , του ήρθε μια χαζομαρα και την έγραψε... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..
λες να έχει ιδέα Απο μεκ ο παραπάνω χρήστης και απαντας σοβαρά;;
καύσωνα έχει , του ήρθε μια χαζομαρα και την έγραψε... -
Ενταξει ρε σεις, δεν ειμαστε ολοι μηχανικοι, γι'αυτο ρωταμε, για να μαθαινουμε ο,τι δεν ξερουμε. Με το να απαντατε ειρωνικα, απλα απογοητευετε το παιδι που ρωτησε. Αν εχετε διαθεση βοηθατε, τα ειρωνικα σχολια δε βλεπω να αξιζουν περισσοτερο απο μια 'χαζη' ερωτηση..
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ενταξει ρε σεις, δεν ειμαστε ολοι μηχανικοι, γι'αυτο ρωταμε, για να μαθαινουμε ο,τι δεν ξερουμε. Με το να απαντατε ειρωνικα, απλα απογοητευετε το παιδι που ρωτησε. Αν εχετε διαθεση βοηθατε, τα ειρωνικα σχολια δε βλεπω να αξιζουν περισσοτερο απο μια 'χαζη' ερωτηση..Έχεις δίκιο. Και εγώ δεν ξέρω πάρα πολλά από μηχανικά.. Απλά με βάση όσα ξερω ή νομίζω οτι ξέρω απάντησα παραπάνω οτι συστήματα σαν το multi air δεν καταπονούν ιδιαίτερα τον κινητήρα με κάποιο τρόπο..Και πάλι λέω απ'όσο γνωρίζω δεν είμαι και ειδικός..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά τι πίεση μπορεί να δέχεται ενα μοτέρ από τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων? Να μου έλεγες για τίποτα τουρμπίνες και δε ξέρω και γώ τι άλλο οκ.. Επιπλέον το μοτέρ μπορεί να βασίζεται σε παλαιότερο, αλλά φαντάζομαι δέχεται τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να αντέχει περαιτέρω καταπονήσεις..
λες να έχει ιδέα Απο μεκ ο παραπάνω χρήστης και απαντας σοβαρά;;
καύσωνα έχει , του ήρθε μια χαζομαρα και την έγραψε...οκ εγώ ειμαι χαζός και ρώτησα!!!
αλλα ......... εσύ ο μαγγας για τι δεν μας λες !!!ο multiair είναι κατι σαν κιτ πάνω στο ήδη υπάρχον μοτερ ????
η νεα αλφα ειναι όντως πολυ όμορφή και σκέπτομαι να την αποκτήσω αλλα εχω κάποιες αποριες και θα ηθελα να της μαθω
τωρα που βρήκαμε και τον .... θα μαθουμε πολα !!! -
Ο χρήστης ganez έγραψε:
οκ εγώ ειμαι χαζός και ρώτησα!!!
αλλα ......... εσύ ο μαγγας για τι δεν μας λες !!!ο multiair είναι κατι σαν κιτ πάνω στο ήδη υπάρχον μοτερ ????
η νεα αλφα ειναι όντως πολυ όμορφή και σκέπτομαι να την αποκτήσω αλλα εχω κάποιες αποριες και θα ηθελα να της μαθω
τωρα που βρήκαμε και τον .... θα μαθουμε πολα !!!Δεν είναι κιτ, και ούτε μπαίνει σε κάθε μοτερ στο συνεργείο της γειτονιάς.
Είναι ένα σύστημα που αλλάζει το χρονισμό και το βύθισμα των βαλβίδων (για τις βαλβίδες εισαγωγής προς το παρόν) και καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής (στο 2ο στάδιο λέγετε ότι θα γίνει και με τον εξαγωγής αυτό). Επίσης θεωρητικά δεν χρειάζετε και η πεταλούδα γκαζιού.
Άμα το γκουγκλάρεις και λίγο θα μάθεις πιο πολλά και πιο σωστά και με λεπτομέρειες για το πως δουλεύει.
-
Let me Google that for you: http://tinyurl.com/32xyb63
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
Ο χρήστης ganez έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΜα μη μου πείτε τώρα ότι δεν είναι εντυπωσιακό αυτό.Εάν το κάνουν και στις βαλβίδες εξαγωγής πραγματικά θα μιλάμε για κινητήρα από άλλο πλανήτη με τρομερές δυνατότητες ρυθμισης της καμπύλης ισχύος και της καμπύλης ροπής και κατ' επέκταση της οδηγησημότητας του κινητήρα.Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μα μη μου πείτε τώρα ότι δεν είναι εντυπωσιακό αυτό.Εάν το κάνουν και στις βαλβίδες εξαγωγής πραγματικά θα μιλάμε για κινητήρα από άλλο πλανήτη με τρομερές δυνατότητες ρυθμισης της καμπύλης ισχύος και της καμπύλης ροπής και κατ' επέκταση της οδηγησημότητας του κινητήρα.Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Καλα φιλε χαλαρωσε λιγο,μη τρελενεσαι,χτες ηταν οι tsi,σημερα οι multiair,αυριο μπορει να ειναι ξερω γω ενας αλλος κινητηρας καλυτερος κ απο αυτους.Μην μηδενιζετε η αποθεωνετε με το παραμικρο.
Το σημαντικο μεχρι στιγμης για τον multiair οσο καιρο ειναι στην αγορα ειναι πως δεν εχουν ακουστει προβληματα αξιοπιστιας,ενω αντιστοιχα ακομα κ μετα απο τοσα χρονια του TSI ολο κ καποιο προβλημα θα ακουστει,περιεργο,αν κ τα περισσοτερα πλεον εχουν λυθει.
-
γιατι αγορασε κανεις multiair για να ακουσεις?
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσηςκαλα προς το παρον ας ρουφηξουν το αυγο τους γιατι καποιους tsi ουτε στον υπνο τους δε τους βλεπουν
αν μεγαλωσουν ή απορροφηθουν το συζηταμε
-
Μπορεί να είναι άγνωστο σε κάποιους, αλλά το MultiAir κυκλοφορεί ΗΔΗ ένα χρόνο.
Από τον Σεπτέμβριο του 2009 στην Alfa MiTo
http://www.alfaromeopress.com/index.php ... om&id=1356
-
και ποιες ειναι οι πωλησεις του ωστε να ακουσουμε προβληματα?
εδω στο φορουμ το εχει κανεις?
-
Η λειτουργία του μουλτιαιρ έχει αναλυθεί στο παρελθόν , μια αναζήτηση στο φόρουμ και θα βρει μαργαριτάρια ... Γιατί δεν ρωτάνε τα ίδια στα φόρουμ της τουοτα , της χοντα και της μπεμβε που έχουν ανάλογα συστηματα και ρωτάνε όλα τα κουλα στο τοπικ της αρ;
Κιουση καλό καλοκαίρι...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατί δεν ρωτάνε τα ίδια στα φόρουμ της τουοτα , της χοντα και της μπεμβε που έχουν ανάλογα συστηματα και ρωτάνε όλα τα κουλα στο τοπικ της αρ;μαλλον θα επρεπε να σε ανησυχει αυτο
Σοβαρα τωρα δεν ξερω αν οντως γινεται αυτο, στην περιπτωση ομως που ρωταει ο αλλος σοβαρα καλυτερα να μην τον αποπαιρνετε. Αν θεωρεις πως ειναι τρολλ, πολυ απλα μην του δινεις σημασια ωστε να μη βρει πατημα να συνεχισει
Αν κ να σ πω την αληθεια, πιο πιθανο να ρωτησει ο πιτσιρικας που δεν εχει ιδεα ουτε καν πως να ψαχνει σωστα στο νετ για την αλφα που εχει σπορ κατασκευες, παρα στα χοντα/ τογιοτα που δε 'λαμπουν' τοσο...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι αγορασε κανεις multiair για να ακουσεις?Τι TSi και οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης
καλα προς το παρον ας ρουφηξουν το αυγο τους γιατι καποιους tsi ουτε στον υπνο τους δε τους βλεπουν
αν μεγαλωσουν ή απορροφηθουν το συζηταμε
Σιγά τα αίματα George!!
Έχω και σκοπέτο και μου φύγε το G3 απ' τα χέρια μη τυχόν και περάσει κάνα TSI!! -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
γιατι αγορασε κανεις multiair για να ακουσεις?:svivhaha:
Τι TSi και:whatever: οι multiair είναι το μέλλον στους κινητήρες εσωτερικής καύσης :yahoo:
καλα προς το παρον ας ρουφηξουν το αυγο τους γιατι καποιους tsi ουτε στον υπνο τους δε τους βλεπουν
αν μεγαλωσουν ή απορροφηθουν το συζηταμε:whistlink:
Σιγά τα αίματα George!!
Έχω και σκοπέτο και μου φύγε το G3 απ' τα χέρια μη τυχόν και περάσει κάνα TSI!!**Δεν σε ΧΑΛΕΙ !!! ** (οπως λεγαμε και εμεις οι παλιοσειρες καποτε... )
Προσεχε μονο μην εχει κανενας αξιωματικος TSI , και σου την 'αναψει' σε καμμια εφοδο...
Alfa Romeo Giulietta