-
A και εγω νομιζα πως ειχε και το 1.4 honda .Λεω και εγω τοσο αναξιοπιστο πως γινεται?
-
Απο αυτα βγηκε η βρωμα,επειδη οι περισσοτεροι ειχαν 1.4.Και προσπαθουσαν οι κατοχοι των 1.6 με νυχια και με δοντια να αποδειξουν οτι ειναι σκυλια
-
Εβλεπα χθες ένα από τα παλιά top gear του 90... Παρουσίαση του καινούριου -τότε- 214 και 216 και ο τυπάς περιγράφει την δομή του 1,4 και πώς όλες οι καινοτομίες του είναι τέτοιες που δημιουργούν ένα σούπερ αξιόπιστο σύνολο...
-
delete
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Το 220turbo παντως εχει χαρακτηριστει απο αρκετους και ως 'πεζοδρομιοκυνηγος'...
τι εννοεις με αυτο?
Το προφανές, που απ'ότι γράφει ο τύπος της εποχής,
ο κινητήρας ήταν μεν πολύ καλός και οι επιδόσεις διαολεμένες, αλλά η ανάρτηση και το μπλοκέ δυσκολεύονταν αφάνταστα να περάσουν τους 200 ίππους και τα 24 κιλά ροπής στο δρόμο.Τα παραπάνω σε μέτρια προς το καλή άσφαλτο...
-
Είχα οδηγήσει στα 18 μου τότε το 820 sedan με κιτάκι στα 200+ άλογα!
Να πω πως μου είχε φανεί συγκλονιστικό, ειδικά σε σχέση με τι είχα οδηγήσει μέχρι τότε;Εξοπλισμός από άλλο πλανήτη, δύναμη , δύναμη , ΔΥΝΑΜΗ, άσε που όπου κι αν περνούσες μάζευες βλέμματα...
Φυσικά, αποδείχτηκε κι αυτό μετά από λίγα χρόνια σφόδρα αναξιόπιστο, αν και τελικά ο ιδιοκτήτης το το κράτησε πάνω από 10ετία... Στην θέση του αγοράστηκε προ λίγων ετών ένα Mazda CX-7.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Αν και μάλλον ξεφεύγουμε, δύο από τα αγαπημένα μου coupe ever:
Το Honda Legend πρώτης (επάνω) και δεύτερης (κάτω) γενιάς.
Προσιτά δεν ήταν καινούρια αλλά σήμερα τα βρίσκει κανείς σε πολύ χαμηλές τιμές στο εξωτερικό. Αν ζούσα στη Γερμανία πχ σίγουρα θα είχα αγοράσει ένα 3.2.
Το 800 coupe της Rover όπως και το αντίστοιχο 4πορτο βασίζεται στο πρώτης γενιάς Legend.
Και μία σημείωση, τα Legend δεύτερης (και 3ης) γενιάς είναι από τα ελάχιστα προσθιοκίνητα με τον κινητήρα κατά μήκος. Φυσικά υπάρχουν και τα Audi, εκεί όμως ο κινητήρας κρέμεται μπροστά από τον εμπρός άξονα, στα Legend ήταν επάνω και προς τα πίσω και η κίνηση μεταδιδόταν από ένα πολύπλοκο ως προς την τοποθέτησή του εμπρός διαφορικό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν και μάλλον ξεφεύγουμε, δύο από τα αγαπημένα μου coupe ever:
Ωραιο γουστο εχεις...
-
delete
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εβλεπα χθες ένα από τα παλιά top gear του 90... Παρουσίαση του καινούριου -τότε- 214 και 216 και ο τυπάς περιγράφει την δομή του 1,4 και πώς όλες οι καινοτομίες του είναι τέτοιες που δημιουργούν ένα σούπερ αξιόπιστο σύνολο...Παντως αν αξαιρεσεις τον κινητηρα ηταν πολυ ωραια και καλο αυτοκινητο.Ευτηχως ομως που μας το στουκαραν γιατι διαφορετικα ακομα θα φτιαχναμε φλαντζες
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν και μάλλον ξεφεύγουμε, δύο από τα αγαπημένα μου coupe ever:
Mα που πας και τα ξεθαβεις...
Λογικά θα πούλησαν τρελά στις States !
+donuts
-
Mαλλον θα εχει ηδη καταγραφεί , Honda Prelude 2.2 νομιζω ειχε ερθει και στην ευρωπη με τετραδιευθυνση(?)...συχνα καγκουρεμενο και ισως χειροτερο απο μια 325 εκεινα τα χρονια αλλα αξιοπρεπεστατο.
-
Νομίζω το καλύτερο από αυτά που μπόρεσαν να έρθουν τελικά στην Ελλάδα ήταν το RX-7 τρίτης γενιάς. Φυσικά πανάκριβο.
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Mαλλον θα εχει ηδη καταγραφεί , Honda Prelude 2.2 νομιζω ειχε ερθει και στην ευρωπη με τετραδιευθυνση(?)...συχνα καγκουρεμενο και ισως χειροτερο απο μια 325 εκεινα τα χρονια αλλα αξιοπρεπεστατο.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Εντύπωση μου έκανε το πόσο χαμηλό ήταν σαν ύψος αμαξώματος
και πόσο μικρή απόσταση είχε απο το έδαφος. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Mαλλον θα εχει ηδη καταγραφεί , Honda Prelude 2.2 νομιζω ειχε ερθει και στην ευρωπη με τετραδιευθυνση(?)...συχνα καγκουρεμενο και ισως χειροτερο απο μια 325 εκεινα τα χρονια αλλα αξιοπρεπεστατο.
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Εντύπωση μου έκανε το πόσο χαμηλό ήταν σαν ύψος αμαξώματος
και πόσο μικρή απόσταση είχε απο το έδαφος.Κυκλοφορει ενα τετοιο εδω σε αυτοματο .Δεν πρεπει να εχω συναντησει δευτερο
-
-
Ωραίο το integra αλλά το προτιμώ με τα άλλα φανάρια,
viewtopic.php?f=15&t=44953&start=30#p1951639
-
Μποθ οβ δεμ αρ κέυ- έϊ- γιου- ελ- έϊ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εβλεπα χθες ένα από τα παλιά top gear του 90... Παρουσίαση του καινούριου -τότε- 214 και 216 και ο τυπάς περιγράφει την δομή του 1,4 και πώς όλες οι καινοτομίες του είναι τέτοιες που δημιουργούν ένα σούπερ αξιόπιστο σύνολο...Η φράση του Hamster στο Cheap car challenge τα συνοψίζει όλα:
(περήφανο ύφος)*'In it's day of course, the Rover 416GTi was... *(αλλάζει ύφος) rubbish really.'To λευκό Integra το είχα πετύχει στην εθνική έξω από τη Λάρισα πριν από 3-4 χρόνια.
-
αρκετα με τα ψευδοιαπωνικα κουπε που ετρεχαν στην ευθεια και στις στροφες κουρεβαν κηπους.
Το καλύτερο προσιτό coupe των 90s