-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
To panda στην πόλη έχει κατανάλωση 6,8 το altea 9,0 και το insight σύμφωνα με τους κατόχους του 4,5. Diesel στην Αθήνα απαγορεύεται. Όσο για τον όγκο, και το σπιτι και στο γραφείο, παρκάρω σε υπόγειο γκαράζ. Πλέον δεν μου χρειάζονται δύο αυτοκίνητα, γιατί εργαζόμαστε στην ιδια εταιρία με την γυναίκα μου.για το honda, στην πόλη (Αθήνα) υπολόγιζε κάπου 6-6,5λτ/100.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... 009&page=4
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
βεβαια αν πεσεις στο ενα αυτοκινητο θα εχεις και θεμα σε περιπτωση που το ενα και μοναδικο παθει κατιΕίρωνα. Χμου!
Εγώ SIMDION θα σε παραπέμψω στον dstou: >.. να χρησιμοποιείς σωστά το ένα, έχεις κάνει ακόμη ένα βηματάκι. Πόσο παραπάνω οικονομία θα σου προσφέρει το υβριδικό μετά τα δύο αυτά βήματα?
Αυτή την ερώτηση πρέπει να απαντήσεις στον εαυτό σου με τη μέγιστη δυνατή ειλικρίνεια και ακρίβεια.
Και λίγο πιο γενικά μιλώντας: εφιστώ την προσοχή σε 'ιδιοφυείς' ιδέες με μακρά περίοδο απόσβεσης. Πλας, προς θεού, μην παίρνει κανείς την υπάρχουσα κατάσταση ως δεδομένη, κοινωνικά τα πράγματα είναι τόσο ρευστά που αλλαγές που μπορεί να βγάλουν από καλοδουλεμένα πλάνα πολλούς.
Αυ-τάά.. -
Η μητέρα μου έχει το Civic IMA και το έχω οδηγήσει κάμποσο. Καταρχάς, να σου πω 2-3 πραγματάκια ως (σχεδόν) κάτοχος:
- από τη φύση τους αυτά τα οχήματα, τη ράθυμη νωχελική τους φύση, τις μπαρίτσες για τη στιγμιαία κατανάλωση, τα δεντράκια και τα σκατουλάκια, σε βάζουν στο τριπάκι για να οδηγείς όσο πιο οικονομικά γίνεται. Πολλές φορές τα έχω ακούσει από τη μητέρα μου που είναι συνοδηγός. 'Άντε πάτα το επιτέλους, δε θα φτάσουμε ποτέ'! Ακριβώς τα αντίθετα από όσα λέει όταν είμαστε μέσα στο ΜΧ-5 !
- τα 4.5 λίτρα δεν είναι εφικτά σε καθημερινή βάση. Άλλο αν μια μέρα προσπαθήσεις να σπάσεις κάθε ρεκόρ κι άλλο κάθε μέρα. Το δικό μου ρεκόρ είναι :
αλλά αυτό δε γίνεται κάθε μέρα. Θα σου σπάσουν τα νεύρα. Και των γύρω σου !
3) αν κινείσαι συνεχώς μέσα στον Δακτύλιο, το Prius έχει πιο πολύ νόημα γιατί μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Θα μου πεις ότι το Prius είναι πολύ ακριβότερο και θα έχεις δίκιο. Έλα όμως που η αγορά ενός υβριδικού είναι όσο πιο ανέμελη γίνεται... ποιος θα πάρει ένα υβριδικό για να το σκίζει; Ως εκ τούτου, είναι ίσως η πιο ασφαλής αγορά μεταχειρισμένου. Μήπως να κοίταγες κάτι τέτοιο; -
Την Παρασκευή οδήγησα το insight. Εντυπώσεις:
-Σφιχτή ανάρτηση που 'χτυπάει' στα σαμαράκια
-Μάλλον μέτρια καθίσματα ειδικά σε σχέση με τα bucket του Altea.
-Κατά την εξωφρενικά χαλαρή επιτάχυνση, είναι αθόρυβο αφού το κιβώτιο κρατάει τον κινητήρα στις περίπου 2000 στροφές και σύμφωνα με τα λαμπάκια, είναι πολύ οικονομικό
-Σε μέτρια επιτάχυνση απλά ακολουθώντας την κίνηση ο θόρυβος αυξάνεται αρκετά, καθώς ο κινητήρας δουλεύει συνεχώς στις 4000 στροφές
-Σε πλήρη επιτάχυνση με τις στροφές 5500 μέσα στο αυτοκίνητο γίνεται πανηγύρι Τόσο θόρυβο είχα να καούσω από το skoda target (πρώτο μου αυτοκίνητο.) Η πραγματική επιτάχυνση, ήταν σαν να έχεις αυτοκίνητο με τελειωμένο συμπλέκτη που πατινάρει συνέχεια.
-Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου έγραφε πριν το test drive 6,7 μέση κατανάλωση. Μετά 7,8.Συμπέρασμα
ΔΕΝ είναι αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, αφού κατα την γνώμη μου φορτωμένο με 4 άτομα και αποσκευές, κάνεις το σταυρό σου για να προσπεράσεις, ενώ με μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα, καίει παραπάνω από το panda μου (6,3).Συνεπώς project Honda Insight έλαβε τέλος
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Συμπέρασμα
ΔΕΝ είναι αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, αφού κατα την γνώμη μου φορτωμένο με 4 άτομα και αποσκευές, κάνεις το σταυρό σου για να προσπεράσεις, ενώ με μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα, καίει παραπάνω από το panda μου (6,3).Συνεπώς project Honda Insight έλαβε τέλος
Κατεβάζεις το CVT στο S και πατάς το γκάζι μισό δεύτερο πριν ξεκινήσεις το προσπέρασμα. Το ίδιο συμβαίνει και στο HCH II. Απλά θέλει λίγο εκπαίδευση.
Για την κατανάλωση απλά θέλει αντίστοιχη εκπαίδευση. Και εγώ στην αρχή δεν μπορούσα να κατέβω κάτω από τα 7.0 στη πόλη. Σήμερα άνετα είμαι στα 6 και πιο κάτω.
Πάντως ΙΜΗΟ αν θέλεις ταξίδια με 4 άτομα τότε ένα υβριδικό δεν είναι η λύση. Θα ήταν προτιμότερο κάτι διαφορετικό και φυσικά ΜΜΜ στη πόλη.
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Την Παρασκευή οδήγησα το insight. Εντυπώσεις:
-Σφιχτή ανάρτηση που 'χτυπάει' στα σαμαράκια
-Μάλλον μέτρια καθίσματα ειδικά σε σχέση με τα bucket του Altea.
-Κατά την εξωφρενικά χαλαρή επιτάχυνση, είναι αθόρυβο αφού το κιβώτιο κρατάει τον κινητήρα στις περίπου 2000 στροφές και σύμφωνα με τα λαμπάκια, είναι πολύ οικονομικό
-Σε μέτρια επιτάχυνση απλά ακολουθώντας την κίνηση ο θόρυβος αυξάνεται αρκετά, καθώς ο κινητήρας δουλεύει συνεχώς στις 4000 στροφές
-Σε πλήρη επιτάχυνση με τις στροφές 5500 μέσα στο αυτοκίνητο γίνεται πανηγύρι Τόσο θόρυβο είχα να καούσω από το skoda target (πρώτο μου αυτοκίνητο.) Η πραγματική επιτάχυνση, ήταν σαν να έχεις αυτοκίνητο με τελειωμένο συμπλέκτη που πατινάρει συνέχεια.
-Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου έγραφε πριν το test drive 6,7 μέση κατανάλωση. Μετά 7,8.Συμπέρασμα
ΔΕΝ είναι αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, αφού κατα την γνώμη μου φορτωμένο με 4 άτομα και αποσκευές, κάνεις το σταυρό σου για να προσπεράσεις, ενώ με μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα, καίει παραπάνω από το panda μου (6,3).Συνεπώς project Honda Insight έλαβε τέλος
Φιλε μου αφου απ'οτι καταλαβα το ζητημα ειναι να ανεβασεις την ποιοτητα ζωης σου χρησιμοποιοντας ενα αυτοκινητο καθε μερα κ με μικρη καταναλωση εναντι 2 εκ των οποιων το ενα δεν ειναι οικονομικο, ισως θα ηταν καλο να σκεφτεις κ αυτο που προτεινε ο φιλος παραπανω, δηλαδη το μεταχειρισμενο Prius.
Ρωτησε και σε μια αντιπροσωπεια τι απαιτησεις θα εχει ενα τετοιο αυτοκινητο, κι αν δεν προκυπτει καποιο σημαντικο ποσο για σερβις κλπ θα σε βολεψει νομιζω. Ειδικα τωρα λογω κρισης ειναι πολυ ευκολοτερο να ζητησεις και να επιτυχεις χαμηλοτερη τιμη στο μεταχειρισμενο. Kαι κρατησε το Altea μονο για ταξιδια και σκ ωστε να περιορισεις τα εξοδα σε τελη/ ασφαλειες και σημαντικα λιγοτερα καυσιμα.
-
Αν και το θέμα αυτό είναι ανενεργό για περίπου δυόμιση μήνες, το 'ξεθάβω' για να ρωτήσω τον συμφορουμίτη εάν τελικά το πήρε το Insight και εάν ναι ποιες οι εντυπώσεις του από τη συμβίωση μαζί του.
-
Αν και το θέμα αυτό είναι ανενεργό για περίπου δυόμιση μήνες, το 'ξεθάβω' για να ρωτήσω τον συμφορουμίτη εάν τελικά το πήρε το Insight και εάν ναι ποιες οι εντυπώσεις του από τη συμβίωση μαζί του.
Δεν το αγόρασα τελικά για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω
-
μια ερώτηση μετά από πόσα χρόνια - χλμ θέλει αλλαγή η μπαταρία ενός υβριδικού και ποιο το κόστος της?
ακουσα για εξωφρενικά ποσά στο prius... ισχύει? -
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
μια ερώτηση μετά από πόσα χρόνια - χλμ θέλει αλλαγή η μπαταρία ενός υβριδικού και ποιο το κόστος της?
ακουσα για εξωφρενικά ποσά στο prius... ισχύει?Νομίζω η τογιότα δίνει 8 χρόνια εγγύηση.
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
μια ερώτηση μετά από πόσα χρόνια - χλμ θέλει αλλαγή η μπαταρία ενός υβριδικού και ποιο το κόστος της?
ακουσα για εξωφρενικά ποσά στο prius... ισχύει?Νομίζω η τογιότα δίνει 8 χρόνια εγγύηση.
Το ίδιο πρακτικά και η HONDA (8 έτη ή 160,000 χιλιόμετρα). Το κόστος είναι τα 2000~3000 ευρώ.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
μια ερώτηση μετά από πόσα χρόνια - χλμ θέλει αλλαγή η μπαταρία ενός υβριδικού και ποιο το κόστος της?
ακουσα για εξωφρενικά ποσά στο prius... ισχύει?Νομίζω η τογιότα δίνει 8 χρόνια εγγύηση.
Το ίδιο πρακτικά και η HONDA (8 έτη ή 160,000 χιλιόμετρα). Το κόστος είναι τα 2000~3000 ευρώ.
Τόσα λίγα?Γιατί για ένα τόσο ζωτικό κομμάτι του αμαξιού λίγα είναι(καλά δεν είναι και πενταροδεκάρες...)
-
Ξερουμε καθε ποτε χρειαζονται αλλαγη???
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ξερουμε καθε ποτε χρειαζονται αλλαγη???Αν δώσουμε ένα margin της τάξης του 25% τότε κατά μέσο όρο οι 200,000 χιλιόμετρα θα ήταν ένα σημείο αναφοράς.
Το θέμα είναι ότι τα δεδομένα παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό και είναι άγνωστο το πλήθος των συστοιχιών που έχει αλλάξει με έξοδα της εταιρείας. (πολλές φορές επεμβάσεις γίνονται χωρίς την ενημέρωση του πελάτη).
Τελικό κόστος δηλαδή από 1 ~ 1.5 cent το χιλιόμετρο αν θέλεις μία οικονομική αποτίμηση.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ξερουμε καθε ποτε χρειαζονται αλλαγη???xωρίς να ξέρω,λογικά σκεπτόμενος, αν πάθει κάτι στα 8 χρόνια θα είναι μεσα στην εγγύηση.Οπότε αλλαγή να υπολογίζεις από 8 χρόνια και όσο πάει.Επαναλαμβάνω δεν ξέρω, μπορεί να λέω και βλακείες αλλά η σκέψη μου μου φαίνεται λογική
-
Σας ευχαριστω και τους 2!!
Ενταξει, δεν ειναι και απαγορευτικο το κοστος, αλλα μειωνεται το κερδος που εχεις απ'την καταναλωση...
-
Τελικά το έχει κανείς το Insight να μας πει τις εντυπώσεις του;
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
Τελικά το έχει κανείς το Insight να μας πει τις εντυπώσεις του;Μάλλον ... όχι(?)
Εμένα πάντως στο test-drive που του έκανα (αλλά με σχετικά χαμηλές ταχύτητες 50-70 χλμ/ώρα) μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις!
-
Και εγένετο ...face lift
Από το άρθρο κρατώ το παρακάτω: 'Honda hasn't offered to many details about these changes, but the company said that the CO2 emissions have dropped from 105 to 96 grams per km.'
Συνομωσιολογικά σενάρια αναφέρουν βέβαια, πως κάποιοι αλήτες-κατασκευαστές επιδιώκουν να μην εισπράττει τέλη κυκλοφορίας από τα ΙΧ το ελληνικό 'κράτος' ... -
Μπορεί να έχει μειωθεί ο συντελεστής αεροδυναμικής αντιστασης κατά 90%
HONDA INSIGHT