-
Έχουμε στο club ένα Seicento T-Jet, να το στείλω νησί?
-
Σε δύο αυτοκίνητα από αυτά, έχω πραγματική εμπειρία και μπορώ να πω την άποψή μου τεκμηριωμένα.
Το 1999 είχα αγοράσει ένα Bavo 1,25 16v και ένα Matiz SE 800cc για την (πρωην πια) σύζυγο.
Το Ματιζ για 10000 χλμ, μπορούσες να το πεις καλό από ανάρτηση-λάστιχα...μετά όμως μας τελείωσαν. Αναγκάστηκα να τα αλλάξω με Μονρόε και Uniroyal και μπορώ να πω ότι έγινε αξιοπρέπέστατο...έκαιγε όμως τα αντεράκια του όταν το ζόριζες και όταν άναβες κλιματισμό. Θυμάμαι ένα καλοκαίρι που έτυχε να το έχω συνεχόμενα για μία εβδομάδα, το είχα μετρήσει και η κατανάλωσή του ήταν ολόιδια με του Μπράβο...
Το κρατήσαμε 2 χρόνια και το ανταλλάξαμε με ένα Seicento Suite 1,1...
Η μέρα με την νύχτα...
Κατανάλωση? καμμία σχέση. Το σει δεν έκαιγε τίποτα
Κράτημα? Επίσης καμμιά σχέση, σαν να βγήκα από βάρκα και να μπήκα σε καρτ.
Φρένα? τι να λέμε τώρα?
Γενικά το αυτοκινητάκι αυτό σου έδινε την εντύπωση ότι ήταν μεγαλύτερο και σου ενέπνεε εμπιστοσύνη...
Την ίδια εποχή, αγόρασε και η αδελφή μου ένα ίδιο. Μιάς και στο δικό μου δεν μπορώ να πω πολλά για την αξιοπιστία του, ένεκα διαζυγίου...έχω όμως μία πολύ καλή εικόνα απο αυτό της αδελφής μου, που το έχει ακόμα με 120.000 χλμ. Δεν φαντάζεστε τι θα πει ασυντήρητο αυτοκίνητο...και όμως αντέχει, παρόλο που δεν έχει αλλάξει ούτε παραφλού ακόμα, ούτε αμορτισέρ, ούτε υγρά φρένων...τακάκια αλλάζει όταν κάνει έναν παράξενο θόρυβο...και όλα όσα μπορείτε να φανταστείτε...Για μένα τέρας αξιοπιστίας στα χέρια μίας σιδεροφάγου. Το μόνο πρόβλημα που παρουσίασε ήταν ότι μηδένισε ο ολικός χιλιομετρητής στις 20000 χλμ ...δεν του έδωσε σημασία και από τότε δουλεύει κανονικά...
Για τα Σουζούκι δεν ξέρω...και δεν θα ήμουν και τόσο αντικειμενικός...
Επίσης να αναφέρω ότι της συντρόφου μου τώρα, της χάρισε ένας πελάτης ένα Ματιζ (ακριβώς ίδιο με το δικό μου) που το είχε για μάντρα ανακύκλωσης. Πρόκειται για ένα αυτοκινητάκι που σίγουρα δεν του άξιζε αυτή η κατάληξη...Μεγάλο λαχείο...
Οι φρέσκιες μου εντυπώσεις:
Ήταν χαλασμένη η εξωτερική μπετούγια της πίσω πόρτας (χούφτα)...την αγόρασα ιμιτασιόν 8 €...(είναι παθητικό εκεί...
Ότι πλαστικό προσπαθείς να ξεκουμπώσεις...απλά σπάει...στην καλύτερη χαράζεται γερά...
Κράτημα και φρένα μου φρέσκαραν την μνήμη...
Κατανάλωση 7-7,5 λ /100 χλμ Πληροφοριακά λέω ότι στην Αλφα Ρομέο 155 είναι 8,5 στις ίδιες ακριβώς διαδρομές, αλλά με μικρότερες ταχύτητες το Ματίζ...
Θυμήθηκα επίσης και το ηλεκτρόφρενο (αίρ κοντίσιον)...αν δεν θες να πατήσεις φρένο απλά πατάς το κουμπί...κάτι σαν κλαπέτο (για όσους ξέρουν απο φορτηγά)
Συντήρηση:
3 μπουζί, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, λάδια valvoline 10-40..σύνολο 55 ευρώ (εργασία δική μου)Δια ταύτα:
Η γνώμη μου είναι σεισέντο 1,1...όχι 0,9... καμμιά σχέση
Το 1,1 είναι fire και το 0,9 είναι ο παλιός καλός κινητήρας του Φιατ 600, 750, 127, ούνο μκ1, α 112...σκυλί , αλλά παμπάλαιος και η παρέμβαση που έχει γίνει στην υδραυλική ρύθμιση των βαλβίδων, όπου με έναν θόρυβο ντίζελ σου λέει ότι θες αλλαγή λαδιών ή ότι τα λάδια που μόλις έβαλες δεν είνααι τα σωστά...δεν είναι και τόσο ευχάριστη...επίσης το 1,1 καίει λιγότερο απο το 0,9...Επίσης το αιρ κοντίσιον του 1,1, σχεδόν δεν το καταλααβαίνεις...
Ελπίζω να βοήθησα... -
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
μακρια απο φιατ....τα προβληματα που εχει δεν ειναι απλα μια καμμενη λαμπα αλλα οτιδηποτε μπορει να καει!!!οπως και η φλατζα πχ.....
ουυυυ 666 ουυυυ fiat..ουυυυ 666
παντως μια φορα σουζουκι δεν ειναι...
δηλαδη τα φιατ ετσι οπως τα λες ειναι μια κινητη βομβα!
παλι καλα που πουλησα το abarth πριν την δει καμικαζι δηλαδη -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Έχουμε στο club ένα Seicento T-Jet, να το στείλω νησί?Δεν παλεύεστε ρε! Τί κάνατε στο αυτοκινητάκι ρε??/ Πρέπει να είναι ενδιαφέρον consept!
Στείλ'το να γουστάρουμε.
-
Το κακό με τα cinque/seicento είναι πως ενώ δεν είναι κακό αυτοκίνητο συνολικά είναι απίστευτα κουραστικά στην οδήγηση μέσα στην πόλη.
-
Για μένα αρνητικό είναι ότι το Ιταλικό είναι 3πορτο.
Για μέσα στη πόλη θα ήθελα να έχω άμεση πρόσβαση και στα πίσω καθίσματα για να αφήνω κάποιο σακάκι, μπουφάν κλπ... ή σακούλες από ψώνια κλπ... -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Γιατί θα κάτσει δίπλα του το Alto στο φανάρι? Θα φρενάρει σαν το Fiat? Θα φχαριστηθείς τιμόνι? Είναι πιό όμορφο μέσα-έξω?Επειδή δηλαδή το Fiat θα κάψει μιά φλάντζα κάθε 3-4 χρόνια (κι αυτό συνήθως από κακοσυντήρηση, κανένας δεν αλλάζει παραφλούο κάθε 2 χρόνια που απαιτείται), θα πρέπει να οδηγάω Alto? Γιατί, τι κακό έχω κάνει στην ζωή μου και πρέπει να τιμωρούμαι έτσι?
ολα αυτα τα κανει η λαμαρινοκατασκευη της φιατ;;;;και μετα ο αλλος παει και αγοραζει evo-sti και δεν βλεπει οτι τα εχει και με τον τσιγκο......
-
Εμπειρία από Cinque 900σαράκι, με κοντά 280.000 χλμ στο κοντέρ, κυρίως σχετικά με αξιοπιστία.
Μέχρι τα 150.000 προβλήματα μέτρια (π.χ. λάμπες μόνιμα καίγονταν), μετά άπειρα προβλήματα - σχεδόν ό,τι μπορεί να χαλάσει χάλασε. Τριγμοί όμως λίγοι - ένδειξη ότι οι τριγμοί δεν έχουν απαραίτητα συνάφεια με την ποιότητα κατασκευής.
Το αυτοκίνητο είχε και έχει συντήρηση καλή, χρήση σχετικά σκληρή (φορτωμένο συχνά, χρήση όχι μόνο μέσα στην πόλη), εκτός από τα τελευταία 50.000 χλμ που οδηγείται μόνο μέσα σε πόλη.
Κουραστικό για οδήγηση στην πόλη ίσως, υπό την έννοια ότι έχει βαρύ τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς (π.χ. παρκάρισμα). Προσωπικά το θεωρώ ευκολοοδήγητο, αλλά το βαρύ τιμόνι είναι ένα 'θέμα' για κάποιους οδηγούς.
Για μεταχειρισμένο δεν το προτείνω.
Jacob
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Γιατί θα κάτσει δίπλα του το Alto στο φανάρι? Θα φρενάρει σαν το Fiat? Θα φχαριστηθείς τιμόνι? Είναι πιό όμορφο μέσα-έξω?
Επειδή δηλαδή το Fiat θα κάψει μιά φλάντζα κάθε 3-4 χρόνια (κι αυτό συνήθως από κακοσυντήρηση, κανένας δεν αλλάζει παραφλούο κάθε 2 χρόνια που απαιτείται), θα πρέπει να οδηγάω Alto? Γιατί, τι κακό έχω κάνει στην ζωή μου και πρέπει να τιμωρούμαι έτσι?
ολα αυτα τα κανει η λαμαρινοκατασκευη της φιατ;;;;και μετα ο αλλος παει και αγοραζει evo-sti και δεν βλεπει οτι τα εχει και με τον τσιγκο......
Γιατί, έχεις αμφιβολίες ότι τα κάνει όλα αυτά καλύτερα από Alto, pAtos, Matiz και λοιπά χιλιάρια μίνι της εποχής του (μην σου πω και της σημερινης)?
Αμφιβάλεις ότι εκατοντάδες νέοι οδηγοί αγώνων ξεκίνησαν οδηγώντας cento?
Αμφιβάλεις τα εκατοντάδες αγωνιστικά και τα χιλιάδες πειραγμένα που ξεπήδησαν από τα cento?
Γράψε ένα απλό seicento racing ή tuning στο youtube και θα βλέπεις υλικό για κάνα δυό μέρες. Με Alto racing έχεις καθαρίσει σε 5 λεπτά...
-
Έγινε και το Atos αμάξι....
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Έχουμε στο club ένα Seicento T-Jet, να το στείλω νησί?
Δεν παλεύεστε ρε! Τί κάνατε στο αυτοκινητάκι ρε??/ Πρέπει να είναι ενδιαφέρον consept!
Στείλ'το να γουστάρουμε.
Μπα, από ότι βλέπω δεν χρειάζεται, έχετε ήδη κουζουλούς εκεί κάτω:
http://www.youtube.com/watch?v=8m3LkSv_ ... re=related
Δεν ξέρω βέβαια αν τα 270 ισχύουν για τον συγκεκριμένο, πάντως ο Popeye στην Αθήνα τα έχει βγάλει από 1.2Τ. Όπως και η Novitec τα 192 από το biturbo της...
http://www.autoblog.it/post/3791/novite ... -da-190-cv
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Γιατί θα κάτσει δίπλα του το Alto στο φανάρι? Θα φρενάρει σαν το Fiat? Θα φχαριστηθείς τιμόνι? Είναι πιό όμορφο μέσα-έξω?
Επειδή δηλαδή το Fiat θα κάψει μιά φλάντζα κάθε 3-4 χρόνια (κι αυτό συνήθως από κακοσυντήρηση, κανένας δεν αλλάζει παραφλούο κάθε 2 χρόνια που απαιτείται), θα πρέπει να οδηγάω Alto? Γιατί, τι κακό έχω κάνει στην ζωή μου και πρέπει να τιμωρούμαι έτσι?
ολα αυτα τα κανει η λαμαρινοκατασκευη της φιατ;;;;και μετα ο αλλος παει και αγοραζει evo-sti και δεν βλεπει οτι τα εχει και με τον τσιγκο......
Γιατί, έχεις αμφιβολίες ότι τα κάνει όλα αυτά καλύτερα από Alto, pAtos, Matiz και λοιπά χιλιάρια μίνι της εποχής του (μην σου πω και της σημερινης)?
Αμφιβάλεις ότι εκατοντάδες νέοι οδηγοί αγώνων ξεκίνησαν οδηγώντας cento?
Αμφιβάλεις τα εκατοντάδες αγωνιστικά και τα χιλιάδες πειραγμένα που ξεπήδησαν από τα cento?
Γράψε ένα απλό seicento racing ή tuning στο youtube και θα βλέπεις υλικό για κάνα δυό μέρες. Με Alto racing έχεις καθαρίσει σε 5 λεπτά...
ρε μεγαλε μιλαμε για μαμα σεισεντο και μαμα αλτο τι racing και π@π@ρ...... γραφεις!!!
μηπως εισαι απο αυτους τους καγκουρες που παιρνουν ενα αυτοκινητο των 7000ευρω ...του ριχνουν αλλα 10000ευρω και καμαρωνουν; -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Έγινε και το Atos αμάξι....για την περιπτωση σου .....κατι θα βρεθει καποτε,καπου απο καποιον.....υπομονη
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ρε μεγαλε μιλαμε για μαμα σεισεντο και μαμα αλτο τι racing και π@π@ρ...... γραφεις!!!
μηπως εισαι απο αυτους τους καγκουρες που παιρνουν ενα αυτοκινητο των 7000ευρω ...του ριχνουν αλλα 10000ευρω και καμαρωνουν;Kουλαρε λιγο
Για εσενα μονο σχιστοματικα αμαξια υπαρχουν ,το εχουμε εμπεδώσει πλεον .
-
Για το μαμά Sporting μιλάω και γω, το οποίο επιταχύνει, στρίβει, φρενάρει καλύτερα από το Alto της εποχής του και είναι και πιό όμορφο. Τα περί racing τα ξεκίνησες εσύ, μιλώντας για το EVO-STI. Με το παράδειγμα του Youtube θέλησα να σου δείξω ότι ένα πολύ οικονομικό αυτοκινητάκι με σωστά γονίδια από την μαμά Ιταλία, έκανε χιλιάδες ανθρώπους να ενδιαφερθούν για την σπορ οδήγηση και τους έβαλε στον δρόμο του tuning και του racing. Δεν ξεκινάνε ξέρεις όλοι με τα Evo, πρέπει να πιάσουν και κάτι με 50-100 άλογα για αρχή, προτού μάθουν να κουμαντάρουν τα 300+ ...
Καλό πράγμα η αξιοπιστία, αλλά να μην παραβλέπουμε για πάρτη της όλα τα υπόλοιπα, που στην προκειμένη περίπτωση που αναφέρεις είναι και κάτω του μετρίου.
-
Καλησπέρα σας, στην οικογένεια έτυχε να περάσουνε 3 seicento. Και τα 3 ήταν με leasing και στην 3ετία γινόταν αλλαγή. Τα δυο πρωτα λοιπόν ήταν 900cc έκδοση s(βασική), τα οποία δεν έιχαν a/c ή ηλεκτρικό τιμόνι παρα μόνο ηλεκτρικα παραθυρα και κεντρικο κλειδωμα. Το τελευταιο ήταν το 1.1 active μετά το facelift και είχε επιπλεον ηλεκτρικο τιμόνι με περίπου 3 στροφες απο ακρη, σε ντιθεση με τις 4 του μηχανικου, αλλα με κακη αισθηση, τέτοια που παιχνιδομηχανες είναι πιο αληθινες. Επισης είχε a/c το οποίο ήταν μάλλον διακοσμητικο γιατι αν καθοσουν με a/c και κλειστα παραθυρα ο ιδρωτας ετρεχε. Επιπλέον είχε και αερόσακο, ενώ είχε και ψεκασμό πολαπλών σημείων σε αντιθεση με τα προ facelift 1.1.
Στα περι αξιοπιστίας τωρα: τα 900αρια έκαναν απο 180000 χλμ περιπου το καθένα, όλα σχεδον μεσα στη πολη και σε διαστημα μη ξεχναμε, τριων ετων και με αρκετα σκληρη χρηση. Το πιο ''χοντρο'' προβλημα που βγηκε στο ένα ήταν σασμαν στα περιπου 100000χλμ για αγνωστους λόγους. Απλα εκει που πήγαινε ξαφνικα ακινητοποιηθηκε. Παραφλου κτλ δεν αλλάχθηκαν ποτε και δεν κάηκε καμια φλάντζα όπως γραφτηκε πιο πάνω. Κατα τ''αλλα μονο χαζα προβληματάκια όπως διαροη νερου στα πίσω φώτα, τα οποία έτσι και έμειναν με αποτελεσμα να καταστραφουν τα φωσφορα. Τα μπροστα φώτα επίσης ήταν προβληματηκα και έχαναν συνεχως τη ρυθμιση τους λόγο του συστηματως που είχαν για να ρυθμίζονται απο το εσωτερικο. Το συγκεκριμενο συστημα ρυθμισης της δεσμης, στα 900cc ήταν με ντίζα σε αντιθεση με τα 1.1 και όλα τα συγχρονα αυτοκινητα που είναι ηλεκτρικο. Επίσης κάτι λάμπες που δε νομιζω να χρειαζεται καν να αναφερθουν.
Το 1.1 το έιχαμε για 50000 χλμ και δεν είχε ζητησει το παραμικροΑπο κατανάλωση πάντως το 1.1 ήταν όντως πιο οικονομικο και αρκετα πιο γρήγορο. Το 900 αν συναντουσε ανηφορα τα έβρισκε παρα πολυ σκούρα και γενικα εκαιγε παραπάνω απο το 1.1.
Και περνάμε στα περι οδικης συμπεριφορας: Εδώ πρεπει να πουμε κάτι που κανεις δεν ανεφερε! Οι βασικες εκδόσεις (αν όχι ολα τα 900) δεν είχαν πισω αντιστρεπτικη (για μπροστα θα σας γελασω) με αποτελεσμα να γέρνουν υπερβολικα σε σημειο που νόμιζες ότι θα τουμπαρεις! Αυτο για το περι στριψηματος! Στο 1.1 η διαφορα ήταν τραγικα καλύτερη!
Συνοψιζοντας θα πω πως ήταν ένα ευχαριστο αυτοκινητακι με χαζα μικροπροβλήματα. Οι τιμές ανταλακτικων έιναι ιδιαίτερα χαμηλες. Απλα θα πρέπει να βρεθεί η σωστη έκδοση. Sporting απο εμένα με τον καλο κινητήρα, τη πιο σφιχτη αναρτηση με αντιστρεπτικες και ας μην έχει a/c, άλλωστε διακοσμήτικο είναι.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Έγινε και το Atos αμάξι....
για την περιπτωση σου .....κατι θα βρεθει καποτε,καπου απο καποιον.....υπομονη
Θες να εξηγήσεις τι εννοείς ή νομίζεις ότι υπάρχει το κληρονομικό χάρισμα;
Το Atos πάντως το είχα....
-
Ρε GGAB παιξε με το γataκι κι ασε εμας να μιλαμε για αμαξια..Μας εχεις τρελανει στη παπαρια απο τη μερα που γραφτηκες..ημαρτον...
Μαθε οτι το sporting ειναι εκδοση και οχι κανα φτιαγμενο καγκουραμαξο..
Το εχουμε καταλαβει οτι ψωνιζεις μονο κορεατικα αντε και κανα ιαπωνα.. -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Γιατί θα κάτσει δίπλα του το Alto στο φανάρι? Θα φρενάρει σαν το Fiat? Θα φχαριστηθείς τιμόνι? Είναι πιό όμορφο μέσα-έξω?
Επειδή δηλαδή το Fiat θα κάψει μιά φλάντζα κάθε 3-4 χρόνια (κι αυτό συνήθως από κακοσυντήρηση, κανένας δεν αλλάζει παραφλούο κάθε 2 χρόνια που απαιτείται), θα πρέπει να οδηγάω Alto? Γιατί, τι κακό έχω κάνει στην ζωή μου και πρέπει να τιμωρούμαι έτσι?
ολα αυτα τα κανει η λαμαρινοκατασκευη της φιατ;;;;και μετα ο αλλος παει και αγοραζει evo-sti και δεν βλεπει οτι τα εχει και με τον τσιγκο......
Γιατί, έχεις αμφιβολίες ότι τα κάνει όλα αυτά καλύτερα από Alto, pAtos, Matiz και λοιπά χιλιάρια μίνι της εποχής του (μην σου πω και της σημερινης)?
Αμφιβάλεις ότι εκατοντάδες νέοι οδηγοί αγώνων ξεκίνησαν οδηγώντας cento?
Αμφιβάλεις τα εκατοντάδες αγωνιστικά και τα χιλιάδες πειραγμένα που ξεπήδησαν από τα cento?
Γράψε ένα απλό seicento racing ή tuning στο youtube και θα βλέπεις υλικό για κάνα δυό μέρες. Με Alto racing έχεις καθαρίσει σε 5 λεπτά...
βλεπετε πουθενα εσεις στην αναφορα το sporting;;;;;;;;;;; εγω βλεπω racing kai tuning
εγω δεν προτεινα ουτε αλτο ουτε ατος........αλλα καποιοι αλλοι εχουν τη μυγα και να τη φερουν πισω γιατι κανει μπαμ ποιοι εχουν τα κομπλεξ -
ΜΙΚΡΟ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΠΟΙΟ; (VIVIO, MATIZ, ALTO H SEICENTO)