-
Τα λεγόμενα σου μάλλον επιβεβαιώνονται:
León 3p (nuevo) Cuarto trimestre de 2010
León 5p (nuevo) 2011
Για το υπάρχον:
León / Altea 1.2 TSI 105 CV Segundo trimestre de 2010Για το Ibiza:
Ibiza 1.2 TSI 105 CV Mediados de 2010 -
Αυτά τα γράφει φαντάζομαι το km77;...
Έχει λοιπόν μείνει πίσω το km77:
σύμφωνα με τις πληροφορίες από Ισπανία,
το 3θυρο Leon III SC θα παρουσιαστεί μάλλον στο Παρίσι φέτος
και η εμπορική διάθεση θα αρχίσει από τις αρχές του νέου έτους,
ενώ το 5θυρο Leon III γύρω στο Μάιο του 2011 και το Leon III ST μέσα στο 2012.
Μαζί με το Leon III SC στο Παρίσι θα παρουσιαστεί και το νέο AUDI A3 III
το οποίο όμως θα ξεκινήσει λίγο νωρίτερα την εμπορική του διάθεση, ίσως και τέλη του 2010
(με το οποίο το Leon III θα μοιράζονται από κοινού τη νέα πλατφόρμα MQB του vag).Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι μια ακόμη πλατφόρμα του vag κάνει πρεμιέρα σε μοντέλο της SEAT,
και μετά την πρώτη εμφάνιση της μικρής PQ25 στο τελευταίο Ibiza (κοινής με το νέο Polo και το μελλοντικό Α1)
έρχεται η πρεμιέρα της νέας (μελλοντικής πασπαρτού) πλατφόρμας MQB με τα Leon III και AUDI A3 III
που θα παρουσιαστούν στο σαλόνι αυτοκινήτου 2010 στο Παρίσι .Σχετικά με τον 1.2TSI 105 αλόγων
(είναι η τρίτη φορά που ...αισίως έχω αναφερθεί σ' αυτόν,
όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματός του σε διάφορα μοντέλα του vag) ,
έχουν ήδη ξεκινήσει οι παραγγελίες μοντέλων SEAT με το συγκεκριμένο κινητήρα
με την παραγωγή του Leon II 1.2TSI να ξεκινά μέσα στο Φεβρουάριο του 2010,
του Altea 1.2TSI μέσα στον Απρίλιο του 2010, και
του Ibiza 1.2TSI μέσα στο Σεπτέμβριο του 2010. -
δηλαδη θα εχουμε και το νεο λεον και το νεο Α3 κατα τα τελη του 2010? αρα αυξανονται οι επιλογες για μικρομεσαιο μετα τη gulietta, astra, megane, κλπ...
χωρις να θελω να σε αμφισβητησω φιλε provocatora, (οντως πιστευω οτι τα λες ορθοτερα απο τα autobild και σια...) απορω που τα ξερεις ολα αυτα. Τι φιλοι ειναι αυτοι που στα λενε?
Καλα που δε παρασυρθηκα να παρω το λεον το καλοκαιρι, μιας και ηθελα ενα φρεσκο μοντελο, υπολογιζω το καλοκαιρι του 2011 να βαλω νεο θεμα επιλογης μικρομεσαιου. (το gp θα παει στον μικρο). -
Ναι από το KM77 είναι αυτά που είπα.
Η πλήρης γκάμα των επερχόμενων Seat είναι σύμφωνα με το ίδιο:
Ibiza FR 2.0 TDI 143 CV Febrero de 2010 León 1.6 TDI 105 CV (versión no ECOMOTIVE) Febrero de 2010 León / Altea / Altea XL 1.6 TDI 105 CV DSG 7 vel. Febrero de 2010 León / Altea 1.2 TSI 105 CV Segundo trimestre de 2010 Ibiza ST (familiar) Segundo trimestre de 2010 Ibiza 1.2 TDI 75 CV ECOMOTIVE Mediados de 2010 Ibiza 1.2 TSI 105 CV Mediados de 2010 Exeo (tracción total) Mediados de 2010 León 3p (nuevo) Cuarto trimestre de 2010 Alhambra (nuevo) Cuarto trimestre de 2010 Utilitario pequeño (menor que Ibiza; basado en VW Up!) Finales de 2010 León 5p (nuevo) 2011
Η έκθεση του Παρισιού φέτος ποιο μήνα είναι;
Η τοποθέτηση του 1.4TSI αντί του 1.8TSI είναι σίγουρη για το Leon 3;
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Η έκθεση του Παρισιού φέτος ποιο μήνα είναι;2 με 17 Οκτωβρίου 2010
http://www.mondial-automobile.com/ -
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
Επειδη ακομα τιποτα δεν ειναι σιγουρο ειπα να το ποσταρω εδω.
Συμφωνα με αρθρο του wcf η seat σχεδιαζει να παρουσιασει κουπε εκδοχη του leon.
http://www.worldcarfans.com/10910162247 ... eplacementΥπάρχει περίπτωση το εκθεσιακό IBE Concept (αν και με μικρότερο μήκος απο το Ibiza) να είναι το επόμενο Leon Coupe?
-
Το IBE concept είναι ένα πρωτότυπο που κατασκευάστηκε με το χέρι μέσα σε τρεις μήνες,
και εκείνα που πρέπει να κρατήσει κανείς απ' αυτό είναι δύο πράγματα:
το ένα είναι η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία για τα μελλοντικά μοντέλα της SEAT υπό τον Donckerwolke την
οποία και θα υιοθετήσουν τα μελλοντικά της μοντέλα
και το δεύτερο η δουλειά που γίνεται σήμερα αναφορικά με την εξέλιξη της υβριδικής/ηλεκτροκίνητης
αυτοκίνησης και της τηλεματικής μέσα από το R&D της SEAT στην Ισπανία.Όσον αφορά το πρώτο, φαίνεται ότι η SEAT εγκαταλείπει σταδιακά τις έντονες καμπύλες από εποχής Da Silva,
και υιοθετεί πιο ευθείες καθαρές γραμμές.
Με άλλα λόγια αυτό είναι που θέλει να τονίσει το συγκεκριμένο concept, κάτι ανάλογο δηλαδή με το concept SEAT Salsa που είχε παρουσιαστεί κι εκείνο πάλι στη Γενεύη το 2000
το οποίο από τότε έδειξε το δρόμο πχ για τη δεύτερη γενιά του Leon χωρίς όμως να είναι ταυτόσημο
σχεδιαστικά.
Ο ίδιος ο Donckerwolke είχε άλλωστε κάνει γνωστές τις προθέσεις του εδώ και καιρό για τη νέα σχεδιατική
κατεύθυνση
απλά είχε πει ότι ήθελε να σεβαστεί τη δουλειά του Da Silva και γι' αυτό η μετάβαση θα έπρεπε να
αφομοιωθεί σταδιακά.
Άλλωστε αυτό ήταν το βασικό στοιχείο που τον είχε δεσμεύσει σχεδιαστικά στο Arrow design που ήθελε να
ενσωματώσει στο 5θυρο Ibiza,
αντίθετα με το 3θυρο Ibiza που ήταν περισσότερο αποτέλεσμα της δικής του σχεδιαστικής σκέψης...
Κατά τα λοιπά ούτε φώτα, ούτε προφυλακτήρες θα είναι έτσι ακριβώς, θα περιμένουμε γενικά ευθείες γραμμές,
αεραγωγούς σε πρώτο πλάνο, το πίσω μέρος γίνεται πιο ενδιαφέρον κλπ κλπ.Όσον αφορά το δεύτερο, είναι μια επίδειξη από το τμήμα R&D της SEAT του βαθμού προοόδου στα project εξέλιξης των μελλοντικών ηλέκτροκίνητων οχημάτων και τηλεματικής,
έρευνα που γίνεται στην Ισπανία ανεξάρτητα από τα αντίστοιχα project της μητρικής VW/AUDI.
Το σχόλιό μου είναι πως το ότι η SEAT δήθεν δεν έχει δικό της R&D για εξέλιξη τεχνολογίας είναι ακόμα ένας μύθος
που διαβάζουμε μέσα στο παρόν φόρουμ αλλά και σε άλλα κατά καιρούς,
κάτι που δεν ισχύει αφού μέσα στο vag η κάθε εταιρεία είναι μεν υποχρεωμένη να σέβεται τις συνέργιες,
από την άλλη όμως αυτό δε σημαίνει ότι δε συμβάλλει κιόλας.
Είναι φαντάζομαι κι αυτός ένας ακόμα μύθος αντίστοιχος με αυτόν που που διαβάζουμε μέσα σε blog και forum
και σύμφωνα με τον οποίον η SEAT δεν παρουσιάζει κέρδη και ότι έχει ζημίες,
ότι θα κλείσει ή ότι θα πουληθεί σε Κινέζους...,
τη στιγμή που η εταιρεία στις περασμένες χρήσεις πχ του 2007 και του 2008 παρουσιάζει κέρδη προ και μετά φόρων
εξ' ου και η μητρική επενδύει στην Ισπανία, κάτι που συνέβαινε τόσο τα προηγούμενα έτη όσο και θα αξακολουθήσει τα χρόνια που έρχονται
μέσα από προγράμματα επενδύσεων που είναι εδώ και πολύ καιρό γνωστά.
Το ΙΒΕ concept, για να επιστρέψουμε, παρουσιάζει λοιπόν ένα πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα με μηδενικές εκπομές ρύπων και συμπαγές αμάξωμα για αποκλειστική χρήση στα όρια της πόλης.
Μπροστά έχει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 102 ίππων και ροπής 200 Nm και τοποθετημένη στο πίσω μέρος μπαταρία ιόντων λιθίου 18 KWh,
κάτι που θεωρητικά δίνει ένα 0-50km/h σε 3,4' (σημαντικό για τις αστικές μετακινήσεις) και 0-100km/h σε 9,4'
με θεωρητική μέγιστη ταχύτητα τα 160 Km/h.
Το όλο concept συμπληρώνεται από όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που θα ανέμενε κάποιος δηλ ελαστικά χαμηλής αντίστασης, αεροδυναμικές βελτιώσεις, φώτα LED κλπ κλπ..
Όπως και με το υβριδικό Leon Twindrive, οι προσπάθειες που γίνονται αφορούν την όσο το δυνατόν διεύρυνση της αυτονομιας που στο IBE concept αγγίζει τα θεωρητικά 130km, ικανοποιητικό μέγεθος για όχημα αστικών μετακινήσεων αλλά μόνο γι' αυτό.Φυσικά δε λείπει η ενσωμάτωση της τεχνολογίας τηλεματικής που επίσης έχει εξελίξει και παρουσιάσει παλιότερα το τμήμα R&D της SEAT και αφορά την ενδοεπικοινωνία μεταξύ οχημάτων-οδικού δικτύου προς αποφυγή ατυχημάτων.
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο ΙΒΕ concept έρχεται να συμπληρώσει το άλλο υβριδικό concept τύπου plug-in,
το οποίο είχε παρουσιαστεί παλιότερα,
το Leon Twin drive το οποίο και θα περάσει στην παραγωγή το 2014.[Το off-topic σχόλιό μου έχει να κάνει με το ότι και οι δύο τεχνολογίες (αμιγούς ηλεκτροκίνησης κ υβριδική αυτοκίνηση μαζί και οι απαιτούμενες υποδομές) εξελίσσονται από τη SEAT στην Ισπανία στα πλαίσια του project 'Cenit verde' , σε συνεργασία με ισπανικά πανεπιστήμια, τεχνολογικά κέντρα και εταιρείες.
Χωρίς να θέλω να απλώσει πολύ το θέμα αναρωτιέμαι μόνο σε ποιον βαθμό το έργο που παράγουν τα ελληνικά πανεπιστήμια περνάει προς όφελος της κοινωνίας,
και αν τα ελάχιστα κονδύλια που χρηματοδοτεί το ελληνικό κράτος αποδίδουν και επιστρέφουν στην κοινωνία ή απλώς καταλήγουν στις τσέπες λαμογιοκαθηγητών
που στην καλύτερη περίπτωση θέλουν μόνο να παρουσιάσουν δήθεν έργο για να πάρουν μεταγραφή σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, στην δε χειρότερη γίνονται απλώς τραπεζικοί λογαριασμοί...] -
Το συγκεκριμενο σχεδιο θα ταιριαζε να ηταν και honda.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Το συγκεκριμενο σχεδιο θα ταιριαζε να ηταν και honda.Το μπροστά θα ήταν μια πανέμορφη πρόσοψη μικρομεσαίου ... Lexus!
-
Ωραίο!
Αudi-ζει ...!
-
Ειδικά από πίσω μια χαρά και για AR θα ήταν
-
Πολύ καλό... μακάρι να βγει έτσι!
-
Ελπιζω να φτιαξουν λιγο το εσωτερικο του (γιατι το σημερινο, δεν βλεπεται ) και τοτε θα ειναι μια χαρα. Προς το παρον απο εξωτερικο καλα το πανε
-
Τζιουλιεττα μου θυμιζει στο πισω μερος...
Γενικα λιγο ανεμπνευστο σα σχεδιο ΚΑΙ αυτο του vag... σε συγκριση με το τωρινο μαλιστα που δειχνει πολυ πιο πρωτοτυπο....
-
αποκλείεται να έχει τοσο μεγαλες ροδες, ο φωτοσοπιας υπερεβαλε σε αυτο το κομμάτι
αν βγει ετσι θα ελεγα οτι ακολουθει την τακτικη του νέου Astra σχεδιαστικά -
πάντα στα photoshop βάζουν μεγάλες ρόδες, τώρα το πήρες χαμπάρι ;
-
Όλα τα ξένα περιοδικά λένε πως θα παρουσιαστεί/κυκλοφορήσει το 2012 και όχι του χρόνου όπως ξέραμε μέχρι τώρα. Γνωρίζει κανείς κάτι άλλο;
-
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38547.asp
-
Απεριγραπτοι.. Μιλανε για κατι που ακομα δε το ειδαμε καν..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απεριγραπτοι.. Μιλανε για κατι που ακομα δε το ειδαμε καν..Αστους να λενε!
Φερνει alfa romeo παντος.Πολυ δυναμικο!
SEAT León Mk3 (2013-2020)