-
Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς ισχύει με το θέμα αυτό?
Συγκεκριμένα, έχω μεικτή ασφάλεια και αυτοκίνητο 7 ετών. Δέχομαι την επιβάρυνση στα καινούργια ανταλλακτικά ή όχι?
Ευχαριστώ. -
Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς ισχύει με το θέμα αυτό?
Συγκεκριμένα, έχω μεικτή ασφάλεια και αυτοκίνητο 7 ετών. Δέχομαι την επιβάρυνση στα καινούργια ανταλλακτικά ή όχι?
Ευχαριστώ. -
Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς ισχύει με το θέμα αυτό?
Συγκεκριμένα, έχω μεικτή ασφάλεια και αυτοκίνητο 7 ετών. Δέχομαι την επιβάρυνση στα καινούργια ανταλλακτικά ή όχι?
Ευχαριστώ. -
Λιγο πιο συγκεκριμένος?
-
Το βιβλιαράκι που σου δίνουν μαζί με το συμβόλαιο λέει.
Χάνεις περίπου 5% το χρόνο και μετά απο κάποια χρόνια πάει στο 50% αμετάβλητο.! -
Nα γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος..
Πριν από λίγο καιρό είχα ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο μου. Εχω κανει μεικτή ασφάλεια . Αγόρασα τα ανταλλακτικά καινούργια και ο πραγματογνώμονας μου είπε ότι θα επιβαρυνθώ περίπου 10% επί της αξίας των ανταλλακτικών. Τετοιο πράγμα νομίζω ότι δεν το γράφει το συμβόλαιό μου και επιπρόσθετα κάποιος γνωστός μου είπε 'οτι είναι παράνομη απάιτηση των ασφαλιστικών εταιριών , ειδικά όταν έχεις μεικτή. Γνωρίζει κανείς κάτι συγκεκριμένο? -
Εγω το βλεπω πολυ λογικο και σωστο, οπως και τα δικαστηρια.
Αμα θελεις να αντικαταστησεις το 7 χρονων φτερο σου με ενα γυαλιστερο και φρεσκοβαμμενο, τοτε πλουτιζεις εις βαρος της ασφαλιστικης, καθως καλυτερευεις την κατασταση του αυτοκινητου σου με λεφτα δικα τους.
Με πιο απλα λογια, δεν δικαιολογειται να σου πληρωνουν αυτοι για να βαζεις καινουρια κομματια στην θεση μεταχειρισμενων.Το θεμα ειναι, μηπως μπορεις να τους ζητησεις να βαλεις μεταχειρισμενα ανταλλακτικα (που θα ειναι φτηνοτερα) και να σου πληρωσουν ολη την αξια τους?
-
Δεν παίζει ρόλο η μικτή....
Αν βρεις το βιβλιαράκι που σου λέω θα δεις..
Εμένα (Εγνατία, μικτή) λέει:Άρθρο21.4
Σε περίπτωση ζημιάς ,εφόσον τα ανταλλακτικά του οχήματος αντικατασταθούν με καινούρια, αφαιρείται απο την καταβαλλόμενη αποζημίωση ποσοστιαία απαλλαγή(λόγω παλαιότητας) ως εξής:με τη συμπλήρωση του δεύτερου έτους κυκλοφορίας του ασφαλισμένου οχήματος απαλλαγή 5% και 5% επί πλέον για κάθε έτος κυκλοφορίας εώς το 10 με ανώτατη απαλλαγή 45%. -
Ειναι αυτο που σου λεω, οτι η ασφαλιστικη δεν θα πληρωσει για καινουρια ανταλλακτικα απο την στιγμη που αυτα που θελουν αλλαγμα ειναι μεταχειρισμενα. Ειτε μεικτη, ειτε σε πληρωνει η ασφαλεια του αλλου, και παλι δεν παιρνεις ολα τα λεφτα.
-
Για να μην ανοίξω νέο θέμα:
πόσο ακριβότερη είναι η μικτή ασφάλιση από την πλήρη (κλοπή, αστική ευθύνη, ζημιές, κακόβουλη ενέργεια κλπ) απλή;
Αξίζει τον κόπο; -
Eμένα μου στοίχησε 150 ευρώ παραπάνω το χρόνο με τη μεγιστη δυνατή απαλλαγή , 880 ευρώ.
-
Αυτο με την παλαιοτητα εγω δεν μπορω να το καταλαβω. Τι παει να πει δηλαδη οτι τα μερη του αυτοκινητου ειναι μεταχειρησμενα?
Ερχεται ενας και σε τρακαρει. Κανει δηλωση, ολα καλα και ολα ωραια. Για ποιο λογο να επιβαρυνθω εγω με εστω και ενα ευρω, επειδη το αυτοκινητο μου ειναι 3,4,10 χρονων?
Και γιατι παρακαλω να μην πληρωσει η ασφαλιστικη του αλλου η ακομα και ο ιδιος ο οδηγος αφου αυτος ευθυνεται?
Εγω που δεν φταιω... ΤΙ ΦΤΑΙΩ να πληρωσω?
Και καλα εαν βρω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα εχει καλως. Εαν δε βρω παλι χαμενος θα ειμαι? -
Το πιο τραγικό είναι να έχεις ένα ιστορικό αυτοκίνητο (με καίει λόγω Σουντ) του οποίου τα ανταλλακτικά να είναι δυσεύρετα άρα ακριβά, να σε τρακάρει κάποιος, να σου κάνει κανονικά δήλωση και η ασφαλιστική του να σου δίνει ψίχουλα. Άραγε υπάρχει κάποια πρόβλεψη για αυτό αν το αυτοκίνητο έχει πινακίδες ιστορικού;
-
πράγματι υπάρχει κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το πιο τραγικό είναι να έχεις ένα ιστορικό αυτοκίνητο (με καίει λόγω Σουντ) του οποίου τα ανταλλακτικά να είναι δυσεύρετα άρα ακριβά, να σε τρακάρει κάποιος, να σου κάνει κανονικά δήλωση και η ασφαλιστική του να σου δίνει ψίχουλα. Άραγε υπάρχει κάποια πρόβλεψη για αυτό αν το αυτοκίνητο έχει πινακίδες ιστορικού;Το κρίσιμο στοιχείο στην περίπτωσή σου ,είναι η εμπορική αξία του αυτοκινήτου.Κανένα δικαστήριο δεν θα σε δικαιώσει άν ζητήσεις αποκατάσταση ζημιάς της οποίας το κόστος είναι μεγαλύτερο από την αξία του αυτοκινήτου. Γενικά όποιος διατηρεί σε καλή κατάσταση ένα παλαιό όχημα ,σε περίπτωση ζημιάς ,δύσκολα αποζημιώνεται πλήρως.
-
Τι ξέθαμα είναι αυτό βρε παιδιά. Πνιγήκαμε στη σκόνη.
gatz καλως ήρθες.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αυτο με την παλαιοτητα εγω δεν μπορω να το καταλαβω. Τι παει να πει δηλαδη οτι τα μερη του αυτοκινητου ειναι μεταχειρησμενα?
Ερχεται ενας και σε τρακαρει. Κανει δηλωση, ολα καλα και ολα ωραια. Για ποιο λογο να επιβαρυνθω εγω με εστω και ενα ευρω, επειδη το αυτοκινητο μου ειναι 3,4,10 χρονων?
Και γιατι παρακαλω να μην πληρωσει η ασφαλιστικη του αλλου η ακομα και ο ιδιος ο οδηγος αφου αυτος ευθυνεται?
Εγω που δεν φταιω... ΤΙ ΦΤΑΙΩ να πληρωσω?
Και καλα εαν βρω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα εχει καλως. Εαν δε βρω παλι χαμενος θα ειμαι?Αν βαλεις μεταχειρισμενο πχ φτερο, τοτε η ασφαλιστικη του αλλου πρεπει να στο πληρωσει πληρως. Αν βαλεις ομως καινουριο φτερο σε αμαξι 4 χρονων. φταις δεν φταις για το ατυχημα θα πληρωσεις ενα μερος της αξιας του ανταλλακτικου καθως αλλιως πλουτιζεις (= αυξανεται η αξια αυτου που εχεις, οχι γινεσαι πλουσιος) εις βαρος της ασφαλιστικης με το να την βαλεις να σου πληρωσει ενα καινουριο ανταλλακτικο για να αλλαξεις ενα μεταχειρισμενο. Λογικοτατο.
Το θεμα ειναι οτι καμμια ασφαλιστικη δεν προκεται να κατσει να δεχτει να βρεις μεταχειρισμενα ανταλλακτικα, παρεμφερης αξιας με το δικο σου προ του τρακαρισματος, ωστε να σου πληρωσει ολη την αξια του ΚΑΙ να μην πλουτιζεις εις βαρους της, γιατι μαζι με εσενα εχουν αλλες 100αδες υποθεσεις να ασχολουνται.
-
@tazio Ευχαριστώ
@kacey
Σωστά τα όσα γράφεις. Να προσθέσω όμως ότι υπάρχει περίπτωση η ζημιά να είναι τόσο μεγάλη που να προκύπτει μείωση της εμπορικής αξίας, όσο σωστή και πλήρης και να είναι η επισκευή. Σ' αυτή την περίπτωση η προσφυγή σε δικαστήριο είναι περίπου μονόδρομος, αφού οι ασφαλιστικές ,εξωδικαστικά, δεν αναγνωρίζουν παλαιότητα,εφόσον βέβαια αυτή η μείωση που προκύπτει αξίζει τον κόπο. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αυτο με την παλαιοτητα εγω δεν μπορω να το καταλαβω. Τι παει να πει δηλαδη οτι τα μερη του αυτοκινητου ειναι μεταχειρησμενα?
Ερχεται ενας και σε τρακαρει. Κανει δηλωση, ολα καλα και ολα ωραια. Για ποιο λογο να επιβαρυνθω εγω με εστω και ενα ευρω, επειδη το αυτοκινητο μου ειναι 3,4,10 χρονων?
Και γιατι παρακαλω να μην πληρωσει η ασφαλιστικη του αλλου η ακομα και ο ιδιος ο οδηγος αφου αυτος ευθυνεται?
Εγω που δεν φταιω... ΤΙ ΦΤΑΙΩ να πληρωσω?
Και καλα εαν βρω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα εχει καλως. Εαν δε βρω παλι χαμενος θα ειμαι?Αν βαλεις μεταχειρισμενο πχ φτερο, τοτε η ασφαλιστικη του αλλου πρεπει να στο πληρωσει πληρως. Αν βαλεις ομως καινουριο φτερο σε αμαξι 4 χρονων. φταις δεν φταις για το ατυχημα θα πληρωσεις ενα μερος της αξιας του ανταλλακτικου καθως αλλιως πλουτιζεις (= αυξανεται η αξια αυτου που εχεις, οχι γινεσαι πλουσιος) εις βαρος της ασφαλιστικης με το να την βαλεις να σου πληρωσει ενα καινουριο ανταλλακτικο για να αλλαξεις ενα μεταχειρισμενο. Λογικοτατο.
Το θεμα ειναι οτι καμμια ασφαλιστικη δεν προκεται να κατσει να δεχτει να βρεις μεταχειρισμενα ανταλλακτικα, παρεμφερης αξιας με το δικο σου προ του τρακαρισματος, ωστε να σου πληρωσει ολη την αξια του ΚΑΙ να μην πλουτιζεις εις βαρους της, γιατι μαζι με εσενα εχουν αλλες 100αδες υποθεσεις να ασχολουνται.
Το ότι πλουτίζεις είναι σχετικό, όπως και το ότι αυξάνεις την αξία του αυτοκινήτου!
Δλδ αν εγώ σε ένα Χ αμάξι 4 ετών το οποίο είναι άψογο αλλάξω προφυλακτήρα μετόπη καπό κλπ (για να μην πω πίσω φτερό σε 3πορτο) και πας να το πουλήσεις θα πάρεις τα λεφτά που θα έπιανε το αμάξι πριν το τρακάρισμα? Αν είναι έτισ να βάλω κανα φίλο να μου φάει όλη την πλευρά πριν το πουλήσω, να το φτιάξω και να λέω στους ενδιαφερόμενους...παιδιά το μισό αμάξι είναι καινούργιο...μοντέλο Ιούλιος του 2006
Για ξανασκέψουτο ρε Κώστα
-
Αυτά που γράφετε κύριοι σχετικά με αύξηση της αγοραστικής αξίας μετά από αντικατάσταση καινούριων ανταλλακτικών δεν ισχύουν. Το αυτοκίνητο κοστίζει μετά από Χ χρόνια έστω 10.000
Ασφαλιστικές εταιρίες και παλαιότητα ανταλλακτικων