Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 246
    • 247
    • 141 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    10
    4933
    22886
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης dsaraf έγραψε:
      Σήμερα, που η τιμή της βενζίνης έχει φτάσει στα ύψη, θεωρώ πολύ επίκαιρο ένα συγκριτικό τεστ μεταξύ όλων αυτών των μπιχλιμπιδιών που έχουν βγει (όπως μαγνητάκια, βελτιωτές καυσίμου, ιονιστές κλπ) και μπαίνουν στον κινητήρα και υπόσχονται χαμηλότερη κατανάλωση.
      Εφόσον δεν διαφημίζεται κάποιο από αυτά στις σελίδες και στο site των 4Τ, δε νομίζω να έχει να χάσει κάτι το περιοδικό από απώλεια εσόδων αν θάψει κάποιο από αυτά ή όλα. Πιστεύω ότι το τεύχος που θα δημοσιεύσει ένα τέτοιο συγκριτικό θα πουλήσει σαν ζεστά ψωμάκια.
      Είναι ο πιο κατάλληλη στιγμή να ενημερωθεί αντικειμενικά ο καταναλωτής για το ποια από αυτά κάνουν πραγματικά δουλειά και ποια είναι απάτη!

      Όλα είναι απάτη, τι όφελος θα είχε ένα συγκριτικό;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dsaraf last edited by

        Ο χρήστης markvag έγραψε:

        Σήμερα, που η τιμή της βενζίνης έχει φτάσει στα ύψη, θεωρώ πολύ επίκαιρο ένα συγκριτικό τεστ μεταξύ όλων αυτών των μπιχλιμπιδιών που έχουν βγει (όπως μαγνητάκια, βελτιωτές καυσίμου, ιονιστές κλπ) και μπαίνουν στον κινητήρα και υπόσχονται χαμηλότερη κατανάλωση.
        Εφόσον δεν διαφημίζεται κάποιο από αυτά στις σελίδες και στο site των 4Τ, δε νομίζω να έχει να χάσει κάτι το περιοδικό από απώλεια εσόδων αν θάψει κάποιο από αυτά ή όλα. Πιστεύω ότι το τεύχος που θα δημοσιεύσει ένα τέτοιο συγκριτικό θα πουλήσει σαν ζεστά ψωμάκια.
        Είναι ο πιο κατάλληλη στιγμή να ενημερωθεί αντικειμενικά ο καταναλωτής για το ποια από αυτά κάνουν πραγματικά δουλειά και ποια είναι απάτη!

        Όλα είναι απάτη, τι όφελος θα είχε ένα συγκριτικό;;;

        θα ήμουν τόσο κατηγορηματικός μόνο αν είχα δοκιμάσει όλα αυτά τα μαραφέτια..Βέβαια η πλειοψηφία των αναφορών τόσο σε φόρουμς των 4Τ, όσο και σε άλλα φόρουμς μιλάει για μηδενικό αποτέλεσμα μόνο για τα μαγνητάκια, ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι που έχουν δει αποτελέσματα σε παλιότερα αυτοκίνητα. Για τους ηλεκτρονικούς βελτιωτές καυσίμου (bens κλπ) δεν έχω δει ΚΑΜΙΑ αναφορά από κάποιον που το έχει χρησιμοποιήσει. Δεν πρέπει να ξέρουμε ως καταναλωτές τι παίζει με όλα αυτά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          dsaraf όλα αυτά είναι βλακείες, όποιος λέει το αντίθετο είτε είναι εντελώς άσχετος με στοιχειώδη φυσική είτε πωλητής.

          Μήπως θες να δεις και συγκριτικό τεστ από φυλαχτά και ματζούνια και το πόσο βοηθούν στην πρόληψη ατυχημάτων? Γιατί και από αυτά έχω ακούσει διάφορες μαρτυρίες από ανθρώπους που 'σώθηκαν σαν από θαύμα'. Έλεος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dsaraf last edited by

            Ο χρήστης IKE έγραψε:
            dsaraf όλα αυτά είναι βλακείες, όποιος λέει το αντίθετο είτε είναι εντελώς άσχετος με στοιχειώδη φυσική είτε πωλητής.

            Μήπως θες να δεις και συγκριτικό τεστ από φυλαχτά και ματζούνια και το πόσο βοηθούν στην πρόληψη ατυχημάτων? Γιατί και από αυτά έχω ακούσει διάφορες μαρτυρίες από ανθρώπους που 'σώθηκαν σαν από θαύμα'. Έλεος.

            πολύ ενδιαφέροντα και πλήρως τεκμηριωμένα τα επιχειρήματα σου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Αν θες τεκμηρίωση μπορείς να ανοίξεις το βιβλίο 'Ερευνώ τον Φυσικό Κόσμο 2' της ΣΤ' δημοτικού. Εκεί αναφέρει τα στοιχειώδη περί μαγνητισμού και ποιά υλικά (και γιατί) επηρρεάζονται από μαγνητικά πεδία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης dsaraf έγραψε:

                θα ήμουν τόσο κατηγορηματικός μόνο αν είχα δοκιμάσει όλα αυτά τα μαραφέτια..Βέβαια η πλειοψηφία των αναφορών τόσο σε φόρουμς των 4Τ, όσο και σε άλλα φόρουμς μιλάει για μηδενικό αποτέλεσμα μόνο για τα μαγνητάκια, ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι που έχουν δει αποτελέσματα σε παλιότερα αυτοκίνητα. Για τους ηλεκτρονικούς βελτιωτές καυσίμου (bens κλπ) δεν έχω δει ΚΑΜΙΑ αναφορά από κάποιον που το έχει χρησιμοποιήσει. Δεν πρέπει να ξέρουμε ως καταναλωτές τι παίζει με όλα αυτά;

                Προσωπικά πάντως μου άρεσε ως ιδέα.

                Είμαι σίγουρος (μπαίνοντας στη θέση του 'δοκιμαστή') ότι το τεστ θα ξεκινήσει με την ψυχολογία ότι όλα αυτά είναι μ@λ@κίες και μας δουλεύουν όλοι, αλλά μπορεί κάτι να μας εκπλήξει ευχάριστα.

                Επιπλέον θα ήταν καλό να εξετάζονται και οι 2 οπτικές που δίνει το κάθε μαραφέτι (κάποια λένε και αύξηση ιπποδύναμης-ισχύος ), οπότε πχ μία δυναμομέτρηση (πριν και μετά από την διαδρομή που θα ακολουθηθεί) θα έπιανε κι αυτή την εναλλακτική.

                Ωραίο θα ήταν αν το test γινόταν με ίδια αμάξια (κι όχι με μόνο ένα αμάξι) κάνοντας την ίδια διαδρομή την ίδια ώρα με ίδιο ρυθμό κίνησης: (πχ έχουμε 3 'μηχανάκια', παίρνουμε 4 αμάξια, βάζουμε στα 3 από αυτά τα 'μαραφέτια' που πουλιούνται και πάμε ψιλο-κομβόι μια μεγάλη διαδρομή.
                Και στο κλίμα της εποχής (προσπαθώντας να κάνουμε οικονομία) και στο κλίμα του 'αξίζει ή θα δώσω τα λεφτά μου τσάμπα?'.

                (αν και το αναμενόμενο αποτέλεσμα είναι πως όλα είναι π@π@ριές και στηρίζονται στην ψυχολογία μας για να μας τα 'πάρουν'.)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  Αν θες τεκμηρίωση μπορείς να ανοίξεις το βιβλίο 'Ερευνώ τον Φυσικό Κόσμο 2' της ΣΤ' δημοτικού. Εκεί αναφέρει τα στοιχειώδη περί μαγνητισμού και ποιά υλικά (και γιατί) επηρρεάζονται από μαγνητικά πεδία.

                  βέβαια η φυσική της 6ης δημοτικού (εγώ ως 'φυσική' το είχα προλάβει το μάθημα ) μεταφέρει απλοϊκά τις καταστάσεις όπως πχ με ένα 'απλό' μαγνήτη, τι μαγνητίζεται και τι όχι.

                  Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά όπως λέγονται στην φυσική της 6ης δημοτικού, εκτός αν έχουμε απαίτηση ένα παιδάκι να μάθει για κλωβούς και ηλεκτρομαγνητικά πεδία και πώς επιδρά στην ύλη το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο.

                  ή μήπως τα παιδιά μας πρέπει να μάθουν για τις ηλεκτρομαγνητικές ιδιοότητες της ύλης, να μάθουν για φωτόνια, φωνόνια κτλ-κτλ...

                  Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Ξέρουμε ακριβώς τη σύσταση της βενζίνης/καυσίμου που πουλάνε τα βενζινάδικα ώστε να ξέρουμε εκ των προτέρων πώς θα λειτουργήσει ή πόσο πρέπει να είναι το πεδίο για να λειτουργήσει σωστά η 'πόλωση' (ευθυγράμμιση του καυσίμου το λένε τα μαραφετάκια αυτά )?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Aς μην κανουμε αναλυση των μαγνητων κλπ εδω,υπαρχει θεμα viewtopic.php?f=6&t=33293 που εχουν ειπωθει ολα αυτα πολλες φορες[mod]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Κάβουρα έχουν κάνει στην εκπομπή Mythbusters ανάλογο τεστ με όλες αυτές τις μπούρδες:

                      http://mythbustersresults.com/episode53

                      Η εκπομπή μερικές φορές είναι επιπόλαιη στην μεθοδολογία της αλλά τα συγκεκριμένα τεστ εκτός του ότι είνια πρακτικά αυταπόδεικτα (βλ. βιβλιογραφία πιο πάνω) είναι πολύ απλά σαν πειράματα και τα αποτελέσματα ξεκάθαρα.

                      Για την φυσική τόσο απλά είναι. Όσα 'εξωτικά' αναφέρεις είναι κανονικά στην διδακτέα ύλη και ναι έχουμε την απαίτηση ένα παιδάκι να τα μάθει, τόσα και τόσα παιδάκια τα έμαθαν, αν όχι στην ΣΤ τότε στο γυμνάσιο όπου διδάσκονται πιο αναλυτικά.

                      Από την άλλη αν όλα τα παιδάκια διάβαζαν φυσική πως θα μπορούσαν σήμερα οι διάφοροι πλασιέ να πουλάνε μαγνήτες και άλλα ματζούνια

                      ΥΓ. έχεις δίκιο BILL, mea culpa

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Κάβουρα έχουν κάνει στην εκπομπή Mythbusters ανάλογο τεστ με όλες αυτές τις μπούρδες:

                        http://mythbustersresults.com/episode53

                        δεν το ήξερα.

                        Από την άλλη αν όλα τα παιδάκια διάβαζαν φυσική πως θα μπορούσαν σήμερα οι διάφοροι πλασιέ να πουλάνε μαγνήτες και άλλα ματζούνια

                        έχεις δίκιο σ'αυτό αλλά οι πλασιέ/πωλητές εκεί δεν εστιάζουν?Στην ημιμάθειά σου για να σε πείσουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dsaraf last edited by

                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                          Αν θες τεκμηρίωση μπορείς να ανοίξεις το βιβλίο 'Ερευνώ τον Φυσικό Κόσμο 2' της ΣΤ' δημοτικού. Εκεί αναφέρει τα στοιχειώδη περί μαγνητισμού και ποιά υλικά (και γιατί) επηρρεάζονται από μαγνητικά πεδία.

                          βέβαια η φυσική της 6ης δημοτικού (εγώ ως 'φυσική' το είχα προλάβει το μάθημα ) μεταφέρει απλοϊκά τις καταστάσεις όπως πχ με ένα 'απλό' μαγνήτη, τι μαγνητίζεται και τι όχι.

                          Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά όπως λέγονται στην φυσική της 6ης δημοτικού, εκτός αν έχουμε απαίτηση ένα παιδάκι να μάθει για κλωβούς και ηλεκτρομαγνητικά πεδία και πώς επιδρά στην ύλη το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο.

                          ή μήπως τα παιδιά μας πρέπει να μάθουν για τις ηλεκτρομαγνητικές ιδιοότητες της ύλης, να μάθουν για φωτόνια, φωνόνια κτλ-κτλ...

                          Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Ξέρουμε ακριβώς τη σύσταση της βενζίνης/καυσίμου που πουλάνε τα βενζινάδικα ώστε να ξέρουμε εκ των προτέρων πώς θα λειτουργήσει ή πόσο πρέπει να είναι το πεδίο για να λειτουργήσει σωστά η 'πόλωση' (ευθυγράμμιση του καυσίμου το λένε τα μαραφετάκια αυτά )?

                          η φυσική 6ης δημοτικού περιέχει το γνωστικό σύνολο που χρειάζονται σε ένα 10χρονο και σίγουρα δεν απαντάει στο θέμα που θίχθηκε

                          Η προσωπική μου εμπειρία από τα μαγνητάκια είναι ότι δεν κάνουν τίποτα.Τα είχα τοποθετήσει σε ένα Ibiza 1000 για κάπου 3 χρόνια και δεν είδα αποτελέσματα. Ένας φίλος όμως που τα είχε βάλει σε ένα Hyundai Coupe είδε, όπως και κάποιοι άλλοι (ελάχιστοι) σε κάποια άλλα φόρουμς αποτελέσματα.

                          Ετσι λοιπόν προτείνω ένα τέστ των μαραφετιών αυτών που θα περιλαμβάνει διάφορους τύπους αυτοκινήτων, όπως είχε γίνει παλιότερα κάτι αντίστοιχο από τους 4Τ για τις 100άρες βενζίνες, όπου είχαν γίνει και δυναμομετρήσεις.

                          Και κάτι άλλο. Δεν είναι όλοι οι καταναλωτές γνώστες του τι αποτέλεσμα έχει το κάθε προϊόν που σχετίζεται με το αυτοκίνητο, ούτε ξημεροβραδιάζονται ψάχνοντας σε φόρουμς για το αυτοκίνητο. Πρέπει να υπάρξει πληροφόρηση από τον ειδικό τύπο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chrooooo last edited by

                            Ο χρήστης dsaraf έγραψε:

                            Αν θες τεκμηρίωση μπορείς να ανοίξεις το βιβλίο 'Ερευνώ τον Φυσικό Κόσμο 2' της ΣΤ' δημοτικού. Εκεί αναφέρει τα στοιχειώδη περί μαγνητισμού και ποιά υλικά (και γιατί) επηρρεάζονται από μαγνητικά πεδία.

                            βέβαια η φυσική της 6ης δημοτικού (εγώ ως 'φυσική' το είχα προλάβει το μάθημα ) μεταφέρει απλοϊκά τις καταστάσεις όπως πχ με ένα 'απλό' μαγνήτη, τι μαγνητίζεται και τι όχι.

                            Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά όπως λέγονται στην φυσική της 6ης δημοτικού, εκτός αν έχουμε απαίτηση ένα παιδάκι να μάθει για κλωβούς και ηλεκτρομαγνητικά πεδία και πώς επιδρά στην ύλη το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο.

                            ή μήπως τα παιδιά μας πρέπει να μάθουν για τις ηλεκτρομαγνητικές ιδιοότητες της ύλης, να μάθουν για φωτόνια, φωνόνια κτλ-κτλ...

                            Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Ξέρουμε ακριβώς τη σύσταση της βενζίνης/καυσίμου που πουλάνε τα βενζινάδικα ώστε να ξέρουμε εκ των προτέρων πώς θα λειτουργήσει ή πόσο πρέπει να είναι το πεδίο για να λειτουργήσει σωστά η 'πόλωση' (ευθυγράμμιση του καυσίμου το λένε τα μαραφετάκια αυτά )?

                            η φυσική 6ης δημοτικού περιέχει το γνωστικό σύνολο που χρειάζονται σε ένα 10χρονο και σίγουρα δεν απαντάει στο θέμα που θίχθηκε

                            Η προσωπική μου εμπειρία από τα μαγνητάκια είναι ότι δεν κάνουν τίποτα.Τα είχα τοποθετήσει σε ένα Ibiza 1000 για κάπου 3 χρόνια και δεν είδα αποτελέσματα. Ένας φίλος όμως που τα είχε βάλει σε ένα Hyundai Coupe είδε, όπως και κάποιοι άλλοι (ελάχιστοι) σε κάποια άλλα φόρουμς αποτελέσματα.

                            Ετσι λοιπόν προτείνω ένα τέστ των μαραφετιών αυτών που θα περιλαμβάνει διάφορους τύπους αυτοκινήτων, όπως είχε γίνει παλιότερα κάτι αντίστοιχο από τους 4Τ για τις 100άρες βενζίνες, όπου είχαν γίνει και δυναμομετρήσεις.

                            Και κάτι άλλο. Δεν είναι όλοι οι καταναλωτές γνώστες του τι αποτέλεσμα έχει το κάθε προϊόν που σχετίζεται με το αυτοκίνητο, ούτε ξημεροβραδιάζονται ψάχνοντας σε φόρουμς για το αυτοκίνητο. Πρέπει να υπάρξει πληροφόρηση από τον ειδικό τύπο.

                            κι εγω ειδα αποτελεσμα ,αφου με πιστευεις πηγαινε παρε

                            υγ.αυτα τα ενας φιλος/ενας φορουμας/ενας θειος δεν τα αντεχω,δηλαδη σημειωνες km στο κοντερ και lt στην αντλια η απλα στο ειπε?γιατι και το gran cherokee στην διαφημιση στην tv λεει πως καιει 8,6lt/100km,παναπει πως πρεπει να το πιστεψω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jacob last edited by

                                Το άρθρο (mini test) που δημοσιεύεται στο τεύχος Σάββατο 19-Κυριακή 20 Ιουνίου 2010 της εφημερίδας «Ο Κόσμος του Επενδυτή», στη σελίδα 6 του ένθετου “auto weekend”, για την Skoda Octavia5 1.2 TSI, έχει ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό.

                                Είναι αντιγραφή σχεδόν 100% από δοκιμή της Skoda Octavia 1.4 TSI που δημοσιεύτηκε στους 4 Τροχούς, στο τεύχος 461 τον Φεβρουάριο του 2009! Είναι copy-paste, ίδιες ακριβώς οι προτάσεις, ακόμη και η στίξη, κυρίως από τη σελίδα 127 του παραπάνω τεύχους των 4Τ . Ελάχιστα από τη δοκιμή δεν συμπεριλαμβάνονται στη δοκιμή των 4Τ. Ουσιαστικά έχει πάρει το άρθρο των 4Τ, απλώς έχει αφαιρέσει μερικές προτάσεις από αυτό και έχει προσθέσει μερικές δικές του, τα υπόλοιπα ακριβώς όπως το άρθρο των 4Τ.

                                Για παράδειγμα, στη δοκιμή του «Κόσμου του Επενδυτή» γράφει:

                                «Η τοποθέτηση του 1.2 TSI αποτελεί ιδανική επιλογή για την Octavia 5. Επιπλέον, όταν έρθει η ώρα για…ταμείο, το αυτοκίνητο κλείνει πονηρά το μάτι στον αγοραστή, κάνοντας στην άκρη τις σκέψεις περί μεταπώλησης, μιας και η μακρά συμβίωση μαζί της θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, ιδού ένα εξαιρετικό πακέτο σε συμφέρουσα τιμή, στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε».

                                Το «ορίτζιναλ» άρθρο των 4Τ που δημοσιεύτηκε περίπου ενάμισι χρόνο νωρίτερα γράφει:

                                «Η τοποθέτηση του 1.4 TSI αποτελεί ιδανική επιλογή για την Octavia 5. Επιπλέον, όταν έρθει η ώρα για…ταμείο, το αυτοκίνητο κλείνει πονηρά το μάτι στον αγοραστή, κάνοντας στην άκρη τις σκέψεις περί μεταπώλησης, μιας και η μακρά συμβίωση μαζί της θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, ιδού ένα εξαιρετικό πακέτο σε συμφέρουσα τιμή».

                                Ένα ακόμη παράδειγμα: Στη δοκιμή του «Κόσμου του Επενδυτή» γράφει:

                                «Οι σκέψεις περί ορθών αλλαγών, ώστε να εκμεταλλευτεί κανείς τη ροπή, μας φέρνουν στο νου και την κλιμάκωση της μετάδοσης. Καλώς ήλθατε ξανά στον 21ο αιώνα: το μακρύ σασμάν δεν είναι πια μειονέκτημα. Το γρανάζωμα της Octavia5 είναι ασύλληπτα μακρύ από την 3η σχέση και πάνω, αφού ο άριστος τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνεται ο υπερτροφοδότης στο γκάζι και η ροπή του κινητήρα εντέλει κάνουν την αναζήτηση των υψηλών περιοχών του στροφομέτρου πραγματικά αχρείαστη».

                                Ξέρετε τι γράφουν οι 4Τ στο τεύχος Φεβρουαρίου 2009, στη σελίδα 127; Ακριβώς τα ίδια με παραπάνω, ούτε κόμμα ή τόνος διαφορετικός.

                                Τα παραπάνω είναι απλώς παραδείγματα, και σε άλλα σημεία οι δύο δοκιμές είναι 100% ίδιες.

                                Πως γίνεται αυτό; Το έχουν αντιληφθεί εκεί στους 4Τ ότι σε μια εφημερίδα έχουν αντιγράψει σχεδόν αυτολεξεί μια δοκιμή του περιοδικού τους;

                                Το αστείο είναι ότι αυτός που έχει κάνει την αντιγραφή από τους 4Τ μιλάει για το ίδιο μεν αυτοκίνητο, αλλά για έκδοση με διαφορετικό κινητήρα.

                                Jacob

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Δεν ξέρω τι συμφωνία έχει παιχτεί στο συγκεκριμένο αλλά η οικονομία κλίμακας υφίσταται κανονικότατα στον ελληνικό ΕΤ, με αποτέλεσμα να βλέπουμε αρκετά συχνά ένα recycling κειμένων.
                                  Επειδή, επιπλέον, το γράψιμο ενός σωστού, δομημένου και πρωτότυπου κειμένου δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη δουλειά, αλλά και επειδή κανέναν σχεδόν δεν ενδιαφέρει να πετύχει κάτι τέτοιο, το κλισέ, η αντιγραφή και η αναδημοσίευση πηγαίνουν σύννεφο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kage last edited by

                                    to forum σερνετε και εχει αρχαια εκδοση phpbb.
                                    τοσες διαφημισεις εχει γυρω γυρω και δεν εχουν λεφτα να πληρωσουν καποιον για update?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kampas last edited by

                                      Ο χρήστης kage έγραψε:
                                      to forum σερνετε και εχει αρχαια εκδοση phpbb.
                                      τοσες διαφημισεις εχει γυρω γυρω και δεν εχουν λεφτα να πληρωσουν καποιον για update?

                                      Οντως σερνεται ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        stathis last edited by

                                        Σχετικά με το θέμα των προτάσεων προς τους 4Τ, θα ήθελα να προτείνω να προστεθεί κάποια σελίδα, σε μόνιμη βάση όπου θα παρουσιάζονται τέστ παλιότερων αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως χρονολογίας. Πολλοί αναγνώστες του περιοδικού, δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούριο αυτοκίνητο, ενώ άλλοι προτιμούν, με τα χρήματα που απαιτεί ένα καινούριο, να αγοράσουν ένα παλιότερο μεν, αλλά μεγαλύτερου κυβισμού, ή αξίας. Εγώ προσωπικά προτιμώ πάντα τα παλιότερα μοντέλα. Παρόλο δε που έχω στο αρχείο μου όλα τα τεύχη του περιοδικού, από το πρώτο, μέχρι το τελευταίο και όταν αποφασίσω να αγοράσω κάποιο παλιό αυτοκίνητο, ανατρέχω σε παλιότερα τέστ, τα τέστ αυτά δεν με καλύπτουν απόλυτα. Ένα παλιό τέστ, που γράφτηκε την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, σήμερα δεν είναι απόλυτα ικανοποιητικό. Από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε ένα μοντέλο μέχρι σήμερα έχουν προκύψει πληροφορίες, που θα ήταν πολύ χρήσιμο να αναφερθούν, όπως συχνές βλάβες, πραγματικό κόστος συντήρησης, ύπαρξη ανταλλακτικών κ.λ.π. που δεν παρουσιάζονται σε ένα τέστ ενός καινούριου μοντέλου, ακριβώς επειδή είναι καινούριο και δεν είναι γνωστά τα προβλήματα, που μπορεί να παρουσιάσει στο μέλλον. Για παράδειγμα πάντα μου άρεσαν τα μοντέλα της Maserati, επηρεασμένος δε από το περιοδικό, πάντα ήθελα κάποτε να αποκτήσω ένα. Έτσι πρόσφατα που κατάφερα να συγκεντρώσω το απαιτούμενο ποσό, αγόρασα ένα Ghibli του 1996. Το αυτοκίνητο αυτό αποφάσισα να το αγοράσω κυρίως με την καρδιά παρά με το μυαλό. Το πλεονέκτημα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η μεγάλη ιπποδύναμη (306 HP) και οι επιδόσεις του, που βγαίνουν όμως από ένα κινητήρα σχετικά μικρού κυβισμού (1996cc), πράγμα που έχει ως συνέπεια μικρό τεκμήριο. Όμως έχουν ακουστεί πολλά σχόλια για συχνές βλάβες, που δεν είμαι βέβαιος αν έχουν πραγματική βάση. Έτσι λοιπόν αν υπήρχε ένα σημερινό τέστ του αυτοκινήτου αυτού, θα μπορούσα να διαβάσω υπεύθυνα, σχετικά με τα προβλήματα που πιθανό να αντιμετωπίσω και έτσι να πάρω μια πιό λογική απόφαση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          imago last edited by

                                          Προς mods και όποιος είναι υπεύθυνος: Μήπως τώρα με την αναβάθμιση μπορεί να φτιαχτεί κι ένας χώρος να ανεβάζουμε όσοι θέλουμε δωρεές τεχνικών βιβλίων; Έχω π.χ. το tyre and vehicle dynamics του Hans Pacejka. Θα ήθελα να το ανεβάσω εδώ με το όνομα του δωρητή (καθότι ματαιόδοξος) να είναι διαθέσιμο σε όλους. Είναι εφικτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης imago έγραψε:
                                            Προς mods και όποιος είναι υπεύθυνος: Μήπως τώρα με την αναβάθμιση μπορεί να φτιαχτεί κι ένας χώρος να ανεβάζουμε όσοι θέλουμε δωρεές τεχνικών βιβλίων; Έχω π.χ. το tyre and vehicle dynamics του Hans Pacejka. Θα ήθελα να το ανεβάσω εδώ με το όνομα του δωρητή (καθότι ματαιόδοξος) να είναι διαθέσιμο σε όλους. Είναι εφικτό;

                                            Το δωριζει ο Hans Pacejka; Γιατι βλεπω να εχει τιμη 492£ http://www.amazon.co.uk/Tyre-Vehicle-Dy ... 0750651415 ( μια απο τις εκδοσεις του,υπαρχει και αλλη με 43£ ).
                                            Οτι καλυπτεται απο πνευματικα δικαιωματα δεν μπορει να διδεται δωρεαν αν δεν υπαρχει εγκριση του δημιουργου του,ειναι παραβιαση και νομων αλλα και κανονισμου του φορουμ >Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:

                                            • Η παραβίαση των δικαιωμάτων αντιγραφής οποιουδήποτε υλικού φέρει τέτοια δικαιώματα.
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 141 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr