-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είμαι έχων και κατέχων και μπορώ να δίνω μεσούσης της κρίσης 90 χιλιάρικα για μια κουρσάρα. Δεν έχει σημασία το πόθεν. Δούλεψα,έκλεψα,κληρονόμησα,έσφαξα ένα οικοπεδάκι-προίκα στο χωριό του παππού, είναι όλα άνευ σημασίας. Τα έχω και τα δίνω, αυτό μετράει, και απ' όλα μου γυάλισε το Άουδι.Έχω τη δυνατότητα να πάρω το βενζινοκίνητο Α6, αυτό με τον κομπρέσσορα. Να ταξιδεύω με τα λιγότερα ντεσιμπέλ από οτιδήποτε όμοιό του (νταξ΄τα ίδια με την Ε), να έχω μέγιστη ροπάκλα στις 2.500 σαλ και άμα θέλω να το στίψω να μου δίνει τα 0-100 σε 5,9'' μετρημένα και τα 50-80 σε 2,9,'' που δεν τα βρίσκω ούτε στα περισσότερα όμοιά του κουρσάτα V8.
Γιατί να συμβιβαστώ με το πετρέλαιο? Για 400 ευρώ το χρόνο οικονομία σε καύσιμα ή για να σώσω τον πλανήτη εκπέμποντας λιγότερο διοξείδιο? Και από πάνω να ακούω και κλακέτες, εν είδη ψαρόβαρκας με μαλκότσι, ή όταν ξεκινάω από το κλειστό γκαράζ μου να εισπνέω την ντιζελούμπα ?
You must be joking. C' mon πετρελαιολάτρες μου, give me some arguments πλιζ.Α8 φιλε μου..Α8.Και αν θες μπορω να σου αναλυσω ποσο πολυ διαφερει αυτη η κατηγορια(Α8,S-Class,7αρα) με την κατηγορια των (Α6,5αρας,S80,9-5 και Ε-Class).Απο προσωπικη τριβη με αρκετα απο δαυτα..
-
Μπιτζινα μαγκες!Και παντα 100αρα!!!!!
-
Μη με κουρδίζεις να ανοίξω άλλο θρεντ με δίλημμα Α8 4.200 V8 FSI vs A8 4.200 V8 TDI, γιατί και εκεί στο ίδιο διατί θα καταλήξουμε.
Επί του θέματος. -
Βενζινας και εχουν πεσει οι δουλειες ε????????
Πλακα κανω μην παρεξηγηθεις!
-
Σκεφτεσαι να δωσεις 90Κ για ενα σχημα και γενικα συνολο που ειναι στην αγορα τοσα χρονια ?
Το σκεφτηκς καθολου αυτο ? χτυπα νεα 5αρα που εχει ολα οσα θες... ακου αουντι Α6.. αυτο εχει βγει στη συνταξη και θα του την κοψουν κι ολας..
Νεα 5αρα αν λες οτι θα την κρατησετε 10 χρονια.. θα ελεγα κι Ε αλλα απο μοτερ σε αυτα ταλ λεφτα μαπα το καρπουζι σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Μα καλα Α6 ? Πως σου ηρθε δηλαδη ?
Καλα last year μπορει με 90 να αγοραζε κανεις και Sclass και Α8.. Last year ομως
-
BMW M3 Κ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ........
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μη με κουρδίζεις να ανοίξω άλλο θρεντ με δίλημμα Α8 4.200 V8 FSI vs A8 4.200 V8 TDI, γιατί και εκεί στο ίδιο διατί θα καταλήξουμε.
Επί του θέματος.Επι του θεματος σε προηγουμενο post σου δειχνεις οτι εχεις καταληξει(βενζινα) απλως θελεις καποιες αποψεις να υποστηριξουν την επιλογη σου γιατι δεν εισαι 100% σιγουρος περι αυτης.Οποτε,περιττο να τοποθετηθω επι τουτου.Προσωπικα,θεωρω μεγαλο ποσο(90000+euros) για ενα Α6..Το Α8 ειναι μονοδρομος.Αυτα.
-
Νεα 5αρα αν λες οτι θα την κρατησετε 10 χρονια...
Ποιά, την 530d ή την 535i? Και γιατί?
-
S-Class... γιατί μετά από λίγα χρόνια που θα αρχίσει να ζητάει θα τα βρίσκεις σε καλές τιμές από ταξι και θα υπάρχουν και πολλοί μάστορες που θα τα ξέρουν... μονόδρομος
Εαν δεν σε νοιάζει η συντήρηση... τοτε Quattroporte.. αλλά στα 90 μονο μεταχειρισμένη...
-
S-Class...
Ποιά S-class, την S450CDI ή την S450. Και, κυρίως, γιατί?
-
Αφού κάνεις 15.000χμ το χρόνο τι να το κάνεις το πετρελαιο??? Αν έκανες 60.000 να πάρεις το diesel. Αλλιώς έλα με 600.000 και τον fsi μετα από δεκα χρόνια να μου πεις πόσα θα έχεις δώσει για τη συντηρηση του (και δε μιλάω για βενζίνη και περιοδική συντήρηση, αλλά για τις βλάβες που θα βγάλει ενα βενζινοκινητήρας αν καταφέρει να φτάσει στα 600.000χμ)
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Αφού κάνεις 15.000χμ το χρόνο τι να το κάνεις το πετρελαιο??? Αν έκανες 60.000 να πάρεις το diesel. Αλλιώς έλα με 600.000 και τον fsi μετα από δεκα χρόνια να μου πεις πόσα θα έχεις δώσει για τη συντηρηση του (και δε μιλάω για βενζίνη και περιοδική συντήρηση, αλλά για τις βλάβες που θα βγάλει ενα βενζινοκινητήρας αν καταφέρει να φτάσει στα 600.000χμ)τι σε κάνει να πιστεύεις οτι ένας σύγχρονος ντίζελ αντέχει περισσότερο από έναν σύγχρονο οττο και μάλιστα σε υπερθετικο βαθμό;
-
Στα 600.000 χλμ με ετήσια τα 15.000 χλμ ... σε 40 χρόνια δηλαδή ίσως χρειαστεί να αλλαχθεί ο κινητήρας!!!
-
Κατι το εντελώς υποκειμενικό (πραγματικάμ δεν κάνω πλάκα). Το οτι έχω δει πολλούς συγχρονους diesel με πολλά χιλιόμετρα όχι όμως και αντίστοιχους βενζινοκινητήρες με τόσα χιλιόμετρα. Βέβαια αυτοί που συνήθως κάνουν πολλά χιλιόμετρα επιλέγουν diesel οπότε σίγουρα αυτό δεν είναι ενας σίγουρος δείκτης.
Πάντως το target group αυτής της κατηγορίας με diesel δε νομίζω να ειναι η ελλάδα. Πχ στις (αρκετα) πιο βόρειες χώρες το 50+% των ταξί ειναι αυτής της κατηγορίας.
Είπα και πιο πριν οτι αν κάνει μόνο 15.000 ΔΕΝ υπάρχει κανένας ουσιαστικός λόγος να προτιμήσει το diesel.
-
Επειδή όμως με έβαλες να ψάξω
The life of a diesel engine is generally about twice as long as that of a petrol engine[22] due to the increased strength of parts used. Diesel fuel has better lubrication properties than petrol as well.
Diesel fuel is a better lubricant than petrol so is less harmful to the oil film on piston rings and cylinder bores; it is routine for diesel engines to cover 250,000 miles (400,000 km) or more without a rebuild.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine
Ακόμη και να έχεις ενα βενζινοκινητήρας ίδιας αντοχής υλικά με εναν diesel, θα στροφάρει περισσότερο και θα λιπαίνεται χειρότερα, οπότε νομίζω οτι ειναι λογικό να παραδόσει το πνεύμα του πιο σύντομα
Επίσης νομίζω οτι οι diesel λειτουργούν σε χαμηλότερη θερμοκρασία.
-
Μια χαρά είναι το A6 και μάλιστα το quattro...εγώ λοιπόν σε αυτήν την περίπτωση προτιμώ την βενζίνη.Τα χιλιόμετρα που θα κάνεις είναι λίγα και δεν χρειάζεται το diesel.
Σε ταξίδι πάντως που είχα κάνει με τη Mercedes την 350 diesel(αν θυμάμαι και καλά)δεν έκανε καθόλου θόρυβο! -
Πολυ καλη ειναι και η Μερκ Ε350 4MATIC Hp 272 3,498 κυβικα
Χώρια που δεν κυκλοφορουν πολλες μεχρι στιγμης και ειναι ανανεωμενη
http://www.mercedes-benz.gr/content/med ... %20incease)_CNT.pdf
ο τιμοκαταλογος των αυτοκινητων της Μερκ.
Αλλιως αν θελεις μεταξυ των Α6 που αναφερεις στην αρχη παρε το ντιζελ (δεν θα αναφερθω για την οικονομια) αλλα οπως και να το κανουμε 500Nm δεν ειναι και λιγα -
Την S400 hybrid?
-
Δεν ξέρω βέβαια πόσο έχει φτασει με τον φόρο πολυτελείας.....
-
audi s4 ; αφού θα κινηθείς και σε επαρχιακούς να γουστάρεις και λίγο , το υπάρχον Α6 υπάρχει από το 2004 και σύντομα βγαίνει καινούριο .
Υπαρκτό δίλημμα στα 90.000+ ευρώ