-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Κακό2: Δεν υπάρχει καθόλου χώρος για παρκάρισμα στην παραλία!
Γιατι πρώτα υπηρχε?????
Εκτος και εννοεις αυτους που παρκαραν πανω στο πεζοδρομιο, και δημιουργουσαν μποτιλιαρισμα αναβοντας τα alarm και πηγαινοντας με πρωτη μεχρι να βρουν να παρκαρουν.Υπήρχε, από Τροκαντερό μεχρι τη Μαρίνα (του Αλίμου ) υπήρχε και 4η λωρίδα στην παραλιακή για επιβίβαση/αποβίβαση και πάρκινγκ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
....Κακό 5:Εντελώς συμπτωματικά το 90% των υπαλλήλων της ΤΡΑΜ ΑΕ κατάγονται ή ψηφίζουν στην Αιτωλοαικαρνανία. Εντελώς συμπτωματικά είναι η εκλογική περιφέρεια του πρώην υπουργου Βερελή......
Εχει δικιο... Εχει δικιο.... απο την Αμφιλοχια καταγομαι και ξερω. αλλα δεν δουλευω στο τραμ αν και μου εκαναν την προταση!!!!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και να σκεφθείς ότι η Βασούλα κι ο Κωστής (και οι δυο ιδίου χρώματος) μας λέγανε πως 'θα δώσει ανάσα στην πρωτεύουσα'...αγαπητέ skullone
τιμής ένεκεν λεγόταν αυτό διότι την ιδέα της επαναφοράς του τράμ είχε συλλάβει και υποστήριζε ένθερμα έτερος ομόχρωμος (αέιμνηστος πλέον) οραματιστής..του οποίου η νεφελώδης 'ρεαλιστική' ουτοπία όταν ξεγυμνωθεί τελείως θα εξατμιστεί και αυτή μαζί με τόσα άλλα υπέροχα οράματα..μπροστά σε εκείνα το τραμ θα αποτελεί πταίσμα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Καλό 1: μείωσε σημαντικά την κίνηση έξω από το σπίτι μου στο Π.Φάληρο, γιατί οι παράπλευροι δρομοι ουσιαστικα έχουν κλείσει κι εχουν ακόμα μπάζα. Παρόλο που με 'βόλεψε' είμαι εναντίον
Στην Αχχιλέως είναι το σπίτι σου; (Παναγίτσα ) Εκεί παιδιά έχουν κλείσει τελείως τον δρόμο!! Αλήθεια φίλε Ikar πού παρκάρεις τώρα;;;;;
Κακό 2: τις κυριακές παρκάρουν στη δεξιά λωρίδα Πριν ήταν 3 λωρίδες + 1 αποκλειστικά για παρκάρισμα και στάσεις λεωφορείων
Μόνο τις Κυριακές; Κάθε μέρα το κάνουν! Ή αν δεν το αφήσουν στην δεξιά λωρίδα, το βάζουν επάνω στο πεζοδρόμιο. Κάθε απόγευμα που πάω για τρέξιμο βλέπω πολλούς να το έχουν παρκάρει στο πεζοδρόμιο απο την μέσα μεριά του τράμ!!
Κακό 3: Αφού τώρα με το τραμ θα παρατήσουμε τα αυτοκίνητα, γιατί αυξήθηκε η κίνηση;
Γιατί αν κάποιος θέλει να πάει κάπου γρήγορα θα πάρει το αμάξι του ή το λεωφορείο καί όχι το 'λουνα παρκ' των συνταξιούχων!! Το αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί η κίνηση.
Κακό 4: ευτυχώς κανένα θανατηφόρο. Αν και σάβατο βράδυ έξω από το αμαξοστάσιο όλα είναι πιθανα
Δεν έχεις δει τίποτα ακόμα..... έχουν να κλάψουν πολλές μάνες στο μέλλον...
Κακό 5:Εντελώς συμπτωματικά το 90% των υπαλλήλων της ΤΡΑΜ ΑΕ κατάγονται ή ψηφίζουν στην Αιτωλοαικαρνανία. Εντελώς συμπτωματικά είναι η εκλογική περιφέρεια του πρώην υπουργου Βερελή
Καλά εσύ γιατί νομίζεις οτι έκαναν όλο αυτό το πράγμα; Για να εξυπηρετίσουν εσένα ή εμένα; Για να βολέψουν τους δικούς τους το έκαναν. Αν ήθελαν πραγματικά να εξυπηρετίσουν τον κόσμο θα το έφτιαχναν σε περιοχές που το έχουν πραγματικά ανάγκη γιατί δεν υπάρχουν εκεί λεωφορεία λ.χ. Αιγάλεω, Περιστέρι, ανατολικά προάστεια... κτλ.
Πάντως έχω ακούσει απο πολλούς που μένουν Π.Φάληρο, Αλιμο, Γλυφάδα οτι σκεφτονται να αρχίσουν τις δολιοφθορές (σαν τις κάμερες) ετσι ώστε να τους αναγκάσουν να το ξηλώσουν και να βρούνε πάλι την ηρεμία τους. Αν θα μείνουν στα λόγια ο χρόνος θα το δείξει.
Εγώ ένα έχω πω.... τσάμπα τόσα χρήματα...
-
Η δική μου γνώμη είναι πως τελικά δεν χρειαζόταν το τραμ η Αθήνα.
Άλλο είναι που χρειάζεται...
Ποιο είναι αυτό;
Μα, απλούστατα, μια σοβαρή πολιτική αποκέντρωσης, με κίνητρα για ανάπτυξη επιχειρήσεων στην επαρχία (ΚΑΙ υποδομές μεταφορών, επικοινωνιών κλπ).
Απαγόρευση αγοράς αυτοκινήτου στην Αθήνα χωρίς πιστοποιητικό ιδιοκτησίας χώρου στάθμευσης.
Ανέγερση χώρων στάθμευσης (τόσα κακάσχημα ερειπωμένα εργοστάσια και χαλάσματα υπάρχουν. Αντί να κηρύσσουν την κάθε κουμούτσα 'διατηρητέα' με ανύπαρκτα αισθητικά και πολιτιστικά κριτήρια, ας τα γκρεμίσουν κι ας φτιάξουν υπόγεια και υπέργεια πάρκινγκ).
Αυθωρεί και παραχρήμα γκρέμισμα αυθαιρέτων (ιδίως κάτι βιλλάρες στην Πεντέλη που χτίστηκαν σε καμμένα δάση... Που και γι'αυτές φταίει ο... 'κακός, ακροδεξιός Καραμανλής' - έλεος πια με τα κόμπλεξ, έλεος) και ετοιμόρροπων κτιρίων και δημιουργία χώρων πρασίνου στη θέση τους.
Επέκταση του δικτύου του μετρό.
ΑΜΕΣΗ κατάργηση του δακτυλίου (που οδήγησε σε κατακόρυφη αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων).
Βελτίωση του οδικού δικτύου.
Φυλακή σε όλους τους δημάρχους-κομματόσκυλα και στους ασυνείδητους εργολάβους.
Απαγόρευση κυκλοφορίας (με ακινητοποίηση και αφαίρεση πινακίδων μέχρι να επισκευασθεί πλήρως και αποδειχθεί με τιμολόγια επισκευών και αγοράς και τοποθέτησης ανταλλακτικών και ελέγχους σε αξιόπιστα μετρητικά μηχανήματα ότι έχει πάψει να είναι αδικαιολόγητα ρυπογόνο και επικίνδυνο) σε ό,τι τετράτροχο ή δίτροχο είναι κακοσυντηρημένο ή αδικαιολόγητα επικίνδυνο.
Κλείσιμο του κέντρου της Αθήνας για ΟΛΑ τα μεγάλα τζιποειδή, ακόμη κι αν είναι κρατικά οχήματα.
Ανάδειξη των αρχαιολογικών χώρων (και μην ακούσω πάλι τίποτα βλάκες 'προοδευτικούς' να λένε 'μα, όπου και να σκάψεις σ'αυτήν τη χώρα, αρχαία θα βρεις, άμα είναι έτσι δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα).
Εφαρμογή μιας σοβαρής αρχιτεκτονικής πολιτικής (όπως στο Παρίσι).
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
Και να σκεφθείς ότι η Βασούλα κι ο Κωστής (και οι δυο ιδίου χρώματος) μας λέγανε πως 'θα δώσει ανάσα στην πρωτεύουσα'...
αγαπητέ skullone
τιμής ένεκεν λεγόταν αυτό διότι την ιδέα της επαναφοράς του τράμ είχε συλλάβει και υποστήριζε ένθερμα έτερος ομόχρωμος (αέιμνηστος πλέον) οραματιστής..του οποίου η νεφελώδης 'ρεαλιστική' ουτοπία όταν ξεγυμνωθεί τελείως θα εξατμιστεί και αυτή μαζί με τόσα άλλα υπέροχα οράματα..μπροστά σε εκείνα το τραμ θα αποτελεί πταίσμα
Κι επειδή κάποιος υπερτιμημένος μακαρίτης ενός συγκεκριμένου κόμματος είχε μια μουρλή ιδέα πρέπει ντε και καλά να γίνει, ανεξαρτήτως του αν θα ωφελήσει ή όχι; Ως πότε πια θα γίνονται βλακείες στου κασίδη το κεφάλι;
Άντε, να πιάσουν κι εκείνη τη σκαμμένη πέτρα που βρήκανε (κατόπιν συμβουλής ΜΕΝΤΙΟΥΜ ) στη Ρόδο και μας λέγανε πως ήταν... η γροθιά του Κολοσσού και να μας τη δείχνουν ως... αρχαιολογικό εύρημα.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Στην Αχχιλέως είναι το σπίτι σου; (Παναγίτσα ) Εκεί παιδιά έχουν κλείσει τελείως τον δρόμο!! Αλήθεια φίλε Ikar πού παρκάρεις τώρα;;;;;
όχι, Τρίτωνος και παρκάρω εκεί που πάρκαρα και πριν. Μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργεί το Ιατρικό Κέντρο -το οποίο φυσικά χτίστηκε σε πυνκνοκατοικημένη περιοχή, χωρίς να έχει πάρκινγκ, ούτε καν για τους εργαζόμενους.
Καλά εσύ γιατί νομίζεις οτι έκαναν όλο αυτό το πράγμα; Για να εξυπηρετίσουν εσένα ή εμένα; Για να βολέψουν τους δικούς τους το έκαναν. Αν ήθελαν πραγματικά να εξυπηρετίσουν τον κόσμο θα το έφτιαχναν σε περιοχές που το έχουν πραγματικά ανάγκη γιατί δεν υπάρχουν εκεί λεωφορεία λ.χ. Αιγάλεω, Περιστέρι, ανατολικά προάστεια... κτλ.
Πάντως έχω ακούσει απο πολλούς που μένουν Π.Φάληρο, Αλιμο, Γλυφάδα οτι σκεφτονται να αρχίσουν τις δολιοφθορές (σαν τις κάμερες) ετσι ώστε να τους αναγκάσουν να το ξηλώσουν και να βρούνε πάλι την ηρεμία τους. Αν θα μείνουν στα λόγια ο χρόνος θα το δείξει.
Εγώ ένα έχω πω.... τσάμπα τόσα χρήματα...
Δυστυχώς θα γελάσουμε και θα κλάψουμε με το τραμ. Η Αθήνα δεν είναι ούτε Αμστερνταμ, ούτε Βουδαπέστη, ούτε Μιλάνο. Ήδη 4 τα ατυχήματα, με τους τροχονόμους μονίμως στα επικίνδυνα σημεία και χωρίς την πυκνότητα των δρομολογίων που έχουν υποσχεθεί. Νεκρούς μην έχουμε μόνο
Εκείνο το μονορέιλ θα κόστιζε περισσότερο; Θα 'κατέστρεφε' το περιβάλλον;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Πάντως έχω ακούσει απο πολλούς που μένουν Π.Φάληρο, Αλιμο, Γλυφάδα οτι σκεφτονται να αρχίσουν τις δολιοφθορές (σαν τις κάμερες) ετσι ώστε να τους αναγκάσουν να το ξηλώσουν και να βρούνε πάλι την ηρεμία τους. Αν θα μείνουν στα λόγια ο χρόνος θα το δείξει.Talk is cheap...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Πάντως έχω ακούσει απο πολλούς που μένουν Π.Φάληρο, Αλιμο, Γλυφάδα οτι σκεφτονται να αρχίσουν τις δολιοφθορές (σαν τις κάμερες) ετσι ώστε να τους αναγκάσουν να το ξηλώσουν και να βρούνε πάλι την ηρεμία τους. Αν θα μείνουν στα λόγια ο χρόνος θα το δείξει.
Θυμάσαι το τραγούδι με τα ποντίκια που λέγανε να κρεμάσουν κουδούνα στην ουρά του γάτου;
-
Αυτό που χρειάζεται η Αθήνα το είχαν προτείνει οι 4Τ εδώ και χρόνια:
Monorail
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Στην Αχχιλέως είναι το σπίτι σου; (Παναγίτσα ) Εκεί παιδιά έχουν κλείσει τελείως τον δρόμο!! Αλήθεια φίλε Ikar πού παρκάρεις τώρα;;;;;ωπ!!! Γείτονας?
Μας έβαλαν και φανάρι στην μέση της Αχχιλέως, δεν ξέρω εαν το πρόσεξες!!!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αυτό που χρειάζεται η Αθήνα το είχαν προτείνει οι 4Τ εδώ και χρόνια:
MonorailΤο υποστηρίζω κι εγώ, πολύ πιο γρήγορο στην κατασκευή του με λιγότερη αναστάτωση για τους δρόμους (υποθέτω) και ίσως να μπορούσε να είχε προτιμηθεί αντί σημαντικού τμήματος του μετρό.... Αλλά να είσαι στον 2ο όροφο και να σου κόβουν τη θέα.... Και: με ποιους είναι οι 4Τ με εμάς? Όχι. Τότε είναι με τους άλλους? Ούτε! Α μόνοι τους είναι..... τότε τι ανάγκη τους έχουμε..... η γνωστή επαναλαμβανόμενη ιστορία διαπλοκής στην Ελλάδα!
-
Ο χρήστης salome έγραψε:
Στην Αχχιλέως είναι το σπίτι σου; (Παναγίτσα ) Εκεί παιδιά έχουν κλείσει τελείως τον δρόμο!! Αλήθεια φίλε Ikar πού παρκάρεις τώρα;;;;;
ωπ!!! Γείτονας?
Μας έβαλαν και φανάρι στην μέση της Αχχιλέως, δεν ξέρω εαν το πρόσεξες!!!
Ελα ρε πατρίδα! Φυσικά και το είδα! Στην περιοχή του Έδεμ μένω.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αυτό που χρειάζεται η Αθήνα το είχαν προτείνει οι 4Τ εδώ και χρόνια:Monorail
Αν θέλετε την άποψή μου, ο καθένας μπορεί να προτείνει διάφορα πιθανά μεταφορικά μέσα κάνοντας ωραίες σκέψεις και ασκήσεις επί χάρτου.
Χωρίς να είμαι ειδικός, παρατηρώντας μόνο τι γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, νομίζω ότι τα **μέσα **που χρησιμοποιούνται δεν κάνουν τη διαφορά, τη διαφορά την κάνει η **οργάνωση **του συστήματος συγκοινωνιών. Και η οποία προϋποθέτει μια ελάχιστη ύπαρξη κοινωνικής συνείδησης από όλους τους χρήστες του συστήματος, η οποία δυστυχώς δεν υπάρχει στην ελλάδα.
Αν υπήρχε οργάνωση και κοινωνική συνείδηση, θα ήταν ζήτημα των ειδικών να επιλέξουν την κατά περίπτωση καλύτερη λύση. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει, μπορούμε απλά να αμπελοφιλοσοφούμε στο forum κάνοντας την εργασία μας μέσα στο κατακαλόκαιρο λίγο πιο ευχάριστη, ή χάνοντας χρόνο από τις βουτιές μας...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αυτό που χρειάζεται η Αθήνα το είχαν προτείνει οι 4Τ εδώ και χρόνια:Monorail
Να το ξεχάσετε! Οι μίζες είναι μικρές εκεί!
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Αυτό που χρειάζεται η Αθήνα το είχαν προτείνει οι 4Τ εδώ και χρόνια:
Monorail
Αν θέλετε την άποψή μου, ο καθένας μπορεί να προτείνει διάφορα πιθανά μεταφορικά μέσα κάνοντας ωραίες σκέψεις και ασκήσεις επί χάρτου.
Η πρόταση των 4Τ (θυμίζω) ήταν πλήρως τεκμηριωμένη και όχι 'άσκηση επί χάρτου'. Μη ζητάτε μόνο να την κάνω quote γιατί πολύ χλωμό να τη βρω.
Χωρίς να είμαι ειδικός, παρατηρώντας μόνο τι γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, νομίζω ότι τα **μέσα **που χρησιμοποιούνται δεν κάνουν τη διαφορά, τη διαφορά την κάνει η **οργάνωση **του συστήματος συγκοινωνιών.
Ούτε κι εγώ είμαι ειδικός αλλά έχω διαβάσει ότι η Αθήνα υστερεί από τις περισσότερες ευρωπαϊκές μεγάλες πόλεις σε λόγο επιφάνειας δρόμων προς συνολικό εμβαδό που είναι πολύ μικρότερος. Δεν έχουμε δρόμους δηλαδή, οπότε είναι πολύ σημαντικό για ένα ΜΜΜ να μην χρησιμοποιεί όση λιγότερη επιφάνεια δρόμου γίνεται και σε αυτό το μετρό και ο υπέργειος (monorail) είναι πρωταθλητές με τον υπέργειο να υπερέχει τάξεις μεγέθους και σε κόστος κατασκευής και συντήρησης.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει, μπορούμε απλά να αμπελοφιλοσοφούμε στο forum κάνοντας την εργασία μας μέσα στο κατακαλόκαιρο λίγο πιο ευχάριστη, ή χάνοντας χρόνο από τις βουτιές μας...
Τότε να το κλείσουμε εντελώς το μαγαζί, αφού έτσι κι αλλιώς κανείς δεν πρόκειται να μας ακούσει.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αν θέλετε την άποψή μου, ο καθένας μπορεί να προτείνει διάφορα πιθανά μεταφορικά μέσα κάνοντας ωραίες σκέψεις και ασκήσεις επί χάρτου.
Η πρόταση των 4Τ (θυμίζω) ήταν πλήρως τεκμηριωμένη και όχι 'άσκηση επί χάρτου'. Μη ζητάτε μόνο να την κάνω quote γιατί πολύ χλωμό να τη βρω.
Δεν μπορώ να κρίνω κάποια συγκεκριμένη πρόταση, μια που δεν είμαι ειδικός, ούτε την έχω διαβάσει ούτε γνωρίζω από ποιους εκπονήθηκε. Δεν είχα την πρόθεση να καταφερθώ εναντίον της πρότασης αυτής, ούτε εναντίον σου που τη μετέφερες, και ζητώ συγγνώμη αν έδωσα αυτήν την εντύπωση.
Ούτε κι εγώ είμαι ειδικός αλλά έχω διαβάσει ότι η Αθήνα υστερεί από τις περισσότερες ευρωπαϊκές μεγάλες πόλεις σε λόγο επιφάνειας δρόμων προς συνολικό εμβαδό που είναι πολύ μικρότερος. Δεν έχουμε δρόμους δηλαδή, οπότε είναι πολύ σημαντικό για ένα ΜΜΜ να μην χρησιμοποιεί όση λιγότερη επιφάνεια δρόμου γίνεται και σε αυτό το μετρό και ο υπέργειος (monorail) είναι πρωταθλητές με τον υπέργειο να υπερέχει τάξεις μεγέθους και σε κόστος κατασκευής και συντήρησης.
Είμαι σίγουρος πως κάθε πόλη έχει κάποια χαρακτηριστικά που κάνουν προτιμότερη τη χρήση κάποιων μέσων και λιγότερο κατάλληλη τη χρήση άλλων. Αυτό που υποστηρίζω όμως είναι ότι γίνεται υπερβολικός ντόρος για τα ίδια τα μέσα, ξεχνώντας πως η πιο καθοριστική παράμετρος είναι η οργάνωση του συστήματος, που μπορεί να το κάνει ιδιαίτερα αποτελεσματικό ακόμα και χρησιμοποιώντας τα μη βέλτιστα μέσα.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει, μπορούμε απλά να αμπελοφιλοσοφούμε στο forum κάνοντας την εργασία μας μέσα στο κατακαλόκαιρο λίγο πιο ευχάριστη, ή χάνοντας χρόνο από τις βουτιές μας...
Τότε να το κλείσουμε εντελώς το μαγαζί, αφού έτσι κι αλλιώς κανείς δεν πρόκειται να μας ακούσει.
Μα γιατί; Θεωρείς ήσσονος σημασίας το να κάνουμε την εργασία μας μέσα στο κατακαλόκαιρο λίγο πιο ευχάριστη συζητώντας;
-
Λιγο οφ τοπικ και μαλλον κραξιμο θα φαω...
Για τις λεωφοριολωριδες που ξεφυτρωσαν ετσι ξαφνικα τι εχετε να πειτε???
Δλδ πρεπει να πηξει κ αλλο η Αλεξανδρας και να πω εγω 'ε αφου πηζω θα παρω το λεωφορειο??' Ειναι δυνατον εναν κορεσμενο δρομο να τον μειωσουμε κι αλλο???Το να ανοιγες τον δρομο αλλη μια λωριδα κ να πεταγες εκει το λεωφορειο τοτε ναι σωστο.Η τα ασχετα στην Ιπποκρατους αν δεν κανω λαθος???
Σε 20 μερες παω κ ταξιδακι Γερμανια ανευ οχηματος να γευτω εκει ΜΜΜ..
Αλλα απ οτι εχουν πει συγγενεις που εχουν ταξιδεψει καμια σχεση οι λεωφοριολωριδες εκει κ δω... Δεν ξεφυτρωσαν ετσι τουλαχιστο....Γνωμες???
-
Εφόσον όλοι παραδέχονται ότι δεν χωρούν όλα τα αυτοκίνητα στο κέντρο της Αθήνας (και στα περίχωρα δηλαδή αλλά τέλος πάντων), τότε αναγκαστικά θα πρέπει η πολιτική του κράτους να ευνοεί τα ΜΜΜ.
Μια χαρά είναι οι λεωφορειολωρίδες, μόνο που δεν αστυνομεύονται επαρκώς (για να μην πω καθόλου).
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Μια χαρά είναι οι λεωφορειολωρίδες, μόνο που δεν αστυνομεύονται επαρκώς (για να μην πω καθόλου).Οι λεωφορειολωρίδες είναι μια χαρά μόνο σαν σύλληψη, σαν υλοποίηση είναι αίσχος...
Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ