Η δική μου γνώμη είναι πως τελικά δεν χρειαζόταν το τραμ η Αθήνα.
Άλλο είναι που χρειάζεται...
Ποιο είναι αυτό;
Μα, απλούστατα, μια σοβαρή πολιτική αποκέντρωσης, με κίνητρα για ανάπτυξη επιχειρήσεων στην επαρχία (ΚΑΙ υποδομές μεταφορών, επικοινωνιών κλπ).
Απαγόρευση αγοράς αυτοκινήτου στην Αθήνα χωρίς πιστοποιητικό ιδιοκτησίας χώρου στάθμευσης.
Ανέγερση χώρων στάθμευσης (τόσα κακάσχημα ερειπωμένα εργοστάσια και χαλάσματα υπάρχουν. Αντί να κηρύσσουν την κάθε κουμούτσα 'διατηρητέα' με ανύπαρκτα αισθητικά και πολιτιστικά κριτήρια, ας τα γκρεμίσουν κι ας φτιάξουν υπόγεια και υπέργεια πάρκινγκ).
Αυθωρεί και παραχρήμα γκρέμισμα αυθαιρέτων (ιδίως κάτι βιλλάρες στην Πεντέλη που χτίστηκαν σε καμμένα δάση... Που και γι'αυτές φταίει ο... 'κακός, ακροδεξιός Καραμανλής' - έλεος πια με τα κόμπλεξ, έλεος) και ετοιμόρροπων κτιρίων και δημιουργία χώρων πρασίνου στη θέση τους.
Επέκταση του δικτύου του μετρό.
ΑΜΕΣΗ κατάργηση του δακτυλίου (που οδήγησε σε κατακόρυφη αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων).
Βελτίωση του οδικού δικτύου.
Φυλακή σε όλους τους δημάρχους-κομματόσκυλα και στους ασυνείδητους εργολάβους.
Απαγόρευση κυκλοφορίας (με ακινητοποίηση και αφαίρεση πινακίδων μέχρι να επισκευασθεί πλήρως και αποδειχθεί με τιμολόγια επισκευών και αγοράς και τοποθέτησης ανταλλακτικών και ελέγχους σε αξιόπιστα μετρητικά μηχανήματα ότι έχει πάψει να είναι αδικαιολόγητα ρυπογόνο και επικίνδυνο) σε ό,τι τετράτροχο ή δίτροχο είναι κακοσυντηρημένο ή αδικαιολόγητα επικίνδυνο.
Κλείσιμο του κέντρου της Αθήνας για ΟΛΑ τα μεγάλα τζιποειδή, ακόμη κι αν είναι κρατικά οχήματα.
Ανάδειξη των αρχαιολογικών χώρων (και μην ακούσω πάλι τίποτα βλάκες 'προοδευτικούς' να λένε 'μα, όπου και να σκάψεις σ'αυτήν τη χώρα, αρχαία θα βρεις, άμα είναι έτσι δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα).
Εφαρμογή μιας σοβαρής αρχιτεκτονικής πολιτικής (όπως στο Παρίσι).