Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
HONDA FORUM
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. HONDA FORUM
  • 1
  • 2
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 82
  • 83
  • 35 / 83
Κατασκευαστές και Μοντέλα
55
1.7k
21.0k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T
    techadmin admin last edited by May 29, 2010, 7:14 AM

    there you go:

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • H
      highfidelity last edited by May 29, 2010, 7:17 AM

      (το βελάκι όλα τα λεφτά! )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by May 29, 2010, 7:22 AM

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cruzakias last edited by May 29, 2010, 7:43 AM

          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

          Πως ειναι ετσι αυτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            konstantinos last edited by May 29, 2010, 7:48 AM

            Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
            Πως ειναι ετσι αυτο

            Από **αεροδυναμικής **άποψης είναι...τέλειο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cruzakias last edited by May 29, 2010, 7:51 AM

              Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

              Πως ειναι ετσι αυτο

              Από **αεροδυναμικής **άποψης είναι...τέλειο!

              Ναι ναι αυτο σου ''βγαζει'' με το που το βλεπεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by May 29, 2010, 7:54 AM

                Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
                Πως ειναι ετσι αυτο

                Το πρώτο Honda Insight?
                Για την εποχή του πρωτοποριακό (ιεραρχικά 2ο μετά τo πρώτο Prius) πέρα απο την οικολογική μηχανική του κατασκευή, ιαπωνικό με αλουμινένιο αμαξωμα και με ενδιαφέρον εξωτερικό σχήμα.
                Δεν ευδοκίμησε όμως! Μεταξύ άλλων μειονεκτημάτων ... ακριβό, 2θέσιο, συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cruzakias last edited by May 29, 2010, 8:02 AM

                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                  Πως ειναι ετσι αυτο

                  Το πρώτο Honda Insight?
                  Για την εποχή του πρωτοποριακό (ιεραρχικά 2ο μετά τo πρώτο Prius) πέρα απο την οικολογική μηχανική του κατασκευή, ιαπωνικό με αλουμινένιο αμαξωμα και με ενδιαφέρον εξωτερικό σχήμα.
                  Δεν ευδοκίμησε όμως! Μεταξύ άλλων μειονεκτημάτων ... ακριβό, 2θέσιο, συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                  Πως να ''ευδοκιμουσε'' ρε παιδια με τετοιο σουλουπι??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    konstantinos last edited by May 29, 2010, 8:05 AM

                    Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                    Πως ειναι ετσι αυτο

                    Το πρώτο Honda Insight?
                    Για την εποχή του πρωτοποριακό (ιεραρχικά 2ο μετά τo πρώτο Prius) πέρα απο την οικολογική μηχανική του κατασκευή, ιαπωνικό με αλουμινένιο αμαξωμα και με ενδιαφέρον εξωτερικό σχήμα.
                    Δεν ευδοκίμησε όμως! Μεταξύ άλλων μειονεκτημάτων ... ακριβό, 2θέσιο, συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                    Πως να ''ευδοκιμουσε'' ρε παιδια με τετοιο σουλουπι??

                    Φυσικά...που είναι ο αρχοντικός κ@λος , να προεξέχει , να χωρά μπαγκάζια και να φωνάζει 'είμαι κούρσα'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by May 29, 2010, 8:07 AM

                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                      ..συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                      Εξ'΄όψεως το συμπέρανες αυτό?

                      Το πρώτης γενιάς Insight ήταν αξιοσημείωτο αυτοκίνητο, δεν σχεδιάστηκε για να γίνει best-seller και είναι λογικό να μην αρέσει στους περισσότερους που έχουν εθιστεί στα ΣΠΟΡ σχήματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by May 29, 2010, 8:09 AM

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                        ..συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                        Εξ'΄όψεως το συμπέρανες αυτό?

                        Το πρώτης γενιάς Insight ήταν αξιοσημείωτο αυτοκίνητο, δεν σχεδιάστηκε για να γίνει best-seller και είναι λογικό να μην αρέσει στους περισσότερους που έχουν εθιστεί στα ΣΠΟΡ σχήματα.

                        • oτι δεν μπορεις να βαλεις την αγωνιστικη φτερουγα .Μεγαλο μείον
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cruzakias last edited by May 29, 2010, 8:15 AM

                          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                          Πως ειναι ετσι αυτο

                          Το πρώτο Honda Insight?
                          Για την εποχή του πρωτοποριακό (ιεραρχικά 2ο μετά τo πρώτο Prius) πέρα απο την οικολογική μηχανική του κατασκευή, ιαπωνικό με αλουμινένιο αμαξωμα και με ενδιαφέρον εξωτερικό σχήμα.
                          Δεν ευδοκίμησε όμως! Μεταξύ άλλων μειονεκτημάτων ... ακριβό, 2θέσιο, συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                          Πως να ''ευδοκιμουσε'' ρε παιδια με τετοιο σουλουπι??

                          Φυσικά...που είναι ο αρχοντικός κ@λος , να προεξέχει , να χωρά μπαγκάζια και να φωνάζει 'είμαι κούρσα'

                          Δεν ηθελα να το πω αλλα αφου επιμενεις ...ειναι σαν σπορ νεκροφορα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            konstantinos last edited by May 29, 2010, 8:17 AM

                            Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                            Πως ειναι ετσι αυτο

                            Το πρώτο Honda Insight?
                            Για την εποχή του πρωτοποριακό (ιεραρχικά 2ο μετά τo πρώτο Prius) πέρα απο την οικολογική μηχανική του κατασκευή, ιαπωνικό με αλουμινένιο αμαξωμα και με ενδιαφέρον εξωτερικό σχήμα.
                            Δεν ευδοκίμησε όμως! Μεταξύ άλλων μειονεκτημάτων ... ακριβό, 2θέσιο, συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                            Πως να ''ευδοκιμουσε'' ρε παιδια με τετοιο σουλουπι??

                            Φυσικά...που είναι ο αρχοντικός κ@λος , να προεξέχει , να χωρά μπαγκάζια και να φωνάζει 'είμαι κούρσα'

                            Δεν ηθελα να το πω αλλα αφου επιμενεις ...ειναι σαν σπορ νεκροφορα

                            Είχε και η GM ένα παρόμοιο.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cruzakias last edited by May 29, 2010, 8:19 AM

                              Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                              Πως ειναι ετσι αυτο

                              Το πρώτο Honda Insight?
                              Για την εποχή του πρωτοποριακό (ιεραρχικά 2ο μετά τo πρώτο Prius) πέρα απο την οικολογική μηχανική του κατασκευή, ιαπωνικό με αλουμινένιο αμαξωμα και με ενδιαφέρον εξωτερικό σχήμα.
                              Δεν ευδοκίμησε όμως! Μεταξύ άλλων μειονεκτημάτων ... ακριβό, 2θέσιο, συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                              Πως να ''ευδοκιμουσε'' ρε παιδια με τετοιο σουλουπι??

                              Φυσικά...που είναι ο αρχοντικός κ@λος , να προεξέχει , να χωρά μπαγκάζια και να φωνάζει 'είμαι κούρσα'

                              Δεν ηθελα να το πω αλλα αφου επιμενεις ...ειναι σαν σπορ νεκροφορα

                              Είχε και η GM ένα παρόμοιο.....

                              Η fiat?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                konstantinos last edited by May 29, 2010, 8:21 AM

                                Ο χρήστης cruzakias έγραψε:

                                Πως ειναι ετσι αυτο

                                Το πρώτο Honda Insight?
                                Για την εποχή του πρωτοποριακό (ιεραρχικά 2ο μετά τo πρώτο Prius) πέρα απο την οικολογική μηχανική του κατασκευή, ιαπωνικό με αλουμινένιο αμαξωμα και με ενδιαφέρον εξωτερικό σχήμα.
                                Δεν ευδοκίμησε όμως! Μεταξύ άλλων μειονεκτημάτων ... ακριβό, 2θέσιο, συμπεριφορά βάρκας κλπ.

                                Πως να ''ευδοκιμουσε'' ρε παιδια με τετοιο σουλουπι??

                                Φυσικά...που είναι ο αρχοντικός κ@λος , να προεξέχει , να χωρά μπαγκάζια και να φωνάζει 'είμαι κούρσα'

                                Δεν ηθελα να το πω αλλα αφου επιμενεις ...ειναι σαν σπορ νεκροφορα

                                Είχε και η GM ένα παρόμοιο.....

                                Η fiat?

                                αααα...η Fiat βγάζει πιο ριξικέλευθρα μοντέλα...βλέπε Multipla...http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Multipla

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cruzakias last edited by May 29, 2010, 8:24 AM

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    konstantinos last edited by May 29, 2010, 8:27 AM

                                    Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
                                    👍

                                    Αυτό..http://www.onelectriccars.com/tag/alan-cocconi/...το θαύμαζα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cruzakias last edited by May 29, 2010, 8:33 AM

                                      Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                                      👍

                                      Αυτό..http://www.onelectriccars.com/tag/alan-cocconi/...το θαύμαζα!

                                      Μου θυμιζει κατι.. φουτουριστικα του 1970

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannnis last edited by May 29, 2010, 9:29 AM

                                        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                        Επειδη το εψαξα λιγο κανενα απο τα civic και inside που λες δεν ειχε χειροκινητο κιβωτιο.

                                        Το CR Z ειναι το πρωτο γενικοτερα.

                                        Ψάξε πάλι.
                                        Καλύτερα αυτή τη φορά.

                                        Αντιγραφω απο το civinfo.com

                                        Κατ'αρχάς το INSIGHT δεν εισήχθηκε ποτέ Ελλάδα, μόνο στην Αγγλία επίσημα, βόρεια Αμερική και Ιαπωνία και ήταν στην ουσία ένα 'Πρωτότυπο ευρείας παραγωγής'. Τα πρώτα μοντέλα όντως, διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο. Στην συνέχεια όμως από το 2001 και μετά διατίθετο και με CVT το οποίο όπως φαίνεται παρακάτω ήταν πιο οικονομικό από το χειροκίνητο και κέρδισε τον τίτλο του SULEV (super-low emissions vehicle) στην απαιτητική (σε θέματα εκπομπών ρύπων) πολιτεία της Καλιφόρνια.

                                        The Insight was available with a manual transmission or a continuously variable transmission. A traditional transmission shifts between a fixed set of engine-to-wheel ratios; however, a CVT allows for an infinite set of ratios between its lowest gear and its highest. The CVT-equipped Insight was classified as a super-low emissions vehicle.[13] The Insight features low emissions: the California Air Resources Board gave the 5-speed model a ULEV rating, and the CVT model earned a SULEV rating – 5-speed model charismatic lean-burn ability was a trade-off for increased efficiency at the expense of slightly higher NOx emissions.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by May 29, 2010, 10:48 AM

                                          Ωραία, βρήκαμε το πρώτο Χόντα υβριδικό με χειροκίνητο κιβώτιο. Πάμε τώρα για το δεύτερο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          693 out of 1655
                                          • First post
                                            693/1655
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 33
                                          • 34
                                          • 35
                                          • 36
                                          • 37
                                          • 82
                                          • 83
                                          • 35 / 83
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ ΑÏâââ‚ÂÃââ‚Ãâ€ÅÂ¡ÃƒÆ’‚¬Ãƒâ€¦Ã‚¡ÃƒÆ’‚¬ÃƒÆ’…¡Ã‚¬ÃƒÂÃ‚ÃŽÂ¯ÃŽÂ»ÃŽÂ¹ÃŽÂ¿Ãâ€š 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr