-
Επειδη ενδιαφερομαι να παρω ενα αυτοκινητο το οποιο θα ειναι αυτοκινητο και οχι Ζ4.. εχω αποφασισει να παρω κατι σε γκολφωειδες..
Πηγα λοιπον στη Φαου Βε για να ρωτησω .. πηγαμε με το κορσακι της δεσποινιδος μου! Μπαινουμε μεσα αφου παω και ξαναβλεπω ποσο ανετα χωραω και γενικα ποσο καλους χωρους εχει ( εκει με καταντησε η Ζετα ) ερχεται και ο πωλητης κουστουμαρισμενος κλπ κλπ .. βασικα εκει ολοι κοστουμαρισμενοι εμοιαζαν να επαιρναν 3.000 ευρω ο καθενας με το στυλ και την ανεση που ειχαν...
Αρχιναμε και εκει που παω να πω οτι θελω καλη τιμη αρχισε να μου λεει οτι τα γκολφ ειναι ακριβα αυτοκινητα κλπ (μονο που δεν μου ειπε να μην το ψαχνω αλλο αν δεν εχω λεφτα) και μου πεταει 25.000 ευρω για 122 Dsg highline... Περυσι τον Ιουλιο το αγορασε ο ξαδερφος με 21.000 και 2-3 δωρακια.. Ποσο πηρε ρε παιδια, 4χηνες ?ελεος, εδω μου ειπε οτι το 160αρι πλεον εχει φορο πολυτελειας...
Καααλα λεω τι ειναι αυτα... και μου κανει ' Γιαυτο σας λεω, αφηστε το' και με κοιταει συμπονετικα.. τι να του πω!!! εφυγα..
Περναω απο την Αλφα μετα .. Ενα μαγκακι ωραιο εξυπηρετικο να μου πει οτι με τη Τζουλιετα ειναι στο περιμενε... Πηγα στην Αλιμου!καααλα λεω και την κανω.. Ερχομαι σπιτι ,μπαινω μετα νετ και βλεπω οτι αλλοι εχουν ηδη παραγγειλει Τζουλιετες και ξερουν τα παντα! Μετα μπαινω εδω και τρωω ξενερωμα με τις περικοπες και τις μαλακιες γμτ μου..
Το εχω σχεδον αποφασισει να περιμενω καποια εκδοση (σε κοκκινο η λευκο εξω μαυρο μεσα) 1,4 TCT με bose ,xenon,{ηλεκτρονικη αναρτηση οπως της Μιτο????} και 1-2 ακομα ! ! ! ποσο θα περιμενω ομως ? μετα τον Οκτωβριο θελω να εχω και ενα κανονικο αμαξι ! ! ! Κανω μαλακια λιγο αλλα εεεμ πειραζει, εγω ημουν που ελεγα οτι δεν ξαναπαιρνω αλφα εγω ειμαι που θα το παρω και πισω... γουστο μου καπελο μου..
για πειτε μου ομως τι λετε κι εσεις ? Απο την απαντηση εξαιρειται ο Qsis γιατι θα με βγαλει θυμα-δοκιμαστη -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Επειδη ενδιαφερομαι να παρω ενα αυτοκινητο το οποιο θα ειναι αυτοκινητο και οχι Ζ4.. εχω αποφασισει να παρω κατι σε γκολφωειδες..Πηγα λοιπον στη Φαου Βε για να ρωτησω .. πηγαμε με το κορσακι της δεσποινιδος μου! Μπαινουμε μεσα αφου παω και ξαναβλεπω ποσο ανετα χωραω και γενικα ποσο καλους χωρους εχει ( εκει με καταντησε η Ζετα ) ερχεται και ο πωλητης κουστουμαρισμενος κλπ κλπ .. βασικα εκει ολοι κοστουμαρισμενοι εμοιαζαν να επαιρναν 3.000 ευρω ο καθενας με το στυλ και την ανεση που ειχαν...
Αρχιναμε και εκει που παω να πω οτι θελω καλη τιμη αρχισε να μου λεει οτι τα γκολφ ειναι ακριβα αυτοκινητα κλπ (μονο που δεν μου ειπε να μην το ψαχνω αλλο αν δεν εχω λεφτα) και μου πεταει 25.000 ευρω για 122 Dsg highline... Περυσι τον Ιουλιο το αγορασε ο ξαδερφος με 21.000 και 2-3 δωρακια.. Ποσο πηρε ρε παιδια, 4χηνες ?ελεος, εδω μου ειπε οτι το 160αρι πλεον εχει φορο πολυτελειας...
Καααλα λεω τι ειναι αυτα... και μου κανει ' Γιαυτο σας λεω, αφηστε το' και με κοιταει συμπονετικα.. τι να του πω!!! εφυγα..
Περναω απο την Αλφα μετα .. Ενα μαγκακι ωραιο εξυπηρετικο να μου πει οτι με τη Τζουλιετα ειναι στο περιμενε... Πηγα στην Αλιμου!καααλα λεω και την κανω.. Ερχομαι σπιτι ,μπαινω μετα νετ και βλεπω οτι αλλοι εχουν ηδη παραγγειλει Τζουλιετες και ξερουν τα παντα! Μετα μπαινω εδω και τρωω ξενερωμα με τις περικοπες και τις μαλακιες γμτ μου..
Το εχω σχεδον αποφασισει να περιμενω καποια εκδοση (σε κοκκινο η λευκο εξω μαυρο μεσα) 1,4 TCT με bose ,xenon,{ηλεκτρονικη αναρτηση οπως της Μιτο????} και 1-2 ακομα ! ! ! ποσο θα περιμενω ομως ? μετα τον Οκτωβριο θελω να εχω και ενα κανονικο αμαξι ! ! ! Κανω μαλακια λιγο αλλα εεεμ πειραζει, εγω ημουν που ελεγα οτι δεν ξαναπαιρνω αλφα εγω ειμαι που θα το παρω και πισω... γουστο μου καπελο μου..
για πειτε μου ομως τι λετε κι εσεις ? Απο την απαντηση εξαιρειται ο Qsis γιατι θα με βγαλει θυμα-δοκιμαστηποια άλφα ρομέο είχες πριν τη ζέτα?
καθυστερεί λίγο ακόμα στην ιταλία , άρα και στην ελλάδα...σαν αυτοκίνητο ακόμα είναι άγνωστη ποσότητα ... δείχνει να κινείται σε πιο σίγουρο δρόμο από τις 147/156 (μακ φέρσον-πολλ/πλών) με ένα κινητήρα που ως τώρα σε μίτο δίνει ρέστα σε οικονομία και επιδόσεις (multiair 170) (μελέτη και κατασκευή fiat)
η εμπλοκή της φιατ είναι μεγαλύτερη από ότι στο παρελθόν (προ 147) κάνοντας το αυτοκίνητο λιγότερο ειδικό και περισσότερο εμπορικό...
προσωπικά μετά από σχεδόν 15000 απροβλημάτιστα Km με την καινούργεια ράτσα άλφα δηλώνω γοητευμένος που το ντιζαιν και οι επιδόσεις συνάντησαν την αξιοπιστία και την λειτουργικότητα
-
@Mango
Αν σε 'τρωει' οπωσ και δηποτε , να πας σε AR, περιμενε για την Gulietta 170.
Ψωνισε το Φθινοπωρο γυρω στον Οκτωβριο ( ) να εχουν λυσει το θεμα με τον συντονισμο στην καμπινα και να εχουν φυγει ηδη (αν τις διαθεσουν τελικα... ) οι οποιες παρτιδες για τους B-testers.
Παιρνεις ενα συγχρονο, γρηγορο στην κατηγορια κυβισμου, και ακρως ενδιαφερον οδηγικα
ομορφο μικρομεσαιο.
Αλλιως αμα θες τωρα αυτη την στιγμη AR, παρε Mito QV, αλλα βρες να οδηγησεις
και με και χωρις ενεργητικη αναρτηση. Εμενα με την ενεργητικη, αυτη της δοκιμης
μου φανηκε να εχει χαμηλη ποιοτητα κυλισης και γενικοτερα αποσβεσης (σαν να ηταν ξεχαρβαλωμενη -στην αισθηση- ολοκληρη η αναρτηση, σαν να μην ειχε σινεμπλοκ...) για αυτοκινητο +20κ , παροτι ειχε μολις 50χλμ στο οδομετρο.
Ισως ηταν και αυτη η εκδοση θυμα του αναγκαστικου γρηγορου λανσαρισματος σε συνδυασμο με την αλλαγη τελευταια στιγμη του προμηθευτη της συγκεκριμενης αναρτησης(sachs αντι Magnetti Marelli, ή το αντιθετο, δεν θυμαμαι ) οπως ειχε αναφερει νομιζω και ο Alba κατι σχετικο επ' αυτου.
Ολα τα αλλα παντως ηταν πολυ καλα για την τιμη της... -
και αν αγορασει με ενεργητικη να δει ποσο παει η αλλαγη των αμορτισερ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ράτσα άλφα
Μου θυμισες πολυ παλια διαφημιση που εβλεπα πιτσιρικας σε περιοδικο αυτοκινητου...
BMW...Αλλη ρατσα... -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
και αν αγορασει με ενεργητικη να δει ποσο παει η αλλαγη των αμορτισερΔυστυχως μεχρι στιγμης δεν εχω βρει για test drive με την στανταρ για να εχω μια καλυτερη εικονα.
Παντως μετα απο την πρωτη αρνητικη -για την αναρτηση μονο- εικονα της QV, πιθανοτατα θα επελεγα την στανταρ, εχοντας υποψιν, μια καλη ερευνα αγορας για συντομη αντικατασταση της ενδεχομενως με μια καλυτερη-ακριβοτερη σε ποιοτικα χαρακτηριστικα, ανεση και αποσβεση, και παραλληλα ενα ελαφρυτατο ισως χαμηλωμα...
Θα εβγαινε περιπου μια ή αλλη αφου η ενεργητικη της κανει 750-800ευρω αν θυμαμαι καλα. -
1)Tο πρόβλημα με το συντονισμό έχει λυθεί.Η παραγωγή,που επρόκειτο να ξεκινήσει το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου (οπότε και άνοιξαν οι κωδικοί παραγγελιών για την ιταλική αγορά)ανεστάλη,προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίες διορθώσεις.Απελευθερώθηκε προ ημερών.
2)Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία από τις αρχές του 2011.
3)Το ARC (active roll control),όπως και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις (SDC),που προβλέπονταν μόνο για τις top εκδόσεις της γκάμας,δεν διατίθενται.....και είναι πλέον εκτός προγράμματος.
4)Προς το παρόν υφίσταται μόνο το πρόβλημα με την απουσία του χρώματος rosso Alfa....αλλά αυτό αφορά μόνο εκείνους από τους πελάτες της ιταλικής αγοράς,οι οποίοι έχουν προπαραγγείλει ήδη το αυτοκίνητο (πριν το επίσημο λανσάρισμά του στους dealers) σε αυτό το χρώμα....και καλούνται τώρα να επιλέξουν κάποιο άλλο.
5)Οι κωδικοί παραγγελιών έχουν ανοίξει στην ιταλική αγορά,ήδη από τις αρχές Απριλίου,με χρόνο παράδοσης 45-60 ημέρες.Έτσι αυτοί που παρήγγειλαν στα μέσα Απριλίου,μετά την καθυστέρηση εκτέλεσης της παραγγελίας τους (λόγω μπλοκαρίσματος της παραγωγής),αναμένεται να παραλάβουν τα αυτοκίνητα στα τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου.
6)Και για να έχουμε μια πιο πρακτική εικόνα...αυτή είναι παραγγελία της 17/4/2010 κάποιου πελάτη από την ιταλική αγορά....ο οποίος περιμένει αυτή τη στιγμή να επικοινωνήσει μαζί του η εταιρεία,προκειμένου να διευθετηθεί η επιλογή άλλου χρώματος.
Giulietta 1.4 170cv distinctive
Colore Rosso Alfa
Sport Pack 18' (cerchi a fori)
Premium Pack
Batticalcagno in alluminio
Poggiabraccia posteriore+poggiatesta posteriore
Cristalli Oscurati
Pinze rosse con freni maggioratiIPT ******
Τελική τιμή 25.000 ευρώ.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παντως μετα απο την πρωτη αρνητικη -για την αναρτηση μονο- εικονα της QV, πιθανοτατα θα επελεγα την στανταρ, εχοντας υποψιν, μια καλη ερευνα αγορας για συντομη αντικατασταση της ενδεχομενως με μια καλυτερη-ακριβοτερη σε ποιοτικα χαρακτηριστικα, ανεση και αποσβεση, και παραλληλα ενα ελαφρυτατο ισως χαμηλωμα...
Θα εβγαινε περιπου μια ή αλλη αφου η ενεργητικη της κανει 750-800ευρω αν θυμαμαι καλα.Ελαφρώς ΟΤ αλλά η συμβουλή μου προς υποψηφίους αγοραστές QV,είναι να την επιλέξουν υποχρεωτικά με την ενεργητική ανάρτηση.Διαφορετικά καλύτερα να προσανατολιστούν.... στην mair 135cv.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ελαφρώς ΟΤ αλλά η συμβουλή μου προς υποψηφίους αγοραστές QV,είναι να την επιλέξουν υποχρεωτικά με την ενεργητική ανάρτηση.Διαφορετικά καλύτερα να προσανατολιστούν.... στην mair 135cv.Γιατί;
Ισχύει και για τη mito QV αυτό; -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Καααλα λεω τι ειναι αυτα... και μου κανει ' Γιαυτο σας λεω, αφηστε το' και με κοιταει συμπονετικα.. τι να του πω!!! εφυγα..
πραγματικα κατι πρεπει να κανουν με τους πωλητες τους αυτοι οι τυποι
υπαρχουν και μαγαζια με πολυ ευγενικους πωλητες παντως.. οι οποιοι και τα δωρακια σου θα σου κανουν και σωστα θα σου φερθουνγια πειτε μου ομως τι λετε κι εσεις ? Απο την απαντηση εξαιρειται ο Qsis γιατι θα με βγαλει θυμα-δοκιμαστη
φιλε μου δεν ειναι απαραιτητα κακο να εισαι beta tester
μην ξεχνας οτι κι εγω beta tester ειμαι, στο αυτοκινητο μου διαφορα πραγματα βγηκαν προβληματικα και εχουν αλλαξει (ευτυχως εμενα δε με πολυταλαιπωρησαν)
το θεμα ειναι να εχεις συνειδηση οτι εισαι beta tester και να εισαι ετοιμος για ολα
αμα σου αρεσει χωσου, αλλα και οι αλφα δεν ξερω κατα ποσο θα εχουν εκπτωσεις και δωρακια ειδικα στην αρχη και ειδικα αν το μοντελο εχει ζητηση
πχ αμα πας να παρεις 159 θα σου κανουν τεμεναδες, για μιτο ομως που πουλαει δε πολυχαριζονται
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
6)Και για να έχουμε μια πιο πρακτική εικόνα...αυτή είναι παραγγελία της 17/4/2010 κάποιου πελάτη από την ιταλική αγορά....ο οποίος περιμένει αυτή τη στιγμή να επικοινωνήσει μαζί του η εταιρεία,προκειμένου να διευθετηθεί η επιλογή άλλου χρώματος.
Giulietta 1.4 170cv distinctive
Colore Rosso Alfa
Sport Pack 18' (cerchi a fori)
Premium Pack
Batticalcagno in alluminio
Poggiabraccia posteriore+poggiatesta posteriore
Cristalli Oscurati
Pinze rosse con freni maggioratiIPT ******
Τελική τιμή 25.000 ευρώ.
Μονο?
Στην ελλαδα τι τιμη περιμενουμε για το ιδιο αυτοκινητο?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ελαφρώς ΟΤ αλλά η συμβουλή μου προς υποψηφίους αγοραστές QV,είναι να την επιλέξουν υποχρεωτικά με την ενεργητική ανάρτηση.Διαφορετικά καλύτερα να προσανατολιστούν.... στην mair 135cv.
Γιατί;
Ισχύει και για τη mito QV αυτό;Πιο άμεση συμπεριφορά στη sport οδήγηση (μικρότερες κλίσεις,αμεσότερο σύστημα διεύθυνσης με μεγαλύτερο feedback...ενδεικτικά η QV με αναρτήσεις SDC είναι έναντι της απλής,είναι περιπου 3' ταχύτερη σε διαδρομή 3 λεπτών στο Balocco),καλύτερη απόσβεση των ανωμαλιών.
Και φυσικά αναφέρομαι αποκλειστικά στην MiTo QV.... αφού στην Giulietta, οι αναρτήσεις SDC,παραδόξως, δεν διατίθενται (και ούτε προβλέπεται να διατεθούν στο μέλλον).
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Μονο?
Στην ελλαδα τι τιμη περιμενουμε για το ιδιο αυτοκινητο?
Δεν έχω ιδέα.Οι ελληνικές τιμές νομίζω ότι έχουν ανακοινωθεί.Στην Ιταλία πάντως,όσοι προπαρείγγηλαν είχαν και μια μικρή έκπτωση,ανάλογα με τον αντιπρόσωπο.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
3)Το ARC (active roll control),όπως και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις (SDC),που προβλέπονταν μόνο για τις top εκδόσεις της γκάμας,δεν διατίθενται.....και είναι πλέον εκτός προγράμματος.
Κριμα... μεγάλο κριμα!!
Και ντροπή για την εταιρια αν τελικα ισχυσει αυτό!
Εκτος απο τις 'νεανικες' ασθενειες (που μπορει καποιος να τις δικαιολογησει) αυτες οι ελλειψεις υποδηλωνουν πως τελικα οι Ιταλοι ειναι ¨λιγοι' ή δεν ειναι διατεθειμενοι να επενδυσουν και να δωσουν στη Giulietta αυτα που της αξιζουν. Δηλαδη δεν μπορουν ή δε θελουν...Αυτη θα ηταν πραγματικα τεχνολογία αιχμης για ενα φρεσκο μοντελο που φιλοδοξει να ειναι στην κορυφη της κατηγοριας. Τεχνολογια που απευθυνεται στον οδηγο και οχι στο lifestyle(βλεπε πανοραμικες οροφες!!). Ντροπη!!!
Ειδικα για μια Alfa που πρεπει να εχει την κορυφαια οδικη συμπεριφορα σε συνδιασμο (τωρα πια) με ανεση...
Ειδικα επειδη διατιθεται στην mito QV
Ειδικα επειδη Golf και Astra 'μοιραζουν' ενεργητικες αναρτησεις για πλακα!!Γιατι τετοιες ελλειψεις στο πιο συγχρονο και ελπιδοφορο μοντελο της Alfa????
(ειδικα και οταν ειχαν ανακοινωθει και ολοι τις περιμεναμε...) -
Ε, πάρε Άστρα ή Γκολφ τότε που μοιράζουν ενεργητικές αναρτήσεις.
Σε κρατάει κανείς;Λες και οδήγησες Τζουλιέτα με τις απλές αναρτήσεις αλλά και με τις σπορ
(θα έχει έξτρα ανάρτηση, όχι ενεργητική απλά περισσότερο )
και επίσης οδήγησες και τα Άστρα και Γκολφ (μέσα από τα φόρουμ) και κατέληξες...Ήμαρτον ρε συ. Λυπήσου μας.
Και όχι μόνο εσύ αλλά και αρκετοί ακόμη που έβγαλαν πόρισμα χωρίς να έχει παραδωθεί ούτε 1 (ένα!) αυτοκίνητο!!!
Έχεις δηλαδή έτοιμη την επιταγή και κάνεις πίσω λόγω ενεργητικών αναρτήσεων!
Τις οποίες είχες και στα προηγούμενα 5 αυτοκίνητά σου.
Αλλά και να μην είχες ποτέ δεν πειράζει, τα φαντάζεσαι μέσα από τα φόρουμ και τα περιοδικά. -
Εσύ θα μας λυπηθείς ή όλοι πρέπει να έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με σένα;
Ο άνθρωπος για x,y,z λόγους θέλει να έχει την τάδε επιλογή στο αμάξι του, αναφορά θα σου δώσει;
-
Όταν κάποιος, για ένα μοντέλο που ΔΕΝ έχει οδηγήσει αλλά και ΔΕΝ έχει δει χρησιμοποιηθεί 2 και 3 φορές τις λέξεις (!) και (!), τι να του πεις...
Είπαμε καλοτάξιδο το Γκολφ/Άστρα (με ενεργητικές πάντα) και περιμένουμε εντυπώσεις.
Τα έχουν αυτοί οι Γερμανοί. Που πας να μπλέξεις τώρα με τους τους Ιταλούς.
Όλα αυτά που πάνω της η Τζουλιέτα είναι lifestyle. Ούτε ουσία, ούτε τίποτα.
Ντροπή σου Άλφα!
-
Ενώ το να κάθεται κάποιος να την λιγουρεύεται ή να λέει ότι είναι benchmark της κατηγορίας πριν από αυτό που λες είναι θεμιτό, έτσι;
Εξάλλου, όταν σκοπεύεις να χτυπήσεις κορυφή στην κατηγορία, πρέπει να το δείχνεις κιόλας. Δυστυχώς οι εποχές που μετρούσε η ουσία και μόνο έχουν περάσει, τώρα όταν ο ανταγωνισμός δίνει ενεργητικά αμορτισέρ, διπλοσύμπλεκτα κτλ πρέπει να τα δίνεις και συ, αλλιώς μένεις πίσω.
Όσο για την ουσία αυτών που φοράνε οι AR, κάποια πράγματα αποδίδουν και κάποια όχι. Ναι, τα τετραπίστονα των mito πχ τα σπάνε, οι contractive από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι με τρέλαναν τόσο ώστε να δικαιολογώ το hype σε σχέση με μια απλή υλοποίηση ανεξάρτητου αμορτισέρ/ελατηρίου.
-
Τι να σου πω, δεν ξέρω Γερμανικά.
Περιμένω την Παρασκευή που θα μεταφραστεί το τεστ του Autobild.
Είχε δοκιμή το γερμανικό, Τζουλιέτα 170 Multi Air (αν είδα καλά...) και BMW 120.
Θα το μεταφράσουν γαι την ελληνική έκδοση και την Παρασκευή θα δούμε και εμείς την ουσία και το lifestyle.
-
Διπλοσυπλεκτο το 2011 ??? δηλαδη σε 6 μηνες και βαλε...Παραγγελνεις Δεκεμβρη και παραλαμβανεις Φλεβαρη ? (Δηλαδη χρεη χειμωνιατικου θα βγαλει το Ζ4 ? )
Πωωωω με χαλασε αυτο παρα πολυ... Ουτε κοκκινο χρωμα που θα επαιρνα οποιαδηποτε Αλφα εχει, ουτε διπλοσυμπλεκτο κιβωτιακι εχει... ρε παιδια μας ανοιγουν την ορεξη και μετα μας σερβιρουν ενα ενα τα πικρα ποτηρια.
Τεσπα πιο τιμιο απο το να το εβγαζαν στην αγορα και μετα να μαζευαν τα αμαζευτα..
Τιμες μετα την αυξηση στην αυξηση του φορου πολυτελειας και ΦΠΑ καθως και τιμες εξτρα εχουμε ?
Alfa Romeo Giulietta