May 11, 2010, 10:41 PM

@Mango
Αν σε 'τρωει' οπωσ και δηποτε , να πας σε AR, περιμενε για την Gulietta 170.
Ψωνισε το Φθινοπωρο γυρω στον Οκτωβριο ( ) να εχουν λυσει το θεμα με τον συντονισμο στην καμπινα και να εχουν φυγει ηδη (αν τις διαθεσουν τελικα... ) οι οποιες παρτιδες για τους B-testers.
Παιρνεις ενα συγχρονο, γρηγορο στην κατηγορια κυβισμου, και ακρως ενδιαφερον οδηγικα
ομορφο μικρομεσαιο.
Αλλιως αμα θες τωρα αυτη την στιγμη AR, παρε Mito QV, αλλα βρες να οδηγησεις
και με και χωρις ενεργητικη αναρτηση. Εμενα με την ενεργητικη, αυτη της δοκιμης
μου φανηκε να εχει χαμηλη ποιοτητα κυλισης και γενικοτερα αποσβεσης (σαν να ηταν ξεχαρβαλωμενη -στην αισθηση- ολοκληρη η αναρτηση, σαν να μην ειχε σινεμπλοκ...) για αυτοκινητο +20κ , παροτι ειχε μολις 50χλμ στο οδομετρο.
Ισως ηταν και αυτη η εκδοση θυμα του αναγκαστικου γρηγορου λανσαρισματος σε συνδυασμο με την αλλαγη τελευταια στιγμη του προμηθευτη της συγκεκριμενης αναρτησης(sachs αντι Magnetti Marelli, ή το αντιθετο, δεν θυμαμαι ) οπως ειχε αναφερει νομιζω και ο Alba κατι σχετικο επ' αυτου.
Ολα τα αλλα παντως ηταν πολυ καλα για την τιμη της...