-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
...
Δεν ξέρω τί να σου απαντήσω γιατί το παίζεις και ...σχετικός.
Και με πρόλαβες κιόλας, γιατί αυτό που θα σου έλεγα είναι ότι προφανώς έχεις πρόβλημα κατανόησης.Ο λόγος που αναφέρθηκε ο κινητήρας 1.4 16V των 101 ίππων,
είναι πάνω στη λογική της βελτίωσης του 1.4 16V των 86 ίππων στα πρότυπα του πρώτου,
μια και δεν επρόκειτο για διαφορετικά μπλοκ κινητήρων
αλλά για ίδια μοτέρ με αλλαγές στα σημεία και διαφορετική χαρτογράφηση.ξέρεις ποιές είναι αυτές οι αλλαγές και πως επηρεάζουν τα χαρακτ λειτουργίας του μοτέρ?
άρα δεν είναι ίδια μποτέρ, είναι παρόμοια...(ούτε καν δηλαδή... το ένα ερχόταν από το εργοστάσιο έτσι και στο άλλο απλά αλλάζαν την εισαγωγή...)Τα δύο μοτέρ έβγαζαν την ίδια μέγιστη ροπή με το 86άρι να καίει 95άρα βενζίνη και να έχει το peak της καμπύλης σε πιο χαμηλές στροφές από το 101, αλλά μικρότερη μέγιστη ιπποδύναμη και χαμηλότερο κόφτη.
Με άλλα λόγια αυτό που λέω είναι πως ο 101 ίππων είναι λίγο εκνευριστικός μέσα στην πόλη,
καλύτερος για ανοικτές διαδρομές και συνολικά πιο οικονομικός (παρά την 100άρα βενζίνη).
Και η διαφορά δεν έχει να κάνει με Φάου-Βε, τα ίδια μοτέρ έμπαιναν σε όλο το γκρουπ.Από κει και πέρα δε με νοιάζει αν θελήσεις να σου εξηγήσει κανείς πώς θα οδηγήσεις οικονομικά.
Ούτε με ενδιάφέρει να αναφερθώ στο 'δικό μου που είναι τόσων χρόνων αυτοκίνητο',
γιατί και εγώ είμαι αλλού.
Μια τοποθέτηση με βάση προσωπική εμπειρία
και όχι λιοιδωρία σαν τη δική σου που όιντως στο συγκεκριμένο είσαι άσχετος.
Μέχρι τουλάχιστον να μας πεις τη δική σου ιστορία με τα συγκεκριμένα μοτέρ...(Και για 'το ψέμα που φωνάζει από μακριά',
είναι αλήθεια δύσκολο να καταλάβει κάποιος τί ακούγεται στα αυτιά σου.τα περί ασχετοσύνης τα περνάω στο ντούκου...
χαζούλης είσαι ότι θες λες... -
Κάναμε μια κουβέντα για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του 16βάλβιδου 1.400άρη του VAG
με εργοστασιακή ιπποδύναμη 75-86 και 101 ίππων.
Έχω γνώση και για τους δύο και φυσικά εμπειρία ως προς την απόδοσή τους στην πράξη.
Όταν θα έχεις άποψη, θα έρθεις να τη συζητήσουμε.
Προς το παρόν είσαι άσχετος στο θέμα.Η αξία που έχει αυτή η αναφορά στο συγκεκριμένο Ibiza με την ελληνική 'βελτίωση'
έγκειται στην υπόθεση εργασίας ότι η ελληνική αντιπροσωπεία ενδεχομένως έχει κάνει μετατροπές
που προσομοιάζουν στον παλιό εργοστασιακό των 101 ίππων.
Τεχνογνωσία και ανταλλακτικά έχουν για τη μετατροπή, δίνουν και την εγγύηση.Προσωπικά όμως δε μου αρέσουν οι 'ανακατασκευασμένοι' κινητήρες,
γι' αυτό και δε θα πρότεινα και το συγκεκριμένο.Τί κι αν μιλάω όμως σε ντουβάρι, τί κι αν μιλάω σε σένα...
Ένα και το αυτό!Εδώ σταματάω, κουράστηκα.
-
ερωτηση.
ο τροπος της βελτιωσης δεν γινεται με οδηγιες απο το εργοστασιο;
η κανουν οι δικοι μας εδω οτι θελουν;
μαλλον το πρωτο πιστευω γινεται.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ερωτηση.ο τροπος της βελτιωσης δεν γινεται με οδηγιες απο το εργοστασιο;
η κανουν οι δικοι μας εδω οτι θελουν;
μαλλον το πρωτο πιστευω γινεται.
όταν λέμε βελτίωση ... απλά αλλάζουν το εργοστασιακό φίλτρο αέρα με ένα της seat force...
έτσι απλά θεωρούν οτι το αυτοκίνητο πήρε 10+ άλογα...ούτε δυναμομετρήσεις υπάρχουν ούτε σοβαρά τεστ
(τα περιοδικά στους πίνακες έχουν τα στοιχεία κενά...) -
αμα ειναι να αλλαξω κι εγω στο δικο μου να παει απτα 130 στα 140 αλογα
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πιστευω πως η ροπη στα χαμηλομεσαια ειναι καλυτερη απο τα ψηλα.Δεν πρεπει να ζοριζεις τον κινητηρα και σχετικα με λιγες στροφες εχεις το επιθυμιτο αποτελεσμα.Στο focus το I ο κινητηρας zetec-s που φοραω εγω με τα 105 αλογα δινει την μαξιμουν ροπη του στις 4.600 στροφες.Πιστευω πως ειναι καλο και αμα ξερεις να το χρησιμοποιεις ειναι ακομα καλυτερα.υπηρχαν καλυτεροι κινητηρες ...που εδιναν ιδια και παραπανω ροπη απο τις 3300 και ηταν και 16 v αλλα δεν εντυπωσιαζαν το πλατυ κοινο γιατι ελεγαν 90 αλογα και οχι 105
trollΕχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
αληθευει? -
Αυτο που λεει ο 106 ειναι ουσιαστικα αυτη η αναθεματισμενη καμπυλη ροπης που κακως ολοι την εχουν γραμμενη και κοιτανε τα 110 αλογα με ατμοσφαιρικο 1.4..Ναι οκ στις 6500 στροφες..
Σαφως καις και λιγο.. -
@provocatoras: η 5η σου πόσα χλμ σου δίνει / 1000 στροφές;
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Εχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
αληθευει?Παντα σε κατηφορα
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Πιστευω πως η ροπη στα χαμηλομεσαια ειναι καλυτερη απο τα ψηλα.Δεν πρεπει να ζοριζεις τον κινητηρα και σχετικα με λιγες στροφες εχεις το επιθυμιτο αποτελεσμα.Στο focus το I ο κινητηρας zetec-s που φοραω εγω με τα 105 αλογα δινει την μαξιμουν ροπη του στις 4.600 στροφες.Πιστευω πως ειναι καλο και αμα ξερεις να το χρησιμοποιεις ειναι ακομα καλυτερα.
υπηρχαν καλυτεροι κινητηρες ...που εδιναν ιδια και παραπανω ροπη απο τις 3300 και ηταν και 16 v αλλα δεν εντυπωσιαζαν το πλατυ κοινο γιατι ελεγαν 90 αλογα και οχι 105
trollΕχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
αληθευει?Ο Zetec S 1.6 βγάζει 100 άλογα στις 6000 στροφές και 14.9 κιλά ροπής στις 4000 στροφές. Κινητήρες καλύτεροι από αυτόν πάμπολλοι... ο ΤU με τα 90 αλόγατα σίγουρα όχι ένας από αυτούς όμως...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πιστευω πως η ροπη στα χαμηλομεσαια ειναι καλυτερη απο τα ψηλα.Δεν πρεπει να ζοριζεις τον κινητηρα και σχετικα με λιγες στροφες εχεις το επιθυμιτο αποτελεσμα.Στο focus το I ο κινητηρας zetec-s που φοραω εγω με τα 105 αλογα δινει την μαξιμουν ροπη του στις 4.600 στροφες.Πιστευω πως ειναι καλο και αμα ξερεις να το χρησιμοποιεις ειναι ακομα καλυτερα.
υπηρχαν καλυτεροι κινητηρες ...που εδιναν ιδια και παραπανω ροπη απο τις 3300 και ηταν και 16 v αλλα δεν εντυπωσιαζαν το πλατυ κοινο γιατι ελεγαν 90 αλογα και οχι 105
trollΕχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
αληθευει?Ο Zetec S 1.6 βγάζει 100 άλογα στις 6000 στροφές και 14.9 κιλά ροπής στις 4000 στροφές. Κινητήρες καλύτεροι από αυτόν πάμπολλοι... ο ΤU με τα 90 αλόγατα σίγουρα όχι ένας από αυτούς όμως...
μια χαρα και αυτοι!!! μιλαω για σχεδον παρομοια ροπη πιο χαμηλα και 1400 κ.εκ. με μεγαλη οικονομια.αλλιως παμε σε ιδια ελαστικοτητα και 110 αλογα και 1,6 κ εκ.... η λιγοτερο ελαστικοτητα και 130 αλογα,
(Αλλιως tu 1,3 με 95 αλογα και 12 κιλα ροπη στις 4200 η αλλιως 12,2 κιλα στις 3400 κ 75 αλογα....
μια χαρα πιστευω για 8βαλβιδα)
ο tu 1,6 8βαλβιδος μπροουσε και εβγαζε 95 αλογα κοντα και σχεδον 14 κιλα στις 2600 καθως μιας και ηταν 8 βαλβιδοι ηταν και πιο οικονομικοι -
Εννοείται ότι ο 16βάλβιδος 1600άρης με τα 110 είναι πολύ καλύτερος από τον 100άρι του Focus. Ο παλιός 8βάλβιδος όμως όχι καθώς ψωφάει ψηλά (τον έχω οδηγήσει).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εννοείται ότι ο 16βάλβιδος 1600άρης με τα 110 είναι πολύ καλύτερος από τον 100άρι του Focus. Ο παλιός 8βάλβιδος όμως όχι καθώς ψωφάει ψηλά (τον έχω οδηγήσει).Αν εννοεις οτι δεν ηταν (σεξι) δηλ στροφαρε πολυ ψηλα ...τοτε ναι!
Αλλα απο 8βαλβιδο συνολο που σου δινει μεγαλη ροπη στις 2600 και σε αλλες εκδοσεις στις 3000 στροφες με κοφτη τις 5800 και 6000 αντοσοτιχα ...γιατι να τον πιεσεις ψηλα??
αφου εκει που δινει ο κινητηρας του ford ηδη πας για αλλαγη σχεσης στους tu για να δωσει στις 2600σ/λεπτο ροπη!
αν βαλεις διπλα διπλα τα αυτοκινητα ηταν παντα πιο αργα τα psa στα 0-100 και 0-400 ...αλλα στην καθημερινη κινηση μεσα στην πολη...οταν ηταν φορτωμενο το αυτοκινητο σε ταξιδια και αλλα τετοια εδειχναν τον δρομο σε ολη την κατηγορια...δεν χρειαζοταν να κατεβαζεις σχεσεις για προσπερασεις οταν τα αλλα μοτερ δεν τραβουσαν καθολου.
κλασικο παραδειγμα οι δευτερες σε ολα τα 8 βαλβιδα 1,6 tu τραβουσαν σαν turbo απο τοσο χαμηλα που ''τρομαζε'' ο οδηγος τους -
Δεν θα διαφωνήσω αλλά δεν μου λέει κάτι το τράβηγμα χαμηλά... είμαι αλήτης κοντράκιας μάλλον...
-
Εσυ εισαι γεννημενος για v-tec...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
@provocatoras: η 5η σου πόσα χλμ σου δίνει / 1000 στροφές;Όπως έγραψα πιο πάνω, είμαι αλλού που σημαίνει ότι το αμάξι πλέον το έχω δώσει.
Μπορείς χοντρικά να υπολογίσεις ότι είχε τελική γύρω στα 190 και κόφτη 6500+ στροφές.
Ήταν ένα απίστευτα ευκολοδήγητο αμάξι πόλης, με πανάλαφρο τιμόνι, λεβιέ, πεντάλ κλπ κλπ, πολύ καλή ορατότητα,
αλλά είχε τα ανυπέρβλητα θεματάκια του και γι' αυτό το έσπρωξα.
(Για όποιον ενδιαφέρεται για μετάχειρο, να με ρωτήσει εδώ είμαι.)
Πιστεύω ότι ο 1.4 16V 101 είναι συνολικά καλύτερος (εντός-εκτός πόλης) από τον 75 (μόνο για πόλη, και αν...)
και οι συγκρίσεις που κάνω στην κατανάλωση είναι μεταξύ των δύο αυτών κινητήρων του VAG:
ο 101 σχεδόν πάντοτε είχε 1-2 lt/100km λιγότερα στην κατανάλωση από τον 75,
με εξαίρεση το peak της κατανάλωσης όταν πήγαινες τάπα και τα δύο
(που όμως αδικεί τον 101 μια και η τάπα σ' αυτόν έριχνε κάμποσα km/h παραπάνω στον 75).
Και κλείνω για τα 4-4,5 lt/100km να πω πως ήταν ένα μόνο πείραμα ακραία οικονομικής οδήγησης,
φυσικά και είναι πραγματικά,
και φυσικά η σύγκριση γίνεται με τον 75άρη που το αντίστοιχο πείραμα μ' αυτόν έδειχνε κοντά στα 5-5,5lt/100km.
Καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 13000 ευρώ