Εγώ δεν διαπιστώνω κάτι το ειρωνικό στο ποστ που αναφέρεσαι. Και δεν είμαι ο μόνος... Άσε την μύγα λοιπόν κάτω και πάμε παρακάτω. mod
Latest posts made by provocatoras
-
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
-
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
Να συνεχίσουμε λοιπόν χωρίς χαρακτηρισμούς mod
-
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Καλά και άγια αυτά που λέτε βρε παιδιά αλλά πόθεν προκύπτουν;Ο ίδιος ο πρόεδρος της Seat δήλωσε πρόσφατα ότι το νεο Leon θα κυκλοφορήσει το 2012, το 2013 που το είδατε;
Αναφέρθηκα μόνο στο ότι συμφωνώ πως το πάτωμα του Λεον ΙΙΙ ότι θα είναι το καινούριο, όχι στο timing του λάνσαρίσματος.
Φαντάζομαι μιλάς για δηλώσεις του Muir πχ στο autonews
http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dl ... 29908/1193We will launch four new cars: the new Leon, a totally new entry-level model, a four-door sedan and a major Ibiza face-lift.
Η πολεμική σε βάρος της SEAT από μέρος του ειδικού τύπου φτάνει τα όρια της χυδαιότητας,
είναι άλλο το να αποσιωπάς την αλήθεια αλά Γκέμπαιλς
και άλλο το να τη διαστρέφεις λέγοντας ότι το νεό Λεόν θα βασίζεται στο πάτωμα του τωρινού!
Είναι πλέον οφθαλμοφανές ότι προσπαθούν να απαξιώσουν ένα μοντέλο πριν εμφανιστεί,
μόνο ηλίθιοι δεν μπορούν να το αντιληφθούν αυτό!
Τα κίνητρα ανάγονται σε 'άλλου είδους συζητήσεις'!
Ο νοών νοείτω....Ο ίδιος ο πρόεδρος της Seat δήλωσε πρόσφατα ότι το νεο Leon θα κυκλοφορήσει το 2012...
Μήπως τον λάδωσε η Seat?
edit mod
-
RE: "Seat Leon 2001 1.4 16v" Να το πάρω...?? Αξίζει?
Κι εγώ επίσης που γνωρίζω τα δύο μοτέρ, έχω την εμπειρία από τον 101
πως με απλή αμόλυβδη και χάνει ιπποδύναμη (λογικό) σε σχέση με τη σούπερ
αλλά και χτυπάει πειράκια (εκείνες τις φορές που ...δε θα ανάψουν οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων).
Οι προδιαγραφές του 101 είναι για σούπερ αμόλυβδη, αλλά με προσεκτική χαλαρή χρήση μπορεί να πάει και με απλή.Επίσης για το Leon 1.4 16V 75 (ονομαστικών) ίππων, ενώ τα πρώτα ερχόταν με ντίζα,
κάποια στιγμή έπαψε να έρχεται με τη ντίζα στο γκάζι.
Άρα παίζουν και τέτοιες διαφορές (στα ηλεκτρονικά).Κατά τα λοιπά, πολύ καλοφτιαγμένο και πλούσια εξοπλισμένο αυτοκίνητο (ειδικά κάτι εκδόσεις signo)
ειδικά για την εποχή του και τον τότε ανταγωνισμό. -
RE: "Seat Leon 2001 1.4 16v" Να το πάρω...?? Αξίζει?
Το block του 1.4 75 άλογα (πραγματικά 80-85) ήταν κοινό με αυτό του 101 ίππων,
με διαφορές σε πρόγραμμα αλλά και κάποια σωθικά.
Ναι μεν κέρδιζε σε ιπποδύναμη ο 101, αλλά έχανε σε χαρτογράφηση όντας λιγότερο ελαστικός χαμηλά σε σχέση με τον 75.
Πάντως ο 75 ήταν συγκριτικά πιο δοκιμασμένος και αξιόπιστος,
ενώ έπαιρνε απλή αμόλυβδη και όχι υποχρεωτικά σούπερ αμόλυβδη όπως ο 101. -
RE: SEAT León Mk3 (2013-2020)
Έτσι θα είναι όπως το λέει ο chemic.
Όντως το νέο Leon όχι μόνο θα έχει το νέο πάτωμα αλλά και υβριδικές εκδόσεις που σταδιακά θα συμπληρώσουν τη γκάμα.
Το μοντέλο καθυστερεί λόγω του νέου Α3 που χρονικά πρέπει να προηγηθεί του νέου Leon
(λόγω του νέου κοινού πατώματος που πρώτα πρέπει να παρουσιαστεί στο Audi).Το άρθρο του autobild Γερμανίας αναδεικνύει απλώς το πρόβλημα της SEAT με τον τύπο
μια και είναι η μόνη μάρκα του γκρουπ που δεν πληρώνει αρκετά φαίνεται τους ντ@β@τζήδες της δημοσιογραφίας.
Έτσι το θάψιμο άρχισε από νωρίς μέχρι κι από τους Γερμανούς 'ειδικούς', πριν ακόμα την εμφάνιση του μοντέλου...Το ράδιο αρβύλα σε βάρος της μάρκας έχει επαναληφθεί πολλάκις στο παρελθόν,
η τελευταία αρβύλα ήταν ότι το νέο Leon θα είναι αντίγραφο του Golf V-VI ,
μόνο και μόνο επειδή το mule είχε τα panels του Golf !
Με άλλα λόγια αν η SEAT δε λαδώσει επιτέλους, δουλειά δε γίνεται...ΥΓ: Προς το παρόν επίκειται στο μεσοδιάστημα ένα μικρό restyling στο Leon ΙΙ (LED φώτα κλπ).
-
RE: Θέλω να αγοράσω Μεταχειρισμένο 1.6cc 2006 μοντέλο
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Φιλε μου βγαλε απο τη λιστα σου τους fsi της vw, εχουν πολυ κακη φημη. Αν θες leon κοιτα για τον 8β με τα 102. Αξιοπιστος κι αρκετα ψυχωμενος μην ανησυχειςΛογικά από τα μοντέλα που παρατίθενται μόνο το Golf πρέπει να έχει τον 1.6FSI.
Ο κινητήρας του εν λόγω Leon μπορεί να είναι οSeat Leon 2006 Μοντέλο 1.6cc, 16v 115 hp
δηλαδή μάλλον ο 1.600άρης 16βάλβιδος με τα 105 άλογα που φόρεσε το πρόγραμμα (115 ίππων) της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Όσο για την αξιοπιστία του Leon, η Dekra έβγαλε το Altea (=Leon MPV) το πιο αξιόπιστο MPV,
άρα δε νομίζω τίθεται αμφισβήτηση και για το 'απλό' Leon.
Όμως το εν λόγω Leon που πιθανότατα είναι 1.6 τσιπαρισμένο (έστω κι αν καλύπτονταν ως καινούριο από επίσημη εγγύηση)
δεν ξέρω αν είναι επίσης αρκετά αξιόπιστο όσο το κανονικό Leon 1.6 16V 105hp
(χωρίς να υποννοώ κάτι θετικά ή αρνητικά). -
RE: Άπειρος νέος ψάχνει....αυτοκίνητο!
Αυτό ίσχυσε με το Fabia 1, το Fabia 2 έμεινε με το πάτωμα του Fabia 1.
Όμως το τωρινό Ibiza (Ibiza 4) είναι το πρώτο αμάξι του ομίλου που φόρεσε την τωρινή γενιά πλαισίου το 2008
(όταν τα Polo 4 και Fabia 2 φόραγαν το προηγούμενο πλαίσιο).Αντίστοιχα και το 1993 το τότε Ibiza (Ibiza 2) ήταν το πρώτο αμάξι του ομίλου που φόρεσε την καινούρια τότε γενιά πλαισίου,
πριν δηλαδή από το Polo.Μόνο το προηγούμενο Ibiza (Ibiza 3) (μαζί και το Ibiza 1, επί εποχής προVW) δεν ήταν τα πρώτα που είχαν φορέσει το νεότερο πλαίσιο.
-
RE: Άπειρος νέος ψάχνει....αυτοκίνητο!
Σωστό, αλλά δεν παύει να είναι διαφορετικό και εξελιγμένο πάτωμα σε σχέση με το παλιό.
Διαφορετικό σε βάρος, στιβαρότητα αλλά κυρίως ασφάλεια (βλέπε ενδιεκτικά euroncap).
(Το 4wd που φέρει σαν option το νέο δε με απασχολεί γιατί εδώ συγκρίνουμε δικίνητα μοντέλα.) -
RE: Άπειρος νέος ψάχνει....αυτοκίνητο!
Μια γρήγορη διαφοροποίηση: το Fabia πατάει στο παλιό πάτωμα εν αντιθέσει με τα Polo-A1-Ibiza που έχουν το νεότερο.