Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 13000 ευρώ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 13000 ευρώ
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 9 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    35
    175
    1036
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης provocatoras έγραψε:

      ...

      Δεν ξέρω τί να σου απαντήσω γιατί το παίζεις και ...σχετικός.
      Και με πρόλαβες κιόλας, γιατί αυτό που θα σου έλεγα είναι ότι προφανώς έχεις πρόβλημα κατανόησης.

      Ο λόγος που αναφέρθηκε ο κινητήρας 1.4 16V των 101 ίππων,
      είναι πάνω στη λογική της βελτίωσης του 1.4 16V των 86 ίππων στα πρότυπα του πρώτου,
      μια και δεν επρόκειτο για διαφορετικά μπλοκ κινητήρων
      αλλά για ίδια μοτέρ με αλλαγές στα σημεία και διαφορετική χαρτογράφηση.

      ξέρεις ποιές είναι αυτές οι αλλαγές και πως επηρεάζουν τα χαρακτ λειτουργίας του μοτέρ?
      άρα δεν είναι ίδια μποτέρ, είναι παρόμοια...(ούτε καν δηλαδή... το ένα ερχόταν από το εργοστάσιο έτσι και στο άλλο απλά αλλάζαν την εισαγωγή...)

      Τα δύο μοτέρ έβγαζαν την ίδια μέγιστη ροπή με το 86άρι να καίει 95άρα βενζίνη και να έχει το peak της καμπύλης σε πιο χαμηλές στροφές από το 101, αλλά μικρότερη μέγιστη ιπποδύναμη και χαμηλότερο κόφτη.
      Με άλλα λόγια αυτό που λέω είναι πως ο 101 ίππων είναι λίγο εκνευριστικός μέσα στην πόλη,
      καλύτερος για ανοικτές διαδρομές και συνολικά πιο οικονομικός (παρά την 100άρα βενζίνη).
      Και η διαφορά δεν έχει να κάνει με Φάου-Βε, τα ίδια μοτέρ έμπαιναν σε όλο το γκρουπ.

      Από κει και πέρα δε με νοιάζει αν θελήσεις να σου εξηγήσει κανείς πώς θα οδηγήσεις οικονομικά.
      Ούτε με ενδιάφέρει να αναφερθώ στο 'δικό μου που είναι τόσων χρόνων αυτοκίνητο',
      γιατί και εγώ είμαι αλλού.
      Μια τοποθέτηση με βάση προσωπική εμπειρία
      και όχι λιοιδωρία σαν τη δική σου που όιντως στο συγκεκριμένο είσαι άσχετος.
      Μέχρι τουλάχιστον να μας πεις τη δική σου ιστορία με τα συγκεκριμένα μοτέρ...

      (Και για 'το ψέμα που φωνάζει από μακριά',
      είναι αλήθεια δύσκολο να καταλάβει κάποιος τί ακούγεται στα αυτιά σου.

      τα περί ασχετοσύνης τα περνάω στο ντούκου...
      χαζούλης είσαι ότι θες λες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        provocatoras last edited by

        Κάναμε μια κουβέντα για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του 16βάλβιδου 1.400άρη του VAG
        με εργοστασιακή ιπποδύναμη 75-86 και 101 ίππων.
        Έχω γνώση και για τους δύο και φυσικά εμπειρία ως προς την απόδοσή τους στην πράξη.
        Όταν θα έχεις άποψη, θα έρθεις να τη συζητήσουμε.
        Προς το παρόν είσαι άσχετος στο θέμα.

        Η αξία που έχει αυτή η αναφορά στο συγκεκριμένο Ibiza με την ελληνική 'βελτίωση'
        έγκειται στην υπόθεση εργασίας ότι η ελληνική αντιπροσωπεία ενδεχομένως έχει κάνει μετατροπές
        που προσομοιάζουν στον παλιό εργοστασιακό των 101 ίππων.
        Τεχνογνωσία και ανταλλακτικά έχουν για τη μετατροπή, δίνουν και την εγγύηση.

        Προσωπικά όμως δε μου αρέσουν οι 'ανακατασκευασμένοι' κινητήρες,
        γι' αυτό και δε θα πρότεινα και το συγκεκριμένο.

        Τί κι αν μιλάω όμως σε ντουβάρι, τί κι αν μιλάω σε σένα...
        Ένα και το αυτό!

        Εδώ σταματάω, κουράστηκα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          ερωτηση.

          ο τροπος της βελτιωσης δεν γινεται με οδηγιες απο το εργοστασιο;

          η κανουν οι δικοι μας εδω οτι θελουν;

          μαλλον το πρωτο πιστευω γινεται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης italakias έγραψε:
            ερωτηση.

            ο τροπος της βελτιωσης δεν γινεται με οδηγιες απο το εργοστασιο;

            η κανουν οι δικοι μας εδω οτι θελουν;

            μαλλον το πρωτο πιστευω γινεται.

            όταν λέμε βελτίωση ... απλά αλλάζουν το εργοστασιακό φίλτρο αέρα με ένα της seat force...
            έτσι απλά θεωρούν οτι το αυτοκίνητο πήρε 10+ άλογα...

            ούτε δυναμομετρήσεις υπάρχουν ούτε σοβαρά τεστ
            (τα περιοδικά στους πίνακες έχουν τα στοιχεία κενά...)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              αμα ειναι να αλλαξω κι εγω στο δικο μου να παει απτα 130 στα 140 αλογα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                106_4_ever last edited by

                Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                Πιστευω πως η ροπη στα χαμηλομεσαια ειναι καλυτερη απο τα ψηλα.Δεν πρεπει να ζοριζεις τον κινητηρα και σχετικα με λιγες στροφες εχεις το επιθυμιτο αποτελεσμα.Στο focus το I ο κινητηρας zetec-s που φοραω εγω με τα 105 αλογα δινει την μαξιμουν ροπη του στις 4.600 στροφες.Πιστευω πως ειναι καλο και αμα ξερεις να το χρησιμοποιεις ειναι ακομα καλυτερα.

                υπηρχαν καλυτεροι κινητηρες ...που εδιναν ιδια και παραπανω ροπη απο τις 3300 και ηταν και 16 v αλλα δεν εντυπωσιαζαν το πλατυ κοινο γιατι ελεγαν 90 αλογα και οχι 105
                troll

                Εχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
                αληθευει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Αυτο που λεει ο 106 ειναι ουσιαστικα αυτη η αναθεματισμενη καμπυλη ροπης που κακως ολοι την εχουν γραμμενη και κοιτανε τα 110 αλογα με ατμοσφαιρικο 1.4..Ναι οκ στις 6500 στροφες..
                  Σαφως καις και λιγο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    @provocatoras: η 5η σου πόσα χλμ σου δίνει / 1000 στροφές;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zeppelin last edited by

                      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                      Εχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
                      αληθευει?

                      Παντα σε κατηφορα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                        Πιστευω πως η ροπη στα χαμηλομεσαια ειναι καλυτερη απο τα ψηλα.Δεν πρεπει να ζοριζεις τον κινητηρα και σχετικα με λιγες στροφες εχεις το επιθυμιτο αποτελεσμα.Στο focus το I ο κινητηρας zetec-s που φοραω εγω με τα 105 αλογα δινει την μαξιμουν ροπη του στις 4.600 στροφες.Πιστευω πως ειναι καλο και αμα ξερεις να το χρησιμοποιεις ειναι ακομα καλυτερα.

                        υπηρχαν καλυτεροι κινητηρες ...που εδιναν ιδια και παραπανω ροπη απο τις 3300 και ηταν και 16 v αλλα δεν εντυπωσιαζαν το πλατυ κοινο γιατι ελεγαν 90 αλογα και οχι 105
                        troll

                        Εχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
                        αληθευει?

                        Ο Zetec S 1.6 βγάζει 100 άλογα στις 6000 στροφές και 14.9 κιλά ροπής στις 4000 στροφές. Κινητήρες καλύτεροι από αυτόν πάμπολλοι... ο ΤU με τα 90 αλόγατα σίγουρα όχι ένας από αυτούς όμως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Πιστευω πως η ροπη στα χαμηλομεσαια ειναι καλυτερη απο τα ψηλα.Δεν πρεπει να ζοριζεις τον κινητηρα και σχετικα με λιγες στροφες εχεις το επιθυμιτο αποτελεσμα.Στο focus το I ο κινητηρας zetec-s που φοραω εγω με τα 105 αλογα δινει την μαξιμουν ροπη του στις 4.600 στροφες.Πιστευω πως ειναι καλο και αμα ξερεις να το χρησιμοποιεις ειναι ακομα καλυτερα.

                          υπηρχαν καλυτεροι κινητηρες ...που εδιναν ιδια και παραπανω ροπη απο τις 3300 και ηταν και 16 v αλλα δεν εντυπωσιαζαν το πλατυ κοινο γιατι ελεγαν 90 αλογα και οχι 105
                          troll

                          Εχω την εντυπωση πως τα εργοστασια δινουν τις μικροτερες καταναλωσεις σε εθνικη οδο με 90χλμ/ωρα
                          αληθευει?

                          Ο Zetec S 1.6 βγάζει 100 άλογα στις 6000 στροφές και 14.9 κιλά ροπής στις 4000 στροφές. Κινητήρες καλύτεροι από αυτόν πάμπολλοι... ο ΤU με τα 90 αλόγατα σίγουρα όχι ένας από αυτούς όμως...

                          μια χαρα και αυτοι!!! μιλαω για σχεδον παρομοια ροπη πιο χαμηλα και 1400 κ.εκ. με μεγαλη οικονομια.αλλιως παμε σε ιδια ελαστικοτητα και 110 αλογα και 1,6 κ εκ.... η λιγοτερο ελαστικοτητα και 130 αλογα,
                          (Αλλιως tu 1,3 με 95 αλογα και 12 κιλα ροπη στις 4200 η αλλιως 12,2 κιλα στις 3400 κ 75 αλογα....
                          μια χαρα πιστευω για 8βαλβιδα)
                          ο tu 1,6 8βαλβιδος μπροουσε και εβγαζε 95 αλογα κοντα και σχεδον 14 κιλα στις 2600 καθως μιας και ηταν 8 βαλβιδοι ηταν και πιο οικονομικοι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Εννοείται ότι ο 16βάλβιδος 1600άρης με τα 110 είναι πολύ καλύτερος από τον 100άρι του Focus. Ο παλιός 8βάλβιδος όμως όχι καθώς ψωφάει ψηλά (τον έχω οδηγήσει).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Εννοείται ότι ο 16βάλβιδος 1600άρης με τα 110 είναι πολύ καλύτερος από τον 100άρι του Focus. Ο παλιός 8βάλβιδος όμως όχι καθώς ψωφάει ψηλά (τον έχω οδηγήσει).

                              Αν εννοεις οτι δεν ηταν (σεξι) δηλ στροφαρε πολυ ψηλα ...τοτε ναι!
                              Αλλα απο 8βαλβιδο συνολο που σου δινει μεγαλη ροπη στις 2600 και σε αλλες εκδοσεις στις 3000 στροφες με κοφτη τις 5800 και 6000 αντοσοτιχα ...γιατι να τον πιεσεις ψηλα??
                              αφου εκει που δινει ο κινητηρας του ford ηδη πας για αλλαγη σχεσης στους tu για να δωσει στις 2600σ/λεπτο ροπη!
                              αν βαλεις διπλα διπλα τα αυτοκινητα ηταν παντα πιο αργα τα psa στα 0-100 και 0-400 ...αλλα στην καθημερινη κινηση μεσα στην πολη...οταν ηταν φορτωμενο το αυτοκινητο σε ταξιδια και αλλα τετοια εδειχναν τον δρομο σε ολη την κατηγορια...δεν χρειαζοταν να κατεβαζεις σχεσεις για προσπερασεις οταν τα αλλα μοτερ δεν τραβουσαν καθολου.
                              κλασικο παραδειγμα οι δευτερες σε ολα τα 8 βαλβιδα 1,6 tu τραβουσαν σαν turbo απο τοσο χαμηλα που ''τρομαζε'' ο οδηγος τους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Δεν θα διαφωνήσω αλλά δεν μου λέει κάτι το τράβηγμα χαμηλά... είμαι αλήτης κοντράκιας μάλλον...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_max_geo last edited by

                                  Εσυ εισαι γεννημενος για v-tec...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    provocatoras last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    @provocatoras: η 5η σου πόσα χλμ σου δίνει / 1000 στροφές;

                                    Όπως έγραψα πιο πάνω, είμαι αλλού που σημαίνει ότι το αμάξι πλέον το έχω δώσει.
                                    Μπορείς χοντρικά να υπολογίσεις ότι είχε τελική γύρω στα 190 και κόφτη 6500+ στροφές.
                                    Ήταν ένα απίστευτα ευκολοδήγητο αμάξι πόλης, με πανάλαφρο τιμόνι, λεβιέ, πεντάλ κλπ κλπ, πολύ καλή ορατότητα,
                                    αλλά είχε τα ανυπέρβλητα θεματάκια του και γι' αυτό το έσπρωξα.
                                    (Για όποιον ενδιαφέρεται για μετάχειρο, να με ρωτήσει εδώ είμαι.)
                                    Πιστεύω ότι ο 1.4 16V 101 είναι συνολικά καλύτερος (εντός-εκτός πόλης) από τον 75 (μόνο για πόλη, και αν...)
                                    και οι συγκρίσεις που κάνω στην κατανάλωση είναι μεταξύ των δύο αυτών κινητήρων του VAG:
                                    ο 101 σχεδόν πάντοτε είχε 1-2 lt/100km λιγότερα στην κατανάλωση από τον 75,
                                    με εξαίρεση το peak της κατανάλωσης όταν πήγαινες τάπα και τα δύο
                                    (που όμως αδικεί τον 101 μια και η τάπα σ' αυτόν έριχνε κάμποσα km/h παραπάνω στον 75).
                                    Και κλείνω για τα 4-4,5 lt/100km να πω πως ήταν ένα μόνο πείραμα ακραία οικονομικής οδήγησης,
                                    φυσικά και είναι πραγματικά,
                                    και φυσικά η σύγκριση γίνεται με τον 75άρη που το αντίστοιχο πείραμα μ' αυτόν έδειχνε κοντά στα 5-5,5lt/100km.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 5
                                    • 6
                                    • 7
                                    • 8
                                    • 9
                                    • 9 / 9
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr