Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αποδείξεις? Το χαμηλό ποσοστό διείσδυσης των ιαπώνων, κορεατών και (γνήσιων) αμερικάνων στην ευρωπαική αγορά, και το γεγονός ότι μάρκες σαν την Σκόντα ή την Ντάτσια εν προκειμένω, πούλησαν μόνο όταν τους ανέλαβε ένας 'δικός τους'.
Δικος τους ξεδικος τους αυτο που κανει τον πρωην κατοχο Πολο να προτιμησει το Ibiza ή το Fabia π.χ. ειναι οτι αγοραζει το ιδιο 'πακετο' σε πολυ πιο προσιτη τιμη.
Στη περιπτωση δε της Ντατσια, αγοραζει ενα Sandero ολοκαινουριο στη τιμη που θα εβρισκε ενα Clio τριετιας.
Το ποσοστό της Σκόντα, μιας εταιρείας-κλώνου, που υφίσταται μόνο στην ΕΕ...
Ενταξει , δεν ειναι ακριβως ετσι:
http://new.skoda-auto.com/com/worldwide
...είναι μεγαλύτερο της Χιουντάι και ανάλογο του αυτοκινητιστικού γίγαντα Τουότα,
Mαγκια της VW που εντοπισε τον 'εξ'ανατολων κινδυνο' και αγορασε τη Σκοντα ωστε να τον αντιμετωπισει και μαλιστα επιτυχως οπως αποδειχτηκε.Και ο Ευρωπαιος δε μπορει να κατανοησει γιατι θα πρεπει να αγορασει Κορολλα αντι Οκταβια ντε και καλα μονο για το ονομα.Γιατι θα πρεπει να αγορασει Kalos αντι του Sandero.
...και μιλάμε για μια εταιρεία απαξιωμένη στο πρόσφατο παρελθόν και που σήμερα στερούμενη επαρκούς τεχνογνωσίας αρκείται αποκλειστικά στο 'φασόν'.
To παρελθον ουδολως απασχολει τον καταναλωτη...
Αν ηταν ετσι η VW πνευματικο παιδι του Αδολφου, η Porsche της ο ποιας ο ιδρυτης υπηρξε συνοδοιπορος και σκανδαλωδως ευνοουμενος του προηγουμενου κυριου, η Ρενω της οποιας ο ιδιοκτητης καταδικαστηκε ως δοσιλογος δε θα επρεπε σημερα να υπαρχουν.
Και ο πελατης σημερα σε μια εκθεση της Σκοντα δε βλεπει τα ΜΒ1000 ή τα 120 Ταργκετ αλλα Σουπερμπ Φαμπια κλπ.
Αντιστοιχα και ο πελατης της Ντατσια δεν αντικρυζει το συντροφο Νικολαε Τσαουσεσκου με τεσσερεις ροδες, αλλα ενα καθόλα αξιοπρεπες και κυριως φθηνο μεταφορικο μεσον.
Τελος, αλλο το φασον αλλο το rebadging.Aντιλαμβανεσαι πιστευω τη διαφορα...
Να πω, πως κατά δήλωση της 'μαμάς' Renault (δεν μπορώ να βρω το link !! ), η Dacia ΔΕΝ προβλέπεται να 'αναβαθμιστεί' κατά τα πρότυπα της Skoda (π.χ.), συνεχίζοντας να προσφέρει αυτοκίνητα χαμηλού κόστους στους καταναλωτές. Και πολύ καλά θα κάνει, κατά την ταπεινή μου άποψη...
Η αναβαθμιση θα ερθει νομοτελειακα.Αν η Ντατσια παραγει καλα αυτοκινητα θα χρειαστει να κρατησει τους πελατες της προσφεροντας ολο και καλυτερα προϊοντα.Χωρις βεβαια η Ρενω να εχει και ιδιαιτερο προβλημα μιας και μετραει λιγοτερο το ποιος απο το αν φερνει λεφτα στο ταμειο.