-
viewtopic.php?f=11&t=43400
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πραγματικα να παρακαλατε να εχετε την τυχη να τη δειτε απο κοντα την ολη διαδικασια..
Πες μου οτι εχεις παει Γαλλια σε εργοστασιο της Citroen...
Θελω καποια στιγμη να παω Γαλλια μονο και μονο γι αυτοΟχι στη citroen αλλα στo gruppo fiat στο Tορινο..
musa-idea, mito, thesis..Πηγαμε και σε μια βιοτεχνιουλα μετα μια αλλη μερα..εκει στη modena..2 δωματια ηταν..κατι Pagani μονταρανε...
εκδρομή έτους;;;
Στο 3 πάτε;;; -
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
155/75/15 φοραγε η gs..Ο πατερας μου επιμενει ακομα και σημερα οτι δεν εχει συναντησει ποτε του αλλο αυτοκινητο που να φρεναρε τοσο καλα και δυνατα και ιδιως στο βρεγμενο..
+1 και από τον δικό μου
Ακόμα θυμάται την gs που είχε και τον ενθουσιασμό του για το αμάξι αυτό, παρά τα τόσα χρόνια που πέρασαν
Δικικαιολογημενα εγω που εζησα μολις 1,5 χρονο μαζι της σαν οδηγος δεν υπηρχε πουθενα τετοια ποιοτητα κυλισης-ανεσης-κρατηματος-σιγουριας σε σχεση ακομα και με πολυ συγχρονα αμαξια φαντασου τον πατερα σου που την ειχε τοσα χρονια!!!!! ΑΝΕΤΑ θα αγοραζα ενα καινουριο για καθημερινο.
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
155/75/15 φοραγε η gs..Ο πατερας μου επιμενει ακομα και σημερα οτι δεν εχει συναντησει ποτε του αλλο αυτοκινητο που να φρεναρε τοσο καλα και δυνατα και ιδιως στο βρεγμενο..
+1 και από τον δικό μου
Ακόμα θυμάται την gs που είχε και τον ενθουσιασμό του για το αμάξι αυτό, παρά τα τόσα χρόνια που πέρασαν
Δικικαιολογημενα εγω που εζησα μολις 1,5 χρονο μαζι της σαν οδηγος δεν υπηρχε πουθενα τετοια ποιοτητα κυλισης-ανεσης-κρατηματος-σιγουριας σε σχεση ακομα και με πολυ συγχρονα αμαξια φαντασου τον πατερα σου που την ειχε τοσα χρονια!!!!! ΑΝΕΤΑ θα αγοραζα ενα καινουριο για καθημερινο.
birotor ή απλή ;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πραγματικα να παρακαλατε να εχετε την τυχη να τη δειτε απο κοντα την ολη διαδικασια..
Πες μου οτι εχεις παει Γαλλια σε εργοστασιο της Citroen...
Θελω καποια στιγμη να παω Γαλλια μονο και μονο γι αυτοΟχι στη citroen αλλα στo gruppo fiat στο Tορινο..
musa-idea, mito, thesis..Πηγαμε και σε μια βιοτεχνιουλα μετα μια αλλη μερα..εκει στη modena..2 δωματια ηταν..κατι Pagani μονταρανε...
εκδρομή έτους;;;
Στο 3 πάτε;;;Εκδρομη 2ου ετους..Πηγαμε και στην αεροσυραγγα στο τορινο οπως και στο μουσειο της ferrari στη Μοντενα..Και να εχει test drive την f430 και να εχω αφησει το διπλωμα στη πατρα..
Φετος πηγανε στη σουηδια volvo trucks-cars-aero οπως και στην SKF αλλα δε γινοταν να ακολουθησω λογω εποχης-οικονομικων..
Του χρονου ομως εχει Στουτγκαρδη και απο φετος εχει μπει στο προγραμμα.. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
155/75/15 φοραγε η gs..Ο πατερας μου επιμενει ακομα και σημερα οτι δεν εχει συναντησει ποτε του αλλο αυτοκινητο που να φρεναρε τοσο καλα και δυνατα και ιδιως στο βρεγμενο..
+1 και από τον δικό μου
Ακόμα θυμάται την gs που είχε και τον ενθουσιασμό του για το αμάξι αυτό, παρά τα τόσα χρόνια που πέρασαν
Δικικαιολογημενα εγω που εζησα μολις 1,5 χρονο μαζι της σαν οδηγος δεν υπηρχε πουθενα τετοια ποιοτητα κυλισης-ανεσης-κρατηματος-σιγουριας σε σχεση ακομα και με πολυ συγχρονα αμαξια φαντασου τον πατερα σου που την ειχε τοσα χρονια!!!!! ΑΝΕΤΑ θα αγοραζα ενα καινουριο για καθημερινο.
birotor ή απλή ;
απλη X3
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εκδρομη 2ου ετους..Πηγαμε και στην αεροσυραγγα στο τορινο οπως και στο μουσειο της ferrari στη Μοντενα..Και να εχει test drive την f430 και να εχω αφησει το διπλωμα στη πατρα..
Φετος πηγανε στη σουηδια volvo trucks-cars-aero οπως και στην SKF αλλα δε γινοταν να ακολουθησω λογω εποχης-οικονομικων..
Του χρονου ομως εχει Στουτγκαρδη και απο φετος εχει μπει στο προγραμμα..την stuttgard μην την χάσεις για κανένα λόγο...
Μόνο το μουσείο της mb είναι όλα τα λεφτά...
Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Bosch ειναι επίσης απίστευτο...
Σπουδάζει η αδερφή μου stuttgard και έχω γνωρίσει Απο κοντά τι θα πει γερμανικός μηχανικός...Εμείς πάμε εκδρομή 4 έτους στη νέα Υόρκη/τοκυο...
τέρμα το -
εγώ πάλι το απόλυτο αίσθημα σιγουριάς δεν θα το ένιωθα μέσα σε μια c5 που πάει με 180 σε καμία περίπτωση στους ελληνικούς δρόμους... αλλά μέσα στο σπίτι μου.
-
[quote='Blanc Ange']Εγω αν δεν εχει 10 αεροσακους το αμαξι, και μεγεθος C6 δε θα ενοιωθα σιγουρια!
Τη σιγουρια Gez εγω την αντιλαμβανομαι σε μια C6, σε μια C5...εκει και θα τρεξεις και θα νοιωθεις και σιγουρος!
Τωρα πως νοιωθεις σιγουρια με μια GS....Το απολυτο αισθημα σιγουριας....
[quote='Blanc Ange']
Όλα από κάπου ξεκινάνε και χωρίς τις GS, DS, δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε C5 ούτε C6.
Από κει και πέρα όσοι ζήσαμε αυτά τα παλιότερα αυτοκίνητα τα αγαπάμε και πάντα τα θυμόμαστε. Αν δεν θυμάσαι και δεν τιμάς το παρελθόν σου, δεν θα έχεις και μέλλον και ευτυχώς τον τελευταίο καιρό η Citroen ξαναμπήκε σε σωστό δρόμο (με βάση το παρελθόν της και δημιούργησε εξαρχής νέα και πολυ αξιόλογα μοντέλα) γιατί κάπου φάνηκε τα προηγούμενα χρόνια να έχει χάσει το δρόμος της (βλέπε C2 και C3)
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Εγω αν δεν εχει 10 αεροσακους το αμαξι, και μεγεθος C6 δε θα ενοιωθα σιγουρια!
Τη σιγουρια Gez εγω την αντιλαμβανομαι σε μια C6, σε μια C5...εκει και θα τρεξεις και θα νοιωθεις και σιγουρος!
Τωρα πως νοιωθεις σιγουρια με μια GS....αν οδηγησεις μια σχετικα καλοσυντηρημενη θα καταλαβεις τι εννοω, απλα ειναι αλλου αυτα τα αμαξια οχι οτι το μελλον δεν ειναι πολυ καλο (και για τα σημερινα δεδομενα 'πολυ καλυτερο') αλλα απλα δεν σχεδιαστηκαν με τον τροπο που σχεδιαστηκε η GS (Ξεχωριστη πλατφορμα, νεες γεφυρες, μοτερ ειδικα και μονο για αυτα τα αμαξωματα (gs,gsa,axel), ξεχωριστο πατωμα, βαρια κατασκευη (τοτε ο μεσος ορος κατηγοριας ήταν 740 κιλα και η GS ζυγιζε 900 παρα την εκτεταμενη χρηση αλουμινιου στα μηχανικα μερη), επαρκης πληροφορηση οδηγου, αψογη ορατοτητα σε ολες τις γωνιες του αυτοκινητου, τεραστιες δυνατοτητες ενεργητικης ασφαλειας ακομα και με σημερινα δεδομενα , ειδικη σχεδιαση εμπρος και πισω γεωμετριας αναρτησης (κατι που συνανταμε σημερα μονο σε κατι Clio RS, Focus RS, Megane RS), αεροδυναμικη Cd 0,31 χωρις να εχει αεροδυναμικη σχεδιαση στα παραθυρα) και αυτες οι δυνατοτητες που εχει χωρις να το περιμενεις καθως και ο χαρακτηρας του αυτοκινητου αυτου μου χαραξε ενα πολυ βαθυ σημαδι συνολικα στην εμπειρια μου σαν οδηγος κατι που με κανει να νοιωθω οτι χρειαζομαι μια GS-GSA για να την απολαμβανω μια φορα την εβδομαδα το λιγοτερο.
Ειναι και ο λογος που πηρα την Χ3
εχεις τρεξει σε χωματοδρομο με 120 χλμ/ωρα? με τη GSA το ειχα κανει και δεν πιστευα αυτο που γινοταν καθως το αμαξι ηταν σαν να παταγε σε ασφαλτο!!!!!! -
Καλημερα Citroenακιδες!
Νεος στην παρεα και με νεο αυτοκινητο...DS3 1.6 THP!
Καλως σας βρηκα... -
1000+ σελιδες εφτασε το θεμα και ο ιδρυτης του πιθανοτατα δεν το περιμενε.Που εισαι ρε Κωστα;;!!!!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
1000+ σελιδες εφτασε το θεμα και ο ιδρυτης του πιθανοτατα δεν το περιμενε.Που εισαι ρε Κωστα;;!!!!!!+1
Περιμενουμε απαντηση και απο αυτον για το τσιμπουσι
-
δεν ποστάρεις εδώ μια το λίνκ, πολλοί δεν θα το έχουν δει
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
... τα C3-C2-C1.
Μικρα αυτοκινητακια πολης ηταν και θα ναι...γι αυτο που φτιαχτηκαν και για την τιμη τους καλα ηταν!
Δε θα μπορουσα να ζητω την αιγλη του παρελθοντος απο μια C2, γιατι απλα εκανε 9.000€, μολις 3.000.000δρχ....τι να ζητησω απο αυτο το αμαξι? Διπλα ψαλιδια και υδροπνευματικες?
Εχουν αλλαξει και οι εποχες, μη το ξεχναμε...οι εταιριες εχουν αποσκοπο να βγαλουν ολο και περισσοτερα με μικρο κοστος (οσο το δυνατον)!
Κερδοφορες επιχειρησεις ειναι, οχι ιδρυματα! Ειδικα στην εποχη που ζουμε και με την κριση που διακατεχει τις αγορες εδω και χρονια...
...Ακριβώς έτσι.
-
ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?Εργοστασιακη εκδοση ηταν http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... oto16.html
http://www.flickr.com/photos/mauboi/3345009834/Εκτος αν ειδες καμια συνθεση με εισαγωμενα μερη
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?
Εργοστασιακη εκδοση ηταν http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... oto16.html
http://www.flickr.com/photos/mauboi/3345009834/Εκτος αν ειδες καμια συνθεση με εισαγωμενα μερη
σχόλιο από κάτω...
Trabantino says:
When Citroën launched this limited series in France, known as Leader for several models of the firm, a joke started. 'LEADER' in French, is pronounced like 'LAIDEUR', which means UGLY.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?
Εργοστασιακη εκδοση ηταν http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... oto16.html
http://www.flickr.com/photos/mauboi/3345009834/Εκτος αν ειδες καμια συνθεση με εισαγωμενα μερη
ναι, αυτο ηταν!!
-
Είχε κυκλοφορήσει κανονικά εδώ , νομίζω γύρω στο 1986 .
Η τελευταία ήταν η millesime το 1992 .
CITROËN FORUM