Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 671
    • 672
    • 673
    • 674
    • 675
    • 1093
    • 1094
    • 673 / 1094
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    90
    21871
    268138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citrovag last edited by

      viewtopic.php?f=11&t=43400

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης nonos έγραψε:

        Πραγματικα να παρακαλατε να εχετε την τυχη να τη δειτε απο κοντα την ολη διαδικασια..

        Πες μου οτι εχεις παει Γαλλια σε εργοστασιο της Citroen...
        Θελω καποια στιγμη να παω Γαλλια μονο και μονο γι αυτο

        Οχι στη citroen αλλα στo gruppo fiat στο Tορινο..
        musa-idea, mito, thesis..

        Πηγαμε και σε μια βιοτεχνιουλα μετα μια αλλη μερα..εκει στη modena..2 δωματια ηταν..κατι Pagani μονταρανε...

        εκδρομή έτους;;;
        Στο 3 πάτε;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gez last edited by

          Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:

          155/75/15 φοραγε η gs..Ο πατερας μου επιμενει ακομα και σημερα οτι δεν εχει συναντησει ποτε του αλλο αυτοκινητο που να φρεναρε τοσο καλα και δυνατα και ιδιως στο βρεγμενο..

          +1 και από τον δικό μου

          Ακόμα θυμάται την gs που είχε και τον ενθουσιασμό του για το αμάξι αυτό, παρά τα τόσα χρόνια που πέρασαν

          Δικικαιολογημενα εγω που εζησα μολις 1,5 χρονο μαζι της σαν οδηγος δεν υπηρχε πουθενα τετοια ποιοτητα κυλισης-ανεσης-κρατηματος-σιγουριας σε σχεση ακομα και με πολυ συγχρονα αμαξια φαντασου τον πατερα σου που την ειχε τοσα χρονια!!!!! ΑΝΕΤΑ θα αγοραζα ενα καινουριο για καθημερινο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης GeZ έγραψε:

            155/75/15 φοραγε η gs..Ο πατερας μου επιμενει ακομα και σημερα οτι δεν εχει συναντησει ποτε του αλλο αυτοκινητο που να φρεναρε τοσο καλα και δυνατα και ιδιως στο βρεγμενο..

            +1 και από τον δικό μου

            Ακόμα θυμάται την gs που είχε και τον ενθουσιασμό του για το αμάξι αυτό, παρά τα τόσα χρόνια που πέρασαν

            Δικικαιολογημενα εγω που εζησα μολις 1,5 χρονο μαζι της σαν οδηγος δεν υπηρχε πουθενα τετοια ποιοτητα κυλισης-ανεσης-κρατηματος-σιγουριας σε σχεση ακομα και με πολυ συγχρονα αμαξια φαντασου τον πατερα σου που την ειχε τοσα χρονια!!!!! ΑΝΕΤΑ θα αγοραζα ενα καινουριο για καθημερινο.

            birotor ή απλή ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

              Πραγματικα να παρακαλατε να εχετε την τυχη να τη δειτε απο κοντα την ολη διαδικασια..

              Πες μου οτι εχεις παει Γαλλια σε εργοστασιο της Citroen...
              Θελω καποια στιγμη να παω Γαλλια μονο και μονο γι αυτο

              Οχι στη citroen αλλα στo gruppo fiat στο Tορινο..
              musa-idea, mito, thesis..

              Πηγαμε και σε μια βιοτεχνιουλα μετα μια αλλη μερα..εκει στη modena..2 δωματια ηταν..κατι Pagani μονταρανε...

              εκδρομή έτους;;;
              Στο 3 πάτε;;;

              Εκδρομη 2ου ετους..Πηγαμε και στην αεροσυραγγα στο τορινο οπως και στο μουσειο της ferrari στη Μοντενα..Και να εχει test drive την f430 και να εχω αφησει το διπλωμα στη πατρα..
              Φετος πηγανε στη σουηδια volvo trucks-cars-aero οπως και στην SKF αλλα δε γινοταν να ακολουθησω λογω εποχης-οικονομικων..
              Του χρονου ομως εχει Στουτγκαρδη και απο φετος εχει μπει στο προγραμμα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gez last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                155/75/15 φοραγε η gs..Ο πατερας μου επιμενει ακομα και σημερα οτι δεν εχει συναντησει ποτε του αλλο αυτοκινητο που να φρεναρε τοσο καλα και δυνατα και ιδιως στο βρεγμενο..

                +1 και από τον δικό μου

                Ακόμα θυμάται την gs που είχε και τον ενθουσιασμό του για το αμάξι αυτό, παρά τα τόσα χρόνια που πέρασαν

                Δικικαιολογημενα εγω που εζησα μολις 1,5 χρονο μαζι της σαν οδηγος δεν υπηρχε πουθενα τετοια ποιοτητα κυλισης-ανεσης-κρατηματος-σιγουριας σε σχεση ακομα και με πολυ συγχρονα αμαξια φαντασου τον πατερα σου που την ειχε τοσα χρονια!!!!! ΑΝΕΤΑ θα αγοραζα ενα καινουριο για καθημερινο.

                birotor ή απλή ;

                απλη X3

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:

                  Εκδρομη 2ου ετους..Πηγαμε και στην αεροσυραγγα στο τορινο οπως και στο μουσειο της ferrari στη Μοντενα..Και να εχει test drive την f430 και να εχω αφησει το διπλωμα στη πατρα..
                  Φετος πηγανε στη σουηδια volvo trucks-cars-aero οπως και στην SKF αλλα δε γινοταν να ακολουθησω λογω εποχης-οικονομικων..
                  Του χρονου ομως εχει Στουτγκαρδη και απο φετος εχει μπει στο προγραμμα..

                  την stuttgard μην την χάσεις για κανένα λόγο...
                  Μόνο το μουσείο της mb είναι όλα τα λεφτά...
                  Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Bosch ειναι επίσης απίστευτο...
                  Σπουδάζει η αδερφή μου stuttgard και έχω γνωρίσει Απο κοντά τι θα πει γερμανικός μηχανικός...

                  Εμείς πάμε εκδρομή 4 έτους στη νέα Υόρκη/τοκυο...
                  τέρμα το

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikzhk last edited by

                    εγώ πάλι το απόλυτο αίσθημα σιγουριάς δεν θα το ένιωθα μέσα σε μια c5 που πάει με 180 σε καμία περίπτωση στους ελληνικούς δρόμους... αλλά μέσα στο σπίτι μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dark_side last edited by

                      [quote='Blanc Ange']Εγω αν δεν εχει 10 αεροσακους το αμαξι, και μεγεθος C6 δε θα ενοιωθα σιγουρια!
                      Τη σιγουρια Gez εγω την αντιλαμβανομαι σε μια C6, σε μια C5...εκει και θα τρεξεις και θα νοιωθεις και σιγουρος!
                      Τωρα πως νοιωθεις σιγουρια με μια GS....

                      Το απολυτο αισθημα σιγουριας....

                      [quote='Blanc Ange']

                      Όλα από κάπου ξεκινάνε και χωρίς τις GS, DS, δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε C5 ούτε C6.

                      Από κει και πέρα όσοι ζήσαμε αυτά τα παλιότερα αυτοκίνητα τα αγαπάμε και πάντα τα θυμόμαστε. Αν δεν θυμάσαι και δεν τιμάς το παρελθόν σου, δεν θα έχεις και μέλλον και ευτυχώς τον τελευταίο καιρό η Citroen ξαναμπήκε σε σωστό δρόμο (με βάση το παρελθόν της και δημιούργησε εξαρχής νέα και πολυ αξιόλογα μοντέλα) γιατί κάπου φάνηκε τα προηγούμενα χρόνια να έχει χάσει το δρόμος της (βλέπε C2 και C3)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gez last edited by

                        Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
                        Εγω αν δεν εχει 10 αεροσακους το αμαξι, και μεγεθος C6 δε θα ενοιωθα σιγουρια!
                        Τη σιγουρια Gez εγω την αντιλαμβανομαι σε μια C6, σε μια C5...εκει και θα τρεξεις και θα νοιωθεις και σιγουρος!
                        Τωρα πως νοιωθεις σιγουρια με μια GS....

                        αν οδηγησεις μια σχετικα καλοσυντηρημενη θα καταλαβεις τι εννοω, απλα ειναι αλλου αυτα τα αμαξια οχι οτι το μελλον δεν ειναι πολυ καλο (και για τα σημερινα δεδομενα 'πολυ καλυτερο') αλλα απλα δεν σχεδιαστηκαν με τον τροπο που σχεδιαστηκε η GS (Ξεχωριστη πλατφορμα, νεες γεφυρες, μοτερ ειδικα και μονο για αυτα τα αμαξωματα (gs,gsa,axel), ξεχωριστο πατωμα, βαρια κατασκευη (τοτε ο μεσος ορος κατηγοριας ήταν 740 κιλα και η GS ζυγιζε 900 παρα την εκτεταμενη χρηση αλουμινιου στα μηχανικα μερη), επαρκης πληροφορηση οδηγου, αψογη ορατοτητα σε ολες τις γωνιες του αυτοκινητου, τεραστιες δυνατοτητες ενεργητικης ασφαλειας ακομα και με σημερινα δεδομενα , ειδικη σχεδιαση εμπρος και πισω γεωμετριας αναρτησης (κατι που συνανταμε σημερα μονο σε κατι Clio RS, Focus RS, Megane RS), αεροδυναμικη Cd 0,31 χωρις να εχει αεροδυναμικη σχεδιαση στα παραθυρα) και αυτες οι δυνατοτητες που εχει χωρις να το περιμενεις καθως και ο χαρακτηρας του αυτοκινητου αυτου μου χαραξε ενα πολυ βαθυ σημαδι συνολικα στην εμπειρια μου σαν οδηγος κατι που με κανει να νοιωθω οτι χρειαζομαι μια GS-GSA για να την απολαμβανω μια φορα την εβδομαδα το λιγοτερο.
                        Ειναι και ο λογος που πηρα την Χ3
                        εχεις τρεξει σε χωματοδρομο με 120 χλμ/ωρα? με τη GSA το ειχα κανει και δεν πιστευα αυτο που γινοταν καθως το αμαξι ηταν σαν να παταγε σε ασφαλτο!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          ds3 last edited by

                          Καλημερα Citroenακιδες!
                          Νεος στην παρεα και με νεο αυτοκινητο...DS3 1.6 THP!
                          Καλως σας βρηκα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            1000+ σελιδες εφτασε το θεμα και ο ιδρυτης του πιθανοτατα δεν το περιμενε.Που εισαι ρε Κωστα;;!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              citrovag last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                              1000+ σελιδες εφτασε το θεμα και ο ιδρυτης του πιθανοτατα δεν το περιμενε.Που εισαι ρε Κωστα;;!!!!!!

                              +1

                              Περιμενουμε απαντηση και απο αυτον για το τσιμπουσι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                δεν ποστάρεις εδώ μια το λίνκ, πολλοί δεν θα το έχουν δει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  swift-b-p-m last edited by

                                  Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
                                  ... τα C3-C2-C1.
                                  Μικρα αυτοκινητακια πολης ηταν και θα ναι...γι αυτο που φτιαχτηκαν και για την τιμη τους καλα ηταν!
                                  Δε θα μπορουσα να ζητω την αιγλη του παρελθοντος απο μια C2, γιατι απλα εκανε 9.000€, μολις 3.000.000δρχ....τι να ζητησω απο αυτο το αμαξι? Διπλα ψαλιδια και υδροπνευματικες?
                                  Εχουν αλλαξει και οι εποχες, μη το ξεχναμε...οι εταιριες εχουν αποσκοπο να βγαλουν ολο και περισσοτερα με μικρο κοστος (οσο το δυνατον)!
                                  Κερδοφορες επιχειρησεις ειναι, οχι ιδρυματα! Ειδικα στην εποχη που ζουμε και με την κριση που διακατεχει τις αγορες εδω και χρονια...
                                  ...

                                  Ακριβώς έτσι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rafi last edited by

                                    ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης rafi έγραψε:
                                      ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?

                                      Εργοστασιακη εκδοση ηταν http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... oto16.html
                                      http://www.flickr.com/photos/mauboi/3345009834/

                                      Εκτος αν ειδες καμια συνθεση με εισαγωμενα μερη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?

                                        Εργοστασιακη εκδοση ηταν http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... oto16.html
                                        http://www.flickr.com/photos/mauboi/3345009834/

                                        Εκτος αν ειδες καμια συνθεση με εισαγωμενα μερη

                                        σχόλιο από κάτω...

                                        Trabantino says:

                                        When Citroën launched this limited series in France, known as Leader for several models of the firm, a joke started. 'LEADER' in French, is pronounced like 'LAIDEUR', which means UGLY.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rafi last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                          ειδα σημερα μια ΒΧ (με διγραμματες πινακιδες) η οποια ειχε στο πλαι μεγαλα αυτοκολλητα και πισω 'badge' που γραφανε 'Leader'.. φαινοντουσαν και μαλλον ηταν εργοστασιακα.. Ξερει καποιος Ψιτροενακιας περι τινους προκειται..?

                                          Εργοστασιακη εκδοση ηταν http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... oto16.html
                                          http://www.flickr.com/photos/mauboi/3345009834/

                                          Εκτος αν ειδες καμια συνθεση με εισαγωμενα μερη

                                          ναι, αυτο ηταν!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Είχε κυκλοφορήσει κανονικά εδώ , νομίζω γύρω στο 1986 .
                                            Η τελευταία ήταν η millesime το 1992 .

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 671
                                            • 672
                                            • 673
                                            • 674
                                            • 675
                                            • 1093
                                            • 1094
                                            • 673 / 1094
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr