-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
To aυτοκινητο μου αυτην την στιγμή είναι 307cc 1600cc .Όπως καταλαβαίνετε από επιδόσεις καμία σχέση ...Νομίζω οτιδήποτε και να πάρω αυτή την στιγμή θα μου φαίνεται γρήγορο .
Πάντως εγώ απο την μεριά μου να σας πω ότι αν είναι να έχεις ενα δίλιτρο ή οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της αυτής κατηγορίας (πχ z4,ktl) και να το εχεις στο γκαράζ για να μην ξοδεύεις σε βενζίνες,είναι λίγο βλακεία .Τώρα τα πάγια έξοδα δεν τα αποφεύγεις και ουσιαστικά αυτό κοιτάς όταν είναι να διαλέξεις ανάμεσα σε 2 κατηγορίες κυβικών.Απλά τα ζυγίζεις κατά πόσο αξίζει να δίνεις τα παραπάνω λεφτά για να έχεις ενα δίλιτρο αυτοκίνητο στους δρόμους εδώ τους μεγάλους και τους ωραίους .
Επειδή μένω και εγώ γλυφάδα να σας πω για παράδειγμα ότι για να κατέβεις τον δρόμο του παλιού αεροδρομίου θες τρακτέρ παρά ένα χαμηλό αυτοκίνητο .Για να μην μιλήσουμε για θέσεις παρκινγκ ή για δρόμους με 5 φανάρια ανά 100 μέτρα όπου η κατανάλωση της βενζίνης σε πάει στο θεό.Βλέπε Λ.Ποσειδώνος. ...τότε το 1,8 είναι οτι ακριβώς ψάχνεις...
και αν στην βαρέσει στο μέλλον υπάρχει πάντα η δυνατότητα του επα/μου εγκεφάλου για απόδοση όμοια με του 2λιτρου -
Το 1.8 και από εμένα και αν θέλεις το κάτι παραπάνω βάλε το revo που το κάνει 207hp
Έχουμε δίλιτρο στην οικογένεια και ξέρω τι σου λέω πολλά τα λεφτά για τέλη και ασφάλειες μόνο και δεν ξέρουμε πως θα έχουν τα πράγματα στο μέλλον. -
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
To aυτοκινητο μου αυτην την στιγμή είναι 307cc 1600cc .κακη επιλογη, το σωστο ειναι megane cc ειναι πιο κιμπαρικο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μπορούσε ναι, υπήρξαν περιπτώσεις και γνωρίζω.
Δεν είναι τίποτα το μαγικό, απλά κάποιοι μπόρεσαν και εξασφάλισαν επιδόματα πολύ πάνω απο
όσο φαντάζεσαι. Δεν σταμάτησαν βέβαια μόνο εκεί...και μετά έρχονται τα τεκμήρια και γρινιάζουν...
άρα πάλι στην λούμπα πέφτουν...
δεν μπορείς και βολεμένος να είσαι ,και ακριβό αυτοκίνητο να έχεις...
έχει τίμημα η σταθερή εργασίαΑυτό σου λέω, οτι και τα τεκμήρια βόλευαν και όλα.
Τόσο παχυλό ήταν το paycheck κάθε μήνα ...Αυτό ίσχυε, τώρα απο δω και πέρα είναι τα γούστα σε τέτοιες περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
To aυτοκινητο μου αυτην την στιγμή είναι 307cc 1600cc .Όπως καταλαβαίνετε από επιδόσεις καμία σχέση ...Νομίζω οτιδήποτε και να πάρω αυτή την στιγμή θα μου φαίνεται γρήγορο .Τότε με το 18άρι θα είσαι μια χαρά... και όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αν αργότερα θελήσεις κάτι παραπάνω, επιλογές για remap υπάρχουν πολλές...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τότε με το 18άρι θα είσαι μια χαρά... και όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αν αργότερα θελήσεις κάτι παραπάνω, επιλογές για remap υπάρχουν πολλές...
όπου ανεβαίνεις στα 200+ps και ~35kg ροπής μόνο με πρόγραμμα και θα είσαι πιο γρήγορος από το 2.0Τ, που οκ θα βγάζει λιγότερη ή παραπλήσια δύναμη πιο αβίαστα, αλλά:
- με 2000cc είσαι η χαρά της εφορίας και του κράτους (βλέπε πχ έκτακτες εισφορές άνω των 2000cc που έγινε το 2010)
- μέσα στην πόλη αν δεν το πιέζεις θα καις λιγότερο από το 2.0lt (αν πάρεις το 1.8T), ενώ βλέπω τα 2.0lt (α3 και ττ) έχουν +1,5lt/100km μέση κατανάλωση σε σχέση με τα αντίστοιχα 1.8Τ (στην πράξη και με παρόμοιο ρυθμό κίνησης και όχι σύμφωνα με περιοδικά και επίσημα στοιχεία της audi).
Τέλος, αφού όποιο και να πάρεις θα σου φανεί 'πύραυλος' σε σχέση με το τωρινό σου όχημα, άποψή μου είναι να ΜΗΝ κάνεις την υπερβολή και να πάρεις το 2.0Τ.ΑΝ θες και μπορείς να δώσεις αυτή τη διαφορά χρημάτων (που θα έδιενς για να πάρεις το 2.0Τ), δώστα κει βάλε 1-2 extra ή (ακόμα καλύτερα) βάλε dsg κιβώτιο για να χαρείς περισσότερο το αμάξι σου.
must πιστεύω είναι τα xenon από τα έξτρα (μετά το dsg ), αλλά προφανώς ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια.
-
Σωστοοοοο το Καβουρακι !!!
-
Όντως σωστός.Μου ακούγεται και μένα πιο καλή λύση να πάω στο 1.8 .Αλήθεια επειδή δεν το γνωρίζω ,η έκδοση του tt σε 1.8 είναι η πρώτη που βγάζει η audi?
-
Τι εννοείς η πρώτη...?
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Όντως σωστός.Μου ακούγεται και μένα πιο καλή λύση να πάω στο 1.8 .Αλήθεια επειδή δεν το γνωρίζω ,η έκδοση του tt σε 1.8 είναι η πρώτη που βγάζει η audi?εννοείς αν υπάρχει και πιο μικρή έκδοση από την 1,8ΤFSI?
Όχι δεν υπάρχει πιο κάτω.
1,8ΤFSI (160ps/25,5kg)
2.0TFSI (200ps/28,5kg)
2.0TFSI - TTS (272ps/35,7jg)
2,5TFSI - TTRS (340/45,8kg)
3,2lt (250ps/32,8kg)Γιατί ρωτάς?
ΥΓ:δεν φαίνεται να συνδιάζεται το 1800άρι μοτέρ με dsg.περίεργο...(από τη στιγμή που στο Α3 με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα φοράει DSG)
-
Όχι παιδιά δεν ρώτησα αυτό ...Εννοούσα αν είχε ποτέ ξαναβγάλει η audi στο παρελθόν ΤΤ σε 1800cc
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Όχι παιδιά δεν ρώτησα αυτό ...Εννοούσα αν είχε ποτέ ξαναβγάλει η audi στο παρελθόν ΤΤ σε 1800ccΤο προηγούμενο ΤΤ έβγαινε μόνο 1.8Τ (20V) και 3,2lt
Με ποιό σκεπτικό το ρωτάς αυτό?Πες μας μπας και σε βοηθήσουμε.Το μοτέρ το νέο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το παλιό.
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Όχι παιδιά δεν ρώτησα αυτό ...Εννοούσα αν είχε ποτέ ξαναβγάλει η audi στο παρελθόν ΤΤ σε 1800ccΝαι .
-
Oxι έτσι εγκυκλοπαιδικά ρώτησα.Γιατι θυμάμαι παντα το ΤΤ ότι ηταν με τα 200hp στα 2000cc .Mαλλον ομως λάθος είχα καταλάβει ...Πρόσφατα είχα δει κατι μεταχειρισμένα στα 1800cc και μπερδεύτηκα .
-
Moλις διαβασα ολο το thead απο την αρχη...
Εχω ακριβως την ιδια αποψη με Καβουρα, για τους λογους που ειπε, αλλα και με αλλους προλαλησαντες, **κλεινοντας και εγω προς την μερια του 1.8Τfsi. ** Κορυφαιο μοτερ, υπαρκτες και μη αμελητεες διαφορες με το 200αρη (νομιζω πλεον παιρνεις 211 στα 2λιτρα ετσι κι αλλιως) βεβαια, αλλα γνωριζω και απο αλλες συζητησεις στο forum, απο κατοχους, αλλα και ψαξιμο για τα τεχνικα χαρακτηριστικα-προδιαγραφες του κινητηρα, οτι προκειται για εξαιρετικη επιλογη που μαλιστα δεχεται και πανευκολα προγραμμα 1ου σταδιου με μεγαλη αξιοπιστια αλλα και χαμηλοτερες μεσες καταναλωσεις σε σχεση με το 2λιτρο, εχοντας παραλληλα ιδιες ή και ελαφρως καλυτερες επιδοσεις αναλογως με την ρυθμιση του προγραμματος.
Για την ιστορια, επειδη αναφερθηκαν προηγουμενως οι τυπικες επιδοσεις 0-100km/h
να υπενθυμισω οτι οι 4τροχοι σε δοκιμες τους εκαναν ενα πολυ καλο 6,9sec στην 2λιτρη εκδοση / 200ps (με 17αρες του σπορ πακετου) και ενα 7,7sec για την 'μικρη' 1.8tfsi αντιστοιχα, (με τις εξτρα 18αρες, και manual κιβωτια και για τα δυο) επιδοσεις πολυ καλες και στις δυο περιπτωσεις. -
konstantinos77 θυμάσαι το mkII ως 2.0T γιατί στην αρχή αυτό το μοτέρ ήταν το entry-level...
Υπήρξε όμως και το πρώτο ΤΤ (μην μας κάνεις να αισθανόμαστε γέροι, δεν είναι και τόσο παλίο)Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:δεν φαίνεται να συνδιάζεται το 1800άρι μοτέρ με dsg.περίεργο...(από τη στιγμή που στο Α3 με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα φοράει DSG)Ούτε με τετρακίνηση το συνδυάζει...
-
Mα δεν χρειαζεται 4κινηση στα 160αλογα. Ειναι τοσο ισορροπημενο το στησιμο του σε αυτη την δυναμη, που το προσθετο βαρος του haldex θα επιβαρυνε συνολικα, παρα θα βελτιωνε την συμπεριφορα του 'μικρου'.
Επιπλεον και μια συζητηση που θυμηθηκα, οταν στην εκθεση αυτοκινητου στο Ελληνικο
υπηρχαν παραλληλα test drive με καποια TT (ειχε και ΤΤS για λιγες μερες αλλα ειδαν
μαλλον το υψηλο επιπεδο ασελγειας των υποψηφιων πελατων και το εκρυψαν...)
Ειχα δοκιμασει το 2λιτρο με S-tronic, ωραια αισθηση ευκολο-γρηγορο, αλλα γυρνωντας
πισω ακουγα ευθαρσως ολους του υπευθυνους για τα test drive της Audi να λενε μεταξυ τους οτι προτιμουσαν το 'μικρο' ως πιο ευελικτο-παιχνιδιαρικο, -αναμεσα τους και ο Παντελης Πατελος (παλαιοτερα στο Drive)-... -
Εννοείται το 1800. Είναι δυσανάλογα μεγάλη η διαφορά μεταξύ των δύο σε κόστος κτήσης και χρήσης όσον αφορά ασφάλιστρα, βενζίνες και ειδικά τα τέλη για μία αύξηση σε ιπποδύναμη +25%. Θα έχει το ίδιο πουλ μουρ, θα είναι ακόμα πιο φιλικό και θα είναι πύραυλος σε σχέση με το πεζώ που έχεις τώρα. Για εμένα είναι το πιο λογικό ΤΤ σε αυτή την έκδοση...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Mα δεν χρειαζεται 4κινηση στα 160αλογα. Ειναι τοσο ισορροπημενο το στησιμο του σε αυτη την δυναμη, που το προσθετο βαρος του haldex θα επιβαρυνε συνολικα, παρα θα βελτιωνε την συμπεριφορα του 'μικρου'.
Επιπλεον και μια συζητηση που θυμηθηκα, οταν στην εκθεση αυτοκινητου στο Ελληνικο
υπηρχαν παραλληλα test drive με καποια TT (ειχε και ΤΤS για λιγες μερες αλλα ειδαν
μαλλον το υψηλο επιπεδο ασελγειας των υποψηφιων πελατων και το εκρυψαν...)
Ειχα δοκιμασει το 2λιτρο με S-tronic, ωραια αισθηση ευκολο-γρηγορο, αλλα γυρνωντας
πισω ακουγα ευθαρσως ολους του υπευθυνους για τα test drive της Audi να λενε μεταξυ τους οτι προτιμουσαν το 'μικρο' ως πιο ευελικτο-παιχνιδιαρικο, -αναμεσα τους και ο Παντελης Πατελος (παλαιοτερα στο Drive)-...Δεν είπα ότι χρειάζεται 4κινηση... Απλως ανέφερα άλλον ένα συνδυασμό που προσφέρεται στο Α3 αλλά όχι στο ΤΤ...
ΥΓ:Λέγοντας το «μικρό» εννοούσαν το 2.0 έναντι του 3.2 ...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Mα δεν χρειαζεται 4κινηση στα 160αλογα. Ειναι τοσο ισορροπημενο το στησιμο του σε αυτη την δυναμη, που το προσθετο βαρος του haldex θα επιβαρυνε συνολικα, παρα θα βελτιωνε την συμπεριφορα του 'μικρου'.
Επιπλεον και μια συζητηση που θυμηθηκα, οταν στην εκθεση αυτοκινητου στο Ελληνικο
υπηρχαν παραλληλα test drive με καποια TT (ειχε και ΤΤS για λιγες μερες αλλα ειδαν
μαλλον το υψηλο επιπεδο ασελγειας των υποψηφιων πελατων και το εκρυψαν...)
Ειχα δοκιμασει το 2λιτρο με S-tronic, ωραια αισθηση ευκολο-γρηγορο, αλλα γυρνωντας
πισω ακουγα ευθαρσως ολους του υπευθυνους για τα test drive της Audi να λενε μεταξυ τους οτι προτιμουσαν το 'μικρο' ως πιο ευελικτο-παιχνιδιαρικο, -αναμεσα τους και ο Παντελης Πατελος (παλαιοτερα στο Drive)-...Δεν είπα ότι χρειάζεται 4κινηση... Απλως ανέφερα άλλον ένα συνδυασμό που προσφέρεται στο Α3 αλλά όχι στο ΤΤ...
ΥΓ:Λέγοντας το «μικρό» εννοούσαν το 2.0 έναντι του 3.2 ...
στο Α3 σε καποια φαση (δεν ξερω αν ισχυει και τωρα) στα 1800 κεκ μπορουσες να εχεις ειτε dsg, ειτε 4κινηση, αλλα οχι και τα 2
και το 200αρι ΤΤ αργησαν να το βγαλουν και 4κινητο και dsg μαζι, μονο το s μπορουσε να εχει αυτο το συνδυασμο
Audi tt 1.8 ή 2.0?