Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).
Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
εννοούσα ότι η ροπή είναι αυτή που σε σπρώχνει μηχανολογικά... οπότε 7 ολόκληρα κιλά ροπής φίλε μου, πολλαπλασιασμένα επί τις στροφές, θα σου βγάλουν μια σαφώς μεγαλύτερη απόδοση από το παλιό σε όλο το φάσμα των στροφών και για αυτό ψιλά, καθότι soft turbo, έχει και 11άλογα επιπλέον.
Φαίνεται εξάλλου και από τις μετρήσεις των δυο εκδόσεων στο ίδιο μοντέλο...
Επίσης έχουν κάνει αρκετά Revisions μηχανικά και αισθητικά...
Ετσι οπως το λες ακουγεται σαν να εχει και 50 αλογα παραπανω.Ξερω τι ειναι η ροπη και εχω οδηγησει και αυτοκινητα με ροπη πολυ περισσοτερη απο τα 35Νm ή τα 28 του νεου και παλιου tfsi .Στον δρομο τα 0.3 sec στην επιταχυνση στα 0-100 και τα 7 κιλα ροπης παραπανω επιμενω οτι ουτε που τα παιρνεις χαμπαρι .Ασε που το stronic εξομαλυνει αυτες τις διαφορες με τις γρηγορες αλλαγες .Ακομα ομως και περα απο ολα αυτα που λεμε ,11 αλογα παραπανω δεν μπορουν να δικαιολογησουν 11000 ευρω επιπλεον για το ιδιο πακετο εξοπλισμου φιλε μου, οπως και να το κανουμε τωρα.Ουτε και εσενα θα σου ηταν ευκολο να αγορασεις 54000 ευρω ΤΤ χωρις εστω ενα δερματινο καθισμα ρε αδελφε ή μια καλυτερη ζαντα.Οταν ερθει η ωρα να δωσεις τα λεφτα ξερεις ποσο πολυ θες να πιασουν τοπο?Θα ξερεις λογικα.