Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 42
    • Best 0
    • Groups 0

    konstantinos77

    @konstantinos77

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    42
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    konstantinos77 Unfollow Follow

    Latest posts made by konstantinos77

    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

      Αμα αρχισεις να βαζεις διαφορα εξτρα θα δεις την τιμη να ανεβαινει κατακορυφα λογω φορων πολυτελειας. Μπες στο configuration Της Μερκ φτιαξε την Slk στα μετρα σου και δες ποσος φορος πολυτελειας θα μπει .

      Εγω ξερω οτι και χωρις να βαλεις εξτρα πανω στο αμαξι αυτο εχει ενα φορο πολυτελειας απο μονο του πανω στην τιμη .Αυτο μου κανει εντυπωση .Θυμαμαι δηλαδη περυσι στον τιμοκαταλογο της mercedes η αρχικη της τιμη ηταν 62000 με βασικο εξοπλισμο και ειχαν κοτσαρει κανονικοτατα φορο πολυτελειας ,ασχετως με τι εξτρα θα εβαζε μετα ο καθενας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Δηλαδη για να καταλαβω ,αν παω να αγορασω σημερα μια slk θα πληρωσω 47000 Ευρω μονο ?
      Εμενα με ενδιαφερει δηλαδη τι θα βγει απο την τσεπη μου ,ασχετα αυτοι την εκτπωση πως την βαφτιζουν οπως σωστα ειπες.
      Γιατι αν ειναι να παω στην αντιπροσωπεια και μου πουν οτι 47000 ειναι η αρχικη τιμη (που διαφημιζουν )αλλα χωρις ολα τα παραπανω ε τοτε μας κοροιδευουν ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Παιδια εβλεπα σημερα τον τιμοκαταλογο της mercedes και αναφερει οτι η νεα slk εχει τιμη απο 47000 ,ενω δεν εχει φορο πολυτελειας.Μου ακουγεται λιγο κουλο ,εχω χασει επεισοδια με τους φορους?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi

      Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

      Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).

      Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...

      εννοούσα ότι η ροπή είναι αυτή που σε σπρώχνει μηχανολογικά... οπότε 7 ολόκληρα κιλά ροπής φίλε μου, πολλαπλασιασμένα επί τις στροφές, θα σου βγάλουν μια σαφώς μεγαλύτερη απόδοση από το παλιό σε όλο το φάσμα των στροφών και για αυτό ψιλά, καθότι soft turbo, έχει και 11άλογα επιπλέον.

      Φαίνεται εξάλλου και από τις μετρήσεις των δυο εκδόσεων στο ίδιο μοντέλο...

      Επίσης έχουν κάνει αρκετά Revisions μηχανικά και αισθητικά...

      Ετσι οπως το λες ακουγεται σαν να εχει και 50 αλογα παραπανω.Ξερω τι ειναι η ροπη και εχω οδηγησει και αυτοκινητα με ροπη πολυ περισσοτερη απο τα 35Νm ή τα 28 του νεου και παλιου tfsi .Στον δρομο τα 0.3 sec στην επιταχυνση στα 0-100 και τα 7 κιλα ροπης παραπανω επιμενω οτι ουτε που τα παιρνεις χαμπαρι .Ασε που το stronic εξομαλυνει αυτες τις διαφορες με τις γρηγορες αλλαγες .Ακομα ομως και περα απο ολα αυτα που λεμε ,11 αλογα παραπανω δεν μπορουν να δικαιολογησουν 11000 ευρω επιπλεον για το ιδιο πακετο εξοπλισμου φιλε μου, οπως και να το κανουμε τωρα.Ουτε και εσενα θα σου ηταν ευκολο να αγορασεις 54000 ευρω ΤΤ χωρις εστω ενα δερματινο καθισμα ρε αδελφε ή μια καλυτερη ζαντα.Οταν ερθει η ωρα να δωσεις τα λεφτα ξερεις ποσο πολυ θες να πιασουν τοπο?Θα ξερεις λογικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi

      Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
      Και 100 άλογα με 15κιλά ροπή πόσο και που θα τα χρησιμοποιείς πρακτικά..;
      Απο πόσα άλογα προέρχεσαι btw;

      peugeot 307cc δηλαδη 110 hp

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi

      Nαι συμφωνω απλα στον δρομο οταν οδηγας 7 κιλα ροπη παραπανω σκεψου ποσο και που την χρησιμοποιεις πρακτικα.Σιγουρα ειναι σημαντικη αυξηση απλα τα 7 κιλα ροπης μπορεις να τα παρεις πολυ ευκολα με διαφορους τροπους αν τοσο πολυ τα θες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi

      Ευχαριστω ευχαριστω thanks πολλα παιδια ...και ειδικα για τις συμβουλες και αυτα που μου λετε να προσεξω .Ηδη απο οσα μου εχετε πει τον παιρνω καθε τρεις και λιγο και τον ρωταω.Αυτα που ειπε ο φιλος την λιστα θα τα τσεκαρω σιγουρα.Μονο το ενα λιτρο λαδι δεν καταλαβα που μου ειπες να παρω μαζι .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi

      Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:

      Nα σαι καλα φιλε.
      Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?

      το ΤΤ8J οπως ειναι ο κωδικος του μοντελου που θες να παρεις δεν εχει κανει αλλο facelift τα πρωτα αυτοκινητα ηρθαν στην ελλαδα τον Οκτωβριο του 2006 , εγω το πηρα τον Αυγουστο του 2007.
      τωρα για το διλλημα σου , με το παλιο μοτερ το 200αρη και τα 28 κιλα ροπης δεν θα εχεις προβλημα μια χαρα ειναι , αλλα το καινουργιο με τα 211 δεν ειναι το μοτερ που φορα το golf GTi οπου εχει και αυτο 28 κιλα ροπη , αλλα το μοτερ με το valvelift που βγαζει 35 κιλα ροπη , πολη σημαντικη διαφορα και για μενα το διλλημα θα ηταν μεγαλο αν αποφασιζα τωρα να παρω οπωσδηποτε καινουργιο.
      παντως για να πω την γνωμη μου και εγω με τις τιμες που εχουν παει τωρα τα μεταχειρισμενα εκει θα πηγαινα.
      το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο , καλοταξιδος , οτι θες να ρωτησεις στην διαθεση σου.

      Nαι το ξερω οτι δινει 35 κιλα ροπη αλλα για 11 αλογα παραπανω και γυμνο αυτοκινητο με τοσα λεφτα?Οσο ναναι βαραει λιγο .Αν αυτο που πηρα δεν ειχε το s-tronic πανω ισως να το σκεφτομουν πιο πολυ για το καινουργιο ...ισως.Σαμπως εγω ηξερα οτι θα βρω προ-φορων καινουργιο αυτοκινητο ?Για το τελευταιο πηγαινα αλλα με βασικο εξοπλισμο.To s-tronic ομως μου εκανε μεγαλο γκελ στο αυτι οταν μου το ειπε και οχι τοσο το πακετο black and white που οκ και αυτο ειναι πολυ καλο.Τωρα σκεψου για να βαλεις σε διλιτρο s-tronic πας πανω απο 60000 ευρω με βασικο εξοπλισμο. Εκτος του οτι το s-tronic το βαζεις μια και εξω ,δεν ειναι δηλαδη εξοπλισμος ,ειναι κιβωτιο.Η το εχεις ή δε το εχεις..Μετα δεν μπορεις να το βαλεις οπως πχ ζαντες μεγαλυτερες.
      Τωρα για την παραπανω ροπη σκεφτηκα οτι δεν θα καταλαβω και την διαφορα τόοοσο πολυ στον δρομο.Εκτος του οτι αν θελω εχω την επιλογη να κανω μια αναβαθμιση ευκολα .11 αλογα περνεις με μια αλλαγη εξατμισης που μου ελεγε και ο Παπαδοπουλος στην Καλιθεα καποτε.Δεν ειναι δα και κατι φοβερο .Σαν τεχνολογια ομως οτι ειναι πιο οικονομικος ο νεος κινητηρας εκει ναι θεωρω οτι εχω μειονεκτημα .
      Ευχαριστω παντως για τις ευχες σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi

      Nα σαι καλα φιλε.
      Να ρωτησω κατι ...Το ΤΤ coupe2.tfsi πριν το φετινο facelift εχει ξανακανει ποτε facelift ή να αλλαξει κινητηρα? Mιλαμε για το coupe ετσι ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • RE: Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi

      To εκλεισα παιδια σημερα .Θα το εχω πρωτα ο θεος σε 2 εβδομαδες.Θα σας πω εντυπωσεις γενικα απο οσα συζητησαμε εδω.Ευχαριστω για τις συμβουλες σας και την καλωσυνη που ειχατε να απαντησετε στις αποριες μου .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinos77
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr