-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
στο 99% των χλμ που κανουμε καθημερινα, ο κινητηρας δουλευει απο τις 1500-3500στρ. Αρα η ροπη ειναι αυτη ειναι σημαντικη. Στο 1% των υπολοιπων, ναι μετραει η ισχυς ψηλα.
-
Όταν θέλεις να πας γρήγορα, δουλεύεις ούτως ή άλλως το μοτέρ ψηλά. Όταν πηγαίνεις χαλαρά δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις για επιτάχυνση οπότε δεν έγινε και τίποτα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
εννοούσα ότι η ροπή είναι αυτή που σε σπρώχνει μηχανολογικά... οπότε 7 ολόκληρα κιλά ροπής φίλε μου, πολλαπλασιασμένα επί τις στροφές, θα σου βγάλουν μια σαφώς μεγαλύτερη απόδοση από το παλιό σε όλο το φάσμα των στροφών και για αυτό ψιλά, καθότι soft turbo, έχει και 11άλογα επιπλέον.
Φαίνεται εξάλλου και από τις μετρήσεις των δυο εκδόσεων στο ίδιο μοντέλο...
Επίσης έχουν κάνει αρκετά Revisions μηχανικά και αισθητικά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)
μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ
-
αμα στροφαρουμε στο θεο (7000 για τα tfsi ) θα σκασουμε στους μπροστινους μας
στις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ
και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα
μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερ
παντως και το παλιο tfsi εχει αρκετη ροπη
να ρωτησω δυναμομετρηση του νεου εχουμε πουθενα..?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αμα στροφαρουμε στο θεο (7000 για τα tfsi ) θα σκασουμε στους μπροστινους μαςστις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ
και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα
μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερ
παντως και το παλιο tfsi εχει αρκετη ροπη
να ρωτησω δυναμομετρηση του νεου εχουμε πουθενα..?
για να καταλαβω, θεος ειναι στις 8000 και στις 7000 ημιθεος;;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...στις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ
και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα
μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερΜια χαρά το κάνουν και μια χαρά ολοκληρωμένα είναι τα ατμοσφαιρικά αρκεί να είναι όσα κυβικά χρειάζονται. Δυστυχώς έχουμε εκπαιδευτεί να βλέπουμε τα ατμοσφαιρικά με παρωπίδες περιορισμού κυβικών. ;Γιατί τι είναι τα κυβικά;; Αέρας κοπανιστός είναι, δεν κοστίζουν κατασκευαστικά όσο τα κόλπα τα υπερσυμπιεστικά... αλλά....
-
αλλα ζουμε στην ελλαδα
τωρα για τα κοστη δε ξερω ακριβως..
εχω ακουσει παντως οτι ενα 2.0Τ μοτερ ειναι πιο φθηνο στη κατασκευη του απο το 3+λιτρο ατμοσφαιρικο που υποκαθιστα..ΥΓ οσο για συγκρισεις στα ιδια κυβικα και βεβαια μπορει να ισχυσει οταν εχουν παρομοιες ιπποδυναμεις (βλεπε μοτερ παλιων honda -οχι τα υβριδικα βεβαια - με tfsi )
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
για να καταλαβω, θεος ειναι στις 8000 και στις 7000 ημιθεος;;
οχι παει
7000+ ηρωας
8000+ ημιθεος
9000+ θεοςθα μπορουσες να πεις ημιθεα και τα τουρμπατα που περνουν τις 7000 (βλεπε evo, που παει 7600) μιας και πανε τοσο ψηλα παροτι εχουν τουρμπο, αλλα ας μην το μπερδεψουμε
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...στις καθημερινες μετακινησεις το πολυ 3000 σαλ
και αυτο δεν το κανουν εξισου ευκολα τα ατμοσφαιρικα
μιλαμε για κανταρια πιο ολοκληρωμενα μοτερΜια χαρά το κάνουν και μια χαρά ολοκληρωμένα είναι τα ατμοσφαιρικά αρκεί να είναι όσα κυβικά χρειάζονται. Δυστυχώς έχουμε εκπαιδευτεί να βλέπουμε τα ατμοσφαιρικά με παρωπίδες περιορισμού κυβικών. ;Γιατί τι είναι τα κυβικά;; Αέρας κοπανιστός είναι, δεν κοστίζουν κατασκευαστικά όσο τα κόλπα τα υπερσυμπιεστικά... αλλά....
τα κυβικα είναι βαρος και καταναλωση. απ οσο θυμαμαι, μετα τα 2.500-3.000, ελαχιστοι τετρακυλινδροι εχουν κατασκευαστει. ενας μποξερ subaru νομιζω και της 968 3,0. οποτε θες 6 και περισσοτερους κυλινδρους για πολλα κυβικα, αρα επιπλεον βαρος στα ηδη πολυ βαρια αμαξωματα η ακριβα-ελαφρα υλικα, αρα κοστος
οι διαφορες στο δρομο σε οδηγησιμοτητα και σε καταναλωση ειναι πολυ μεγαλες. δεν ειναι σωστο να αρνειται καποιος την πραγματικοτητα
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).
Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)
μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ
Ναι, στροφάρουμε κάθε μέρα. Ένας κόφτης την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Και όπως είπε και ο Όνυχας, τίποτα δεν είναι σαν τα καλά ατμοσφαιρικα. Έχουν απόκριση, βάθος, στροφάρισμα και ήχο που κανένα τούρμπο δεν μπορεί να φτάσει.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).
Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)
μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ
Ναι, στροφάρουμε κάθε μέρα. Ένας κόφτης την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Και όπως είπε και ο Όνυχας, τίποτα δεν είναι σαν τα καλά ατμοσφαιρικα. Έχουν απόκριση, βάθος, στροφάρισμα και ήχο που κανένα τούρμπο δεν μπορεί να φτάσει.
με τι αμαξι ολα αυτα?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).
Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
εννοούσα ότι η ροπή είναι αυτή που σε σπρώχνει μηχανολογικά... οπότε 7 ολόκληρα κιλά ροπής φίλε μου, πολλαπλασιασμένα επί τις στροφές, θα σου βγάλουν μια σαφώς μεγαλύτερη απόδοση από το παλιό σε όλο το φάσμα των στροφών και για αυτό ψιλά, καθότι soft turbo, έχει και 11άλογα επιπλέον.
Φαίνεται εξάλλου και από τις μετρήσεις των δυο εκδόσεων στο ίδιο μοντέλο...
Επίσης έχουν κάνει αρκετά Revisions μηχανικά και αισθητικά...
Ετσι οπως το λες ακουγεται σαν να εχει και 50 αλογα παραπανω.Ξερω τι ειναι η ροπη και εχω οδηγησει και αυτοκινητα με ροπη πολυ περισσοτερη απο τα 35Νm ή τα 28 του νεου και παλιου tfsi .Στον δρομο τα 0.3 sec στην επιταχυνση στα 0-100 και τα 7 κιλα ροπης παραπανω επιμενω οτι ουτε που τα παιρνεις χαμπαρι .Ασε που το stronic εξομαλυνει αυτες τις διαφορες με τις γρηγορες αλλαγες .Ακομα ομως και περα απο ολα αυτα που λεμε ,11 αλογα παραπανω δεν μπορουν να δικαιολογησουν 11000 ευρω επιπλεον για το ιδιο πακετο εξοπλισμου φιλε μου, οπως και να το κανουμε τωρα.Ουτε και εσενα θα σου ηταν ευκολο να αγορασεις 54000 ευρω ΤΤ χωρις εστω ενα δερματινο καθισμα ρε αδελφε ή μια καλυτερη ζαντα.Οταν ερθει η ωρα να δωσεις τα λεφτα ξερεις ποσο πολυ θες να πιασουν τοπο?Θα ξερεις λογικα.
-
μην ανησυχεις , η ωρα εχει ηδη ερθει για τον vell
twice
απλα εμεις θυσιασαμε τo πανεμορφο κουπε για τα επιπλεον αλογα και την 4κινηση
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπερεκτιμημένο μέγεθος η ροπή. Πρακτικά δεν μας δείχνει τίποτα. Η ιπποδύναμη (= ροπή χ στροφές) είναι αυτή που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (αρκεί να κινούμαστε στις σωστές για κάθε μοτέρ στροφές - αν πιάσουμε το μοτέρ εκτός ωφέλιμου φάσματος θα μετρήσει η ροπή στις χαμηλομεσαίες).
Το 200άρι θα σου φανεί πύραυλος φίλε μου ούτως ή άλλως οπότε μικρό το κακό σε σχέση με το 211άρι...
αν δεν την εχεις καθε μερα δεν την εκτιμας. οταν την αποκτησεις δεν την αλλαζεις. απλα ειναι τα πραγματα, λες και στροφαρουμε στο θεο καθε μερα (που ειναι αυτος αραγε; μην ειναι στις 7.000; στις 8.000;)
μεχρι ν ανεβασει η ατμοσφαιρα, το τουρμπο εχει αλλαξει Τ.Κ
Ναι, στροφάρουμε κάθε μέρα. Ένας κόφτης την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα. Και όπως είπε και ο Όνυχας, τίποτα δεν είναι σαν τα καλά ατμοσφαιρικα. Έχουν απόκριση, βάθος, στροφάρισμα και ήχο που κανένα τούρμπο δεν μπορεί να φτάσει.
και στο τελος κανενα ατμοσφαιρικο 2.0 δεν μπορει να φτασει ενα τουρμπο 1.4, κλιο 2.0 - πολο 1.4 με 180
οπως και κανενα ατμοσφαιρικο 3.0 ενα διλιτρο 2.0. με παρομοια δυναμη. γιατι εχει τουρμπο η καινουρια Ζ4;
αν τωρα συγκρινεις τουρμπο με ατμοσφαιρα στα 2.0 ειναι μπαρτσα - παναθηναικος κι αφησε τα βαθη και τις αποκρισεις
-
μια διορθωση μονο.. ενα 2λιτρο ατμοσφαιρικο απο ταπερ ή ακομα χειροτερα s2k ειναι καλυτερο απο τα ενα 1.4 tsi μην υπερβαλλουμε
αλλα το διλιτρο της bmw πχ με τα 170 που ειναι ενα καλο μοτερ , δε μπορει να πιασει το τουρμποκομπρεσσορα
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
αν τωρα συγκρινεις τουρμπο με ατμοσφαιρα στα 2.0 ειναι μπαρτσα - παναθηναικος κι αφησε τα βαθη και τις αποκρισεις
Μου θυμίζει τον άλλον τον αδαή με καίνουρια 320 coupe. Ήρθε σε φανάρι δίπλα μου και νόμιζε πως θα φύγει πρώτος
Με το κιβώτιο στο D, αλλαγές στις 4.000 στροφές max και είχα φύγει στο πολύ χαλαρό κάτι καρότσες και εκείνος να προσπαθεί (τι ακριβώς δεν κατάλαβα)
Η πλάκα είναι πως ήρθε δίπλα και στο επόμενο φανάρι
Εκεί το βάζω +/- , και μόλις έπεσε πράσινο ένα θα πω: κρίμα που δεν το τράβηξα βίντεο....! Είχε μείνει ολόκληρο τετράγωνο πίσω
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μου θυμίζει τον άλλον τον αδαή με καίνουρια 320 coupe. Ήρθε σε φανάρι δίπλα μου και νόμιζε πως θα φύγει πρώτος
ναι αλλα εμενα μου εχει κολλησει ακομα πιο ηλιθιος (μεγαλος ανθρωπος) με clk καμπριο
σκαει διπλα μου κοιταζει με υφακι κλεινει το κινητο (με το οποιο μιλουσε και μαλιστα επιδεικτικα για να μου δειξει κοιτα τι θα παθεις τωρα.. ) παταει γκαζι και ανοιγει
το τι εγινε μετα ειναι hardcore δε μπορω να το περιγραψω , στο επομενο φαναρι ομως κοιτουσε αλλου και καλα αδιαφορα
το μονο κακο ομως vas ειναι οτι με τα αυτοκινητα μας δε θα μας πουν τα περαστικα γκομενακια : γεια σας αγορια! οπως θα συνεβαινε με ενα TT ή μια Ζ4
-
Σε τέτοια περιστατικά έχω γελάσει πολύ με την slk
Αλλά μη το λες. Σκηνικά έχουν παίξει και με το gti
Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi