Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 233
    • 234
    • 143 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    10482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nick-k last edited by

      Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
      Τουμπανο το skyline!

      GT-R λέγεται ρε παιδιά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by

        Ο χρήστης Nick-K έγραψε:

        Τουμπανο το skyline!

        GT-R λέγεται ρε παιδιά!

        Το κολακευει και το skyline.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xtkz last edited by

          Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

          Τουμπανο το skyline!

          GT-R λέγεται ρε παιδιά!

          Το κολακευει και το skyline.

          ...not!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michalis last edited by

            Ο χρήστης sign-b έγραψε:

            Youtube Video

            (από θερμοκρασίες πως πήγε το σασμάν;)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sign-b last edited by

              Ο χρήστης ΜΙΧΑΛΗΣ έγραψε:

              Youtube Video

              (από θερμοκρασίες πως πήγε το σασμάν;)

              Καλημερα Μιχαλη! Μεχρι 124 β. και βεβαια με το οργανο παντα σε 'επιτηρηση'!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astanapan last edited by

                Μια χαρα το βολταδικο βιντεο σαν ορεκτικο... αλλα ως γνωστον τρωγωντας ανοιγει η ορεξη

                Θα θελα να δω εστω 1-2 γυρους να δουμε τελοσπαντων σε χωρο που ξερουμε απεξω που βρισκονται τα ορια ενος τετοιου θεριου και τι γραμμες αρεσκεται να ακολουθει. Τετοια εργαλεια πρεπει να δινουν το κατι παραπανω απο τα κοινα αμαξια για να ονειρευομαστε εμεις οι λοιποι πληβειοι...

                Τελος να πω ενα μπραβο που το εβαλες πιστα γιατι τετοια αμαξια δεν ειναι (μονο) για ποζερια στο κλαμπ, στην καφετερια και στο χιονοδρομικο αλλά για να βγαινουν και γουστα και αγρια ενστικτα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  toxotis last edited by

                  ααααα θελω κι εγωωωωωωωω, πω πω πραγματικα ζηλεψα αυτη την βολτα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gansan last edited by

                    Δεν είμουν και μέσα για να μπορώ με ακρίβεια να κρίνω αλλά φαίνεται πως στροφές τουλάχιστον υπήρχαν περιθώρια να το πιέσεις πολύ ακόμα. Έτσι δεν είναι; Αν και τα Μέγαρα σαν πίστα μάλλον πιο πολύ για κάρτ κάνουν παρά για το GT-R. Οι Elise/Exige πρέπει να ήταν πολύ πιο άνετες εκει μέσα. Προς Σέρρες μεριά δεν το πήγες καμια βόλτα;

                    Τελικά κατα πόσο είσαι ευχαριστημένος απο την αγορά σου; Έχεις μετανοιώσει έστω και λίγο που δεν πήρες κάτι άλλο; Σε καλό σου ευκατάστατο φίλο (μη ποζερα) που ψαχνόταν για αγορά βολτάδικου 100000-300000 ευρώ θα σύστηνες το GT-R;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Τα 100 με τα 300 χιλιάρικα έχουν τεράστια διαφορά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gansan last edited by

                        Έχουμε ένα πολύ ευκατάστατο άνθρωπο που διαθέτει έως 300.000€ για αγορά βολτάδικου. Άν περισσέψει και τίποτα να αγοράσει και κάνα σκάφος δε θα ενοχληθεί. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές σε αυτό το φάσμα τιμών με παραπλήσιες επιδόσεις και ερωτώ τον Βασίλη αν ανάμεσα σε αυτές θα σύστηνε εύκολα το GT-R βασισμένος στην ευχάριστη ή δυσάρεστη εμπειρία από την συμβίωση μαζί του. Η ερώτηση παραμένει

                        Σαφώς και για μένα και σένα υπάρχει χαοτική διαφορά ανάμεσα σε 100.000 και 300.000€ την οποία μια ζωή να δουλεύουμε ίσως να μη βάλουμε ποτέ στην άκρη αρκετά για να την καλύψουμε. Τώρα για τον sv2 πχ μπορεί να είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sign-b last edited by

                          Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
                          Έχουμε ένα πολύ ευκατάστατο άνθρωπο που διαθέτει έως 300.000€ για αγορά βολτάδικου. Άν περισσέψει και τίποτα να αγοράσει και κάνα σκάφος δε θα ενοχληθεί. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές σε αυτό το φάσμα τιμών με παραπλήσιες επιδόσεις και ερωτώ τον Βασίλη αν ανάμεσα σε αυτές θα σύστηνε εύκολα το GT-R βασισμένος στην ευχάριστη ή δυσάρεστη εμπειρία από την συμβίωση μαζί του. Η ερώτηση παραμένει

                          Σαφώς και για μένα και σένα υπάρχει χαοτική διαφορά ανάμεσα σε 100.000 και 300.000€ την οποία μια ζωή να δουλεύουμε ίσως να μη βάλουμε ποτέ στην άκρη αρκετά για να την καλύψουμε. Τώρα για τον sv2 πχ μπορεί να είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα

                          Αν καποιος αποφασισει οτι διαθετει 140? για αγορα αυτοκινητου σιγουρα θα εχει οριοθετησει και τα ορια της οποιας ευχαριστησης μπορει ανταποδοτικα να εισπραξει απο αυτο....Για μενα η 'επιστροφη' που δινει το GT-R ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την αξια του....
                          14000χιλιαδες χλμ.
                          δεκα μηνες
                          οδηγηση σε ρυθμους απο βολτιτσα μεχρι πιστα...
                          κοστος χρησης παρα πολυ μικρο....
                          μονο ευχαριστες ωρες μαζι του...
                          ...τοτε που το αποφασισα ειχα και καποιους προβληματισμους...
                          τωρα ΚΑΝΕΝΑΝ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gansan last edited by

                            Ωραία. Αυτό ήθελα να μάθω. Thnx!

                            Χαίρομαι έχεις μείνει ευχαριστημένος από την αγορά σου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nick last edited by

                              Ο χρήστης sign-b έγραψε:

                              Έχουμε ένα πολύ ευκατάστατο άνθρωπο που διαθέτει έως 300.000€ για αγορά βολτάδικου. Άν περισσέψει και τίποτα να αγοράσει και κάνα σκάφος δε θα ενοχληθεί. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές σε αυτό το φάσμα τιμών με παραπλήσιες επιδόσεις και ερωτώ τον Βασίλη αν ανάμεσα σε αυτές θα σύστηνε εύκολα το GT-R βασισμένος στην ευχάριστη ή δυσάρεστη εμπειρία από την συμβίωση μαζί του. Η ερώτηση παραμένει

                              Σαφώς και για μένα και σένα υπάρχει χαοτική διαφορά ανάμεσα σε 100.000 και 300.000€ την οποία μια ζωή να δουλεύουμε ίσως να μη βάλουμε ποτέ στην άκρη αρκετά για να την καλύψουμε. Τώρα για τον sv2 πχ μπορεί να είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα

                              Αν καποιος αποφασισει οτι διαθετει 140? για αγορα αυτοκινητου σιγουρα θα εχει οριοθετησει και τα ορια της οποιας ευχαριστησης μπορει ανταποδοτικα να εισπραξει απο αυτο....Για μενα η 'επιστροφη' που δινει το GT-R ειναι πολυ μεγαλυτερη απο την αξια του....
                              14000χιλιαδες χλμ.
                              δεκα μηνες
                              οδηγηση σε ρυθμους απο βολτιτσα μεχρι πιστα...
                              κοστος χρησης παρα πολυ μικρο....
                              μονο ευχαριστες ωρες μαζι του...
                              ...τοτε που το αποφασισα ειχα και καποιους προβληματισμους...
                              τωρα ΚΑΝΕΝΑΝ

                              Το θηρίο σου αυτή τη στιγμή είναι ότι καλύτερο έχει παρουσιάσει η αυτοκινητοβιομηχανία της υφηλίου, είναι άμεσα αναγνωρίσιμο στους δρόμους (όχι μόνο) και σιγά σιγά φτιάχνει τη δική του ιστορία στο χώρο του αυτοκίνητου.
                              Δεν ξέρω εάν η NISSAN έχει κέρδη από αυτό αλλά στην τιμή που το δίνει είναι μεγάλη προσφορά κυρίως για τους εραστές της αυτοκίνησης. Να το χαίρεσαι παντού και για πάντα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sign-b last edited by

                                Ευχαριστω για τα καλα λογια!!!προσυπογραφω ολα τα γραφομενα σου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  toxotis last edited by

                                  το εχω πει και το ξαναλεω εαν ειχα τα χρηματα θα ταν η πρωτη μου επιλογη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ψιλοχαμός στο FIA GT1 όπου οι αγωνιζόμενοι με το GT-R διαμαρτύρονται έντονα για την πολιτική της FIA να θέσει ένα υψηλό ballast για το αγωνιστικό.

                                    http://www.autoblog.com/2010/04/25/niss ... t-penalty/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      swift-b-p-m last edited by

                                      Κάπως πρέπει να το φρενάρουν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        viewtopic.php?f=15&t=21963&p=1863845#p1863845

                                        sorry για το διπλό post αλλά το θεωρώ ορόσημο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ορόσημο επειδή όλη η ουσία πίσω από τα δύο αυτά αυτοκίνητα είναι ο χρόνος στο 0-400m

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            j-marr last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                            Ορόσημο επειδή όλη η ουσία πίσω από τα δύο αυτά αυτοκίνητα είναι ο χρόνος στο 0-400m

                                            γιατί έχεις την αίσθηση οτι ο μέσος αυτοκινητόκαυλος (και φορουμάς) καταλαβαίνει τίποτα περισσότερο απο horsepowers torquess 0-100km/h 0-400m κοκκινο χρώμα (είναι το ποιο γρήγορο το χρησιμοποιεί και η ferrari ) και go faster stripes??

                                            οι ποιο υποψιασμένοι μπορεί να πουν τίποτα και για ημιάκαμΠτο άξονα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 143 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr